Hop til indhold
gangbangguy

GB inkl græsk i Århus d. 28 feb. NY PIGE. Ingen AO kun sex med gummi

Recommended Posts

Der vil i fremtiden ikke tilbydes gangbang hvor det er muligt at få det hele uden gummi. Superfransk vil altid være muligt, men selve sex akten er med gummi !

 

Den 28. feb i Århus kl 10 - 16

 

Minimumprisen er 1000 kr

 

2 timer kun 1000 kr. inkl superfransk, megafransk, slug og græsk. Du må bruge tiden fuldt ud. Kan du kun i 30 min er det dit valg

 

sms navn og tlf nr til 26402546 for tilmelding.  

 

Adressen bliver sendt på sms senest kl 9.15 på dagen. Er du tilmeldt og har ikke modtaget adressen, er du velkommen til at skrive eller ringe. Jeg beklager på forhånden, men en fejl er sket ved rundsendelsen af adressen. 

 

Mulighed for bad før-under-efter. Der vil være drikkevare. Noget nyt er en varm ret omkring kl 12.00 til deltagerne, som var et hit sidst

 

 

For første gang kan jeg præsentere Naja. En dejlig 26 årig dansk flot pige som elsker sex. Hun glæder sig til at prøve flere fyre omkring sig. Hun elsker græsk og vil gerne udforske sine grænser. Naja vil gerne prøve en sandwich med en i missen, numsen og gerne i en munden hvis I er friske. Naja vil gerne have en ladning på kroppen, i ansigtet, munden og hun kan også sluge det. 

 

 

Om Naja

 
100% dansk
26 år
Naturlig c-skål
Feminine tattoos
Langt mørkt hår
60 kg
1,66 høj
Solbrun
 
Og ja det er hende på billedet. De er helt nye

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hva faen GangBangGuy Er du gået hen og blevet forsigtig siden du pludselig ikke arrangerer uden gummi mere ??

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg smider håndklædet i ringen Lars, og indrømmer jeg er blevet klogere på mine sidste dage. Det er et overstået kapitel. Nu kan du og andre se frem til sikker sex, sjov og masser af ballade :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MushRoom

Taget sgu hatten af for den hårde beslutning. Ens omdømme skal jo ikke smudses til.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det lyder som et godt tilbud, men er jo i konkurrence med Mia og Bolette ugen efter. Her får man 1 pige i 2 timer for 1000 , hos Mia og Bolette får man 2 piger i en time for 1000. Det tæller dog klart op, at der er græsk med i dette her arrangement. Nu er det så heldigt at jeg netop ved et lykketræf har en tusse i overskud på månedens budget - så mit spørgsmål til dig GBG er, hvor mange lukker du ind/forventer du kommer til arrangementet?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Livsnyderen: 

 

ja der er konkurrence med mia og bolette. Det er nogle søde piger, og du har valget om en pige i to timer eller to piger i en time. Du vil få mulighed for at få mange udløsninger i de 2 timer. fyrene er gentlemen og giver hinanden plads.

 

Jeg kan lokke med mad, forskellige drikkevare, kom i mund/ansigt, slug og ikke mindst græsk som er prikken over i'et. Plus det er pigens første gang.

 

Indretningen i lejligheden er fin og du kan sidde og slappe af uden at kæmpe om siddepladserne modsat til mia og bolette som kun har en stol, og det trækker ned efter min mening. Ja jeg har været til et af deres arrangementer :) skal jo se hvad konkurrenten tilbyder :)

 

hvis du kommer kl 10 kan der godt komme 4 - 6 andre, men kommer du kl 12, kan du være heldig og kun være 2 - 3 stk, men det er svært at sige. Mange tilmelder sig og mange springer fra uden at afmelde.

 

Mange smutter også efter første udløsning. Er du lidt tålmodig så smutter folk jævnt hurtigt, og det er her du får valuta for pengene ;)

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Det ser ud til at " GangbangGuy " lyver så vandet driver af ham.

Jeg fulgte dette link fra Annoncelight.dk fra idag : https://annoncelight.dk/annonce/106459/gb-inkl-graesk-i-aarhus-den-28-2-ny-pige

Sjovt nok står der i annoncen at man kan få det hele uden hvilket også blev bekræftet på en SMS jeg fik fra ham. Så klogere er han altså ikke blevet ![/quote

Der står der ikke tilbydes uden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmmm i givet fald at du har ret i dine, indtil videre, udokumenterede påstande Lars, så ændrer det for mit vedkommende fuldkommen min initielle interesse i arrangementet. Jeg sætter stor pris på pariserfransk og at slikke pigen, med den kalkulerede risiko der er ved det, men vil under ingen omstændigheder være med i et arrangement hvor en eller flere andre mænd har afgivet deres sperm lige før jeg skal til fadet samme sted. Hvad har GBG at sige til påstanden?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MushRoom

Han siger nok det et ord i mod ord, indtil Lars dokumentere den sms herinde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MushRoom

Indretningen i lejligheden er fin og du kan sidde og slappe af uden at kæmpe om siddepladserne modsat til mia og bolette som kun har en stol, og det trækker ned efter min mening.

Mia og bollette er bare skarp i måden de arrangere. De har kun en stol fordi der skal være fart på holdet og de skal ikke sidde og slappe af. Slappe af kan man høre hjemme i sofaen.

Imodsætning til dig, så stiller du flere stole op så de gamle kan sidde ned. Du tænker da osse på servicen ss. Og lejligheden får du til at lyde som en penthouse lejlighed, når det reelt er en lille bollelejlighed med en madras i midten.

Redigeret af MushRoom

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lars K, det er en stor omgang hø du lukker ud. Du behøver ikke at gøre mig dummere end jeg er. Du er bare ude på at ødelægge det for mig.

 

Jeg har altid annonceret når det har været uden. Hvordan kan jeg tiltrække folk som vil have det uden når jeg ikke annoncerer det ?? det giver jo ingen mening. 

 

Livsnyderen: Der vil ikke blive tilbud sex uden gummi ! Det var den gang. Ham Lars er helt i hundene.

 

Mushroom min intention er ikke at give et indtryk af en penthouse lejlighed. Jeg ved bare at det er rart man kan sidde og lad op efter at have været på.. Jeg har intet imod mia og bolette, super søde piger, god service og indlevelsesevne, det må jeg give dem :)

 

Redigeret af gangbangguy

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MushRoom

Jeg har altid annonceret når det har været uden. Hvordan kan jeg tiltrække folk som vil have det uden når jeg ikke annoncerer det ?? det giver jo ingen mening.

Det er da nemt nok. Nu skal jeg lige hjælpe dig.

100 fyre ringer og de 50 stk udtaler sig om de gerne vil have det uden og du siger at der kommer en dato hvor de som har skrevet til dig, får denne dato af vide og denne dato kommer ikke ud til andre.

Så kan du i ro og mag holde et gb hvor sex uden gummi er på tapetet.

Med de mange fyre du har tjent på, skulle du så ikke snart have dig en kontakt liste der er så stor at du bare behøver at smide en mail ud til alle.

Og så læne dig tilbage.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når jeg læser ovenstående så tænker jeg på, om Lars K, Livsnyderen og i særdeleshed Mushroom, kun skriver dette fordi de/han har "aktier" i et andet "foretagende".  Jeg tror de ser "spøgelser" og kun vil miskreditere gangbangguy. Eller også er det bare ren banal misundelse !! 

Redigeret af Pikken

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MushRoom

Når jeg læser ovenstående så tænker jeg på, om Lars K, Livsnyderen og i særdeleshed Mushroom, kun skriver dette fordi de/han har "aktier" i et andet "foretagende". Jeg tror de ser "spøgelser" og kun vil miskreditere gangbangguy. Eller også er det bare ren banal misundelse !!

Du er måske en af dem som støtter gbg's forretning metoder? Måske har du aktier hos ham?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Har ikke aktier nogle andre steder. Ved bare hvad der står i den sms jeg fik. Men nok om det. Han må holde sit GB for sig selv.

Del dette indlæg


Link til indlæg

pikken: hvorfor i alverden tror du at jeg har aktier i det andet foretagende??? Jeg stiller blot nogle meget relevante spørgsmål baseret på andres ANGIVELIGE informationer om at man kan få det hele uden gummi, hvilket jeg personligt blot under ingen omstændigheder er interesseret i - og heller ikke at andre får det samme dag som jeg skal til. Jeg har aldrig prøvet GBGs arrangementer før, men er da absolut positivt indstillet, isåfald at det er en garanti for at ingen den dag får mulighed for at tilkøbe uden gummi. Om GBG tjener penge på arrangementet eller ej er jeg også fløjtende ligeglad med, jeg synes at prisen er ganske rimelig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Rolig nu .... det var også mere Hr. MushRoom der var ude med en "rive" ... men har han deltaget og har Lars K deltaget i et gangbangboy arrangement ??? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Nej har ikke deltaget i det og spurgte faktisk bare om det for at tjekke om han stadig tilbød det på hans pigers vegne.

Redigeret af Lars K

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MushRoom

Jammen så mangler vi bare om MushRoom nogensinde har deltaget i et GB hos gangbangboy ???

Hvad kommer det dig ved.

Jeg anmelder aldrig mine besøg.

Redigeret af MushRoom

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...