Hop til indhold
gangbangguy

GB inkl græsk i Århus d. 28 feb. NY PIGE. Ingen AO kun sex med gummi

Recommended Posts

Guest gameguy

Ja det gør der men har fået en anden besked fra ham på Sms !

 

Og du vælger blot at afsløre en privat sms besked her på boardet?? Jeg siger ikke at jeg er for, at der ydes bareback services, men at give sådan en besked videre synes jeg bestemt ikke er i orden Lars! Hvad er hensigten med dette?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er lidt fjollet at diskutere det her. Hvis Lars K har en SMS der dokumenterer det så tag dog et screendump af den og post billedet. Hvis ikke så er det en udokumenteret påstand og så kan ingen jo rigtigt bruge det til noget - udover Lars K himself.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Korrekt, så er det jo bare en påstand vi ikke kan bruge til noget !!

 

Det er lidt fjollet at diskutere det her. Hvis Lars K har en SMS der dokumenterer det så tag dog et screendump af den og post billedet. Hvis ikke så er det en udokumenteret påstand og så kan ingen jo rigtigt bruge det til noget - udover Lars K himself.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Rønnebærrene er vist noget sure, var....?

 

Jeg har ikke aktier i noget som helst, men har ved flere lejligheder deltaget i og også flittigt anmeldt gangbangguy's arrangementer.

 

De har ikke alle været lige vellykkede, og jeg har også på forhånd takket nej til de af dem, hvor der er tilbudt deltagelse uden gummi mod merpris, eller hvis pigen/pigerne, og det de tilbyder, bare ikke lige er faldet i MIN smag.

 

Men gbg gør altså et relativt stort stykke arbejde med at finde liderlige amatørpiger med oprigtig lyst til gangbang, og jeg tror ikke, at han tjener synderligt på det. Der er jo foruden kontakt til pigerne også et stort arbejde med at finde et egnet sted, og der skal sørges for kondomer, rene håndklæder, drikkevarer, osv.

 

Jeg synes faktisk, gbg gør nogle ok forsøg, og jeg har da også deltaget i et par rigtigt gode arrangementer fra hans side - Også i et par mindre vellykkede, men man kan ikke være lige heldig/ ikke tilfredsstille alles lyster hver gang.

 

Jeg er tilmeldt deltager d. 28/2, og smider selvfølgelig og som sædvanlig en efterfølgende anmeldelse med mine ærlige indtryk af seancen her på EG! Hvis pigen i øvrigt lever op til fotos og beskrivelse, så er det da ét af de arrangementer, jeg glæder mig til, og i øvrigt håber jeg da også på lejlighed til en god sludder med nogle af "kollegerne" her fra EG! Har der været en mangel ved tidligere arrangementer, er det, at snakken måske ikke har gået så lystigt og utvungent, som man kunne have ønsket sig? :)

 

Vh. Sidespringeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Super anmeldelser sidespringer, lige det som jeg efterspørger - tror at jeg på den baggrund vil vælge d 28. også.

. GBG: kan du give en 100% garanti for at der IKKE kneppes analt/vaginalt denne dag uden gummi på noget tidspunkt?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bare "for the record", jeg beklager hvis jeg har trådt på Livsnyderen og Sidespringeren ! Det har ikke været min hensigt !! :oops: 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Havde tilmeldt mig dette arrangement men fik en sms ved 9-tiden om at Naja desværre havde aflyst, og at Anne (gå på voksenlisten og søg på Anne) var stedfortræder.

 

Alt ære og respekt for at GBG sørger for i godt tid at gøre opmærksom på ændring i "startopstillingen", så man ikke først får det at vide når man er der - og måske føler sig presset til at deltage når man nu alligevel er der.

 

For mit vedkommende betød det, at jeg valgte ikke at deltage, da Anne ikke tilbyder græsk, som var det krydderi der tænder mig.

 

Men igen synes jeg at det skal komme GBG til ret, at han gav mig mulighed for ikke at spilde tiden, fremfor blot at havde ladet som ingenting indtil man var der. 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...