Hop til indhold

Recommended Posts

køb dansk skrev, 1 time siden:

Hvori består det franske?

Det står der ikke noget om, og hendes email er russisk.

Det er vel en ydelse hun er god til.
Hvor ser du mailadressen er russisk? Er hun russisk? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
8inch skrev, for 2 timer siden:

Det er vel en ydelse hun er god til.
Hvor ser du mailadressen er russisk? Er hun russisk? 

På nympho under "Send me a message" kan du vælge Email og få et link, som ser meget russisk ud

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest TheRealPeter
køb dansk skrev, for 19 timer siden:

På nympho under "Send me a message" kan du vælge Email og få et link, som ser meget russisk ud

Hun er fra Ukraine, hvilket hun heller ikke lægger det mindste skjul på under besøg. Dog pt. bosat i Frankrig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheRealPeter skrev, den 17.12.2024 at 17:42:

Hun er fra Ukraine, hvilket hun heller ikke lægger det mindste skjul på under besøg. Dog pt. bosat i Frankrig.

Jag har samma feedback, vi kom in på detta när jag frågade om språk och hon nämnde då Ukrainska, Franska och lite Engelska.

PS. Har länge försökt skapa konto "opret gratis bruger" men blockats av cloudflare hela tiden :( , har slutligen fått kontor skapat :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg var forbi hende i dag, og hun var skøn som altid, men jeg synes at hun var en smule tilbageholdende denne gang. Jeg ved ikke om hun lige skal lande og være i jobbet igen. 
Hun plejer at være helt vildt med tungekyssende, men hun var en smule nærig med dem også.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Afub написал 27.01.2026 в 10:18:

Продолжительность занятий не более 30 минут. 

• Вы спросили — я выслушал.
  • Мы принимаем заказы на 30–45 минут 
    Afub skrev, den 27.01.2026 at 10:18:

Предлагается не более 30 минут 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har også været forbi. Hun er lige så skøn som jeg husker hende fra tidligere besøg og hun elsker stadig dybe kys. Jeg tror jeg kunne have kysset med hende alle 60 minutter men skulle også lige aflevere at par franske gloser i hendes ører. Hun er en 10er uden tvivl.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Многие спрашивают меня о французском поцелуе. Думаю, пора прояснить ситуацию.
Французский поцелуй — это поцелуй, в котором слова переплетаются друг с другом.Мои первые подобные поцелуи были во Франции, так что для меня это действительно по-французски. Это как круассаны в Копенгагене: без сомнения, очень вкусные. Но те, кто пробовал настоящие французские, сразу поймут разницу.

Некоторые вещи невозможно объяснить — их можно только понять.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, hun er godt nok sød.

Dejligt glimt i øjnene og et sødt smil var det, der lokkede mig mest, men det var en nydelse at lære resten af den 178 cm lange krop at kende.

God kommunikation både før og under, rigtig rar at være sammen med.

Linda tog imod i lækkert... ja, jeg kan ikke huske, hvad hun havde på, for det glemte jeg, da vi begyndte at kysse. Stadig med bukser på, men de gled ned, da hun begyndt at pille - hun kom ned på knæ og tog sig kærligt at den voksende lyst... meget kærligt!

Derefter hjalp hun både mig og sig selv af med resten af tøjet, og vi fandt ind til sengen. Her fortsatte den gensidige nydelse, som langsomt udviklede sig til dejlig sex.

Hun er så sød, lækker og nærværende - nå ja, og ung, det er også lækkert. Det er jeg ikke...

Der er ikke noget at tænke over - gå ikke glip af Linda <3 

Redigeret af køb dansk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...