Hop til indhold
Rejsenetværk

Hår i næse og ører:-(

Recommended Posts

Skrevet (edited)

Nu har glædespiger jo pli, men det synes jeg også at vi midaldrende mænd skal have når vi besøger dem.
Og i øvrigt sådan helt generelt!

Fokus på egen personlige hygiejne er en selvfølge!

Har man ikke styr på den, måske hvis man er lidt ligeglad fordi man betaler jo.
Så er man selv ude om det hvis man får en mindre god oplevelse, eller hvis man som mand bliver afvist.

Men som en 59 årig mand er jeg blevet meget opmærksom på en detalje der bliver synlig med alderen.

Det er synlige hår i næse og ører, og det er bare så utjekket at mænd har det.

Den slags dur ikke, hverken på en date eller til en jobsamtale!

Så kære jævnaldrende mænd, sørg for at fjerne synlige hår i jeres næse og ører.

Så har man forebygget at de hår kan spolere andres indtryk af en, og ens gode oplevelse i selskab med andre.

Tænker også at det er en detalje der kan distrahere i en samtale, måske afspore den til receptioner og middagsselskaber.
Hvis ens samtalepartnere mentalt tænker mere på ens fremtoning, end at de har fokus  på det man taler om.

Det skulle jo nødigt spolere muligheden for eksempelvis et salg, eller en ny brugbar kontakt i ens netværk at der stikker hår ud af ens næse og ører.

Øre- og næsehårstrimmer
https://www.elgiganten.dk/personlig-pleje-skonhed-velvare/barbering-harfjerning/ore-og-naseharstrimmer 

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk
  • Synes godt om 2
  • Tak 1
  • Haha 1
  • Sørgelig 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Man kan godt nok også gå for meget op i andres udseende…. 

Jeg synes det er meget små mennesker der ikke kan abstraherer fra lidt næsehår.. Lad os håbe de ikke møder en person med et stort ar i ansigtet eller andet de ikke kan fjerne fokus fra:wacko:.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Skrevet (edited)
JenniferRomantica skrev, for 35 minutter siden:

Jeg synes det er meget små mennesker der ikke kan abstraherer fra lidt næsehår.. Lad os håbe de ikke møder en person med et stort ar i ansigtet eller andet de ikke kan fjerne fokus fra:wacko:.. 

Mennesker kan i min verden have så synlige medfødte eller af skader påførte ar eller misdannelser, at det ikke påvirker mig negativt i mødet med dem.

Det kan ingen gøre noget ved, og derfor er jeg selvfølgelig ok med det.

Men hvis man bare er sjusket med hvordan man tager sig ud til en date, en jobsamtale eller i anden sammenhæng hvor det handler om hvilket indtryk vi gør i mødet med andre.

Så synes jeg ærlig talt at det er for dårligt!

Man taler eksempelvis meget om det grå guld og aldersdiskrimination.

Selvfølgelig bør det være sådan at du lige så godt kan møde en midaldrende mand der er dygtig til jobbet i virksomheders reception, som at man kan vælge at ansætte en smuk ung studine i et studiejob.

Men hvis den midaldrende mand til jobsamtalen ikke engang har gjort sig den ulejlighed at fjerne hår i næse og ører, så kan jeg ærlig talt godt forstå det hvis han ikke bliver ansat.

Som at jeg også godt kan forstå det hvis den unge studine stinker af armsved til jobsamtalen, hvis hun ikke bliver ansat.

PS

Jeg har skrevet det før, en gp bemærkede venligt for mange år siden mine hår på ryggen og lægen sagde at det kun betød noget kosmetisk.

Indrømmer at de hår på ryggen har jeg aldrig fjernet af hensyn til hvilket et indtryk jeg måtte gøre på en gp, og jeg er aldrig blevet afvist af den grund.

Men hvis jeg havde oplevet i mødet med kvinder at en date eksempelvis fik et negativt udfald, og at jeg som de fleste mænd gennem livet havde kunnet score kvinder.

Så havde jeg for længst ofret det som det ville koste at fjerne mine hår på ryggen.

Men da jeg aldrig har kunnet score kvinder, og derfor kun får den sex som jeg betaler for har jeg valgt ikke at ofre pengene til det.

Det er ok hvis en gp en dag afviser mig på grund af at jeg har hår på ryggen.

Men man kan godt kere sig bare lidt om ens udseende, også ud over bare vand og sæbe.

Herunder at man er ren i tøjet fra inderst til yderst i mødet med andre mennesker.

Selvfølgelig ikke hvis man er håndværker og er på job, men bare når det for alle kan lade sig gøre i mødet med andre. 

Faktisk er det ok med mig hvis kvinder ikke bruger hverken parfume eller makeup, men bare er opmærksom på at være almindelig velsoigneret.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 1 time siden:

Nu har glædespiger jo pli, men det synes jeg også at vi midaldrende mænd skal have når vi besøger dem.
Og i øvrigt sådan helt generelt!

Fokus på egen personlige hygiejne er en selvfølge!

Har man ikke styr på den, måske hvis man er lidt ligeglad fordi man betaler jo.
Så er man selv ude om det hvis man får en mindre god oplevelse, eller hvis man som mand bliver afvist.

Men som en 59 årig mand er jeg blevet meget opmærksom på en detalje der bliver synlig med alderen.

Det er synlige hår i næse og ører, og det er bare så utjekket at mænd har det.

Den slags dur ikke, hverken på en date eller til en jobsamtale!

Så kære jævnaldrende mænd, sørg for at fjerne synlige hår i jeres næse og ører.

Så har man forebygget at de hår kan spolere andres indtryk af en, og ens gode oplevelse i selskab med andre.

Tænker også at det er en detalje der kan distrahere i en samtale, måske afspore den til receptioner og middagsselskaber.
Hvis ens samtalepartnere mentalt tænker mere på ens fremtoning, end at de har fokus  på det man taler om.

Det skulle jo nødigt spolere muligheden for eksempelvis et salg, eller en ny brugbar kontakt i ens netværk at der stikker hår ud af ens næse og ører.

Øre- og næsehårstrimmer
https://www.elgiganten.dk/personlig-pleje-skonhed-velvare/barbering-harfjerning/ore-og-naseharstrimmer 

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Fantastisk hahaha jeg liker ikke hår spesielt, men på noen menn er det jo sexy... men ikke i nese eller ører.... jeg sender alltid en vennlig sms før et møte at jeg setter pris på om alt er trimmet :P og om min date skal overhode ha sjans til å bli kysset så må skjegget også være "up to date" .... 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg finder hår på ryg og nosserne en del mere frastødende selv, så sæt i gang:biggrin: . Jeg barberer også ben som gammel cykelrytter, og det er så sexy især om sommeren. God dag derude.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er  helt  enig  at  det  ikke  skader  at  være  velplejet,  herunder  at  fjerne  de  hår  der  måtte  stikke  ud  af  næsen  og  ørerne,  trimme  hår  i nakken. Samt  sørge  for  at  håret  ikke  er  fedtet, neglene  renset. 

Jeg  er  en  af  dem  der  godt  kan  lide  en  behåret  mandekrop,  både  brystkasse, mave  og  ben. Det  er  maskulint. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Tabler

So me

Hvis jeg har det godt med hår, skal ingen da bebrejde mug det, jeg blander mig heller ikke i om kvinde har noget der ikke lige falder i den offentlige trend, har du det godt, så bestemmer du. Lad nu være med at se alle skyggesiderne ved verden

Del dette indlæg

Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 1 time siden:

Men hvis man bare er sjusket med hvordan man tager sig ud til en date, en jobsamtale eller i anden sammenhæng hvor det handler om hvilket indtryk vi gør i mødet med andre.

Så synes jeg ærlig talt at det er for dårligt!

Man taler eksempelvis meget om det grå guld og aldersdiskrimination.

Selvfølgelig bør det være sådan at du lige så godt kan møde en midaldrende mand der er dygtig til jobbet i virksomheders reception, som at man kan vælge at ansætte en smuk ung studine i et studiejob.

Men hvis den midaldrende mand til jobsamtalen ikke engang har gjort sig den ulejlighed at fjerne hår i næse og ører, så kan jeg ærlig talt godt forstå det hvis han ikke bliver ansat.

Nu er verden altså også andet end receptioner i virksomheder.
Hvis en entreprenør skal ansætte en jord- og betonarbejder tror jeg oprigtig talt ikke, at man spekulerer så meget på om han har hår i næsen eller ørerne.
Og hurra for jord- og betonarbejdere ... 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det skurrer mig nok bare negativt i ørerne når mennesker hele tiden skal finde på nye ting der skal ændres ved den “kropsform” vi som art har fået.. Jeg synes det er ærgerligt at man ikke bare kan være sig selv men at der skal barberes her og der og alle vegne og man skal stille sig op til alt muligt man måske ikke er for at være en del af samfundet fordi der findes mennesker der mener at de bliver “et eller andet jeg ved ikke hvad” af at man har hår i sine ører..

Bryder man sig ikke om at have hår i ørerne så skal man da bare fjerne det men at påtale andres det er mig altså fjernt.. 

Føler man sig bedst til mode i sin lasede tshirt så vil jeg 1000 gange hellere at man kommer i den end at man kommer i skjorte og føler sig forkert fordi man tror det imponerer.. Evnen til at føle sig afslappet i mødet er meget mere imponerende “imho”.. 

Føler man sig bedst til mode i jakkesæt så skal man da bare komme i det og har man det bedst med at barberer sig alle steder inden osv så skal man gøre det..

Man skal bare ikke fortælle andre hvad de skal gøre.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Skrevet (edited)

Meget enig i det @JenniferRomantica skriver ...
Spot on!

Jeg oplever almindeligvis @Rejsenetværk som en rar mand ... 
Men jeg blev helt ærligt noget 'pissed-off' over oplægget .. 
Det har så også en del at gøre med en del ting i min personlige historie, som jeg ikke vil trætte andre med hér .. 

Jeg kan da sige så meget, som at jeg tror det handler rigtig meget om kultur ... 
Og ikke nødvendigvis om 'sjusk' .. 

Redigeret af sneræven

Del dette indlæg

Link til indlæg

Interessant at der er forskellige syn på emnet. 

Alle er vel enige om at hvis man er vasket, har børstet tænder og ikke lugter er det som udgangspunkt ok og helt acceptabelt. 

Men det betyder jo ikke at det ikke er bedre at gøre mere sålænge man også selv synes man bliver en bedre version af sig selv af det.

Og jeg kan heller ikke se at det gør noget at slå lyttelapperne ud og tage imod velmente, gode råd. Altså hvis man nyder at blive slikket på nosserne og mange piger udtrykker at det vil de helst, hvis de ikke er behårede, kan man jo vælge at gøre noget ved det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest henlan

Sidste gang jeg barberede hårene i næsen, medførte det en infektion med stafylokokker, så nu lader jeg dem i fred. Håber pigerne tilgiver mig fremover.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Slowman skrev, 1 time siden:

Alle er vel enige om at hvis man er vasket, har børstet tænder og ikke lugter er det som udgangspunkt ok og helt acceptabelt. 

Præcis!
Det er et godt 'mindstegrundlag' - og nemt at navigere efter ... 

Slowman skrev, 1 time siden:

Men det betyder jo ikke at det ikke er bedre at gøre mere sålænge man også selv synes man bliver en bedre version af sig selv af det.

Ja; hver enkelt - i denne sammenhæng, GP eller gæst - skal selvfølgelig selv lægge niveauet for, hvad man accepterer, og hvad man selv vil gøre.
Jævnfør det @Bunny Baby og @lejogbrug skriver

Men alt andet lige, så synes jeg, at @Rejsenetværk har en pointe i at man som ældre mand l-i-g-e skal være en anelse ekstra omhyggelig ... 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Skrevet (edited)
sneræven skrev, for 57 minutter siden:

Men alt andet lige, så synes jeg, at @Rejsenetværk har en pointe i at man som ældre mand l-i-g-e skal være en anelse ekstra omhyggelig ... 

U ha er det ikke ok at håbe på at jeg bare er midaldrende og ikke ældre endnu, hvis altså der er en forskel :huh:

Bare jeg ikke er sådan rigtig gammel  endnu, så håber jeg at der er gode år tilbage med gode oplevelser endnu.

Men alderen er ikke til at løbe fra med hvidt hår, briller og hår de forkerte steder, og det gør jeg heller ikke.

Man kan selvfølgelig gå i Netto eller på den lokale bodega, ren og velsoigneret, men med hår i næse og ører uden at behøve at tænke over det hvis man ikke vil.

Men jeg fastholder at det sete afhænger af øjnene der ser, og at man er tonedøv hvis man i situationer hvor man er afhængig af hvordan andre de opfatter det de ser.

Du så fastholder at du vil forbeholde dig retten til at have hår strittende ud af næse og ører, for det skal ingen andre blande sig i.

Det blander andre sig heller ikke nødvendigvis i.

Men hvis de sidder med nøglen til om du kan opnå det du gerne vil opnå, og derfor kan vende tomlen ned.

Også uden på nogen måde at give udtryk for hvorfor de gør det.

Så er man bare dumstædig, og har egentlig som jeg ser det ingen ret til at beklage sig over det.

Der er også forskel på om du går i banken med hatten i hånden fordi du gerne vil have et lån, eller du går i banken for at få forvaltet din formue.

Og du bare kan stemme med fødderne og din formue ud af døren hvis du er utilfreds.

Det er muligt at det i sidstnævnte tilfælde er ligegyldig om du har synlige hår i næse og ører, men det er måske ikke ligegyldigt i førstnævnte tilfælde?

Som det nok heller ikke er det til møder i jobcentret hvis du er på offentlig forsørgelse, og er afhængig af de afgørelser din sagsbehandler træffer.

Kald det subjektivt, kald det uretfærdigt, men det ændrer ikke på at ingen af os i alle sammenhænge kan være fuldstændig ligeglad med hvordan vi bliver opfattet af andre i mødet med dem.

henlan skrev, for 2 timer siden:

Sidste gang jeg barberede hårene i næsen, medførte det en infektion med stafylokokker, så nu lader jeg dem i fred. Håber pigerne tilgiver mig fremover.

Brugte du saks eller en elektrisk trimmer?

Jeg har selv skåret mig i næsen med en saks, men det er aldrig sket når jeg bruger min trimmer.

sneræven skrev, for 3 timer siden:

Og hurra for jord- og betonarbejdere ... 

Jeg gjorde netop en undtagelse for jord og betonarbejdere/håndværkere!

Rejsenetværk skrev, for 4 timer siden:

Selvfølgelig ikke hvis man er håndværker og er på job, men bare når det for alle kan lade sig gøre i mødet med andre.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Skrevet (edited)

@Rejsenetværk

Du tolker mig da g-o-d-t nok helt ud i ekstremerne.
Det gør det svært at kommentere, fordi det i høj grad er et spørgsmål om grænser og tolkninger.
Og her tror jeg, vi ville ende i en skyttegravskrig.

Jeg har aldrig tænkt så meget over lige netop hår i næsen og hår i ørerne, for det har jeg ikke.
Men jeg tror faktisk, at man nogle steder, hvor man ansætter folk, har et problem.
Netop fordi man nogle gange vælger folk med den perfekte fremtoning og opførsel - de der kan spille spillet - frem for de der virkelig har kompetencerne.

Og jeg synes bestemt vi har ret til at være i opposition til den perfekthedskultur, der præger alt i samfundet mere og mere.

Ja, det kan godt være, at nogle går for langt den anden vej.
Igen, så er jeg lidt fanget af at det også er en p*****sk diskussion ... 
Og den er interessant, men ikke 'lovlig' her på EG ... 

Men, jo, jeg vil da lige sige, at set i det store perspektiv, så fungerer det altså ikke nær så stramt ude i den brede virkelighed, som du beskriver .. 

Redigeret af sneræven

Del dette indlæg

Link til indlæg
sneræven skrev, for 25 minutter siden:

Men jeg tror faktisk, at man nogle steder, hvor man ansætter folk, har et problem.
Netop fordi man nogle gange vælger folk med den perfekte fremtoning og opførsel frem for de der virkelig har kompetencerne.

Det handler jo ikke om at have den perfekte fremtoning og opførsel frem for de der virkelig har kompetencerne.

Men det handler om at du hverken som arbejdsgiver eller som arbejdstager, kan tillade dig at være fuldstændig ligeglad med fremtoning og opførsel.

Fremfor de der virkelig har kompetencerne.

Jo måske hvis du er freelancer og lever af IT fjernsupport fra dit hjemmekontor.

Men du kan bare ikke være ligeglad hvis du i det daglige arbejder sammen med kolleger, og du møder kunder og gæster.

For 40 år siden arbejdede jeg som opvasker på Oslobåden, og Overtjeneren sagde en dag til mig at du kan ikke se på gæsterne hvem der har penge eller ikke.

Han sagde at ham i Armani jakkesættet kunne være den mest påholdende gæst i restauranten, mens ham i jeans og en dagligdags skjorte kunne være den der købte den dyreste vin til maden.

Det kan derfor i nogen tilfælde være dumt af en finere restaurant at have en alt for striks dresscode, for der er rigeligt med andre steder at gå hen hvis du som gæst er utilfreds.

Men det ændrer jo ikke på, at både gæsten i Armani sættet og gæsten i jeans og skjorte godt kan vælge at være opmærksom på om de har hår i næse og ører når de går på restaurant.

Både af hensyn til de øvrige gæster og personalet, der alt andet lige både oplever hvordan de fremtoner og hvordan de opfører sig.

Personligt ville jeg som gæst  ikke kunne undgå at bemærke gæster ved borde omkring mig, der påfaldende har hår i næse og ører.

Jeg ville ikke påtale det, heller ikke i eget netværk og jeg vil ikke fravælge deres selskab af den grund.

Men derfor kan jeg godt mene at alle bør tænke over det, og at de ikke i alle sammenhænge behøver at være ligeglade med det.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest henlan

@Rejsenetværk

Bruger normalt saks til trimning, men begik den fejl at bruge min skægtrimmer og fik infektion som tak for ulejligheden, Min hud er meget tynd i næsen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
henlan skrev, for 3 minutter siden:

@Rejsenetværk

Bruger normalt saks til trimning, men begik den fejl at bruge min skægtrimmer og fik infektion som tak for ulejligheden, Min hud er meget tynd i næsen.

Bruger den her!

Den er meget sikker og jeg kan ikke forestille mig at du vil kunne skære dig på den.

Philips Series 3000 næsehårstrimmer NT3650/16
https://www.elgiganten.dk/product/personlig-pleje-skonhed-velvare/barbering-harfjerning/ore-og-naseharstrimmer/philips-series-3000-naseharstrimmer-nt365016/203910 

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest henlan
Skrevet (edited)

@Rejsenetværk 

Tak for info. Den vil jeg bestille. Lige i øjeblikket slås jeg med endnu en næseinfektion dog. Nok pga. de efterårsagtige temperaturer. Tiden er desværre ikke lige til et gp besøg for mig.

Redigeret af henlan

Del dette indlæg

Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, 1 time siden:

Men du kan bare ikke være ligeglad hvis du i det daglige arbejder sammen med kolleger, og du møder kunder og gæster.

Det mener jeg så heller ikke der er nogen, der påstår.
Synes @Slowman beskriver det meget godt i indlægget længere oppe ...
Og jeg synes stadig, at hår i næsen er - nåhja, et stykke under bagatelgrænsen ...

Synes din beskrivelse fra Oslobåden gør tingene en god del mere klart .. 
Tror det med stærk fokus på fremtoningen er lidt en 'erhvervssygdom' inden for f. eks. servicefagene - og til dels også kontorfag .. 
Det er forståeligt nok, fordi de er nødt til at rette sig ind efter de mest kræsne kunder ...
Men, som du også skriver, så er holdningen til gæsterne anderledes .. 
Der er de ret tolerante, de fleste steder .. 

Rejsenetværk skrev, for 2 timer siden:

Men hvis de sidder med nøglen til om du kan opnå det du gerne vil opnå, og derfor kan vende tomlen ned.

Også uden på nogen måde at give udtryk for hvorfor de gør det.

Ja, og det er faktisk ikke rimeligt.
Men igen, forståeligt, når det handler om jobsamtaler.
Alle arbejdsgivere har jo stakkevis af ansøgninger og jobsamtaler, så de kan jo kun bruge meget begrænset tid på hver enkelt.
Men jeg har flere gange oplevet, at nogle i min nære bekendtskabskreds har været udsat for, at blive afskediget uden begrundelse, efter en prøveperiode.
Og det er ikke i orden ... 
Men igen, det er et stort emne, og snerper hurtigt hen ad noget p*****sk ... 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Skrevet (edited)

Spørgsmålet fra trådstarter skal vel retfærdigvis besvares af pigerne det er jo dem som bestemmer hvad de vil stå model til                                 vi andre kan jo have alle de ideer/fordomme vi har lyst til om andres menneskers udseende                           personligt er folks opførsel/respekt for andre meget vigtigere for mig en hår forskellige steder

Vh B70

Redigeret af B70

Del dette indlæg

Link til indlæg
B70 skrev, for 11 minutter siden:

Spørgsmålet fra trådstarter skal vel retfærdigvis besvares af pigerne det er jo dem som bestemmer hvad de vil stå model til                                 vi andre kan jo have alle de ideer/fordomme vi har lyst til om andres menneskers udseende                           personligt er folks opførsel/respekt for andre meget vigtigere for mig en hår forskellige steder

Vh B70

Ja nu var det sådan i lidt bredere sammenhænge jeg oprettede tråden med for øje.

Jeg tror at pigers holdning til hår i næse og ører nok skal komme til udtryk,.

Om end nok så indirekte, eksempelvis en date der ikke fører til mere end en date.

Vi skal næppe forvente at glædespiger ønsker at bidrage til tråden, da en anti parti mod hår i næse og ører trods alt formentlig ikke står i vejen når det handler om at tjene pengene fra halve og hele timer på de kunder der henvender sig.

At man ikke ønsker at deltage i sådan en debat af hensyn til ens forretning har jeg fuld forståelse for.

MuffDiver skrev, for 7 timer siden:

Kan anbefale en Bakblade til at skrabe hårene af på ryggen. Har brugt min en del år efterhånden.

BaKblade
https://www.made4men.dk/maerker/bakblade/?gad_source=1&gclid=Cj0KCQjw4MSzBhC8ARIsAPFOuyVC4zjARiVKJnnWHeFycl9hswq4_DQ3LNgXdMCw1V8Q7K2-vEVJhkwaAmYiEALw_wcB 

Barkblade
- Body Grooming company
https://bakblade.com/ 

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Selv om jeg er lidt yngre end ts -så gror mine hår alle de forkerte steder livligt -og alle de rigtig steder ringe...;-) Jeg synes da man skal være velsoineret, men er ikke besat/flueknepper efter nye hår dgl. men bliver taget med pincet (øre/næse) en i mellem -jeg er jo til thaier, og de har været så venlig, at tilbyder deres hjælp -mange gange igennem tiden. Har også hår på skulder/ryg -de kan blive rigtige lange (10-15cm.) hvis de ikke bliver holdt nede. Plejer at få vokse nosser og omkring lillefar, når jeg er i thailand -ellers trimmer jeg det selv. Men ligesom f.eks. et langt hår på en kvindes overlæbe kan være en "killer" for lyst... Så må man da alligevel have forståelse for menneskelighed -vi er jo ikke alle sammen så perfekte -eller går op i, at alt skal være iii og ååå så perfekt;-) Dog er jeg af den mening, at gp skal gå mere op i daglig sorinering end mig ude fra 27. kartoffelrække... -som ikke sælger mig selv/den form for "vare"  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Skrevet (edited)
Møffe skrev, for 53 minutter siden:

Dog er jeg af den mening, at gp skal gå mere op i daglig sorinering end mig ude fra 27. kartoffelrække... -som ikke sælger mig selv/den form for "vare"  

Hvis du sætter lighed mellem soignering og hygiejne så er jeg helt uenig, men det tænker jeg heller ikke at du gør.

Hygiejne er en fælles forpligtelse for begge parter, men hår de forkerte steder er ikke et udtryk for mangelfuld hygiejne.

Det er blot et spørgsmål om hvordan den enkelte ser på det, og her tror jeg nok at pengene gør sit til at GP kan være overbærende med hår de forkerte steder.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...