Hop til indhold

Når den er "for stor"

Featured Replies

Skrevet

Hej alle sammen 

Jeg sidder og tænker over vist i har et tip vist man har en store penis.

Jeg skriver ikke det her for at være en show off. 

Min kone synes jeg har en for stor pik og når jeg besøger thai massage siger mange nej til sex da de mener de ikke kan klar det. 

Er der nogle forslag i kan komme med enter i fine herre eller i fantastiske gp 

Skrevet

De siger det bare fordi de ikke gider have sex med dig.

Der er altid plads nok. Bare godt med smøre middel på den lille ven og det virker.

Skrevet

Forsigtighed, opvarmning, masser af glidecreme. Lad pigen styre tempoet. Smart hvis hun kan få mindst en orgasme inden penetration. 

Stop hvis noget gør ondt, sex skal ikke gøre ondt og en for stor pik kan gøre mere skade end du tror. 

Skrevet

Du bare så skide heldig man.. good for you. 

Skrevet
Dxx skrev, for 33 minutter siden:

Du bare så skide heldig man.. good for you. 

Ej. Det er ikke så at man altid synes en lang er smart. Når det blev vildt kan gøre det meget ondt også nok timer bagefter. Som ligner konstruktion eller menstruation smerter ved kvinder. Nogen kvinder tænder på det.

Men man skal da virklig passe på at man/mænden gøre ikke skade ved kvinden. 

Skrevet

Jeg kan godt lide meget slanke piger og de siger tit at jeg er for stor. Jeg er cirka 19-20 cm.  Det jeg gør er at starte langsomt. Det er  også ret vigtigt at pigen er våd eller at hun får nok glydycreme- hvis pigen siger: fuc#k! når du er helt dybt ind i hende så skru tempoen ned -det er noget jeg gør tit og det virker :) -Dybt men langsomt fungerer godt når pigen synes du er for stor. 

Redigeret af Le courvoisier

Skrevet

Hvor stor er for stor.

Penishovedet er meget følsomt på de fleste mænd.

Redigeret af Nafa

Skrevet
Andershamselv skrev, for 3 timer siden:

Hej alle sammen 

Min kone synes jeg har en for stor pik og når jeg besøger thai massage siger mange nej til sex da de mener de ikke kan klar det. 

Kunne du ikke lægge et foto op af kalorius, så vi ved, hvad vi snakker om?

Skrevet

Er selv indehaver af en +20cm i medistertykkelse. Jeg er kun blevet afvist en enkelt gang af pige på 150cm ud af +300 besøg (men besøger heller ikke thaipiger).

Det der virker bedst for mig er +2 timer besøg med langt forspil. Nu ved jeg ikke hvordan du ser ud/hvor charmerende du er…men det er jo selvfølgelig klart en fordel hvis hun tænder på dig fysisk/mentalt

Derudover virker piger fra ukraine og rusland til at være bedre bygget til en stor pik (og virker generelt set også til at være mere glade for at kneppe) gå gerne efter dem der er 170cm eller højere…de fleste plejer at kunne tage mig uden større problemer…

Skrevet
Nafa skrev, for 4 timer siden:

De siger det bare fordi de ikke gider have sex med dig.

Der er altid plads nok. Bare godt med smøre middel på den lille ven og det virker.

Du aner ikke hvad du snakker om - har en veninde, som har lavet så mange knibe-øvelser at jeg nu kun kan få pikhovedet indenfor.

Hos en pige i Thailand - tog det "3 dage" at komme helt i bund - på 3. dagen sagde hun at jeg fik det gratis - så kom jeg endelig helt i bund ;-)

Skrevet
Andershamselv skrev, for 7 timer siden:

(…)

Jeg tror oftere, at det er den anden vej, man hører det – altså at piger nogle gange synes, at en fyr/mand kan have en for lille fyr dernede.

Men mere sjældent kan det selvfølgelig godt ske, at en pige oplever en “fyr” som for stor.

Winniethepooh skrev, for 3 timer siden:

Er selv indehaver af en +20cm i medistertykkelse. Jeg er kun blevet afvist en enkelt gang af pige på 150cm ud af +300 besøg (men besøger heller ikke thaipiger).

Det der virker bedst for mig er +2 timer besøg med langt forspil. Nu ved jeg ikke hvordan du ser ud/hvor charmerende du er…men det er jo selvfølgelig klart en fordel hvis hun tænder på dig fysisk/mentalt

(…)

Hold da op. Her har vi helt sikkert et eksempel på et medlem, der er over gennemsnittet. Jeg tænker, du mener +20 cm i længden og ikke tykkelsen?

Mit indtryk er, at folk typisk køber 30 min til en time typisk, så det må blive dyrt. Imponerende.

Jeg tror desværre ikke, man kan forvente, at en GP tænder på en. Vi er jo lidt sådan nogle tossede klienter.

Winniethepooh skrev, for 3 timer siden:

(…)

Derudover virker piger fra ukraine og rusland til at være bedre bygget til en stor pik (og virker generelt set også til at være mere glade for at kneppe) gå gerne efter dem der er 170cm eller højere…de fleste plejer at kunne tage mig uden større problemer…

Det har jeg godt nok aldrig hørt om. Hverken at landet eller højden på pigen skulle spille en rolle. Om hun så er 140 eller 180 cm høj eller fra USA, Ungarn eller Ukraine. Men altså det er jo en kendt sag, at mørke fyre vist skulle være ret veludrustede. Måske har højere piger gennemsnitligt også lidt mere plads dernede? – det er et bud :)

/TheLion

Redigeret af TheLion
Korrektur mm.

Skrevet

* Og til @Winniethepooh så det står klart. Altså at det må blive dyrt, hvis du så køber +2 timer hver gang.

Og så det ikke til at fremstå forkert. Der er jo også andre ting end størrelsen, der kan spille en rolle for en pige :)

/TheLion

Redigeret af TheLion
Korrektur mm.

Skrevet

Måske du med din kones accept kan oprette en profil på f. eks. Scor.dk? Der er jo kvinder/par, som søger en mand med en stor diller til sjov og ballade.

Skrevet
Jernsvinet skrev, for 10 timer siden:

Du aner ikke hvad du snakker om - har en veninde, som har lavet så mange knibe-øvelser at jeg nu kun kan få pikhovedet indenfor.

Hos en pige i Thailand - tog det "3 dage" at komme helt i bund - på 3. dagen sagde hun at jeg fik det gratis - så kom jeg endelig helt i bund ;-)

Ja. Det var meget lang tid at bruge på at finde smøre middel frem. 

Thai er ikke mindre eller støre end andre.

Så igen hvor stor er dit udstyr.

Redigeret af Nafa

Skrevet

Har tilgode å møte en mann med pikk så stor som en kokosnøtt ( størrelsen på hodet til et barn som kommer ut av samme hull) 

Så jeg føler for å si: prove it :P haha nei usj beklager min flåsete kommentar... det er tidlig lørdag morgen og jeg er alene i sengen :P 

Aldri hørt noen piker si de har møtt en som er for stor. Jeg er meget trang selv og kan ha problemer med noen størrelser, men om man tar seg tid og bruker som mange nevner glidemiddel elle slikker før så blir det jo kliss vått :P 

Bestilte nettopp en dildo på 39 cm som kom i posten...herregud den er stor... lurer på antall diameter og cm om det er lov å spørre :biggrin:

Skrevet
TheLion skrev, for 8 timer siden:

Mit indtryk er, at folk typisk køber 30 min til en time typisk, så det må blive dyrt. Imponerende.

Jeg tror desværre ikke, man kan forvente, at en GP tænder på en. Vi er jo lidt sådan nogle tossede klienter.

Det har jeg godt nok aldrig hørt om. Hverken at landet eller højden på pigen skulle spille en rolle. Om hun så er 140 eller 180 cm høj eller fra USA, Ungarn eller Ukraine.

Jeg køber stort set ikke sex i Danmark, har besøgt en enkelt pige herhjemme det seneste år…betaler i gennemsnit ca. 2/3 af prisen i udlandet og kan få nogle gode rabatter på længere besøg.

Det er heller ikke alle mine besøg der er +2 timer…har været på en del “laufhaus/bordel crawls”…

Som du selv skriver er langt de fleste besøg på 1/2-1time. Så når pigerne en sjælden gang møder en kunde som bruger den første time på bare at snakke/give hende en massage/forspil, kan man altså score virkelig mange point…det er selvfølgelig en vurdering fra pige til pige om jeg føler at jeg får noget ekstra ud af at være hos dem i længere tid…

Hvor pigen er fra og hvor høj hun er, baserer jeg ene og alene på egne erfaringer og tager udgangspunkt i sammenligninger mellem ukraine/rusland og rumænien/ungarn

Skrevet
Bunny Baby skrev, for 8 timer siden:

Har tilgode å møte en mann med pikk så stor som en kokosnøtt ( størrelsen på hodet til et barn som kommer ut av samme hull) 

Kroppen forbereder sig gennem graviditeten på, at et barn kan passere. Det kan på ingen måde sammenlignes.

Skrevet
Winniethepooh skrev, for 9 timer siden:

(…)

Det er heller ikke alle mine besøg der er +2 timer…har været på en del “laufhaus/bordel crawls”…

Som du selv skriver er langt de fleste besøg på 1/2-1time. Så når pigerne en sjælden gang møder en kunde som bruger den første time på bare at snakke/give hende en massage/forspil, kan man altså score virkelig mange point…det er selvfølgelig en vurdering fra pige til pige om jeg føler at jeg får noget ekstra ud af at være hos dem i længere tid…

(…)

Det kom bare lidt til at lyde sådan med, at du typisk besøgte mere end to timer.

Og når det kommer til forspil og den slags. Jeg plejer at sige, at et GP-besøg bare er et GP-besøg.

Altså forstå mig ret. Sådan generelt set er det jo altid det, at piger siger, at de efterspørger mere af i sengen, altså forspil. Ligesom det nok er mere typisk, at de vil sige en fyr dernede er for lille end for stor.

Der er sikkert mange måder at score point på men altså, igen, for mig – det er bare et GP-besøg. Nu handler det her så også om, hvis man åbenbart har en kæmpe fyr dernede – det tror jeg dog netop sjældent er et problem. Jeg ved for øvrigt heller ikke, om jeg er til alt det der med at score point hos en pige/piger eller i det hele taget.

Winniethepooh skrev, for 9 timer siden:

(…)

Hvor pigen er fra og hvor høj hun er, baserer jeg ene og alene på egne erfaringer og tager udgangspunkt i sammenligninger mellem ukraine/rusland og rumænien/ungarn

Det med nationaliteten køber jeg umiddelbart ikke. Jeg har ikke set nogen forskel på hverken om pigen har været dansk, fra Ungarn eller Polen. Jeg ved ikke, om jeg har besøgt nogen GP’er der officielt skiltede med Ukraine. Eller for den sags skyld været med en GP fra USA. Lige det land var et eksempel jeg kom på før.

Det er vist til gengæld faktisk korrekt, at der kan være noget med pigernes højde. Altså overordnet set. Det kan du f.eks. læse her i en gammel artikel fra nbcnews fra 2005:

https://www.nbcnews.com/news/amp/wbna7635487

Læg dog mærke til formuleringen:

”Vaginas tend to mirror body type. Bigger, taller women tend to have somewhat larger vaginas. “

Dvs. “tend to”. Det behøver ikke at være sådan. Formentlig er det nok også mere dybden på den vil jeg tro. Når jeg været lidt skeptisk med at skrive det, er det jo fordi høje piger også sagtens kan være “stramme” dernede. Jeg har fortsat aldrig hørt om nogen sammenhæng mellem nationalitet og hvor meget der plads der er dernede på en pige.

I forhold til fyre/mænd kan jeg dog sige, at længden på en fyr er for øvrigt gennemsnitligt 12,2 til 14,2 cm, når den ligesom er i godt humør. F.eks. når man er på besøg hos en fin GP. Og det dog her er sådan, at sorte fyre/mænd typisk er mere veludrustede. 

Du kan for øvrigt læse mere om størrelsen på en fyr her i en artikel fra MedicalNewsToday fra 2023 her:

https://www.medicalnewstoday.com/articles/271647

Uanset hvad lyder du netop som en fyr/mand med en både imponerende størrelse og som også forstår at give pigerne en sikkert fin oplevelse.

Hvis den for øvrigt endelig skulle være helt gal så skriver @Liv lidt her:

Liv skrev, den 14.6.2024 at 20:03:

Forsigtighed, opvarmning, masser af glidecreme. Lad pigen styre tempoet. Smart hvis hun kan få mindst en orgasme inden penetration. 

Stop hvis noget gør ondt, sex skal ikke gøre ondt og en for stor pik kan gøre mere skade end du tror. 

Jeg ved ikke lige med delen om orgasme etc. Men hvis der endelig skulle være et problem med størrelsen, så måske netop lidt forspil og en god gang glidecreme? Typisk hælder piger jo mere til, at folks fyre ikke helt er store nok. Det er netop mit indtryk, at det for øvrigt sjældent med en GP og at hun får en orgasme. Hvis det gør ondt er den da selvfølgelig for øvrigt helt gal, men det ville måske typisk skyldes noget andet så?

Men husk nu at der også er andre ting end størrelsen, der kan betyde noget for en pige – bare så det ikke kommer til at lyde forkert.

Skulle tråden for øvrigt egentlig have været i “hyggesnak?” :)

/TheLion

Redigeret af TheLion
Korrektur mm.

Skrevet
TheLion skrev, for 48 minutter siden:

Jeg ved ikke lige med delen om orgasme etc. Men hvis der endelig skulle være et problem med størrelsen, så måske netop lidt forspil og en god gang glidecreme? Typisk hælder piger jo mere til, at folks fyre ikke helt er store nok.

Mht det med orgasmen, så kan du godt regne med at jeg ved det…. 
Der er forskel på piger, og nogle af os foretrækker mindre p….

Skrevet

@TheLion

Jeg prøver egentligt ikke at starte en diskussion med dig om rigtigt og forkert, og har respekt for din holdninger…så håber at vi bare kan se vores skriv som menings/ erfaringsudveksling

Og det er fint at du linker til nogle artikler fra US (eller hvor de nu var fra), men som sagt deler jeg ud af mine erfaringer i forhold til TS som har samme “problem” som mig

I forhold til at det bare er et GP besøg har vi alle forskellige behov, holdninger og oplevelser…men jeg vil bare sige at når man en gang har prøvet at “score” en GP så hun glemmer alt om wetwipes, extras, penisstørrelse og kondom (gør det kun med piger som ikke tilbyder det og bliver selvfølgelig testet bagefter) så gør man sit bedste for at gentage oplevelsen…

Jeg ved ikke hvor langt dit længste besøg har været, men hvis du mærker der er en hvis kemi fra start af så prøv at forlænge dit besøg med nogle timer og tænk på hende ligeså meget som dig selv…

Mit seneste besøg var med en 22-årig sportstrænet skønhed på 164cm/49kg. Hun tilbød hverken blow uden eller kys fordi hun gik meget op i sit helbred og ikke stolede på mænd…efter 1,5 time tungekyssede vi og efter 3 timer kneppede vi uden kondom og glidemiddel…hun havde en lille og stram fisse så det gjorde stadig lidt ondt når vi gik til den men hun valgte selv at squatte mig til roden så jeg tillod mig også at tage hende dybt bagfra uden andre protester end “oh fuck”…

Lyder måske som blær for nogen men jeg prøver egentlig bare at sige at hvis man tager sig tid og behandler dem som man ville behandle en date/ kæreste så for man ind i mellem nogle (næsten) ægte kæreste/onenightstand - oplevelser

Skrevet
Liv skrev, for 13 timer siden:

Kroppen forbereder sig gennem graviditeten på, at et barn kan passere. Det kan på ingen måde sammenlignes.

Plus barnets hoved bliver presset sammen ved hjælp af fontaneller:ph34r:.. 

Skrevet
Winniethepooh skrev, for 10 timer siden:

Hun tilbød hverken blow uden eller kys fordi hun gik meget op i sit helbred og ikke stolede på mænd…

Yeah sure as fuck eller noget:lol::ph34r:.. Men med køb af 3 timer så blev hun jo så vild i varmen at du er den eneste hun NOGENSINDE har gjort sådan med og hun var vel også rimelig chokeret over at hun havde opført sig så liderligt og risikabelt:P.. 

Skrevet
Andershamselv skrev, den 14.6.2024 at 19:40:

Hej alle sammen 

Jeg ved ikke om jeg kan komme med nogle gode råd.. Andet end glidecreme, glidecreme og mere glidecreme.. Jeg tilbyder fisting som er hele hånden oppe og det kræver noget opvarmning og en masse glidecreme men så kommer de fleste hænder altså også op.. En af mine faste gæster vil gerne holde om sin pik imens hans hånd er oppe i mig hvilket liiiige tager meget opvarmning men det lykkes som regel også og jeg har endnu ikke modtaget klager fra mænd med en lille tissemand der ikke kunne mærke mig så jeg tror ikke jeg er exceptionel stor dernede:P:lol:.. Jeg er 150 cm og vejer 41 kg så højde og drøjde har ikke altid betydning.. 

Skrevet
JenniferRomantica skrev, 1 time siden:

Yeah sure as fuck eller noget:lol::ph34r:.. Men med køb af 3 timer så blev hun jo så vild i varmen at du er den eneste hun NOGENSINDE har gjort sådan med og hun var vel også rimelig chokeret over at hun havde opført sig så liderligt og risikabelt:P.. 

Med hendes udseende behøvedes hun bestemt ikke at yde noget extra/gratis for at have en fuld kalender…men ærgerligt at høre at du har været i gamet så længe at det er blevet en urealistisk oplevelse for dig…

Af samme grund vælger jeg altid kun piger der er unge, heraf nye i branchen, da de stadig er modtagelige over for lidt mandlig charme

Og så skal man selvfølgelig også tage med i ligningen at et skandinavisk udseende ofte giver en større fordel jo længere sydpå man kommer…

En sjov anekdote; oplevede et bordel der var lukket pga Palæstina demonstration og heraf manglende kundebase…

Skrevet
Winniethepooh skrev, for 5 timer siden:

Med hendes udseende behøvedes hun bestemt ikke at yde noget extra/gratis for at have en fuld kalender…men ærgerligt at høre at du har været i gamet så længe at det er blevet en urealistisk oplevelse for dig…

Af samme grund vælger jeg altid kun piger der er unge, heraf nye i branchen, da de stadig er modtagelige over for lidt mandlig charme

Og så skal man selvfølgelig også tage med i ligningen at et skandinavisk udseende ofte giver en større fordel jo længere sydpå man kommer…

En sjov anekdote; oplevede et bordel der var lukket pga Palæstina demonstration og heraf manglende kundebase…

Jeg tvivler bestemt ikke på at det er sket med hende.. Jeg tvivler bare voldsomt på at pigen var så forsigtig som hun måske har givet udtryk for.. Det vidner om en utrolig risikabel adfærd den du beskriver^_^..

Det ville kræve utrolig mange flere år end 3 timer før nogen som helst anden end min kæreste knaldede mig uden kondom også selvom det så var Jason Mormoa der lå i sengen med alt hans evt charme.. Fordi jeg gå nemlig faktisk sådan helt seriøst op i mit helbred:P.. Det kan da godt være det er kynisme.. Jeg føler ikke selv det har noget med det at gøre dog.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.