Crabman 2239 Skrevet 9. Juli, 2024 Jyden33 skrev, for 3 timer siden: Hun skal hjem og have lavet bryster,(ifølge hinde selv) det er synd for de er rigtigt fine, lækker krop og okay ansigt. Ja det er rigtigt, det lod hun mig også fortælle. Glæder mig egentlig lidt Selvom hendes krop nu slet ikke fejler noget overhovedet. Men hun sagde selv hun glædet sig til det, og det vel det vigtigste. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Crabman 2239 Skrevet 24. August, 2024 Daisy var kommet tilbage så skulle selvfølgelig besøge hende. Og det er bare fantastisk at ses med hende Havde virkelig savnet hendes selskab, og hun er bestemt min favorit. Det kan sgu ikke være anderledes. Kommunikation var gået godt som altid, og vi fik skrevet en del sammen dagene op til i dag, om alt og intet. Altid rart at mærke den gensidige nysgerrighed på hinanden Hun har jo fået lavet en bryst operation over sommeren, og informerede mig også om det inden. Hun forklarede at hun blev nødt til at have en BH på hele tiden, grundet sårene skal hele. Hvilket jeg ikke havde noget imod overhovedet. Jeg fik stadigvæk set de to nye venner og rørt lidt hurtigt. De er dog rigtig nydelige og set godt ud på hende imo. Så ser frem til at kunne lege med dem om et par måneder haha. Men man skal være forberedt på hun har BH på ellers! Bare så man ikke blive skuffet. Men ellers fra da jeg ankom, var det ligsom at se sin "kæreste" man ikke havde set i lang tid, dejlige våde kys, gensidig savn til hinanden, og dejlig sex. Og afsluttede så med CIM efter en halv times lagengymnastik. Resterende tid blev brugt på nus, kys og snak. Igen var det 45 vellykkede minutter sammen med den skønne Daisy, og kan stadigvæk ikke andet end at anbefale hende. God weekend alle sammen. 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kortogkontant 293 Skrevet 31. August, 2024 Har stædigt forsøgt, at få en aftale på plads med hende, flere dage. Det er ikke let Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Crabman 2239 Skrevet 31. August, 2024 (edited) Kortogkontant skrev, for 2 minutter siden: Har stædigt forsøgt, at få en aftale på plads med hende, flere dage. Det er ikke let Altså fordi hun ikke svare dig eller fordi jeres kalendere ikke passer sammen? Hun skulle også rykke sted fortalte hun, så kan være hun er lidt presset med det måske? Redigeret 31. August, 2024 af Crabman 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kortogkontant 293 Skrevet 31. August, 2024 Crabman skrev, for 1 minut siden: Altså fordi hun ikke svare dig eller fordi jeres kalendere ikke passer sammen? Hun skulle også rykke sted fortalte hun, så kan være hun er lidt presset med det måske? De første 3 gange(dage) svarede hun ikke. Skrev så igen i dag, at jeg har forsøgt flere gange nu, og gerne vil ses i løbet af næste uge. hun svarede kort, at hun ikke arbejder denne weekend. Jeg skrev så igen, at jeg ikke har spurgt om et møde denne weekend, men en dag i næste uge. Så blev der stille igen. Det er ellers ærgerligt, bliver helt misundelig over jer der har besøgt hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Crabman 2239 Skrevet 31. August, 2024 Kortogkontant skrev, for 1 minut siden: svarede hun ikke. Skal ikke kunne sige hvorfor, men tænker hun har travlt med noget andet. Det er selvfølgelig træls ikke at få svar, men tænker du må være lidt mere tålmodig, og prøve at skrive til hende næste uge igen så, nu når hun holder fri i weekenden. Hun fortalte mig også hun kun tager imod en lille håndfuld kunder de dage hun arbejder, grundet hendes bryst operation. Ja det kan jeg da godt forstå, hun er også en skøn ung kvinde 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kortogkontant 293 Skrevet 31. August, 2024 Jeg er meget stædig og ihærdig haha! Jeg prøver igen næste uge Jeg har endda fantaseret om hende. Gud jeg elsker kvinder Mangler den sidste gb at lave en aftale med til den kommende uge. Du har vel ikke en du kan anbefale, som yder et rigtig godt fransk og som kan mindst 3 timer? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Crabman 2239 Skrevet 31. August, 2024 Kortogkontant skrev, for 1 minut siden: Jeg er meget stædig og ihærdig haha! Jeg prøver igen næste uge Det er vel også ok på sin vis, men hvis pigen ikke svare... Så man lige være tålmodig. Jo det har jeg da, men den kan vi tage i PM. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kortogkontant 293 Skrevet 31. August, 2024 Crabman skrev, Lige nu: Det er vel også ok på sin vis, men hvis pigen ikke svare... Så man lige være tålmodig. Jo det har jeg da, men den kan vi tage i PM. Jeg skriver til dig :p 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Crabman 2239 Skrevet 4. September, 2024 (edited) Nu når man havde fri i morgen, så skulle det da udnyttes hehe Så selvom Daisy dsv. ikke holder til en spytklat fra mig af mere, skulle det ikke stoppe mig for at se hende, så jeg tog turen til Hvidovre. Det er sgu lige meget hvor hun er i landet, så skal jeg nok troppe op. Hun bare en fantastisk pige, og jeg kan bare ikke få nok af hende overhovedet. Så udover den sædvanlige omgang lagengymnastik, cim osv. I kender efterhånden snøren Så hos hende er jeg altid sikret en fantastisk oplevelse hver gang. Det er bestemt ikke bare en rutine hun smækker på, jeg kan personligt tydelig mærke der en gensidig tillid, respekt, glæde, og lyst til hinandens selskab. I aften var bestemt den hyggeligste stund vi har haft sammen, og det føles ærligt talt som om vi er "kærester/utrolig gode venner" og bare har kendt hinanden i lang tid. Vi snakker om de mest sjove, skøre og personlige ting, og jeg får bestemt stor glæde af dette. Hvilket jeg bestemt også tror hun gør. Hun er så let til grin og smil, hvilket for mig indikerer hun føler sig afslappet. Så vores personlige kendskab og vores sociale kompetencer, bliver af åbenlyse grunde bedre for hver gang der er gået. Hun har virkelig en god evne til at man føler sig velkommen og hjemme sammen med hende. Men den gode stund på 1 time var dsv. gået, og da jeg havde taget en lidt længere tur ud til hende end normalt, og transporten var lidt bøvlet var hun så sød at lade mig blive indtil det passede med min transport. Virkelig sødt og betænksomt af hende. Så vi havde lige tid til en smøg og en masse hyggesnak mere. Hun bare helt eminent og forbliver uden tvivl min favorit på alle måde. God aften derude. Redigeret 4. September, 2024 af Crabman 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GennemsnitligJoe 303 Skrevet 4. September, 2024 Kunne være interessant hvis du besøger hende 2-3 gange mere på kort tid om du risikere at forelske dig ;)? 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Crabman 2239 Skrevet 4. September, 2024 (edited) GennemsnitligJoe skrev, 1 time siden: Kunne være interessant hvis du besøger hende 2-3 gange mere på kort tid om du risikere at forelske dig ;)? Ja det lige før ikke? Skal da ikke lægge skjul på jeg er begejstret for hende og nyder hendes selskab haha. Men mener nu jeg sagtens kan skelne imellem tingene trods alt. Det er nu heller ikke i min, og nok ikke hendes interesse at blande tingene sammen på den måde, det kan være en farlig vej at gå, og det er der absolut ingen grund til. Jeg nyder bare at have et rigtig godt "proffesionelt" forhold til hende. Og det er nok for mig. Men jo jeg besøger hende nok 1 gang eller 2 inden hun smutter igen, det skal jeg da ikke udelukke. Redigeret 4. September, 2024 af Crabman 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Crabman 2239 Skrevet 7. September, 2024 (edited) Havde haft en rigtig øv dag for at sige det mildt, så her sent til aften valgte jeg at tage hen til Daisy i håb om den kunne blive bedre Gjorde den delvist også... Jeg havde åbenbart ikke lært af min fejl fra sidst jeg havde en dårlig dag... Hvilket dengang også viste sig at være en dårlig ide, at besøge en når man ikke møder ind med et positivt sind. For ligsom dengang, så gad banditten ikke at lege med rigtig. Daisy kunne tydelig mærke jeg ikke var på dupperne fra start af...men hun læste mig som en åben bog, og vidste bestemt hvad jeg bare havde brug for. Så vi startede meget kærligt ud hehe og var da også inde i varmen i et godt stykke tid. Men måtte opgive pga. mine tanker var et helt andet sted, så det blev ikke til nogen afslutning. Sådan er det jo. Hun gjorde dog alt i sin magt og mere til, men intet virkede... Så da der ikke rigtig var noget der virkede, tog hun bare fat min hånd, lagde sig ind til mig, holdte om mig, kyssede og nussede mig. Ja...hun kunne bestemt mærke jeg bare havde brug for omsorg. Hun var virkelig sød ved mig her til aften, og er ikke tvivl om det bare faldt hende ret naturligt. Jeg kunne i hvertfald mærke et meget empatisk og kærligt menneske. Og det har man jo også brug for engang imellem. Så ja helt dårligt var det bestemt ikke. Det var ikke det jeg kom efter som så, men jeg fik nok det jeg egentlig mest bare havde brug for... Lidt atypisk besøg måske, men dejligt. Redigeret 7. September, 2024 af Crabman 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nice and easy Skrevet 7. September, 2024 Sikken dejlig kvinde du har mødt der. Heldige dig. Mvh. Nice and easy. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Crabman 2239 Skrevet 7. September, 2024 Nice and easy skrev, for 2 minutter siden: Sikken dejlig kvinde du har mødt der. Heldige dig. Mvh. Nice and easy. I den grad... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dilemmaet 63 Skrevet 8. September, 2024 (edited) Crabman skrev, for 8 timer siden: Daisy kunne tydelig mærke jeg ikke var på dupperne fra start af...men hun læste mig som en åben bog, og vidste bestemt hvad jeg bare havde brug for. Tak for alle dine anmeldelser af hende. Det lyder som om du virkelig har ramt Jackpotten med hende. Skuespil eller ej så lyder det dejligt det du har med hende. Jeg ville mene at omsorg er noget som man ikke kan dele ud af hvis ikke man er et omsorgsfuldt menneske inderst inde. Som du selv pointerer fandt hun det naturligt. Og ud fra alle dine besøg virker det da i den grad som om i har en godt relation til hinanden Ja man bliver sgu lidt misundelig. Nyd det. Og tak igen. Vh Dilemmaet Redigeret 8. September, 2024 af Dilemmaet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Crabman 2239 Skrevet 8. September, 2024 Dilemmaet skrev, for 56 minutter siden: Tak for alle dine anmeldelser af hende. Det lyder som om du virkelig har ramt Jackpotten med hende. Skuespil eller ej så lyder det dejligt det du har med hende. Jeg ville mene at omsorg er noget som man ikke kan dele ud af hvis ikke man er et omsorgsfuldt menneske inderst inde. Som du selv pointerer fandt hun det naturligt. Og ud fra alle dine besøg virker det da i den grad som om i har en godt relation til hinanden Ja man bliver sgu lidt misundelig. Nyd det. Og tak igen. Vh Dilemmaet Velbekommen og tak. Giver dig bestemt ret, ellers er det godt nok et utroligt overbevisende skuespil. Hvilket jeg på ingen måde tror det er. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dilemmaet 63 Skrevet 8. September, 2024 Crabman skrev, for 3 timer siden: Velbekommen og tak. Giver dig bestemt ret, ellers er det godt nok et utroligt overbevisende skuespil. Hvilket jeg på ingen måde tror det er. Det tænker jeg nu heller ikke det er uden overhovedet at have mødt hende. Har selv prøvet noget lignende med en glædespige jeg selv var meget glad for og blev måske lidt for glad for Man kan sagtens finde nogen som beskrevet. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Crabman 2239 Skrevet 13. September, 2024 (edited) Så blev det Fredag, også kunne jeg godt mærke jeg havde lyst til at se Daisy en gang mere, inden hun smutter. Heldigvis kun for en kort stund. Og efter sidste besøg, følte jeg lidt jeg skulle have en revanche, selvom det trods alt stadigvæk var et rigtig dejligt besøg. Men i aften blev det heldigvis til den store succes igen, så det var jo dejligt. Udover det "sædvanlige" havde jeg også en del mere fokus på Daisy's behov, hvilket hun bestemt nød rigtig meget.Og hun gengældte så efterfølgende må man nok sige. Hun er bare så skøn og det bedste selskab man kunne ønske sig sådan en fredag aften. God weekend alle sammen. Redigeret 13. September, 2024 af Crabman 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
easykid123 154 Skrevet 22. September, 2024 Det ser da ud til hun har fået forstørret sin tidligere B-skål. Kan nogle fortælle om hvordan hendes nye patter føles? Er de fast og struttende, kan man mærke implantaterne bagved, må man gramse? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Smeden77 28 Skrevet 23. September, 2024 easykid123 skrev, for 5 timer siden: Det ser da ud til hun har fået forstørret sin tidligere B-skål. Kan nogle fortælle om hvordan hendes nye patter føles? Er de fast og struttende, kan man mærke implantaterne bagved, må man gramse? Hun åbner ikke op for godterne endnu, da det ikke er så forfærdeligt længe siden de er lavet. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Crabman 2239 Skrevet 23. September, 2024 (edited) easykid123 skrev, for 7 timer siden: Kan nogle fortælle om hvordan hendes nye patter føles? Er de fast og struttende, kan man mærke implantaterne bagved, må man gramse? Som beskrevet har hun stadigvæk BH på under akten, men har da lige fået lov til at mærke og se dem fordi jeg spurgte pænt. De er forholdsvis bløde, utrolig flotte, faste og jeg kunne umiddelbart ikke mærke implantaterne. Hun fortalte de ville blive endnu blødere efter healingen var færdig. Jeg glæder mig i hvertfald utrolig meget haha. Hun regnede med om 1-1,5 måned ca, bh'en ville ryge af. Men nej du må ikke gramse som så. Redigeret 23. September, 2024 af Crabman 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Crabman 2239 Skrevet 20. Oktober, 2024 (edited) Kunne sgu ikke helt modstå fristelsen at Daisy var i landet, så skulle selvfølgelig forbi hende, man er vel en tro og fast kunde hehe. Lad mig starte med at sige jeg er utrolig glad for jeg tog forbi hende, fordi hun fortalte hendes fremtid i landet dsv. nok er ved at være forbi i den kommende fremtid. Det er virkelig træls når man har fundet sin faste favorit, men hun er opsat på at prøve nye græsgange af snart, hvilket jo er helt okay og forståeligt. Tilgengæld er jeg utrolig glad og taknemmelig, for at have fået så mange gode stunder med hende, og opbygget det forhold jeg nu har fået til hende. Så det er jo selvfølgelig ærgerligt det måske snart stopper, men sådan er livet jo. Så i aften blev virkelig bare nydt til fulde, og vi havde som sædvanlig en dejlig og fræk stund sammen som altid. Der manglede ikke noget overhovedet. Det er nu ikke fordi der skete så meget andet end der plejer, hun var dog sød lige at lade mig lege en smule med de nye bryster. Jeg spurgte også pænt hehe. Men ellers for mit vedkommende, så nød jeg nu det hele en tand mere, og sugede bare hendes gode selskab til mig. Det er nemlig blevet et meget venskabeligt bånd jeg har fået til hende efterhånden, og jeg har virkelig nydt alle vores lange snakke sammen. Så denne aften var på en måde lidt et afskeds besøg, MÅSKE dsv. Men vi var begge to enige om at vi havde nydt hinandens selskab sammen, og hun havde været glad for alle min besøg, hvilket jeg i den grad også har. Vi var gået over tid, så det var dsv. tid til at hoppe i badet igen og sige farvel. Men hun sendte mig selvfølgelig godt afsted med et smil på læben. Så hvis man stadigvæk ikke har fået besøgt den dejlige kvinde, så er det MÅSKE snart sidste chance. Krydser fingre for det ikke bliver sådan haha. Forsat god søndag aften. Redigeret 20. Oktober, 2024 af Crabman 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GennemsnitligJoe 303 Skrevet 20. Oktober, 2024 Så er det jo godt at der hele tiden kommer nye piger til som også kan aftage dine monetos 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Crabman 2239 Skrevet 20. Oktober, 2024 (edited) GennemsnitligJoe skrev, for 5 minutter siden: Så er det jo godt at der hele tiden kommer nye piger til som også kan aftage dine monetos Det er jo det haha, der er bare langt imellem de gode imo. Det er bare træls når man godt kan lide at besøge en bestemt gp. Redigeret 20. Oktober, 2024 af Crabman 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg