Hop til indhold
Dellepude1970

Møde med forsømte kvinder i cafeterier/cafeer

Recommended Posts

Borende X Skrev: 17 februar 2014 - 15:13

Det var fint at få verificeret forholdet ved en øjenvidneberetning. Jeg kunne imidlertid også tænke mig at vide, om dette stykke kulturhistorie stadig eksisterer, eller om nettet helt har fortrængt det.

 

 

der er ikke andet at gøre end at gå en tur i Magasin på fredag :-P

Hæhæ, prøv også Illum - og så får vi vel en frisk frontberetning?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu sidder jeg på 3. dag i IKEA, Aarhus' cafeteria, og stabler rødbede-tern op øverst på min portion brændende kærlighed....

 

Men der er ikke et eneste kvindemenneske, der har henvendt sig endnu!!! :(

 

:mrgreen: 

Vh. Sidespringeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu sidder jeg på 3. dag i IKEA, Aarhus' cafeteria, og stabler rødbede-tern op øverst på min portion brændende kærlighed....

Men der er ikke et eneste kvindemenneske, der har henvendt sig endnu!!! :(

:mrgreen:

Vh. Sidespringeren

Det skal være sukker KNALDER

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu sidder jeg på 3. dag i IKEA, Aarhus' cafeteria, og stabler rødbede-tern op øverst på min portion brændende kærlighed....

Men der er ikke et eneste kvindemenneske, der har henvendt sig endnu!!! :(

:mrgreen:

Vh. Sidespringeren

Hvor meget kaffe og mad kører man indenbords på sådan en dag mens man venter ?? :D. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu sidder jeg på 3. dag i IKEA, Aarhus' cafeteria, og stabler rødbede-tern op øverst på min portion brændende kærlighed....

 

Men der er ikke et eneste kvindemenneske, der har henvendt sig endnu!!! :(

 

:mrgreen: 

Vh. Sidespringeren

 

Så kan du nok også sidde længe og vente. Forgæves.

 

De forsømte Hellerup-milfere (Skåde-milfere i Århus?) opsøger skam ikke Ikea, uden at det står rigtigt, rigtigt slemt til.

 

Det er nemlig bare lavstatus - uden at jeg skal spille vært ved "kender du typen?". Tænk hvis Hellerupkvinden i minkpels blev opdaget der?

 

Næ, hvis man endelig skal løbe en risiko og eventuelt afsløres, så skal det ske med anstand, og her kan man ikke gå under Illum- eller Magasinniveau.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Nu sidder jeg på 3. dag i IKEA, Aarhus' cafeteria, og stabler rødbede-tern op øverst på min portion brændende kærlighed....

 

Men der er ikke et eneste kvindemenneske, der har henvendt sig endnu!!! :(

 

:mrgreen: 

Vh. Sidespringeren

 

 

Ha ha.......fed humor :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu sidder jeg på 3. dag i IKEA, Aarhus' cafeteria, og stabler rødbede-tern op øverst på min portion brændende kærlighed....

 

Men der er ikke et eneste kvindemenneske, der har henvendt sig endnu!!! :(

 

:mrgreen: 

Vh. Sidespringeren

 

Nu er det jo et spørgsmål om "brændende kærlighed" med branket stegeflæsk på toppen er et tilstrækkeligt frækt signal. IKEA har jo også svenske kødboller - kød der boller - og det er jo lige det du tilbyder : " kødets lyster"

 

Svenskerne har et slang udtryk for bolle/kneppe : "stikke sammen"

 

Mig bekendt har IKEA også tandstikker - hvad med næste gang du besøger IKEA og spiser, så prøv retten med svenske kødboller og så levner du 2 kødboller på din tallerken.

 

Nu lader du den ene kødbolle bestige den anden ved hjælp af tandstikken, og rødbederne smider du ad helved til, de viser kun at du er desperat efter fisse, brug istedet 2 store hvide sukkerKNALD - det er jo det gammelkendte signal.

 

Sæt dig in the front, og hver gang der er en potentiel kunde, så sender du hende et mega frækt smil hvor der med usynlig skrift i den pande står skrevet: " - hmmm jeg er liiiderlig efter dig - i will look at you, untill you love me - hmmm"

 

Og husk så også dette ordsprog : "- til den har tid til at vente, - kommer alt det gode!" !!!!!

 

- nå jeg håber du kan tåle jeg joker lidt :-))

 

Jeg vil på et andet tidspunkt berette om min egen erfaring med kaffekop og 2 stk sukkerknald ovenpå hinanden og det var i min studietid og i ILLUM´s dyre restaurant på øverste etage i 1984 (ILLUM/København)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jeg vil på et andet tidspunkt berette om min egen erfaring med kaffekop og 2 stk sukkerknald ovenpå hinanden og det var i min studietid og i ILLUM´s dyre restaurant på øverste etage i 1984 (ILLUM/København)

 

Endelig en frontberetning. Den ser jeg frem til.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest nicegent2

Jeg har en lidt sjov og sand historie omkring Illums Cafe.
Engang i midt firserne skulle jeg mødes med min 'bonus' veninde i Illum. Det var sommer og en hverdag  og vi skulle sammen købe en fødselsdagsgave.
Jeg var der i god tid og satte mig i cafeen med en god bog og en kop kaffe mens jeg ventede på Tina.
Det skal lige siges at jeg ikke er en 'flot' fyr, men på tidspunkt var jeg  20erne, havde kort trimmet fuldskæg og var solbrændt, vejrbidt, slank og lettere markeret efter en ferie på Grønland (Fjeldvandring).
Cafeen var tom udover undertegnede, personaltet og 3 'ældre' damer' i 50erne/60erne.
Pludselig kom den søde servitrice hen til mig med et stort smil og lagde diskret et stykke papir på bordet  med ordene : 'det er fra den dame henne ved vinduet'.
Jeg var fordybet i min bog  og kiggede først lidt forvirret op på hende, så hen på den 'nydelige' gråhårede dame (omkring de 60 vi jeg tro), og sagde bare ' øhh hvad, jeg er ike helt med ?'.
Servitricen blev helt rød i hovedet og snuppede sedlen og undskyldte mange gange, hvor efter hun gik hen til damen, der efterfølgende rejste sig og gik.
Da Tina endelig kom fortalte jeg historien, og det fik hende til at skraldgrine og spørge om 'jeg virkelig ikke vidste hvad der foregik i Illums cafe ? og om jeg havde leget med sukkerknalder ?' .
Jeg husker ikke om jeg stablede sukkerknalde (bruger ikke sukker i kaffen), men vi fik en en griner og jeg har ikke siden sat mine ben i Illums cafe.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg lovede sådan set ”Borende X” for noget tid siden, at skrive om mine erfaringer fra Illum´s restaurant. Det var i 1984 og det skal findes frem fra ”de hemmelige skuffer” i min hukommelse - så det har taget lidt tid. Det er også sådan at noget huskes bedre end andet.

 

Det var som sagt i 1984 og i den ”varme del” af året - altså i sommer månederne, og før studie slut eller efter studie opstart, - kan også have været i 1985, før studie afslutning.

Optakten til min karriere som Gigolo er følgende: det er i forbindelse med et besøg hos en massagepige, - og hende husker jeg ganske godt, - hun gav mig jo et godt hint!! - hun var lyshåret og ”hed Sussie”, og jeg mener stedet var massageklinikken på Ole Jørgensgade ved Mimers gade (ved Nørrebro Station)

 

Vi var færdige med at bolle og hun glattede lagnet og jeg tog tøj på. Vi snakkede, og hvordan samtalen drejede ind på Illum husker jeg ikke; men hun fortalte ( jeg husker det nogenlunde som sådan): - hvorfor tager du ikke ind i Illum og sætter dig i restauranten, du køber en kop kaffe og stabler 2 sukkerknald oven på hinanden, så er der sikkert en velhavende kvinde der kontakter dig, og i kører væk i hendes bil.

 

Jeg havde aldrig hørt om det før, og tænkte over det i et stykke tid. Da jeg i forvejen nogle år før i en periode var blevet ”afhenter af Dot Hazel”, og betjene hende med knep ( kun knep / og desuden er jeg 101% heteroseksuel ). Da jeg i forvejen syntes det var frækt, og specielt med dem var noget ældre end mig selv, så skulle det i hver fald afprøves - - blive afhentet af en ukendte voksen kvinde eller moden frue, der trængte til ”ungt virilt kød”

 

En dag besluttede jeg mig for at droppe de sidste timer i undervisningen, - op på ”jernhesten” og hjem til mit værelse. I bad, barberes og på med en speciel deodorant - noget velduftende forførende ”hankatte pis”, og de tynde lyse stramtsiddende lærredsbukser, mine dybrøde trusser ( kunne skimtes igennem bukser) - og den sorte skjorte med 2 lodrette røde striber, og et par smarte sko, - og kære NIKITA - du kan være helt sikker på at det ikke var ”hvide sokker i sanddaler” - det er direkte ”no go”

 

Omtalte tøj, var dengang min ”dresscode” i de perioder hvor jeg på ”mission - de forsømte fruer”, det er altså nødvendigt at være mere end pænt klædt - frækt klædt/smækkerlækker - man skal være æggende - vækkende - dækkende. Dækkende er det der forgår i sengen.

 

Hvis man klæder som ham der sidder på en bænk ned i parken med en kasse øl, - så drik hellere videre - for der er nul fisse.

 

Den videre færd - nej ikke ”jernhesten”, det var med S-tog til Nørreport station (det kan altså ikke nytte noget at møde op,-  svedig og ”gøre sig til”. Nedad Købmagergade til Strøget og ind til venstre i Illum og finde restauranten.

 

Jeg køber en kop kaffe med 2 ekstra sukkerknald og sætter mig sådan lidt strategisk (synligt) og stabler de 2 sukkerknald oven på hinanden, og drikker min kaffe meeeeget laaaangsomt!! - Der er flere gæster i restauranten, og jeg spotter diskret rundt i lokalet og pludselig er der en kvinde der med sit blik ”fastholder” mig. Jeg fornemmede hun var interesseret, - det var min første gang og samtidig i vildrede hvordan jeg skulle takle situationen, -  hun fornemmede min situation og tog gudskelov teten og kom diskret over til mig, og spurgte om hun måtte sætte, vi snakkede lidt sammen og aftalte at vi kørte til ”et diskret sted” hun havde. Jeg erindrer hende som omkring de 50 år.

 

Og så er det at ulykken sker for mig, - ud af øjenkrogen kan jeg se en mand komme ”daffende” - og kun en idiot i hele verden havde denne gakkede gangart : en af mine undervisere. Jeg drejede øjeblikkeligt rundt og kom de 2 sukkerknalder i kaffen og fik sagt, det er fandeme en jeg kender, kan vi mødes i næste uge, hun forstod ”vanviddet” og listede diskret ud. Ud af øjenkrogen kunne jeg se at han bare købte sig en pakke cigaretter ved kassen, og så ellers ”daffede” af igen - forbandet idiot.

 

Man kan sige at min karriere sluttede samtidig med min første frække aftale var indgået, og når jeg nu i skrivende stund tænker over det  - den idiot - spade spade .

Jeg listede ud på toilettet og ”gemte mig” til jeg var sikker på han var væk.

 

I sådan et øjeblik er der mange billeder der dukker op : bliver det næste min familie i gåsegang der omringer mig - eller alle mine med studerende - og skal jeg  virkelig koordinere mit arbejde i Illum med underviserens skema. Det blev første - eneste - sidste gang - desværre!!!! Jeg tror det kunne have givet meget forskelligt fræk fisse.

 

Mit ”dresscode” når jeg var ude og ”sælge mig selv” , - mine hvide bukser/røde trusser/2 skjorter beholdte jeg indtil for et par år siden (ca. 30 år) de mindede mig altid om den fede tid, - fisse fisse fisse. I mit ægteskab spurgte min kone mig ALT for ofte, hvorfor skal de bukser og de 2 skjorte blive ved med at hænge i skabet - du kan jo ikke passe det mere, og undskyldningerne var mange der mange, - de har kostet en formue, jeg synes det er pænt, det er slet ikke slidt, for så ikke slet ikke at snakke om de eneste dybrøde trusser i skuffen, hvorfor skal de blive ved med at ligge, og ligeså mange bort forklaringer: jeg tror hun fornemmede et eller andet, for på et tidspunkt spurgte hun :  hmmm - hvad har du lavet, siden du gemmer dem.

 

Det skal også lige nævnes at jeg ALDRIG nogen sinde har taget penge for mit ”arbejde” nej nej det ligger slet ikke i mit mindset, derimod havde jeg lidt så udgifter til mine annoncer i Ekstra Bladet - Rendevous

- - og dog, - en anden gang vil jeg berette om min ”sponsor”. Når jeg trængte til fisse hos Gitte i Eriksgade ringede til bare til Det Kongelige Teater, jeg vil gerne stilles om til kgl. Ope  - Ball - Skue   xxxxx   - fuld diskretion (lever heller  ikke mere) - han forslog det selv og var helt syg for at betale - og det har INTET med afpresning at gøre - men underfundigt var det.

 

Jeg tror ikke det med 2 sukkerknald eksisterer mere - hvis man skal sende dette signal skal man vist selv medbringe - sødetabletter er sgu også svære at stable.

 

Idag træffes disse kvinder på Scor og Dating - og andre medier, jeg har jo selv mødt kvinder på denne måde, og DRENGE derude!!!  - -  det med velklædthed/frækt klædt gælder sgu stadig - husk det. Og i velklædthed indgår ikke "Bedstefar tøj" og hvide sokker i sanddaler. 

 

 

Mange hilsner

 

Nyder livet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

 

 

Sjov historie, men var du ikke nysgerrig omkring hvad der så rent faktisk stod på sedlen, det lyder jo til at du ikke nåede at læse den. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Nyder livet

 

Flot og interessant fortalt. Ja, man kan så tænke "hvorfor tror folk altid det værst tænkelige, når de møder en de kender som dig". Mon ikke bare ham gutten havde tænkt "Nå du drikker nok kaffe med din mor eller en moster" :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nyder livet, det var en god historie :D

Jeg vil prøve de 2 sukkerknald tricket alligevel næste gang jeg er i Illum,

hvad tid på dagen og hvilken dag er bedst at fiske damer på ?

 

hvis jeg ikke får noget øjenkontakt, stabler jeg bare flere sukkerknald ovenpå, så jeg ender nok med en 5-10 sukkerknald før der er nogen som reagerer...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Nyder livet, det var en god historie :D

Jeg vil prøve de 2 sukkerknald tricket alligevel næste gang jeg er i Illum,

hvad tid på dagen og hvilken dag er bedst at fiske damer på ?

 

hvis jeg ikke får noget øjenkontakt, stabler jeg bare flere sukkerknald ovenpå, så jeg ender nok med en 5-10 sukkerknald før der er nogen som reagerer...

 

Tag du hellere en helt æske med. Om ikke andet, så kan det jo være at der kommer nogle unger forbi og spørger om du giver et par stykker sukker, nu du har så mange af dem.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nyder livet

 

Flot og interessant fortalt. Ja, man kan så tænke "hvorfor tror folk altid det værst tænkelige, når de møder en de kender som dig". Mon ikke bare ham gutten havde tænkt "Nå du drikker nok kaffe med din mor eller en moster" :D

 

Jeg vil svare hvis nogen spørger, hvad jeg laver med ældre damer i Illum:  "Næ, jeg knalder dem bare..."

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, tak for at du lukkede op for dine memoirer. Desk endelig op med nogle flere, inden Alzheimeren skjuler dem for evigt

Del dette indlæg


Link til indlæg

Flot og interessant fortalt. Ja, man kan så tænke "hvorfor tror folk altid det værst tænkelige, når de møder en de kender som dig". Mon ikke bare ham gutten havde tænkt "Nå du drikker nok kaffe med din mor eller en moster" :D

 

Det er ikke sikkert. Kropssproget er meget forræderisk, og det kan man ikke kontrollere. Slet ikke, hvis man selv føler, at man er ude på dybt vand.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Borende X

 

Det med at kontrollere det, handler vel også lidt om hvor afklaret man er omkring det man gør, og ens frygt for afsløring.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, tak for at du lukkede op for dine memoirer. Desk endelig op med nogle flere, inden Alzheimeren skjuler dem for evigt

 

Kære Borende x

 

- tak for de pæne ord.

 

Jeg har planlagt et par mere, - når tiden er til det :

 

- dengang da "far" var grisebasse, hvordan foregik det? - kontakt mulighederne, for der var INTET : internet/email/mobil/sms/

hvordan med kontakt, tja der var kun papir + tryksværte og papir + blyant + kuverter + frimærker + postvæsenet. Den helt alm. fastnet telefon. Det var mere besværligt og samtidigt helvedes enkelt. Jeg vil fortælle om det med afsæt i begyndelsen af 70érne og frem til midt 86 hvor jeg forsvinder ind i ægteskab. - og lige for resten, en der sandsynligvis kan huske med fra 84 - 85 - 86 det er Cherie - og for god ordens skyld så har jeg intet negativt om Cherie - kun lutter skønne minder - Tak Cherie :-P  

 

- mine møder med altid sultne Dot - storforbruger af unge knægte. Første gang jeg mødte Dot skrev hun at hun var midt 40érne. Senere har jeg fundet ud af at hun var noget ældre ! - vi var : jeg 26 år og hun 69 år - but she could walk the talk :-P - hun skulle råkneppes og efter sådan 1 - 1½ time var jeg sku fuldstændig udmattet - engang så meget råknep, på gulvtæppet, at jeg havde sår på knæene og måtte til læge næste dag  :-|  (man skal vælge sit underlag med omtanke!!) Dot var et sødt, rart, elskværdigt menneske og dejlig at snakke med, og så såede det lille frø i mig : gå efter de voksne og modne fruer. - Tak Dot :-P  

 

- hvordan med kønssygdomme dengang ? tja - enten har jeg været skide heldig eller også var det slet ikke så udbredt. Jeg vil skrive lidt om det, hvordan var det egentlig generelt.

 

- mange kæreste tilbud - ja og de var seriøst ment !!! - det var piger som var helt groggy af "kærestesyge" - de var alle brave, kønne, skønne og gode piger; men jeg var altid bare "stoneface" - jeg har dårlig samvittighed overfor dem og fortryder at jeg ikke prøvede at gengælde deres interesse for mig og prøvede at indlede et forhold

 

- og sikkert flere endnu - men det stjæler altså meget tid her på Eroguide, der er også andet at lave.

 

 

Mange hilsner

 

Nyder livet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nyder livet, det var en god historie :D

Jeg vil prøve de 2 sukkerknald tricket alligevel næste gang jeg er i Illum,

hvad tid på dagen og hvilken dag er bedst at fiske damer på ?

 

hvis jeg ikke får noget øjenkontakt, stabler jeg bare flere sukkerknald ovenpå, så jeg ender nok med en 5-10 sukkerknald før der er nogen som reagerer...

 

Kære Nille.

 

Tak for de pæne ord om min alt for korte karriere som gigolo.

 

Nu blev det jo desværre kun til et besøg :???: , og det var efter kl 12. sandsynligvis kl 13.

 

Hvis det var muligt at "spole min film tilbage" til den gang i 1984, så vil jeg møde op kl 10. Og hvorfor? - for så har dem "der lever i et lykkeligt forhold" fået sendt deres hjemmelige "sofakartoffel"/"skaffedyr" på arbejde, og derefter sådan en 4 - 5 timer til "shopping" i Illum, samt tid til "diskret elskov". :-P  De damer der er single er mere frit stillet.

Og så vil jeg have en helt normal arbejdsuge : m + t + o + t + f  fra kl 10 - 15; men ikke lørdag, for så kan "sofakartoflen" være med som den der skubber indkøbsvognen. Med 5 timer er der jo også mulighed for at blive fisket op 2 gange - se så er det først rigtig gigolo :wink:

 

Jeg skrev om det i går, og som tiden går bliver jeg mere og mere arrig og pissed på mig selv, at jeg lod mig skræmme af idioten med den "gakkede  gangart", og samtidig lidt skuffet over min første kunde, hun viste jo tydeligt at hun turde tage teten og havde hun da for pokker bare gjort det en gang til - fået beroliget mig. I "vores parforhold" var hun jo den voksne og erfarne, jeg tror hun var mindst 20 år ældre, - og mere  erfaren - jeg var sgu da heller  ikke den første hun "samlede op :-P , og kørte af sted med Hun ville jo have mig og vi fik hurtigt aftalt at køre sammen til et sted hun havde. Det var noget rigtigt skidt, jeg tror vitterlig at jeg havde fået meget at det som jeg gik efter - ny fisse - ny fisse - ny fisse, men desværre mislykkedes det - desværre.

 

Lidt om selve forløbet : jeg synes at erindre at jeg sad med min kaffe + sukkerknald i sådan 3 kvarter - 1 time  og jævnligt diskret spejdede udover gæsterne - og lige pludselig var der en der fastholdt vores blikke.- bingo :-P + :-P  

 

Mange hilsner

 

Nyder livet

 

 

 

 

 

 

 

 

Redigeret af Nyder livet

Del dette indlæg


Link til indlæg

han kan vel emaile eller logge på Eroguide fra himlen, hvis de ikke har internet i himlen så er det for ringe... hvem klager man til ?

 

Jeg er ikke sikker på, at jeg havner i himlen, men jeg er rimelig sikker på, at de blokerer selv halvfrække sider deroppe - så hvad skal man egentlig i himlen for?

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis det var muligt at "spole min film tilbage" til den gang i 1984, så vil jeg møde op kl 10. Og hvorfor? - for så har dem "der lever i et lykkeligt forhold" fået sendt deres hjemmelige "sofakartoffel"/"skaffedyr" på arbejde, og derefter sådan en 4 - 5 timer til "shopping" i Illum, samt tid til "diskret elskov".

 

Jeg tror, det hænger sammen på en anden måde :-P.

Kvinderne har opdaget, at fyrene er mest potente om morgenen/formiddagen, så derfor tropper de tidligt op i håbet om en lysten fangst.

Fyrene har på deres side så opdaget, at kvinderne kommer tidligt, så det gør de også :lol: :lol: :lol:.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...