Hop til indhold
Peter West

Jasmin Mulatprincesse i Kastrup

Recommended Posts

Jasmin er en 24 årig meget slank, meget stram puerto ricaner.

 

                                                       302252.jpg

 

Hun har en pæn, meget slank ungpige krop, gode faste håndfuld store bryster. Hun snakker godt engelsk, og er sød og servicemindet. Jeg tog 20 min dansk/superfransk/kys til 600,-, og fik alt hvad det indebærer, men hun har ligesom en professionel barriere, jeg i hvert fald ikke rigtigt kunne komme forbi, som trak ned i en ellers god oplevelse.

 

Hun er meget stram, og holdt mig tilbage med hendes ben indtil hun kunne tage den hele. Hvilket får selv den mest gennemsnitlige til at føle sig som John Holmes, et kort øjeblik. Super!

 

Hun har sat et spejl op på en stol ved siden af sengen, hvor hun kigger på sig selv, og hvor vi også fik lidt fræk øjenkontakt, da jeg tog hende i missionær. Lidt specielt. Jeg spurgte hende efterfølgende: 'Do you like to watch?', hvilket hun smilende svarede ja til.

 

Hun er en sød lille ting, men nok lidt for fjern til mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har lige været forbi Jasmin, og hun er præcis som på billederne, SF var uden gummi, og uden den store entusiasme, hun suttede fra stiv til slap.....ja, ikke super fedt. Men hun er sød og fræk, samt meget stram i fissen, hvilket jeg fandt ud af bagefter, da hun havde fået den stiv igen.

Regner med at besøge hende igen, hun er her de næste 14 dage.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var det franske uden kondom? Og var det franske godt?

 

Som chris.36 skriver er det uden gummi. Jeg vil sige middelmådigt, men hun gav sig god tid og gav også deepthroat uden opfordring.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK

Så fik jeg også lagt vejen forbi den smækre Jasmin, og ENIG det er hende på billederne.

 

Aftalte 30 min. til 800.- da det var incl. 69, og deeptroath/gagging & Kys ifølge hende.

 

Af med tøjet, og med det samme jeg havde smidt det sidste af tøjet, var Jasmin over mig, og kyssede mig på hele overkroppen, dog blev det ikke til mange "ægte" kys, så det behøver man ikke betale ekstra for i min optik.
 

- Nå, hun er tidligere her i tråden beskrevet som en der er ½-dårlig med det franske, men det var ikke min oplevelse, jeg stod op, og hun havde sat sig på sengekanten, og der fik jeg da godt nok slikket både boller & skaft med masser

af slurp, og væde ... Hun savlede godt & grundigt, Gaggede & tog den så dybt hun kunne mange gange...  Og med udsigten fra "oven" - og med mulighed for at se hendes øjne imens hun næsten vendte det hvide ud, så var det sgu meget frækt.

 

Hun suttede godt - og længe, og jeg tror nu i bagklogskabens klare lys, at hun forsøgte at få mig til at komme med det franske (det skulle jeg måske have gjort, men mere om det senere)
- Jeg nød som sagt det franske, men jeg er typen, der sagtens kan holde den, selvom en  pige er god med munden, så jeg fortalte hende at nu var det hendes tur til at få gengældt tjenesten.

 

Ned på ryggen, af med trussen, og så igang med en af mine ynglings beskæftigelser ... Jeg slikkede hende længe, og det var tydeligt at hun nød det, men jeg kunne sgu ikke få hende til at komme, selvom jeg fik lov til at stikke en finger op, imens

jeg slikkede hende - Allerede HER kunne jeg godt genkende @Peter West's beskrivelse af, at hun var stram - MEGET stram.

 

Det gav sig også udslag i, at da jeg skulle kneppe hende, først i missionær, så kunne jeg stort set kun få lige spidsen af "hovedet" ind, og det var med glidecreme!!

Godt nok har jeg 21 cm at give af, men denne lille trunte, kan SLET ikke tage noget der minder om "over gennemsnittet" - og da hun tilbød at tage hende i Doggy, var det faktisk umuligt at få "presset" den ind, og hvis den bare "kiggede inden for", så kunne jeg se - og hører at det ikke var specielt fedt for hende, og derfor jo heller ikke for mig..

 

Jeg endte med at spille den ud over hendes, iøvrigt lækre, faste ungpige bryster..

 

Hun burde måske ikke være i denne branche, da hun er FOR stram til at man næsten kan få noget ud af det, men hun er nu meget sød, og ganske lækker.. Skulle jeg besøge hende igen, ville det være for at fyre den af i munden på hende,

stående, og nyde synet ... Fra "Oven" :wink:

 

Redigeret af TboneDK

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var forbi Jasmin i går.

Hun ser rigtig fin og sød ud.

Lille nips..ikke en løs hudfold nogen steder!

Jeg tog en halv time med mega fransk.

Hun sutter meget "løst" og vådt,ikke med meget sug i.

Hun tager den dog dybt ned.

Efter lidt tid tænker jeg at jeg vil se hvor stram hun er.

Lidt kejtet med kondomet,så jeg måtte selv gøre det.

Ligesom TboneDk er jeg også over de 20cm og tyk,så hun brokkede sig inden den overhovedet var inde.

Men..!:

Hun er stram,men hun bruger de klassiske trick med klemme benene sammen,og spænde musklerne i bækken /underliv!

Det er tyde ligt at hun spiller på det for at afslutte med hånd eller mund..

..Så sådan blev det!

Hende siddende og mig stående og gagge hende.

Da hun kunne mærke jeg var på vej,prøvede hun at trække sig lidt væk,men jeg tænkte"Hell no"!

Betalt for mega,så holdt hendes hoved og pumpede det ned i halsen på hende.:)

Super køn pige,men som Tbone sagde..køb en gang fransk og nyd synet!

Trooper

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var forbi i tirsdags, skulle lige prøve 500,- for dansk / fransk... lidt blødt fransk og så skulle hun ride....

 

efter 5 min eller lign ville jeg så tage hende bagfra, men her siger hun det bliver 500 mere... ?????

 

Og derfor siger jeg bare næ så fortsætter vi sådan... og støder det bedste jeg har lært med hende på toppen.... her piver hun lidt.... for stram det der hun...

 

og 5 min senere ser jeg sol - måne og stjerne.... og hun har klynket mere end jeg har hørt før....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej drenge,

Kan den lille yndige dame tage 21 cm helt til roden ved blow job ?

Det lader jo til at knibe med at får 21 cm. I bund i den anden ende!

Luke

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK

Hej drenge,

Kan den lille yndige dame tage 21 cm helt til roden ved blow job ?

Det lader jo til at knibe med at får 21 cm. I bund i den anden ende!

Luke

 

Nej, det kan hun ikke - men hun giver et "slubrende & savlende" BJ - Eller det var hvad JEG fik.. Andre har oplevet andet ved hende.

Men, hendes orale færdigheder, er bestemt bedre end de vaginale, da hun er stram, og flere har oplevet at hun "stritter"- imod når man skal ind.

Del dette indlæg


Link til indlæg

hun er en mulher Bonita

 

aner ikke hvor gammel hun er, men for fanden hvor blev jeg forblændet af skønhed da jeg trådte ind i hendes lejlighed

 

160 cm total fræk sydamerikansk Bonita

 

hun rejser d. 5 marts

 

fik bad og SF, da MF ikke var muligt pga tykkelsen, men jeg fik den i bund da hun red mig så frækt at englene sang og hun var plaskvåd

 

kommer helt sikkert igen

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...