Crabman 2162 Skrevet 23. Juni (edited) https://nympho.dk/n16221/5649/maya-fam-luxurious-companion Liderligheden og kedsomheden ramte mig hårdt, og så tog det lille hoved over Jeg kiggede længe og alle sites igennem og faldt så over Maya, og tænkte det jo lød rigtig godt i beskrivelsen. Så tog kontakt til hende, og fik svar med det samme. Kommunikationen foregik lidt flirtende men stadigvæk yderst professionel. Som man kan se har hun 2 pakker at vælge imellem, hun giver den fulde beskrivelse over besked. Da der var lidt af hvert fra begge pakker som jeg gerne ville have, kom hun så med en forslag som gjorde mig yderst tilfreds, mere kan jeg ikke sige. Da jeg ikke vil give forventninger til andre Men vi fik en aftale på plads, også gik turen ellers mod Øresund st. Man er jo altid nervøs når man ikke kan se pigernes ansigter på billederne, da man jo ikke ved om man finder pigen attraktiv, men heldigvis blev jeg glad da jeg så synet af hende. Meget flot og yndig kvinde tog imod mig iført en dejlig fin sommerkjole... Hun så virkelig sød ud i den og kunne ikke andet end at smile. Vi kom op på hendes værelse som er på et hotel. (dejlig diskret og ingen reception man skal igennem) Blev tilbudt noget koldt at drikke, og så satte vi også lige i sofaen og lærte hinanden lidt at kende først. Efterfulgt af dejlige våde kys og nusseri imens også. Blev sendt i bad og da jeg kom ud, lå hun på sengen og så virkelig dejlig ud. Hun tog fat i mig og begyndte at slikke, kysse og bide mig lidt op og ned af halsen og til sidst på munden, inden hun begyndte med bj. Og det var et rigtig dejligt bj, meget varieret, masser af savl og kælen. Bestemt et jeg vil huske. Fik vendt hende om og tog trusserne af hende så jeg også lige kunne smage på hende Plus man måtte gerne lege med ens fingre oppe i hende, virkelig lækkert at kunne få lov til det også. Efter lidt tid sagde jeg at jeg var klar til desserten, og det kunne ikke gå hurtig nok haha. Hold kæft jeg var godt tændt. Hun startede med at ride mig og jo længere tid hun sad der, jo mere og mere intenst blev det. Vi skiftede til doggy og jeg holdte ikke særlig længe der...Rev kondomet af og det blev så til hvid jul på hendes smukke røv, imens hun vrikkede med den lige i hovedet på mig efterfølgende, det var fandme frækt. Vi lå begge to ret svedige efterfølgende og kiggede hinanden dybt i øjnene, mens hun nussede en på armen og kyssede en blidt. Blev så tilbudt en massage som var dejlig afslappende efter den tur, imens vi snakkede om alt og intet. Og hun er virkelig sød og nem at snakke med, som i nok efterhånden ved, altid betyder meget for mig og mine oplevelser. Det gør det hele mere naturligt og afslappet imo. Tiden var dsv gået og jeg måtte hoppe i bad igen. Men der var ingen stres med at få mig ud af døren eller noget. Der var stadig plads til snak og kysseri imens jeg tog tøjet på. Hun er bestemt i den lidt dyre ende, men det var bestemt alle pengene værd. Og man får bestemt noget for pengene. Jeg fik i hvert fald mere end rigeligt Hun leverer en rigtig god gfe/fræk date, det var lidt af en blanding. For GFE'en var bestemt godkendt, men det føltes også som en virkelig fræk kvinde man havde mødt på Tinder og så skulle have en ONS med. Rigtig god oplevelse. Billederne og videoerne er helt retvisende, og der gemmer sig en meget flot og yndig kvinde bag. Hun ikke petite eller en veltrænet kvinde, men en meget naturlig smuk kvinde, med former de rigtige steder. Alderen vil jeg også mene passer meget godt. Jeg anbefaler hende bestemt, hun bliver i 2 uger mere. God dag. Redigeret 23. Juni af Crabman 9 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GennemsnitligJoe 175 Skrevet 23. Juni Godt det snart er lønningsdag din anbefaling giver en lyst til at starte ferien på Amager haha 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Crabman 2162 Skrevet 23. Juni GennemsnitligJoe skrev, for 7 minutter siden: Godt det snart er lønningsdag din anbefaling giver en lyst til at starte ferien på Amager haha Kender godt følelsen Det har været en halv dyr måned for mig. Hun er bestemt et besøg værd. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
4Pan 28 Skrevet 24. Juni Tak for en god anmeldelse. Ved du hvordan hun var ved anal? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Crabman 2162 Skrevet 24. Juni 4Pan skrev, for 47 minutter siden: Tak for en god anmeldelse. Ved du hvordan hun var ved anal? Nej det kan jeg ikke svare på Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Uomo di cioccolato 249 Skrevet 1. Juli 4Pan skrev, den 24.6.2024 at 06:08: Tak for en god anmeldelse. Ved du hvordan hun var ved anal? @4Pan - hun er ret vild med anal, faktisk sådan helt crazy med anal, det er så tydeligt at det er noget hun virkelig kan lide - Vi var igennem 5-6 forskellige stillinger - så hvis det er det du ønsker så er hun modtagelig. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Crabman 2162 Skrevet 1. Juli Uomo di cioccolato skrev, for 11 minutter siden: @4Pan - hun er ret vild med anal, faktisk sådan helt crazy med anal, det er så tydeligt at det er noget hun virkelig kan lide - Vi var igennem 5-6 forskellige stillinger - så hvis det er det du ønsker så er hun modtagelig. Går ud fra det var et vellykket besøg du fik dig? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Uomo di cioccolato 249 Skrevet 1. Juli (edited) Man kan i hvert fald sige at i forhold til hvad jeg primært kom efter, så var det ret godt. Men de fleste kender nok følelsen af at der er så meget man gerne liiiiiige vil prøve af og så er det måske ikke altid det der sket - Men jeg sidder med et smil på læben. Redigeret 1. Juli af Uomo di cioccolato 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg