Hop til indhold

Massage247

Featured Replies

Skrevet

Hvor ser du det henne? Link pls.  :-P

midt på siden

altså der hvor der r et screenshot af eroguide

Skrevet

midt på siden

altså der hvor der r et screenshot af eroguide

OK - det ser godt ud:  http://6finder.dk/p/missisabel    :P

Undskyld linket var faldet ud  :sad:

Det med eroguide er altså ca. 3/4 nede.

Redigeret af Jernsvinet

Skrevet

OK - det ser godt ud:  :P

Det med eroguide er altså ca. 3/4 nede.

ja, men numsen er midtvejs :P

Skrevet

Kan det være rigtigt at en side går ind og stjæler tekst og billeder uden tilladelse, -for at bruge dem på egen side? Jeg har skam intet imod reklame, sålænge jeg har sagt ok for det, men det har jeg ikke...

Send webmasteren en mail om at han bedes fjerne det matriale han uden tilladelse har kopieret fra dig, indenfor en bestemt tidsfrist. Ellers vil du opkræve X antal tusinde kroner, for uberettiget brug af din tekst og billeder.

Skrevet

Send webmasteren en mail om at han bedes fjerne det matriale han uden tilladelse har kopieret fra dig, indenfor en bestemt tidsfrist. Ellers vil du opkræve X antal tusinde kroner, for uberettiget brug af din tekst og billeder.

Det er Ikke webmasteren men ejeren af domænet der er den ansvarlige for det.

Venligst Landsbytossen - uden smartphone - og meget lidt intelligens ifølge en højfrekvent skribent

Skrevet

Hold da op ....... Tænk at jeg også er derinde !

Og så hos Koldingpigerne.....

Jeg er fuldstændigt ligeglad med hvor gratis det er.

Jeg har ingen kontrol med hvad der står om mig ( og intet password eller lign) og det gør mig egentligt lidt gal :sad:.

Jeg har rigeligt ballade med en mand som kalder sig Trinetease lover som har taget mine billeder.

Det med at Google sig selv engang imellem er både trist og nødvendigt :sad:

Trine

Hej har du prøvet at skrive til den sys admins der står for siden smukke TrineTease?

kh.  Markild

Skrevet

Siden har mall ware på mit anti virus program gik amok og fjernede det uønskede, så der er vel en grund til de stjæler pigernes profil, for at lokke os små "uskyldige" lam i fælden.

Skrevet

Har haft en dialog med ejeren og har nu fået både mig, Trine og et par andre piger fjernet som jeg var 100 på ikke var de steder, -ingen grund til at kræve penge, hvis man ikke får noget frækt igen ;)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.