Hop til indhold
Goldfinger

Sydsverige

Recommended Posts

Ohøj derude.

Jeg er blevet inviteret på en fisketur i sydsverige og når man skal kaste med fiskestangen dagen lang, kunne man måske have lyst til en gang thaimassage, hvor også "fiskestangen" kunne bringes til afslapning. Jeg har kigget på diverse sider i forbudssverige, hvor der er flere sider i den hårde genre (og det er no go for mig - polisen uha), men jeg tænkte om der måske er nogle herinde, der har god erfaring/viden i den blødere ende, hvor thai massage inkluderer det efterspurgte, som en del af massagen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvor længe er det du skal opholde dig i DDR/amt Folkhemmet Sverige?

Er det ikke bedre bare at vente til du er tilbage dit frie fædreland igen :)

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetvaerk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvor længe er det du skal opholde dig i DDR/amt Folkhemmet Sverige?

Er det ikke bedre bare at vente til du er tilbage dit frie fædreland igen :)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

:-P  :-P  :-P  Joh - men der har fornylig været en "undersøgelse" af thaistederne i Malmø, hvor en avis konkluderer, at 20% af stederne også leverer blandede bolscher. Det var der så flere, der jokede med, at de mente, at alle gjorde det. Gad vide om ikke vores kære blå/gule brødre alligevel har fundet ud af det. Det skulle ikke være ulovligt med "svensk" som en del af massagen, når bare det foregår i et "lukket rum". Jeg er ikke ekspert i det store land mod øst, men jeg bliver alligevel lidt nysgerrig. Nå om ikke andet, så kan jeg vel få rettet ryggen ud. :oops:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tjah Goldfinger, der er eksempler på at der er udstedt bøder på 12000 svkr til kunder hos gadepiger, som den kære polisen, der også hensidan lider under ressource mangel, har ligget på lur efter.

Op til dig, men jeg ville aldrig afprøve sådant rygte om thai ydelser i et samfund som det svenske.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tjah Goldfinger, der er eksempler på at der er udstedt bøder på 12000 svkr til kunder hos gadepiger, som den kære polisen, der også hensidan lider under ressource mangel, har ligget på lur efter.

Op til dig, men jeg ville aldrig afprøve sådant rygte om thai ydelser i et samfund som det svenske.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Hvis ikke der kommer andre, der trækker lidt den anden vej, så går jeg i tænkeboks og vil nok lytte efter dit gode råd, som jeg takker for. Jeg tror emnet er noget tabu belagt - altså at udtale sig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

I kan jo prøve at lytte til denne nydelige og sympatiske herre - representant for den svenske ordensmagt, Simon Häggström, fortælle om arbejdet med at fange "torsk" . Læg mærke til hvordan landet Sverige tilsidesætte adskillige gældende menneskerettigheder i deres iver for at komme prostitution til livs  det er ikke mindre end kvalmende , men de kan gøre hvad de lyster, ingen kunde, reel,  potentiel eller bare falsk anklaget tør risikere offentlig udstilling men bukker nakken og modtager 'dommen'.

 

 

Venligst

 

Spunsen/Bundstokken :geek:

Del dette indlæg


Link til indlæg

I kan jo prøve at lytte til denne nydelige og sympatiske herre - representant for den svenske ordensmagt, Simon Häggström, fortælle om arbejdet med at fange "torsk" . Læg mærke til hvordan landet Sverige tilsidesætte adskillige gældende menneskerettigheder i deres iver for at komme prostitution til livs  det er ikke mindre end kvalmende , men de kan gøre hvad de lyster, ingen kunde, reel,  potentiel eller bare falsk anklaget tør risikere offentlig udstilling men bukker nakken og modtager 'dommen'.

 

 

Venligst

 

Spunsen/Bundstokken :geek:

Tak for kaffe og for linket. Det er jo ren stasi. Det næste bliver vel, at det bliver illegalt overhovedet at nævne ordet "sex".

Vorherre til hest og min dybeste medfølelse går til det svenske folk.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, vi har det ikke altid så let herovre, og snart nok - det er jeg overbevist om - kommer det også til jer.

Men men - det er ikke umuligt at få thaimassage med lidt ekstra på noget af de måske 100 thaisteder i Malmö.

Men det er desværre umuligt at skrive om det. Som du selv siger, prøv et sted og i værste fald får du kun massage.

 

B

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, vi har det ikke altid så let herovre, og snart nok - det er jeg overbevist om - kommer det også til jer.

Men men - det er ikke umuligt at få thaimassage med lidt ekstra på noget af de måske 100 thaisteder i Malmö.

Men det er desværre umuligt at skrive om det. Som du selv siger, prøv et sted og i værste fald får du kun massage.

 

B

Tusind tak Bananas. Jeg er overbevist om, at vi ikke får disse tilstande i Danmark.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg håber du har ret, og at svenskerne om 50 år kan kigge tilbage og side: Hvad i al verden tænkte vi på den gang.

Eller .... jeg ved jo hvad man tænkte på, men ak så fejl det er blevet.

 

B

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest gameguy

I kan jo prøve at lytte til denne nydelige og sympatiske herre - representant for den svenske ordensmagt, Simon Häggström, fortælle om arbejdet med at fange "torsk" . Læg mærke til hvordan landet Sverige tilsidesætte adskillige gældende menneskerettigheder i deres iver for at komme prostitution til livs  det er ikke mindre end kvalmende , men de kan gøre hvad de lyster, ingen kunde, reel,  potentiel eller bare falsk anklaget tør risikere offentlig udstilling men bukker nakken og modtager 'dommen'.

 

 

Venligst

 

Spunsen/Bundstokken :geek:

 

Når det så er sagt er der jo mange rigtige argumenter! Ja nu er du pludselig i defensiven. Dig der bryster dig af at være ååh so nice - du er en torsk ifølge svensk tankegang. Jeg er også en torsk men vedkender mig det. Tænk hvor ubehageligt at medvirke i hele dette cirkus! Ingen går fri hverken game, bundstokken, Borende, Blue Suiet, Bananas, Tylister, Jernsvinet og andre fine herrer. Det er vitterligt grineren. Tænk hvor er det grineren at alle her bliver ramt - der er ingen nuancer - alle er og bliver torsk som er med til at finansiere trafficernes lommer. Og holder du dig kun til de danske tja så er du jo bare med til at fastholde visse piger i socialt armod og elendighed. Det er lige før jeg hilser det svenske regime velkomment bare for at få alle torskene i nettet også de finkulturelle som tror det er ok at stikke pikken i fissen hvis bare man holder på formerne. Fy faan tror jeg de ville sige hinsidans og velkommen i klubben! :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for kaffe og for linket. Det er jo ren stasi. Det næste bliver vel, at det bliver illegalt overhovedet at nævne ordet "sex".

Vorherre til hest og min dybeste medfølelse går til det svenske folk.

Lig lige mærke til hvordan han hele tiden kigger op, det er fordi der ikke er plads til glorien nede i lokalet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tusind tak Bananas. Jeg er overbevist om, at vi ikke får disse tilstande i Danmark.

Deværre er jeg ikke så sikker på det som du er.

Havde de radigale ikke skiftet mening havde Mette Frederiksen og co. fået gennemført loven.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når det så er sagt er der jo mange rigtige argumenter! Ja nu er du pludselig i defensiven. Dig der bryster dig af at være ååh so nice - du er en torsk ifølge svensk tankegang. Jeg er også en torsk men vedkender mig det. Tænk hvor ubehageligt at medvirke i hele dette cirkus! Ingen går fri hverken game, bundstokken, Borende, Blue Suiet, Bananas, Tylister, Jernsvinet og andre fine herrer. Det er vitterligt grineren. Tænk hvor er det grineren at alle her bliver ramt - der er ingen nuancer - alle er og bliver torsk som er med til at finansiere trafficernes lommer. Og holder du dig kun til de danske tja så er du jo bare med til at fastholde visse piger i socialt armod og elendighed. Det er lige før jeg hilser det svenske regime velkomment bare for at få alle torskene i nettet også de finkulturelle som tror det er ok at stikke pikken i fissen hvis bare man holder på formerne. Fy faan tror jeg de ville sige hinsidans og velkommen i klubben! :mrgreen:

@ Gameguy.

I Norge har man en tilsvarende lov. Jeg arbejder i Stavanger. 

Efter at loven blev indført forsvandt de norske piger og blev erstattet med afrikanere. 

De er meget pågående og det kan være svært at gå i fred på gaden om aftenen.

Efter loven har der været fire gange så mange sager med trafficing som før i følge udtalelser fra norsk politi 4. feb.

Politiet var dog meget stolte af af at de havde scoret ca. 20 millioner nkr. i bøder fra mændene, det var ligesom det vigtigste i udsendelsen.

Loven har tydeligvis virket mod sin hensigt. Gør man noget ulovligt vil krimminelle udnytte det.

Hermed er ikke sagt at der ikke foregår trafficing andre steder; men det er der love for i forvejen.

Redigeret af gungner

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så vidt jeg forstår er det ikke forbudt at sælge sex, men forbudt at købe det??!! Det forstår jeg simpelthen ikke??? Men det er vel lige som herhjemme?? EB må godt tjene penge på pigerne men dem der ellers hjælper dem, selv med små ting mod betaling risikerer den helt store tur?? det er også meget selvmodsigende..Tror Bananas har ret: Vi skal passe på så vi ikke også får samme "liberale" indstilling herhjemme....Ville være kedeligt... Til gengæld har jeg hørt man godt må gå over for rødt i Sverige, hvis der ikke er nogen trafik, og det må man jo ikke i DK....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det är sant. Det är tillåtet att SÄLJA sex men inte att köpa. I gengäld är det ok att gå mot rött på övergångställen men det är olagligt, dock inte straffbart. :-D

Danmark är bättre än Sverige i mycket!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...