Hop til indhold
asspassion

Annoncelight er en skraldespand.

Recommended Posts

Hvor er Annoncelight.dk fyldt med pis, lort og møj (undskyld mit sprog brug). - Men der findes vel næppe en hjemmeside, med så meget skrammel på.

Hvordan kan man som ejer og administrator af Annoncelight, være med til at sprede så mange falske profiler, som det er tilfældet!

Jeg så bl.a. denne overskrift på en annonce:

Skilt dame alene og leder efter NSA. Man skulle tro det var Edward Snowden, som have forviklet sig ind på Annoncelight.

Det er vel næppe nogen tvivl om, at mange øst bander benytter sig af Annoncelight. Man kan jo tydeligt se annonce “tekster", som har været kørt igenne Google translate, - eller Bing. Så er der også de mange falske billede, - ikke at forglemme.

Da IT- kriminaliteten er stærk stigende, skal man som ejer af en hjemmeside være disciplineret og styrer og administrer sin hjemmeside.
Kan man ikke det, - så luk den!

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg tror ikke det er mennesker bag profilerne - jeg tror de er autogenererede.... dvs at det er botter der laver dem

 

med mindre han sætter authentication på det.. så bliver det svært at dæmme op for

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er helt enig med Asspassion i, at det er en skraldespand, som man bør holde sig fra.

Mange af de beklagelser over "fejlskud", der lyder herinde, har på den ene eller anden måde rod i AL.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tja Al er ikke den eneste side der lever af at have meget traffik, og derved få gode priser fra annoncørerne.

I en af mine sportsgrene eksisterer der en side som ikke har fået nyt indhold i 5-10 år. Indholdet er tilfældige artikler, sakset fra forskellige seriøse sider, og sat sammen til en tilsyneladende nogenlunde fornuftig helhed. Nærlæser man som fagmand indholdet er det helt tydeligt at webmaster intet aner om sportsgrenen, og ikke har nogen til at hjælpe sig.

Jeg spurgte ham for år tilbage om jeg kunne få en omtale af mit produkt på siden. Svaret var at det kunne jeg ikke, idet han ikke vedligehold siden mere. Der er da heller intet sket i årevis, men der er stadig masser af reklamer på siden. Dem høster han så fint på hver dag.

Det er det samme med AL.

Del dette indlæg


Link til indlæg

købe-annoncerne er da seriøse nok... der er da mange af de piger der betaler for annoncerne der der er anmeldt positivt herinde 

Del dette indlæg


Link til indlæg

købe-annoncerne er da seriøse nok... der er da mange af de piger der betaler for annoncerne der der er anmeldt positivt herinde 

 

Kan man se forskel på hvad der er købe annoncer eller ej?

Jeg er IKKE logget ind.

Del dette indlæg


Link til indlæg

ja da :) 

 

jeg har faktisk annonce derinde... købeannoncerne lander øverst og der er profilnavn ude i siden så man kan se en profil

 

det har alle de fake annoncer ikke :) 

 

jeg prøver lige at sætte min på - så kan du se forskellen 

Del dette indlæg


Link til indlæg

... købeannoncerne lander øverst og der er profilnavn ude i siden så man kan se en profil

 

det har alle de fake annoncer ikke :)

 

 

 

Den kendte jeg ærlig talt ikke. Jeg har blot noteret mig, at der ofte var bøvl med profiler fundet på AL

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er såmænd ikke mere pis og lort på Annoncelight end så mange andre sexannonce- sider. Jeg synes faktisk den er rimelig god at søge på, idet de nyeste dagsaktuelle annoncer altid lander øverst, så ikke opdaterede, flere år gamle, uaktuelle annoncer ikke tager billedet.

 

Man skal selvfølgelig læse teksten og hvis der er for mange stavefejl, forkerte sætningsopbygninger, mærkelige synonymer mv., springer man bare over dem og holder øje med dem som f.eks dukker op jævnligt eller ugentligt, idet dette jo tyder på en vis seriøsitet - og så kan man virkelig være heldig at finde 18 - 24 karat guld 

:D  Men vær lidt overbærende med de helt unge piger og lad være med altid at sable dem ned herinde - det virker ihvertfald ikke befordrende for at der kommer nye til, som bare gerne vil tjene lidt til studierne og som synes ældre mænd er interessante og behagelige at være sammen med.

 

Nogle mænd/unge fyre opretter også selv annoncer, men om det virker tør jeg ikke sige, andet end at nogle i min optik ikke får fisk på krogen den vej.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MushRoom

Jeg gad godt eje AL. Bare læne sig tilbage og modtage den lille del af indtægt det giver og så ikke gide gøre noget ved siden.

Får sølle 129 kr om mdr får du lov til at komme i første række og fremhævet. Og alle de andre funktioner som bedømmelse, dine ydelser osv, dem gider jeg da ikke og lave.

Dertil er der en del som laver 3-4 annoncer under forskellige mail og derfor spammer rummet til så de kan ses.

Hvis man er fake, hvis man ikke har betalt derinde, så kig lige en gang på privat-diskret.dk. de er ikke fake, men annoncere derinde.

Redigeret af MushRoom

Del dette indlæg


Link til indlæg

OK, Jasmin. Se kan se hvad du mener.

Det ville være smart såfremt AL gjorde opmærksom på at de øverste med profil er betalte. Det øger seriøsiteten en del.

De er iøvrig ret flotte de der to i forgrunden. Egen avl? :-P

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg gad godt eje AL. Bare læne sig tilbage og modtage den lille del af indtægt det giver og så ikke gide gøre noget ved siden.

Får sølle 129 kr om mdr får du lov til at komme i første række og fremhævet. Og alle de andre funktioner som bedømmelse, dine ydelser osv, dem gider jeg da ikke og lave.

 

Jeg gad også eje sitet, men så ville jeg udvikle det (kræver egentlig ikke særlig meget) - og så læne mig tilbage og så virkelig skovle kroner ind  :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MushRoom

Prøv og skriv til ham om du må købe rettighederne til siden. Og så starte fra en ende af med at udelukke dem du mener er fake. Og så pynte op på siden, så den fremstår som troværdig overfor dem som vil kigge forbi.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MushRoom

Jasmin

Det her hvad jeg bliver mødt af når jeg kigger på din profil.

Denne brugers profil er ikke offentlig synlig, på grund af brugeren ikke er VIP-medlem.

Så jeg kan ikke se din profil, men der er andre jeg kan det ved

Del dette indlæg


Link til indlæg

Linker lige til Jasmins profil, så alle ved hvad vi taler om: https://annoncelight.dk/annonce/105497/laekre-nystartede-jasmin-paa-tirsdag-privat-diskret-i-vanloese-kbh-10-22

 

Men det er rigtig nok - jeg kan heller ikke besøge profilen? - penge ud af vinduet? Og skal den også opdateres hver dag, hvis den er med profil?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MushRoom

Det betyder bare du bruger 129 kr på en profil og den smider de betalende op i toppen, så de kan ses. Men jeg kigger nu alt igennem derinde. Kunne jo være der var en sjov og anderledes profil og kigge på istedet for at læse de samme gentagelser hver gang.

Redigeret af MushRoom

Del dette indlæg


Link til indlæg

I hvile områder søger I ?

jeg synes at der er mange reelle annoncer i jylland / midtjylland

Både privat / diskret, kliniker og piger som kan besøges i eget hjem...

 

Der er dog også nogle som er mistænksomme og nogen som er 100% fake

Del dette indlæg


Link til indlæg

Prøv også at vurdere efter antallet af foto på profilerne - de profiler, som oftest kun har 1 foto er gerne lig med fake, hvor imod de profiler med 2, 3 eller flere foto oftest er lidt mere seriøse. Det er i hvert fald min erfaring

Del dette indlæg


Link til indlæg

 Hvis jeg husker det rigtigt, så er det VL-Thomas' søn der startede og ejer siten. Formentlig med lidt hjælp fra far sin  :cool:

 

B

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MushRoom

Jeg kan godt se profilen uden at være logget ind!!!

Hæ, og den frister sgu.

Prøv og tryk på hendes profil. Så kommer du nok tilbage og fortæller det samme som jernsvinet og jeg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jamen det er det jeg gør. Kan se, tekst, kontakt oplysninger, foto osv.

 

 

jeg tror der menes, når man er inde på hendes annonce, så i højre side er der en grøn knap hvor der står "besøg profil"

og thumps up / down.... eller ?

Redigeret af holstebronx

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MushRoom

jeg tror der menes, når man er inde på hendes annonce, så i højre side er der en grøn knap hvor der står "besøg profil"

og thumps up / down.... eller ?

Lige netop.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nå ok. Er på mobilt. Der står at Jasmins ann ikke er offentlig tilgængelig da hun ikke er VIP medlem.

Synes bare jeg får alle info uden at trykke på profilen.

Nå skidt, dejlig er du Jazzz

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...