Hop til indhold
kanonkongen

Min fede tur til http://www.pauschalclub.de/munster

Recommended Posts

Guest Oralis voluptatem
sjovleg skrev, for 4 timer siden:

Kan se der er nogle af pigerne der tilbyde anal aktiv, skal man bare spørge dem om de tilbyder det ? eller koster det ekstra ?

Det koster ikke ekstra. Men det er en god ide lige at spørge inden man går i gang for det er ikke altid at listen med pigens service er up to date. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak Oralis, og lige et spørgsmål mere, jeg regner med en tur til Munster om ca 1 mrd, men har så gået og tænkt lidt over om jeg skulle køre til Dortmund istedet for, hvilken af de to klubber syntes du er den bedste,?

kan for stå at der er blevet lavet om i Munster, jeg var der i april i år,

jeg har ca 6 timer til rådighed på stedet, overvejer også om jeg skal tage 3 timer i Munster og 3 timer på Dejavu lidt længere nordpå men tror ikke jeg kan lave en sammen ligning af to klubber på en dag, nogle gode ideer ?

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Oralis voluptatem

Kender kun munster. Og ja der er blevet lavet noget om. Flere rum og bedre senge i nogle af rummene. 

Det lader også til at der er 2-3 piger mere på vagt pr. dag efter at de har lavet flere rum. 

Klubbrn i munster er godt nok dyrer end andre flat rates klubber. Men er også den klub med bedst service og de bedste piger af alle de klubber jeg har prøvet. Så hvis du kun har 1 dag så ville jeg vælge det sikker. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Oralis voluptatem

Alle shows er i bioen. Lokalet med den store skærm og store seng. 

Rummet fra billederne er det det rum med spa badet?(er på fra tlf og kan ikke lige se billederne)

Rummet med spabad er lavet om nu. Og der er nu køkken og spiseplads. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...