Hop til indhold

Recommended Posts

Første anmeldelse fra min side.

Besøgte Jenny i Frederikshavn https://annoncelight.dk/showad/405155 i sidste uge.

Vil blot advare andre om at besøge hende eller håbe det får en bedre oplevelse.

Kontakten var nem og hun svarede med det samme. Bestilte 30 min.

Da jeg ankom til adressen fik jeg et andet hus nummer (det er vel ok, men stadig lidt underligt at stå foran et andet hus)

Blev vidst ind på et værelse, hvor der var helt mørkt, hun tændt lidt lys. Der lugtede virkelig dårlig på værelset af mug eller lignede.

Nå skidt med det, jeg var jo ikke kommet for indretningen. Hun fik pengene og bad mig om at tage tøjet af, hvorefter hun gik ud med pengene.

Så lå jeg der i 4-5 min inden hun kom tilbage, hvilket jeg synes var lidt lang tid.

Nå men så til massagen, det var slet ikke noget at skrive hjem om, det var faktisk direkte elendigt. Efter et par minutter bad hun mig vende mig om. (Thank god tænkte jeg)

Hun gik direkte efter pikken men okay fair nok, hvis ryg massagen var så elendig var der ingen grund til andet. Hun arbejdede lidt med den for at få den stiv, ved at slikke på mine brystvorter (har prøvet det før) men det følelses virkelig som en hundehvalp der skulle prøve det for første gang. Jeg fik selv gjort pikken stiv, også kom hun igang med blowjobbet. Det var som sådan okay, ikke fantastisk, men heller ikke elendigt. Hun rengøre min pik med babywipes, som om den aldrig havde set et bad. (Jeg havde været i bad inden jeg kom) det var total turn off.

Nå men på med gummi også red hun mig lidt. Der kunne jeg så se hvor meget hår hun havde på fissen. Det var voldsomt! Total turn off for mig, men okay jeg havde heller ikke spurgt om den var glat.

Efter få minutter bad hun mig tage hende bagfra, jeg kneppede alt hvad jeg kunne så kanonen kunne gå af, så jeg kunne komme væk derfra.

Det gjorde den heldigvis tidligt, af med gummi og hun vaskede pikken igen med babywipes. Jeg tror snart hun havde brugt en halv pakke.

15-20 min efter jeg ankom, stod jeg på gaden igen det gjorde mig ikke noget, da jeg slet ikke havde lyst til hende.

Har prøvet et par andre Thai'er i Frederikshavn med noget bedre service end det her.

Hun var sød og venlig. Billederne ligner hende og kroppen var flot og slank. Hun så lidt gammel og slidt ud, men igen der står heller ingen alder i annoncen.

Alt i alt var det ikke pengene værd for mit vedkomne.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Velkommen til EG og tak for en super god anmeldelsen. Skriv endelig nogle anmeldelser på de andre pige du har besøgt  :)

tyvstarteren skrev, for 37 minutter siden:

Hun så lidt gammel og slidt ud, men igen der står heller ingen alder i annoncen

Der stå 34 år på hendes annonce profil og det er ikke unormal at Thai kvinder trækker mindst 10 år fra deres alder, så +44 er nok det jeg ville forvente. Hvad vil du skyde på er hendes alder?

https://annoncelight.dk/profile/Jenny+new+one

Del dette indlæg

Link til indlæg

Lad os nu sige at man kun vil have sex hos hende og man godt kan lide en behåret mis, så er det måske ikke så ringe endda...

Del dette indlæg

Link til indlæg
lille_peter skrev, den 2.7.2024 at 12:28:

Velkommen til EG og tak for en super god anmeldelsen. Skriv endelig nogle anmeldelser på de andre pige du har besøgt  :)

Der stå 34 år på hendes annonce profil og det er ikke unormal at Thai kvinder trækker mindst 10 år fra deres alder, så +44 er nok det jeg ville forvente. Hvad vil du skyde på er hendes alder?

https://annoncelight.dk/profile/Jenny+new+one

Det passer meget godt med +10

Del dette indlæg

Link til indlæg
stone69 skrev, den 6.7.2024 at 09:24:

Lad os nu sige at man kun vil have sex hos hende og man godt kan lide en behåret mis, så er det måske ikke så ringe endda...

Hvis man kan lide det, så har du ret. Men selve sex'en var heller ikke noget at skrive hjem om. Desværre!

Redigeret af tyvstarteren

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...