Hop til indhold
Dellepude1970

Møde med forsømte kvinder i cafeterier/cafeer

Recommended Posts

Jeg er ikke sikker på, at jeg havner i himlen, men jeg er rimelig sikker på, at de blokerer selv halvfrække sider deroppe - så hvad skal man egentlig i himlen for?

 

Jeg kan stille samme spørgsmål om helvedet, har de internet i helvedet ?

Er der nogen som har været der  ?  :P

 

Skriv lige en anmeldelse, tak.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror, det hænger sammen på en anden måde :-P.

Kvinderne har opdaget, at fyrene er mest potente om morgenen/formiddagen, så derfor tropper de tidligt op i håbet om en lysten fangst.

Fyrene har på deres side så opdaget, at kvinderne kommer tidligt, så det gør de også :lol: :lol: :lol:.

 

BX, har du bemærket om fruen er på "shopping" i Illum mellem kl 10 - 15 ? :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

BX, har du bemærket om fruen er på "shopping" i Illum mellem kl 10 - 15 ? :P

 

Hun tager af sted ved 7.30-tiden og siger, at hun skal på arbejde.

Af og til er det lidt senere, og det gav mig faktisk problemer en dag, da jeg selv skulle på grissebasseri et stykke væk hos en blondine :lol: :lol: :lol:

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun tager af sted ved 7.30-tiden og siger, at hun skal på arbejde.

Af og til er det lidt senere, og det gav mig faktisk problemer en dag, da jeg selv skulle på grissebasseri et tykke væk hos en blondine :lol: :lol: :lol:

 

Nå gik det godt så hos blondinen, jeg nævner intet navn.... forventer vi en beretning snarest ? :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nå gik det godt så hos blondinen, jeg nævner intet navn.... forventer vi en beretning snarest ? :D

 

Besøget gik godt, men jeg er blevet for gammel til at skrive anmeldelser. Jeg laver efterhånden for mange stavefejl.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøget gik godt, men jeg er blevet for gammel til at skrive anmeldelser. Jeg laver efterhånden for mange stavefejl.

Høhø...Klart klart :D

Hvis du nu holdte dig fra de tyske gloser så var det lidt nemmere ;-) ;-) ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

BX, har du bemærket om fruen er på "shopping" i Illum mellem kl 10 - 15 ? :P

 

Kære Nille

 

Det er hun, :wink:  jeg lavede aftale med hende sådan ca kl 14,00. om et diskret sted :P + :-P

 

Vi sad jo og snakkede lidt, og hun fortalte at hun da godt vidste at "husbukken" derhjemme var på Eroguide, og ind imellem i byen efter ungt kød.

 

- skal han have - så skal jeg satme også have noget fremmed sagde hun :-P  - hun virkede ret erfaren din kone - kære BX   :-P  :-P  :-P :-P  :-P  :-P  

 

- - nå jeg håber du kan tåle en joke :-P

 

 

Mange hilsner

 

Nyder livet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Nille

 

Det er hun, :wink:  jeg lavede aftale med hende sådan ca kl 14,00. om et diskret sted :P + :-P

 

Vi sad jo og snakkede lidt, og hun fortalte at hun da godt vidste at "husbukken" derhjemme var på Eroguide, og ind imellem i byen efter ungt kød.

 

- skal han have - så skal jeg satme også have noget fremmed sagde hun :-P  - hun virkede ret erfaren din kone - kære BX   :-P  :-P  :-P :-P  :-P  :-P  

 

- - nå jeg håber du kan tåle en joke :-P

 

 

Mange hilsner

 

Nyder livet

 

Jeg synes det er helt i orden at BX's frue får "noget fremmed" hvorfor skulle hun snydes.... ægte kærlighed indbefatter at ens partner har det godt, så "noget fremmed" som kan pifte hende lidt op er kun godt... hvis BX har forsømt hende :P

 

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...