Hop til indhold
Max Power

Queefing eller på dansk: fissefløjt.

Recommended Posts

Skrevet (edited)

Dette er et emne jeg ikke kan mindes er blevet behandlet her på sitet, ret mig gerne hvis jeg tager fejl.

Fænomenet er noget jeg jævnligt oplever når jeg er sammen med en GP, oftest når stillingen er doggy.

Reaktionerne har (fra modparten) været forskellige, alt fra “nej nej det var ikke mig det var fissen” til “tihi” til at ignorere det.

Jeg må tilstå at til tider trods min fremskredne alder så er min humor til tider lidt infantil, feks. så er lyden af en rigtig prut på det forkerte tidspunkt vanvittig sjov, måske fordi det er forbudt?.

Når jeg befinder mig i en intim situation med en kvinde og hendes fisse begynder at “fløjte” skal jeg passe meget på hendes reaktion inden jeg selv reagerer på noget jeg/min underbevidsthed finder morsomt, for selvom jeg ved at det er ganske naturligt altså mekanikken i at det som kommer ind skal også ud (luft) så trigger lyden min grine/fnise refleks.

Personligt så sætter jeg meget pris på lydbilledet undet selve akten, uanset hvilken ende af hende lyden kommer fra, det sagt hvis hun begynder at lukke luft ud fra andet end munden og fissen….så er jeg ikke den som står med klaphat og flag (min medmennskelighed har også grænser)

Kom gerne med jeres Queefing/Fissefløjte erfaringer, det “værste” der kan ske er at det bringer smil en nogle gange trist verden.

Redigeret af Max Power

Del dette indlæg

Link til indlæg

Læste  din  overskrift  meget  hurtigt  og  læste  fiseesprøjt.

Kender  udmærket  til  "pruttelyde"  ved  doggy stilling  og  oplever  også  engang  imellem  at  når  jeg  skifter stilling  fra  doggy  er  der  samlet  luft  i  skeden  som  kommer  ud højlydt. 

Min  reaktion  er  enten  at  jeg  morer  mig  over  lyden  og  forsøger  at  skjule  at  jeg  er  tæt  på  at  grine,  eller  jeg  lader  som  ingenting  og  satser  på det  kun  er  mig  der  har  hørt  lyden. 

Har  et  par  gange  i missionær når  der  er  blevet  kneppet  godt  igennem,  kommet til  at  prutte.  Det er  hvad der  kan  ske,  tager det  stille  og  roligt.  

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja der er ikke mange bogstaver til forskel på sprøjt og prut :D.

Men jeg er glad for at du ligesom mig stadig finder selve lyden sjov, så er jeg ikke alene :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Max Power skrev, for 14 minutter siden:

Ja der er ikke mange bogstaver til forskel på sprøjt og prut :D.

Men jeg er glad for at du ligesom mig stadig finder selve lyden sjov, så er jeg ikke alene :wub:

Det  var  nu  sprøjt og  fløjt. 

Prutter  er  bare  upassende  og  derfor  sjove 

Del dette indlæg

Link til indlæg

I mine gamle dage, kaldte vi det en “fissefis”. 

Men jeg har prøvet det et par gange, og jeg tager det bare stille og roligt når det sker. Det er værre, hvis det er en ægte prut. Så er det bedre at stoppe. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Som en mand sagde da konen slog en prut under en 69 stilling..."Dejligt med lidt frisk luft"

Del dette indlæg

Link til indlæg
udinaturen skrev, for 45 minutter siden:

Det er værre, hvis det er en ægte prut. Så er det bedre at stoppe. 

Hvorfor dog det? Jeg har altid opfattet det som hun kaldte, og er klar på sport i 2'eren;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Først gang, som teenager, oplevede en fisseprut, var den meget højlydt og lød som en brandskid, og hun skyndte sig at sige: nej nej nej, det var ikke en rigtig prut, du har bare pumpet luft op i mig.

Vi skrald grinende begge to .

Siden da, har jeg bare trukket på smilebåndet af det og ikke lagt mere i det. Det er bare noget der sker når pigen er rigtig våd.

Jeg har oplevet det en gang med en GP, hun grinede selv af det og sagde: That just what happens:D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg synes det er pisse pinligt:ph34r::lol:.. Selvom det med årene og erfaringen er blevet mindre pinligt så det bare aldrig fedt fordi jeg gå ud fra man som mand tænker at det var noget af en prut (den slags fra måsen) hvilket ikke er fedt i en seksuel situation:P..

Så fedt du lige tager emnet op så jeg bliver opmærksom på at ikke alle mænd er uvidende omkring hvad det muligvis også kan være<3.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 3 minutter siden:

Jeg synes det er pisse pinligt:ph34r::lol:.. Selvom det med årene og erfaringen er blevet mindre pinligt så det bare aldrig fedt fordi jeg gå ud fra man som mand tænker at det var noget af en prut (den slags fra måsen) hvilket ikke er fedt i en seksuel situation:P..

Så fedt du lige tager emnet op så jeg bliver opmærksom på at ikke alle mænd er uvidende omkring hvad det muligvis også kan være<3.. 

Tror (uden at vide det)  Mænd er ALDRIG i tvivl om hvilket åbning den kom fra ;)  Det der "udluftning" efter hun har fået en ordenlig omgang, er sgu frækt :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 3 minutter siden:

Jeg synes godt man kan høre forskel, og på en måde tager jeg det lidt som en kompliment. Fisseprutter kommer når hun er rigtig våd ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Skrevet (edited)

Min uvidenhed på området har faktisk gjort, at jeg kun troede det kom når kvinder fik stor pik som pumpede luft ind uden der kom noget ud - jeg oplevede det dog selv med en kvinde forleden og blev sku da helt stolt på trods af min gennemsnitlige størrelse. Vi tog det begge med et smil og knaldede videre :)

Redigeret af PoulAfDK

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er ikke selv af hun køn, er vi ikke enige om at det også kan se uden sex, gymnastik ballet etc. ? Så under sex er det bare mere hyppigt da der kan blive presset luft ind

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sjov tråd med en super trådstart. Tak, @Max Power.

Jeg hører så til dem, som aldrig har oplevet det. Med @Jernets input vil jeg så nu spekulere over, om det skyldes, at de kvinder, jeg har været sammen med, aldrig har været våde og opstemte nok. Tak for det, @Jernet. Bare rolig, jeg skal nok selv samle min selvtillid op igen. :rolleyes:

Skulle det ske, uanset om lyden kommer fra det ene eller andet sted, så ville jeg nok reagere på samme måde som dig, @lejogbrug. Et godt grin over den pludselige overraskelse, og så derefter videre i teksten.

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 12 timer siden:

Hvis det er et godt knald så rører det mig ikke, uanset hvor luften kommer fra.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har også været ude for det nogle gange, specielt hvis pigen er godt og grundigt våd, så kom der både dejlige våde, svuppende lyde sammen med lidt lyde da luften kom ud igen. Der skulle være ekstra risiko for de lyde ved sex bagfra (altså ikke analt). Det har da heldigvis været omtalt i div. bøger om sex, så har man læst nogen af dem, så kommer det i det mindste ikke bag på nogen.

Ellers er det jo bare at grine af det og så fortsætte med fornøjelsen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, den 26.6.2024 at 19:21:

en prut (den slags fra måsen) hvilket ikke er fedt i en seksuel situation:P..

Det er vi så nogen der er lidt vilde med.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, for 20 timer siden:

Sjov tråd med en super trådstart. Tak, @Max Power.

Velbekomme, syntes også det var på tide at vi fik afmystificeret en af funktionerne som den del af kvindens anatomi også kan glæde os med :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Her den anden dag var jeg sammen med én hvor hun begyndte at “fløjte” forneden mens hun lå på alle 4 på briksen og blev slikket bagfra, så fænomenet kan altså også forekomme uden penetration involveret.

Jeg skylder at sige at under den efterfølgende indtrængen var der godt med friktion, ahhh den kvindelige anatomi er en fantastisk ting.

Hvor var livet fattigt uden dem (kvinderne).

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, den 27.6.2024 at 00:25:

Skulle det ske, uanset om lyden kommer fra det ene eller andet sted, så ville jeg nok reagere på samme måde som dig, @lejogbrug. Et godt grin over den pludselige overraskelse, og så derefter videre i teksten.

Siden jeg skrev dette indlæg havde jeg faktisk for nogle måneder siden en situation, hvor pigen kom med et højlydt fissefløjt. Eller nok snarere end fisseprut, for lydmæssigt var der ikke meget Roger Whittaker over det.

Pigen havde øjensynligt været ude for det før, for der var lidt “bare rolig, det er ikke farligt” over hendes reaktion. Det blev ikke et godt grin fra min side, men mere et “jaja, det kan jo ske, og lad os så bare komme videre i legen”-smil. Så alt i alt dramatik på niveau med, når man får en serveret en velsmagende drink i stedet for den drink, man egentlig havde bestilt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg var på et tidspunkt i situationen, hvor jeg hørte den omtalte lyd. Pigen virkede undskyldende, men jeg forsikrede hende om, at jeg elsker den lyd. Hun spurgte lidt undrende: Hvorfor?

Og jeg kunne bare svare sandheden: Tænk på den situation, som JEG er i, når jeg får lov til at høre netop den lyd :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, for 19 timer siden:

Så alt i alt dramatik på niveau med, når man får en serveret en velsmagende drink i stedet for den drink, man egentlig havde bestilt.

Ja der har jeg så en helt anderledes - og konsekvensfuld oplevelse :rolleyes:

Første gang jeg oplevede det var med min kone - vi havde gang i en hidsig doggy - da der kom et højt fissefløjt (fedt ord forøvrigt)!

Jeg blev hylet helt ud af den - trak mig ud og satte mig ned - og tænkte HVAD FANDEN VAR DET!

Jeg må have set fåret ud - for det ødelagde sgu lidt stemningen.

Selvom vi bagefter fik afklaret årsagssammenhængen - var det desværre slut med doggy'en - jeg ville gerne, men min kone ville ikke :)

Til gengæld havde vi gang i en masse andet skøn sex - men det er en anden og meeeget længere historie :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...