Hop til indhold

Reklameindslag

Featured Replies

Skrevet

Skriver dette i generel debat, da jeg ikke ønsker at hænge nogen ud, uden at have dokumentation. Helt tilbage fra venuslogen - og til nu - har dette forum - helt naturligt - altid været attraktivt for at lave lidt gratis reklame i form af fake anmeldelser. Jeg misunder ikke vores underbemandede admins deres sure opgave med at holde opsyn med dette, men der er efter min mening flere og flere åbenlyse tilfælde. Røde lamper: helt ny profiler, skamløs ros, gennemskuelig retorik. Det er utrolig ærgerligt at man desværre skal være så kritisk.  

Skrevet

Jeg giver dig helt ret der er nogle anmeldelser som der lugter lidt meget af reklame. Vi kommer desværre ikke problemet til livs, men du kan jo altid anmele de opslag/profiler som du mener der er reklame for pigen.

Så kan en moderatorer se på den og slette den hvis han er af samme opfattelse som dig.

Jeg formoder ikke at moderatorerne har tid til at læse alle anmeldelser,  så der sker kun noget hvis vi alle er gode til at anmelde falske profiler.

Skrevet
Dr. Duck skrev, for 1 time siden:

Mig bekendt er admins i dette forum ulønnede. 

Der er kun én Administrator. De andre er moderatorer, og de er efter sigende frivillige.

Skrevet
plasticlove skrev, for 2 timer siden:

Med en bruttofortjeneste på 6.5 millioner, så tror jeg nok de overlever den sure opgave: https://www.proff.dk/firma/muggy-media-aps/aarhus-v/it-drift-og-support/GV1TJSI0ZDG

Kære plasticlove:)

- det kan godt være du har ret - men hvordan "kobler" du egentlig med 100% sikkerhed EG sammen med det der muggy.media - jeg har svært ved at følge "et usynligt organisationsdiagram/ejer forhold" der dokumenterer det nævnte beløb.

Mange hilsner

Nye tider

Redigeret af Nye tider

Skrevet

Is it because the number of this ‘suspicious’ type of message has increased, or because there are fewer ‘real’ messages for them to hide between ??

There are many categories on here where the last message was 8/12 hours ago … even now in ‘general debate’ and ‘hyggesnak’ ….

I know one salon in the capital area that has at least 6/8 customers a day … not one comment on here in 6 months …. 

Skrevet
Valbyguy skrev, for 5 minutter siden:

Is it because the number of this ‘suspicious’ type of message has increased, or because there are fewer ‘real’ messages for them to hide between ??

I thinkt it's the last part, that would make sense.

Skrevet
Nye tider skrev, for 1 time siden:

Kære plasticlove:)

- det kan godt være du har ret - men hvordan "kobler" du egentlig med 100% sikkerhed EG sammen med det der muggy.media - jeg har svært ved at følge "et usynligt organisationsdiagram/ejer forhold" der dokumenterer det nævnte beløb.

Mange hilsner

Nye tider

De ejer domænet. Og EG fremgår som projekt på deres hjemmeside: https://www.muggy.media/projekter/

Skrevet
  • Author
Valbyguy skrev, 1 time siden:

You might be right. I have not made statistics. 

Skrevet
Dr. Duck skrev, for 8 timer siden:

Mig bekendt er admins i dette forum ulønnede. 

- - ja måske !!!

Skrevet

Selvfølgelig vil GP'erne gerne reklamere lidt for sig selv. Og det er jo let nok at spotte, når det sker. Jeg får sommetider lyst til selv at møde disse, når der kommer en haglbyge af "ha ha" og lign. nederen og overflødige kommentarer.

Jeg syntes, at det var irriterende, at blive mistænkeliggjort i min egen første begejstrede anmeldelse som nybegynder udi anmeldelser. Så, please, brug PYT knappen, og scroll bare videre, hvis noget springer i øjnene, der lugter lidt af reklame.

Mvh. Nice and easy.

Redigeret af Nice and easy
Komma

Skrevet
plasticlove skrev, for 15 timer siden:

De ejer domænet. Og EG fremgår som projekt på deres hjemmeside: https://www.muggy.media/projekter/

Ja, de lister fire (4) projekter: Annoncelight.dk, Eroguide.dk,Hunde-forum.dk, Katteforum.dk

Katte- og Hunde-forum generer ikke indtægter da de er meget lidt brugte.  De to resterende, eroguide og annoncelight, kører en form for parløb.

Gætter på at annoncelight.dk genereer tæt på 100% af de 6,5 millioner der skrives ovenover.

Eroguide.dk er nok det mest interessante. Sandsynligvis underskudsforretning(?) eller tæt på. Ingen reel kundeservice siger damerne og ingen mulighed for at betale (stadig sådan?) plus  indtægter og udgifter til hosting (nok Creator Pro til $149) og måske cloudflare.

Hvorfor så gide beskæftige sig med EG hvis det er en underskudsforretning? - kan I huske programmør-transen, husker ikke navnet, der lavede nogle fornuftige ændringer. Han/hun/høn har længe været væk så og support/kundeservice er en by i Rusland styret.

Til gengæld genererer Eroguide masser af trafik til annoncelight - og derfor vil man gerne have anmeldelser og efterlysning begge med links til annoncelight.  Udgifter til at holde eroguide.dk i luften er mindst 10K kr. årligt. 

Det geniale er også at man overlader daglig moderering (det er ikke support eller admin opgaver) til, lige pt., to ubehjælpsomme frivillige der bidrager til nedgangen af sitet. De får tilsyneladende ingenting for at hjælpe med generering af 6,5 mio årligt.

... de vigtigste. Skal man tro på anmeldelser der indeholder ord som wow/wau eller fantastisk eller er skrevet af socialt akavede på jagt efter GFE der tror de kan købe sig til den ægte vare? 

Tror ikke på anmeldelser her, på trustpilot, google, massageplus eller hvad der ellers er!

De fleste er tydeligvis overdrevet eller bare fup. Men fat mod, der er nogle reelle personer herinde også. Det er vel dem der i virkeligheden driver sitet, selvom en stor del er smuttet videre.

Redigeret af Benarbejde

Skrevet
Benarbejde skrev, for 5 timer siden:

Det geniale er også at man overlader daglig moderering (det er ikke support eller admin opgaver) til, lige pt., to ubehjælpsomme frivillige der bidrager til nedgangen af sitet. De får tilsyneladende ingenting for at hjælpe med generering af 6,5 mio årligt.

Synes din bruger er rimelig ny i forhold til din viden omkring siden.. Er du en gammel bruger der er blevet smidt ud og så har oprettet et andet nick eller har du bare fuldt med som gæst indtil videre.? 

Skrevet
Nice and easy skrev, den 30.6.2024 at 09:38:

Selvfølgelig vil GP'erne gerne reklamere lidt for sig selv. Og det er jo let nok at spotte, når det sker. Jeg får sommetider lyst til selv at møde disse, når der kommer en haglbyge af "ha ha" og lign. nederen og overflødige kommentarer.

Jeg har det lidt på samme måde, specielt hvis det er en pige jeg finder interessant & attraktiv.

Citat

Jeg syntes, at det var irriterende, at blive mistænkeliggjort i min egen første begejstrede anmeldelse som nybegynder udi anmeldelser. Så, please, brug PYT knappen, og scroll bare videre, hvis noget springer i øjnene, der lugter lidt af reklame.

Måske fordi du vælger at skrive din anmeldelse på engelsk, når du fint kan skrive dansk. 
Og skamroser et sted, som ikke har det bedste ry.

Og selvfølgelig skal man ikke bare scrolle videre, når noget lugter af reklame. Det er da noget værre sludder. Det skal rapporteres, også kan Moderatorerne tage en kigger på det.
Derimod skal man undlade at begynde og skrive, og alt muligt. Fordi det ender kun i en ting, enten henstilling eller advarsel fra Moderatorer. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.