Hop til indhold

Hvornår er det ok at aflyse en aftale med en GP?

Featured Replies

Skrevet
wag skrev, for 6 timer siden:

Øeh jo - det er en serviceydelse. Prøv at tjekke en ordbog for definitionen af serviceydelse. Sex for penge. Den prostituerede sælger ydelsen. Kunden køber ydelsen. En serviceydelse.

Og selvfølgelig er serviceydelsen intim - det er jo ligesom meningen. Men jeg vil vove at påstå at et psykologbesøg kan være endnu mere intimt end at bolle en prostitueret. Det er jo bare sex.

Jeg kan i øvrigt godt lide ordet "infamt". Det er et gammelt ord, der bliver brugt alt for lidt. Jeg synes derimod at det er nedrigt at kalde mit indlæg for infamt.

Du misser hele pointen. Selvfølgelig er det en serviceydelse, det er billedet af at det er en virksomhed og en forbruger jeg er uenig i. Vi taler om "salg" af det mest intime man kan lave sammen og som foregår imellem to mennesker ikke noget en virksomhed kan vacuumpakke.

Sammenligningen med psykologer er ret god og his psykologer er det ganske almindeligt med både forudbetaling og afbudspolitik.

Og det er på ingen måde "bare sex". Det at blive penetreret af et andet menneske er super sårbart. De nervebaner der sender nydelsessignaler til hjernen er de samme der sender smertesignaler, så den handling der i en sindstilstand føles dejlig og nydelsesfuld kan i en anden være smertefuld og føles som et overgreb. Det stiller virkelig store krav til pigens mentale tilgang og kendskab til egen krop og grænser at kunne sælge sex på en bæredygtig måde.

Oven i det skal hun så holde styr på om hun kan stole på den vildt fremmede mand hun har lukket helt tæt på sig og som typisk er hende fysisk overlegen. Overholder han reglerne og respekterer hendes grænser? Det gør de fleste da heldigvis, men der skal ikke mange dårlige oplevelser til at sætte ar på sjælen.

Psykologen har en 4 årig uddannelse i at håndtere de svære situationer der kan opstå når man arbejder med sårbarhed. Glædespigen har, hvis hun er heldig, en enkelt samtale med et menneske der har en økonomisk interesse i at hun begynder at arbejde. 

• Svar 63
  • Visninger 4.2k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Ja, det gør nogle af de udenlandske piger desværre…. Har du nogensinde læst anmeldelser med ordlyd som “hun holdt for, så jeg ikke kunne kneppe i bund”, “hun virkede træt og slidt”, “hun vendte hovede

• JenniferRomantica
    JenniferRomantica

Jeg ved ikke hvornår det er okay.. Ved mig skal man betale depositum inden ny aftale uanset om man melder fra 14 dage før eller 2 timer før.. Sådan sikre jeg mig at man ikke tager røven på mig 2 gange

• JenniferRomantica
    JenniferRomantica

Min pris er høj fordi jeg ikke ønsker at arbejde mange timer eller tage gæster på samlebånd.. Det betaler mine gæster åbenbart gerne for hvilket jeg er dem rigtig taknemmelige for..  Fra klokken

Skrevet
Larschristian skrev, for 14 minutter siden:

Det skriver jeg heller ikke. 
du skrev at ingen kunne holde til at arbejde i 8 timer. 
Og det anfægtede jeg. 
da de fleste udenlandske netop gør det. 
bor på bordellet og arbejder fra morgen til aften uden nogen form for indhold i deres tilværelse. 
amdet end at svare beskeder fra liderlige mænd og modtage kunder. 

Ja enig umenneskelig men der må være nok der er ligeglade og besøger dem siden det eksister 

Du har en meget speciel måde at være enig og eller uenig på!

Du anfægter at der ikke er nogen der kan holde til at arbejde 8 timer om dagen, men er samtidig enig i at det er umenneskeligt...

Jeg ved ikke helt hvad jeg skal svare.

Skrevet

Det er vel altid ok at aflyse. 
Det er det også på en restaurant osv….

Selvfølgelig med respekt for andres tid. Men jeg smider ikke penge på mobilpay hvis jeg har været nødsaget til at aflyse. Nu må folk altså også til at komme ned fra den høje hest…. 
Jeg har kun aflyst ganske få gange, men jeg er så heller ikke typen der bestiller flere dage i forvejen….

Forudbetaling/depositum kommer bare ALDRIG på tale….!

Skrevet
Kubrick skrev, for 4 timer siden:

Men jeg smider ikke penge på mobilpay hvis jeg har været nødsaget til at aflyse. Nu må folk altså også til at komme ned fra den høje hest…. 
Jeg har kun aflyst ganske få gange, men jeg er så heller ikke typen der bestiller flere dage i forvejen….

Nu føler jeg din kommentar godt kunne handle om nogle af de ting jeg har skrevet og jeg føler jeg er nødt til at påpege at jeg aldrig kunne drømme om at bede om betaling for en udeblevet aftale eller en aflysning.. Den potentielle indtægt er tabt.. Når jeg beder om depositum så er det fordi en person har aflyst/er udeblevet og ønsker at booke igen en anden dag.. 

Når man aflyser skriver jeg som regel “øv bøv.. For god ordens skyld skal jeg dog informerer om at en evt fremtidig booking kun vil kunne gennemføres efter et depositum der betales når den nye booking gennemføres”.. Normalt skriver de så tilbage “forståeligt og jeg beklager endnu engang”..

Når så personen kontakter mig måneden efter for at booke en ny tid skriver jeg “det lyder da virkelig super skønt.. Dog skal jeg lige minde om mit krav hvad angår depositum der skal betales inden den endelige booking er gennemført og gyldig.. Depositummet trækkes selvfølgelig fra den endelige pris”.. 

Sådan har jeg valgt at kører min forretning.. Det så dejligt at kunne ligge udeblivelserne væk og stryge dem fra tankerne på den måde.. På en eller anden måde så gør det at jeg ikke render rundt og irriterer mig over det i flere timer.. 

Skrevet
Kubrick skrev, for 6 timer siden:

Det er vel altid ok at aflyse. 
Det er det også på en restaurant osv….

Selvfølgelig med respekt for andres tid. Men jeg smider ikke penge på mobilpay hvis jeg har været nødsaget til at aflyse. Nu må folk altså også til at komme ned fra den høje hest…. 

Et evt. depositum er jo ikke i tilfælde af afbud generelt.

Det er kompensation i tilfælde hvor han bare udebliver uden afbud og evt. ved gentagne meget sene afbud (altså ved respektløs opførsel). Der er ingen der har talt for at man ikke skal kunne aflyse på en ordentlig måde uden at skulle til lommerne.

Skrevet
Refresh skrev, den 2.7.2024 at 06:05:

Og det er på ingen måde "bare sex". Det at blive penetreret af et andet menneske er super sårbart. De nervebaner der sender nydelsessignaler til hjernen er de samme der sender smertesignaler, så den handling der i en sindstilstand føles dejlig og nydelsesfuld kan i en anden være smertefuld og føles som et overgreb. Det stiller virkelig store krav til pigens mentale tilgang og kendskab til egen krop og grænser at kunne sælge sex på en bæredygtig måde.

Oven i det skal hun så holde styr på om hun kan stole på den vildt fremmede mand hun har lukket helt tæt på sig og som typisk er hende fysisk overlegen. Overholder han reglerne og respekterer hendes grænser? Det gør de fleste da heldigvis, men der skal ikke mange dårlige oplevelser til at sætte ar på sjælen.

Hvordan pokker kan den prostitueredes dygtighed, professionalisme og psykiske robusthed (eller mangel på samme) være et argument for at indføre depositum? Hvis det er så synd for de prostituerede, så burde de ikke være prostituerede, og du (og jeg) burde ikke besøge dem.

Skrevet
Refresh skrev, for 19 timer siden:

Et evt. depositum er jo ikke i tilfælde af afbud generelt.

Det er kompensation i tilfælde hvor han bare udebliver uden afbud og evt. ved gentagne meget sene afbud (altså ved respektløs opførsel). Der er ingen der har talt for at man ikke skal kunne aflyse på en ordentlig måde uden at skulle til lommerne.

Øeh - skal vi så forvente at den prostituerede tilbagebetaler dit depositum hvis du aflyser i god tid? F.eks, 2 uger før? 2 dage før? 2 timer før? 2 minutter før?

Og får man depositummet tilbage hvis det er første gang (og altså ikke et gentaget afbud)?

Hvordan er det lige at aftaler med prostituerede plejer at blive dokumenteret og overholdt af den prostituerede? Efter min erfaring, er der virkeligt mange, som snyder på vægten med dit eller dat. Så hvordan skal sådan en afbudspolitik håndhæves?

Skrevet
wag skrev, for 4 timer siden:

Øeh - skal vi så forvente at den prostituerede tilbagebetaler dit depositum hvis du aflyser i god tid? F.eks, 2 uger før? 2 dage før? 2 timer før? 2 minutter før?

Og får man depositummet tilbage hvis det er første gang (og altså ikke et gentaget afbud)?

Hvordan er det lige at aftaler med prostituerede plejer at blive dokumenteret og overholdt af den prostituerede? Efter min erfaring, er der virkeligt mange, som snyder på vægten med dit eller dat. Så hvordan skal sådan en afbudspolitik håndhæves?

Jeg har været sammen med ca. 40 kvinder i branchen og jeg har stort set aldrig oplevet problemer. 

1 gang blev der snydt med ydelse (en TS der påstod at hun var aktiv, men kun var passiv)

1 gang var det lidt svært at lave aftalen

Og to gange har jeg fortrudt besøget fordi jeg ikke syntes forholdene var gode nok og tvivler på at kvinderne var i det på en bæredygtig måde.

Ellers er jeg aldrig gået forgæves, aldrig blevet snydt på tid, aldrig oplevet upassende opførsel, aldrig oplevet at kvinden var en anden end billederne i annoncen og er aldrig blevet presset eller lign.

Det eneste jeg kan nikke genkendende til er at alder, vægt, bh størrelse, hårfarve og brysters ægthed ikke er noget man kan regne med i annoncerne.

Så min påstand er at hvis man er en smule kritisk når man vælger hvem man handler hos, og i øvrigt opfører sig ordentligt og respektfuldt, så slipper man for meget bøvl og mange dårlige oplevelser. 

Jeg er helt med på at en afbudspolitik og depositumordnig er rigtig svær at administrere i praksis, men jeg synes det lyder som om @JenniferRomanticahar fundet et godt bud på en løsning der fungerer for hende. 

Skrevet
  • Author

Jeg læste også at der var en “selvstændig” GP der havde en fornemmelse at “nogen” forsøgte at sabotere hendes forretning ved at aftale tider hos hende og aldrig dukke op. Det er selvfølgelig ret skidt for forretningen og rigtig træls. 

Jeg ved ikke om det er et enkeltstående tilfælde eller ret almindeligt, men det ville jo også kunne imødegåes af et mindre depositum. Måske vi “ordentlige” sexkunder faktisk kunne have fordel af at depositum var almindeligt, for det burde jo kunne resultere i mindre spild og lavere priser.

Jeg har det sådan, at med passende research,  ville jeg godt turde betale et depositum ved indgåelse af aftalen. Egentlig er jeg slet ikke interesseret  en aftale med en GP, hvor jeg ikke turde betale depositum. Kan man så blive snydt? Ja, men det er jo så ikke nogen katastrofe.

Skrevet
JenniferRomantica skrev, den 2.7.2024 at 22:51:

Nu føler jeg din kommentar godt kunne handle om nogle af de ting jeg har skrevet og jeg føler jeg er nødt til at påpege at jeg aldrig kunne drømme om at bede om betaling for en udeblevet aftale eller en aflysning.. Den potentielle indtægt er tabt.. Når jeg beder om depositum så er det fordi en person har aflyst/er udeblevet og ønsker at booke igen en anden dag.. 

Næh, den var faktisk ikke specifikt møntet på dig. Den var faktisk rettet mod nogle af de mænd herinde der gør det, nogle gange uopfordret, også hvis de dukker op og pigen ikke passer med oplyste og så smider nogle penge for at “komme ud af situationen”…. 
At der er piger der beder om forudbetaling, må de selv om…. De kommer aldrig til at se min røv.:D

Hvis du beder folk der har brændt dig af om at smide et beløb, synes jeg faktisk er noget andet….. trods alt.

Skrevet

hejsa!

Selv har jeg kun oplevet at blive aflyst på dagen 3 gange, og 2 af dem overførte 500 på mobilepay.

Aflysning en dag i forvejen synes jeg egentligt er helt oki, og behøver egenligt ikke nogen grund, selvom en undskyldning altid er dejligt. Hvis vi har en aftale om aftenen, er det også oki at aflyse tidligt, da man jo nogle gange bare ikke er helt "på" nogle dage, og jeg ønsker inderligt at det skal være en fantastisk oplevelse at komme på besøg hos mig.

Jeg skriver altid at jeg går igang med makeup, og at de meget gerne må skrive inden de kører hjemmefra.. herefter bliver jeg nok lidt sur hvis jeg bliver aflyst, da jeg jo så er igang med at gøre mig lækker for dem.

Nu er det selvfølgelig heller ikke min  hovedindtægt, da jeg kun ser mænd for at lave lidt ekstra ved siden af min kandidat uddannelse, og nok også fordi jeg synes det faktisk er ret spændende og bestemt kan være vildt dejligt for mig også.

xoxo

nat

Skrevet

Jeg har bestilt to timer tidlligere på ugen til i dag hos @JenniferRomantica - Og har forudbetalt dem - Ikke fordi Jennifer har bedt om det, tværtimod - Men fordi jeg ville være sikker på at den tid jeg har bestilt er booket, og om jeg kommer 5, 10 eller 15 minutter for sent, så er tiden stadig afsat. 
Og fordi jeg ved at Jennifer er til at stole på, havde jeg ingen som helst kvaler med at forudbetale. 

Skulle jeg blive forhindret af en eller anden årsag alligevel, så synes jeg det er fair at Jennifer ikke mister sin indtjening for den tid hun har sat af til mig og mine ønsker, såfremt hun ikke ville kunne erstatte mit besøg med en walk-in gæst. Og derfor ville jeg heller ikke kræve pengene retur, i tilfælde af jeg blev forhindret. Det svarer i mine øjne til de fakturaer jeg selv har sendt gennem årene som IT konsulent til mine kunder, såfremt de har aflyst aftaler med kort varsel.

YMMV, og jeg siger ikke at jeg ville gøre det samme med alle GP'er, men har jeg tillid til dem grundet tidligere besøg, eller ved at have mødt dem i andre sammenhænge som f.eks Eva's Fredagsbar, så har jeg intet problem med at forudbetale. Og det gør så også oplevelsen ved besøget lidt mindre akavet, og mere som et besøg hos en FWB eller elskerinde, oppe i mit hoved. Og det er ikke så ringe endda, IMNSHO.

/Francois

Redigeret af Francois

Skrevet

Jeg har kun meldt afbud en enkelt gang det kunne have været to i begge tilfælde var jeg blevet syg. 

Den ene gang var jeg heldig at der var held i uheld som man siger havde en aftale lørdag men fredag tidligt morgen måtte pigen melde afbud af gode grunde, i situationen var det en ærgelig følelse men det viste sig at være heldig da jeg blev syg i løbet af fredag aften og var syg lørdagen efter så jeg skulle nok have meldt afbud alligevel men nu slap jeg fordi pigen måtte melde fra først. 

Den ene gang jeg har meldt afbud der mener jeg at jeg havde en aftale en mandag efter at jeg kom retur fra ferie men fredag på vejen hjem blev jeg syg med influenza og det blev værre og værre i løbet af dagen jeg valgte at melde afbud med det samme da jeg ikke regnede med at være klar og ikke ønskede at smitte hende. Jeg skrev med det samme for så havde hun en god chance for at ændre hendes planer i god tid. 

Jeg vil altid forsøge i den slags situationer at melde afbud så hurtigt som muligt så pigen kan nå at måske lave en anden aftale eller måske bare lave noget helt andet. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.