Hop til indhold

Når den er "for stor"

Featured Replies

Skrevet

Det er forståeligt at du synes at det lyder mærkeligt, og er selvfølgelig svært at koge hvad der sker i løbet af 3 timer ned til et par linjer…så prøver med en lidt længere version…

Grunden til at jeg endte med at have sex uden kondom med hende var jo netop fordi at jeg selv følte at det var 99,9% sikkert.

Da jeg startede med at spørge efter ekstra ydelser (kys og blowjob uden) blev det blankt afvist. Jeg havde allerede der indstillet mig på at det nok blev en lidt kølig/kedelig omgang og betaler kun for en time til at starte med.

Jeg fornemmer dog hurtigt at hun er tiltrukket af mig fysisk (jeg er midt i trediverne af udseende) og mentalt (pga mit arbejde) så vælger at forlænge…

Efter en halv times tid tillod jeg mig at stjæle et hurtigt kys da hun sad oven på mig, det blev afvist med en rysten på hovedet (hun smilte dog samtidigt). 

Først en time senere da vi stod i badet sammen for at friske op valgte hun at kysse mig mens vi stod og nussede

Da vi kommer tilbage i sengen fortæller hun at hun ikke har kysset meget og vi kommer til at tale om sikker sex hvor hun siger at hun kun har haft ubeskyttet sex 2 gange 1. gang med en kæreste og ved ikke om den 2. gang var kæreste/ONS/kunde…hun er 22 år og havde arbejdet i 3 år så det virker som om at hun tog sikkerhed rimelig højt…

Jeg havde selv en STD test der var 5.måneder gammel fra sidste gang jeg havde ubeskyttet sex, tænkte at det kunne berolige hende en smule (havde slet ikke, sex uden, i tankerne på det tidspunkt), og som hun pointerede så kan man jo godt blive smittet gennem blowjob uden gummi, hvilket jeg indrømmede at jeg havde fået en del af siden…

Herfra bliver der stille og roligt bygget mere og mere på…en time efter ligger vi i ske og hun leger med min pik i mellem hendes ben, da jeg føler at hun begynder at køre min pik op af hendes skamlæber giver jeg selvfølgelig igen med kneppe bevægelser men da de bliver lidt for kraftige, rejser hun sig resolut op og rækker ud efter et kondom som hun holder op foran næsen på mig for at indikere “du kan godt glemme det makker!”

Spoler tiden lidt frem og vi ligger i ske igen, denne gang lader jeg hende selv styre tempoet, efter lidt tid tager hun resolut fat i min pik skubber sig selv lidt væk fra mig og glider tilbage ned over min pik, og ja, en varm våd fisse vs kondom føles jo kun sådan ca. 100 gange bedre.

Da jeg vil skifte position tager hun min pik direkte fra fissen og i munden, og den får hele turen: deepthroat, sutte og slikke kugler, hun lader min pik klaske ned på min mave og slikker skaftet fra rod til pikhoved og samler forsigtigt pikken op igen med munden uden at bruge hænder. Nok et af de det mest oprigtige og intense blowjob jeg har prøvet…jeg frabeder mig dog en finger i røven…

Det sluttede selvfølgelig ikke her men det dækker vel essencen af min oplevelse

Vi fik udvekslet privat nummer og forhåbentligt kan vi holde kontakten ved lige så jeg kan besøge hende en gang i fremtiden, da hun snart havde sparet nok op til at lægge det arbejde bag sig…

Gav hun mig kun den oplevelse gratis for at lokke flere timer ud af mig…måske?…jeg betalte den samme standard takst svarende til 950 DKK/time som alle andre…og da jeg så på hendes kalender næste dag var hun booket hele tiden pga. hendes udseende, så hun havde vel som minimum kunne tjene det samme ved at tage flere forskellige kunder ind når man medregner drikkepenge og lidt ekstras såsom strip/dildo/pis, uden at tage nogen chancer med helbredet…

Redigeret af Winniethepooh
Typo

Skrevet

Mange tak for alle de  gode input  

For at svar på et par spørgsmål 

Størrelse ca. 24 cm 

Jeg vil prøve med mere cream og prøve at være mere still og rolig når vi gør det sjove, forplay var også et god ide 

Mange tak igen næste gang jeg køber lidt så vil jeg prøve det. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.