Hop til indhold

AmazingThai22, Bryrup (Them, Brædstrup)

Featured Replies

Skrevet
ThaiLover4Ever skrev, for 21 timer siden:

https://annoncelight.dk/showad/351967

Er der nogen som har erfaringer med denne thai Milf.. synes jeg kan genkende hende...måske fra et andet sted.

Hun var rigtig længe i Esbjerg, tænker det er der du husker hende fra, på nogle af billederne stod hun ved siden af et boblebad i  en mener jeg rød kjole ting.

Skrevet

Adamsæble, store hænder og store fødder, er det en ombygget ?

Skrevet

Har været der.

Hun er ikke ombygget :-)

Udmærket massage, resten fair, men ikke mere end det.

Genbesøg hvis jeg er på de kanter : Ja, hvorfor ikke.

Det var en dejlig afslappende time, som godt kunne have varet længere :-)

Skrevet

Jeg var der fornylig.

Dejlig afslappende massage med pirring.

Desværre var sex-delen knap så godt.

Jeg tænker ikke at jeg kommer igen.

• 2 weeks later...
Skrevet
  • Author

Det ender med at jeg må besøge hende. Som sagt så tror jeg at jeg kender hende, har fået bj af hende flere gange, for en del år siden.:), og dengang arbejdede hun ikke på "annoncelight" eller klinik.:oMen bestem ikke sikker at det er hende.

ER HENDES BRYSTER ÆGTE???

Skrevet
  • Author

Ja så er hun besøgt.

Da det alligevel ikke var hende jeg kendte, valgte jeg kun massage og bj, 800, 1/2 time.

Hun har tidligere huseret Odense. (Aldrig i Esbjerg)

Hun er en sød pige, med flotte silicone bryster, lidt for hårde efter min smag, men nu er jeg jo også til natural. Taler ikke dansk og heller ikke godt engelsk.

Hun er ikke min type, pga af alder, silicone, kysser ikke, ikke gf. - men nu har jeg få svar på min nysgerrighed. 

Hendes sex ydelser kan jeg ikke udtale mig om, men en flot kvinde som er genert på en sød måde og hun er ikke total slim men vel hvad vi kan beskrive som en normal husmor...

Skrevet

Jeg har lige været ude ved hende, det var en trist omgang. 
hendes ansigt var slet ikke mig og hun har meget grimme tænder. 
jeg havde bestilt med hj da der skal bestilles ekstra. 
hun smed trøjen , meget fine sikibabser. 
massafen er det ringeste jeg nogen sinde har prøvet, det gav ingen mening eller nydelse, bare tilfældige tryk( slappe) og strøg. 
men til trods for jeg havde sagt vi hopper det hj over, så var hun hele tiden efter min pik. 
jeg har aldrig prøvet en der var så vild efter at nusse kuglerne og pikken. 
jeg bad om at blive masseret , men det kunne hun sket ikke så jeg sagde vi stopper her efter 15 min. 
massagen 1/10 

udseende 3/10 

lokaler 3/10 

håndtering af pik 10/10, bare ikke meningen 

jeg skal ikke gentage besøget 

• 2 weeks later...
Skrevet

Er det et diskret sted ude på landet. Eller i et bolig kvarter, hvor alle naboerne holder øje med en.  B)

Tror også hun har været i vejen,  på kongeåvej :)

Skrevet

Hun har været i Kbh., Fredericia, Esbjerg, Faaborg, Vejen, Solbjerg, Rødkærsbro og nu Bryrup... Sød kvinde, lidt slatten massage, og det er slet ikke lysten der driver værket mere desværre. 

Redigeret af Kurt The Man

• 3 months later...
Skrevet

Hun er ikke ombygget.. men har fået hjælp til brysterne.

Man må ikke rører de bryster... 

5/10 Massage

5/10 HJ

5/10 Sex

7/10 Sted - parkering ved Brugsen

Pris som de fleste steder.

Kan ikke anbefales.

• 1 month later...
Skrevet

Har flere gange forsøgt at få kontakt med hende, men kun en enkelt gang har hun svaret. Dog så sent at det - dengang - ikke havde nogen relevans på tidspunktet for hendes svar.

Men hun ser rigtig sød ud, så jeg tænker at forsøge igen når/hvis hendes annonce bliver opdateret.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.