Hop til indhold

Succesfuld kontakt til en gp

Featured Replies

Skrevet
Bunny Baby skrev, for 7 minutter siden:

Så bastant du er i dine ord og meninger. Ikke alle GP liker å forhandle. Noen av oss ser på det som frekt rett og slett. Med en gang en person hos meg prøver seg på å forhandle en pris så blir han blokkert. Personlig tar jeg det som en stor nedverdigelse. Så vi er forskjellige. Og noen av oss ønsker slett ikke at kundene kommer igjen og igjen for vi vet at ofte begynner de å mase om pris så fort de har besøkt oss 2-3 ganger. 

Takk Gud eller hvem nå enn jeg skal takke for at jeg kan blokkere og gå videre til neste og faktisk har venteliste og kan velge hvem jeg møter. Jeg klarer rett og slett ikke tro at skandinaviske jenter syne det er ok at potensielle kunder pruter på pris... 

Kan ikke se hvad blokeringen skal gøre, hvis i ikke er enige før i går i gang. Så er i det heller ikke under. Så er det da godt du har en ny i køen. 

Redigeret af Nafa

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.