Hop til indhold
Gæst

Massage247

Recommended Posts

Kan det være rigtigt at en side går ind og stjæler tekst og billeder uden tilladelse, -for at bruge dem på egen side? Jeg har skam intet imod reklame, sålænge jeg har sagt ok for det, men det har jeg ikke...

Send webmasteren en mail om at han bedes fjerne det matriale han uden tilladelse har kopieret fra dig, indenfor en bestemt tidsfrist. Ellers vil du opkræve X antal tusinde kroner, for uberettiget brug af din tekst og billeder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Send webmasteren en mail om at han bedes fjerne det matriale han uden tilladelse har kopieret fra dig, indenfor en bestemt tidsfrist. Ellers vil du opkræve X antal tusinde kroner, for uberettiget brug af din tekst og billeder.

Det er Ikke webmasteren men ejeren af domænet der er den ansvarlige for det.

 

Venligst Landsbytossen - uden smartphone - og meget lidt intelligens ifølge en højfrekvent skribent

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hold da op ....... Tænk at jeg også er derinde !

Og så hos Koldingpigerne.....

Jeg er fuldstændigt ligeglad med hvor gratis det er.

Jeg har ingen kontrol med hvad der står om mig ( og intet password eller lign) og det gør mig egentligt lidt gal :sad:.

Jeg har rigeligt ballade med en mand som kalder sig Trinetease lover som har taget mine billeder.

Det med at Google sig selv engang imellem er både trist og nødvendigt :sad:

Trine

 

Hej har du prøvet at skrive til den sys admins der står for siden smukke TrineTease?

kh.  Markild

Del dette indlæg


Link til indlæg

Siden har mall ware på mit anti virus program gik amok og fjernede det uønskede, så der er vel en grund til de stjæler pigernes profil, for at lokke os små "uskyldige" lam i fælden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Har haft en dialog med ejeren og har nu fået både mig, Trine og et par andre piger fjernet som jeg var 100 på ikke var de steder, -ingen grund til at kræve penge, hvis man ikke får noget frækt igen ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...