Hop til indhold
19 cm glæde

Endnu et besøg hos sabrina

Recommended Posts

Taler i ikke forbi hinanden her?

Som jeg læser det, skriver "19cm" om Diana.

Mens annoncen omhandler "28årige Sabrina"

 

Endnu en afsporing......desværre KingFister

 

Sabrinas alder tror jeg passer max 2 år ældre, hun er rigtig flot og kinky :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har været en tur i Christiansfeld idag. Og jeg tilslutter mig tilbederne.. Fåååår satan, hun er mega lækker. Høj, smuk, dét der frække smil, glad, og med på den allerværste ;)

 

PS. Jeg vil dog skyde hendes alder til ca 35.

Men absolut slank, dejlig spændstig, perfekt krop.

 

 

Redigeret af KingFister

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har været en tur i Christiansfeld idag. Og jeg tilslutter mig tilbederne.. Fåååår satan, hun er mega lækker. Høj, smuk, dét der frække smil, glad, og med på den allerværste ;)

 

PS. Jeg vil dog skyde hendes alder til ca 35.

Men absolut slank, dejlig spændstig, perfekt krop.

Sabrina er en lækker kvinde på 32 (skriver 28 ) og giver en super lækker oplevelse, siger hun er finsk men kommer fra Estland

 

 

Diana er ca. 45 ( skriver 38 ) og er ikke pengene værd og som før omtalt så drikker hun, hun er fra polen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvordan kender du Sabrinas alder, og oprindelses land? Ikke at jeg betvivler, er bare nysgerrig.

 

Hun er iøvrigt rejst hjem, og er tilbage d. 7. Juli

 

Hvor har Diana en annonce?

 

Jeg tager dem sammen næste gang, er blevet tilbudt en lidt speciel ydelse ;)

Så håber jeg Diana er ædru.. og hvis hun er så slem, koncentrerer jeg mig om den skønne Sabrina

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kunne ikke vente til Sabrina er tilbage fra ferie.. jeg har rygrad som en regnorm, når det kommer til phisse ;)

Har en aftale med Diana, her om en time. Håber ikke hun er så slem som beskrevet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kan du roligt gøre Lasse.

Sabrina, som er rejst hjem på ferie, er tilbage på mandag.

Hun får kun gode anmeldelser, og det med rette!

Diana, som får alle de dårlige anmeldelser, overraskede mig positivt idag. Jeg havde så heller ikke høje forventninger. Eneste negative jeg kan sige er at hendes ansigt ser en smule slidt ud, på den måde at der er lidt poser under øjnene, og lidt for meget grøn makeup på øjenlågene.

Men hun er sød, og giver dejlige tungekys.

Kroppen fejler ingenting, hun er et lille nips, jeg gætter på ca 55kg, stram og spændstig.

Og som en dejlig overraskelse, var der en lækker korttrimmet trekant, over legepladsen ;)

Dejlig nyvasket duft og smag, og hun får rimelig let orgasme, ved oral.

Sabrina er bedre, klart for hun er helt i top klasse.

Men Diana er sgu også helt ok, synes jeg da.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skal dog lige advare, for de som finder det relevant, Diana tilbyder samleje uden gummi.

Jeg er ingen helligfrans, slet ikke. Men valgte dog at få gummi på.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for tippet King Fister :-)
Turen går forbi på mandag og jeg er helt enig ..... altid badehætte med på svømmeturen :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej har også besøgt Sabina i christiansfeldt og i åbenrå, og ja hun er sku en lækker milf men helt klart ældre end 28 vil tro hun er 32-35 og lidt arbejde er der da blevet lavet på maven. Tror heller ikke på at hun er finsk men mere fra Estland da der holdt en bil på estiske plader ud for adressen. Men trods alt så yder hun en ok service til prisen og er da endnu et besøg værd.

Del dette indlæg


Link til indlæg

... og lidt arbejde er der da blevet lavet på maven...

Hun fortalte selv at det var fra en motorcykel ulykke, hvor hun også havde lagt 20 dage i koma.

Om det passer vides selvsagt ikke, men hvorfor ikke ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Professoren

...har en aftale med Diana og Sabrina sammen i morgen kl. 13.30  :-P  1300 for en halv time - uanset om jeg kommer alene eller tager en fyr med.

 

Nogen der vil med?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har selv besøgt Sabrina nogle gange og hun er bare den frækkeste :cool:

 

Vi har prøvet en masse ting sammen, så vil varmt anbefalde hende, for hun vil opfylde alle dine ønsker og drømme

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Professoren

Sommertilbud? :smile:

Normalt er det jo 1400.

 

1400 er også ok, hvis jeg har hørt forkert.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er Diana med det røde hår.

Idag er det dog blond, men ja det er hende.

Den anden på billederne har jeg ikke mødt, det er ikke Sabrina.

Jeg var en tur forbi efter arbejde idag, og Diana åbnede døren kun iført pink hårbånd og sandaler.. nyvasket og nybarberet.. Det var sgu iorden ::-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gaffer

Den anden, på billederne, er en af hendes stuepiger som hun hygger sig med

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Professoren

...har en aftale med Diana og Sabrina sammen i morgen kl. 13.30  :-P  1300 for en halv time - uanset om jeg kommer alene eller tager en fyr med.

 

Nogen der vil med?

 

...og så er besøget overstået.

 

Lad mig sige med det samme: Det var varmt, og det var frækt.

De to piger arbejdet fint sammen, og gav mig alt hvad jeg ønskede.

 

Sabrina er jo en dejlig pige, mens Diana er lidt mere brugt. Men hold kæft hvor har Diana en dejlig fisse.

Jeg var hele middelhavet rundt - og uden at gå i detaljer, vil jeg gerne berømme pigerne for deres serviceindstilling.

 

Hvis det er noget der trækker en lille smule ned, er det at det ind i mellem bliver lidt hektisk med positionsskifter og flytten rundt, så det handler om at ikke slippe styringen (helt), og holde fast i ens game plan.

 

Jeg glæder mig til næste gang - og hvis jeg ikke synes jeg har råd til to piger, kunne det lige så gerne blive Diana som Sabrina - de har begge to deres kvaliteter. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...