Hop til indhold

Ambivalent besøg hos ukrainske Julia <3

Featured Replies

Skrevet
  • Author
TheLion skrev, for 4 minutter siden:

Grunden til at jeg spurgte var mere hvis det var det sædvanlige sted med hotel på Amager. For så er det da netop et pænt stykke fra Fields? Altså måske en 30-60 min gåtur.

Men det kan jo være at pigerne så er et andet sted. Når jeg skriver det andet er det fordi de har næsten samme prisliste og ligger deres “reklame-billeder” op på nympho.dk på næsten samme tidspunkt hver dag og skriver samme område nemlig København K. Så måske er de der sammen, men gad vide om det så betyder at det er flyttet til et andet sted? :)

Ah ja okay. Kender ikke det "normale hotel" du snakker om. Men kan sige jeg i hvert fald har været på et hotel fra samme kæde før :D 

Skrevet

* Altså på de dage hvor de har lagt billeder op :)

Redigeret af TheLion

Skrevet
Crabman skrev, den 25.6.2024 at 17:16:

….inden jeg så bad hende om at afslutte med bj fordi det simpelthen var så godt. Og hun suttede i godt og vel 10 min. Indtil jeg så kom hende i munden og hun tog værd en dråbe til sig indtil man var helt tømt….

Jeg synes alt i alt det er meget fair at du giver hende 300 for det: du beder selv om at afslutte med blow (kunne hun faktisk bare helt naturligt have opfattet dette som en bestilling på CIM?), du skriver hun sutter rigtig godt og hun sutter i 10 minutter for at få dig til at komme - og som jeg forstår det var du bekendt med at det var en ekstra ydelse. Så… alt i alt… ja det ville da måske være ok hvis hun lige mindede dig om det da du beder hende sutte til udløsning, men alt i alt lyder det ikke som om hun har været rigtig slem her - det virker mere som om vi bør fokusere på at hun er en dejlig pige der gør Danmark skønnere:)

Redigeret af Jakoblaursen

Skrevet
  • Author
Jakoblaursen skrev, for 4 timer siden:

Jeg synes alt i alt det er meget fair at du giver hende 300 for det: du beder selv om at afslutte med blow (kunne hun faktisk bare helt naturligt have opfattet dette som en bestilling på CIM?), du skriver hun sutter rigtig godt og hun sutter i 10 minutter for at få dig til at komme - og som jeg forstår det var du bekendt med at det var en ekstra ydelse. Så… alt i alt… ja det ville da måske være ok hvis hun lige mindede dig om det da du beder hende sutte til udløsning, men alt i alt lyder det ikke som om hun har været rigtig slem her - det virker mere som om vi bør fokusere på at hun er en dejlig pige der gør Danmark skønnere:)

Det er jo også det jeg i bund og grund skriver ;) Har allerede glemt oplevelsen alligevel.

Skrevet
Jakoblaursen skrev, for 11 timer siden:

Men nu fortæller hun os @Crabman at det er sådan hun gør i Schweiz bl.a.

Uanset om det var en ekstra ydelse eller ej, så var det jo hendes hensigt at gøre det samme her.

Så tænker det er helt korrekt, at fokuserer på alt i anmeldelsen. 

Og godt at @Crabman fortalte hende, at det ikke er normal kotyme her i DK! :) 

Skrevet
Den Anonyme skrev, for 47 minutter siden:

Men nu fortæller hun os @Crabman at det er sådan hun gør i Schweiz bl.a.

Uanset om det var en ekstra ydelse eller ej, så var det jo hendes hensigt at gøre det samme her.

Så tænker det er helt korrekt, at fokuserer på alt i anmeldelsen. 

Og godt at @Crabman fortalte hende, at det ikke er normal kotyme her i DK! :) 

Slet ikke uenig - hun kunne lige tjekke ind; men .. det er en lille ting, synes ikke hun skal sværtes:)

Skrevet
Jakoblaursen skrev, for 3 timer siden:

Slet ikke uenig - hun kunne lige tjekke ind; men .. det er en lille ting, synes ikke hun skal sværtes:)

Hvordan er det at sværte hende til, når det er sandheden?

Hun skulle være stoppet op, og fortalt at det kostede ekstra at komme hende i munden, TS gjorde hende endda opmærksom på det.

Det er da en væsentlig ting at vide på forhånd, som kunde. 

Mærkelig argumentation :rolleyes:

Redigeret af Den Anonyme

Skrevet
  • Author
ButterflyMan skrev, 1 time siden:

@Crabman Julia har en profil i Ukraine. Her er hun måske mere ærlig med fotos. Ligner de bedre?

https://topmodals.com/?h=mobi&id=10955

/B

Det er hun 100%. Dem hun har lagt op på social club på nympho er dog også hende. Men ja pigen du linker til var hende jeg mødte.

Redigeret af Crabman

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.