Hop til indhold
jens69

Moderator bims

Recommended Posts

John41 skrev, for 11 timer siden:

Håber også på at der er plads til en joke, så længe man hjælper trådstarter, for ellers bliver det et dødt forum :)

Det er der bare ikke længere 

Jeg var på Ferie i virkeligheden og var kun kort inde på forum om aftenen ind og se måske svare en eller to ting og så logge af igen indtil næste aften fordi jeg havdre travlt med at nyde ferien mandag aften får jeg en mail om en advarsel. 

Jeg tænker hvad har jeg fået advarsel for jeg er nærmest ikke inde på forum ligenu det viser sig at det var for en røv gammel kommentar. 

Jeg tror måneder gammel den havde i hvert fald været der i ugevis uden at den gav strafpoint og ferie fra EG og så pludselig. 

Hvad var min brøde så TS efterlyste deltager til et sex events arrangment og jeg svarede så helt kort “Ej tarveligt ikke midt i arbejdstiden”. 

Trådstarter reagerede selv med en grine smiley på opslaget og jeg skrev på sms med trådstarter efter jeg fik straffen og trådstarter synes selv at straffen og reaktionen var helt ude af proportioner. 

Det er altså her ene og alene moderator der synes det var helt forfærdeligt slemt med den kommentar i det opslag så slemt at de reagerer flere uger efter måske en måned efter kommentaren blev skrevet. 

For at gøre det endnu mere absurd så er jeg ret sikker på at straffen ramte efter eventets afholdelse altså det var nu et afholdt sex event der kunne smides over i allerede afholdte sexevents forummet men nej der skulle lige statueres et eksempel på det først for en kommentar der sikkert nok kunne være sendt som PM og teknisk set godt kunne tælle som en afsporring, men som i praksis ikke afsporede noget som helst, som i praksis var på et event der var afviklet på det tidspunkt og som på ingen måde havde generet trådstarter nærmest tvært imod. 

Jeg er for at der modereres på forum selv også lidt mere hårdt og konsekvent og har taget tidligere strafpoint med fuld anerkendelse af at de var fair nok at jeg godt kunne se hvorfor jeg fik dem men den her og straffen ferien der fulgte med var i min optik helt unødvendig og ude af proportioner og utrolig smålig og fjollet. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Dillermand Junior skrev, 1 time siden:

....

Hvad var min brøde så TS efterlyste deltager til et sex events arrangment og jeg svarede så helt kort “Ej tarveligt ikke midt i arbejdstiden”. 

Trådstarter reagerede selv med en grine smiley på opslaget og jeg skrev på sms med trådstarter efter jeg fik straffen og trådstarter synes selv at straffen og reaktionen var helt ude af proportioner. 

......

Med hensyn til din kommentar om at advarslen kom et par uger efter dit opslag, så tænker jeg det nok først er der det er blevet anmeldt. Jeg går ikke ud fra moderatorne sidder og trevler alle indlæg igennem af egen fri lyst.

Det er meget typisk at når der bliver slået et sex event op kommer der et hav af kommentarer fra folk om at tidspunktet ikke lige passer dem, beligggenheden ikke lige passer osv. Jeg er én af dem der er virkelig træt af det, og det ødelægger og støjer mere end det gavner, og giver generelt en vis useriøsitet til de indlæg der bliver slået op. Hvis du er træt af tidspunktet hvorfor så ikke skrive en PM til trådstarter? Hvad tænker du din kommentar gavner resten af forummet at det ligger midt i DIN arbejdstid?

Eroguide er IKKE facebook!

Siden du nu går op i at trådstarter reagerer med en grine smiley på dit opslag, så bør du nok også nævne de reaktioner der var på moderators straf til dit indlæg ikke?

Del dette indlæg

Link til indlæg
MrLovaLova skrev, for 57 minutter siden:

Siden du nu går op i at trådstarter reagerer med en grine smiley på dit opslag, så bør du nok også nævne de reaktioner der var på moderators straf til dit indlæg ikke?

@MrLovaLova nu lærer du lige noget jeg kan ikke nævne noget jeg ikke kan se vel og jeg kan ikke se tråden da jeg får ferie. Jeg kan stadig ikke gå ind i tråden nu efter ferien så det du kræver er umuligt. 

MrLovaLova skrev, for 57 minutter siden:

Med hensyn til din kommentar om at advarslen kom et par uger efter dit opslag, så tænker jeg det nok først er der det er blevet anmeldt.

Det i sig selv er stadig hele humlen og problemet da ingen af os brugere kan redigere opslag efter et stykke tid og da vi heller ikke kan slette dem igen så kan folk der har en lille vendetta kørende bare anmelde oldgamle opslag og så hvis moderatorer går amok med bagudrettede strafpoint med tilbagevirkende kraft for nærmest ingenting så bliver der hurtigt meget stille herinde

Redigeret af Dillermand Junior

Del dette indlæg

Link til indlæg
MrLovaLova skrev, for 58 minutter siden:

Hvis du er træt af tidspunktet hvorfor så ikke skrive en PM til trådstarter?

Fordi det i ikke har tænkt igennem her er at især de lyserøde profilers PM indbakker bliver da totalt uoverskuelige at reagere på hvis alt og alting skal foregå i deres PMer som moderatorerne insisterer på 

MrLovaLova skrev, 1 time siden:

Hvis du er træt af tidspunktet hvorfor så ikke skrive en PM til trådstarter?

Det var jeg heller ikke det var lige netop ikke brok men et kærligt jeg havde rigtigt gerne deltaget hvis jeg kunne og det opfattede trådstarter godt. 

Eroguide er IKKE facebook!

Nej men det er heller ikke meget af et forum længere med den flugt herfra som moderator linjen har skabt og som de fortsætter med at presse på med. 

Hvad tænker du din kommentar gavner resten af forummet at det ligger midt i DIN arbejdstid?

Hvis ingen skriver ryger nogen tråde hurtigt ned i vrimlen og mængden nogen gange kan det være mere synligt hvis der er aktivitet i tråden så synlighed for nogen er en ting. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Davs

Der skulle vel gerne være plads til kommentere som: hun ser godt ud, eller lign.

Tænk at skrive en anmeldelse og ingen tør kommentere på den af angst for at få strafpoint? hvor er vi henne?

Det er da ikke et Russisk board det her, det er Dansk, det skal være med sjov og ballade og gode indlæg.

Det skal være sådan, at man har lyst til at gå ind for at læse om hvad sker der nu???

Engang var boardet fyldt med medlemmer, der forstod at "skrive" er de smidt ud? 

Eller er de gået selv?

Måske skulle moderationen kikke lidt meget indad, før ingen tør skrive mere.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Slowman skrev, den 10.6.2024 at 23:56:

Tja…. Nu bor jeg jo så i Nyborg og i min optik er ordet negativt ifht en pige. Måske lidt som tøjte. Lidt uvederhæftig, lidt for smart og ikke til at regne med. Måske moderator har samme forståelse.

Er dy indfødt Nyborgenser? 

Redigeret af Liggecykel

Del dette indlæg

Link til indlæg
Dillermand Junior skrev, den 12.6.2024 at 11:15:

nu lærer du lige noget jeg kan ikke nævne noget jeg ikke kan se vel og jeg kan ikke se tråden da jeg får ferie. Jeg kan stadig ikke gå ind i tråden nu efter ferien så det du kræver er umuligt. 

Umuligt, nej slet ikke. Du kan søge tråden i søgefeltet hvor du ikke er logget ind og se tråden uden problemer. Du kan bare ikke svare :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
evolvedguy skrev, for 1 minut siden:

Umuligt, nej slet ikke. Du kan søge tråden i søgefeltet hvor du ikke er logget ind og se tråden uden problemer. Du kan bare ikke svare :)

Fint det er ikke umuligt så men det er ikke noget jeg gider bare for lige at tjecke op på om MrLovalova har liket Staplers opslag 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Dillermand Junior skrev, for 4 minutter siden:

Fint det er ikke umuligt så men det er ikke noget jeg gider bare for lige at tjecke op på om MrLovalova har liket Staplers opslag 

Prøvede skam bare at hjælpe :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Stapler skrev, den 11.6.2024 at 05:50:

Nej du gjorde ikke, @variomaster. Du fik karantæne i 3 uger fordi du for 3. gang på 14 dage havde lavet en afsporing selvom du 2 gange tidligere var blevet bedt om at lade være.

Det var samme morsomhed jeg fik 3 anmærkning for. 2 gange af dig, og een gang af en anden ivrig politimand. Jeg lavede ikke 3 afsporinger. Hvis du er uenig, må du gerne nævne de 3 afsporinger.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Slowman skrev, den 13.6.2024 at 08:20:

Nej, bare boet her i 25 år

Hvordan kan du så udtale dig om  slang brugt i området af folk der var unge i 80'erne ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Liggecykel skrev, for 29 minutter siden:

Hvordan kan du så udtale dig om  slang brugt i området af folk der var unge i 80'erne ?

Bla fordi jeg omgåes en masse mennesker der taler sammen og også den slags og som har boet på østfyn hele livet og er på min alder +60.

men hvis du nu læser tilbage kan du jo se at jeg blot tror det kan være en misforståelse. Måske moderator læser og forstår ordet ligesom det er beskrevet i ordbogen og som nok de fleste danskere forstår det.

Måske du skulle overveje ikke at bruge ord som har en betydning for et lille mindretal og nærmest betyder det modsatte for resten, når du nu kommunikerer på en landsdækkende platform, hvis du ikke vil misforståes. Bare en tanke.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Slowman skrev, for 1 time siden:

men hvis du nu læser tilbage kan du jo se at jeg blot tror det kan være en misforståelse. Måske moderator læser og forstår ordet ligesom det er beskrevet i ordbogen og som nok de fleste danskere forstår det.

Jeg tror ikke, at det handler om ordet, men om afsporingen. Det havde ikke relevans for tråden, om hun var en skrubsak eller ej. Jeg tolker iøvrigt ordet skrubsak som værende positivt; en lækker rapand. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kubrick skrev, den 12.6.2024 at 00:43:

men på mig virker det til at være tilfældigt og med totalt spredehagl…. 

Det er du ikke den eneste, der har sagt at de oplever, @Kubrick  .

Vi har oplevet flere der siger, at der er afsporinger, der IKKE bliver reageret på. Jeg har bedt dem, der har den oplevelse om at give os links på de steder, hvor vi ikke har reageret på rapporter. 

Det viser sig ofte, at der ikke er skrevet nogle rapporter på det som brugeren har oplevet som en afsporing - og hvis INGEN synes at det er en afsporing - så kan vi ikke reagere.

Vi har også oplevet at nogle siger at nogle brugere går fri. Der har jeg så bedt om at få eksempler og gennemgået om der har været rapporteret indlæg på disse brugere og hvordan der har været reageret og kan også her se at der er en balance imellem antallet af indlæg og rapporter og advarsler. Jeg har et par enkelte gange oplevet at brugere siger at de ikke tror på den analyse og ønsker dokumentation på at jeg gør mit arbejde ordentligt. Det kan jeg desværre heller ikke tilbyde. :D

Her er det også svært. For mange klager over at nogle brugere får alt for lang line - men dem der historisk har fået lang line har også fået mange advarsler og føler måske at de over tid har lov til lidt mere end andre, fordi de jo bidrager med så meget godt.  We're damned if we do and we're damned if we don't.

Vi kan kun handle på det som brugere oplever. Vi kan ikke selv gennemgå alle indlæg for at se om nogle nu har afsporet eller iøvrigt støjet. Ville gerne. Kan ikke. Tiden tillader det desværre ikke.

En anden udfordring, som vi har er at nogle gange skriver folk en afsporing, men de skriver det inde i deres indlæg som reelt giver bidrag til trådstarters indlæg - og så er vi ude i et dilemma, for vi ønsker ikke at moderere i folks indlæg. Det er et skråplan vi ikke skal ud på. I de situationer er vi nødt til at vurdere hvor mange i forum, der synes at det er en afsporing og om indlægget i overvejende grad afporer mere end det giver værdi.  Jeg lader nogle gange demokratiet tale. Hvis mange bliver generet, så er det mere sandsynligt at jeg reagerer. Hvis kun en enkelt reagerer og det virker som om at mange i tråden ikke bliver generet, så kan det godt ske, at jeg lader den flyve. Men igen er det en vurderingssag, hvor der ikke er en facitliste.

Nogle gange får vi rapporter på afsporinger, hvor vi vælger ikke at reagere - enten fordi tråden har bevæget sig videre eller at den er afvæbnet af tråden selv. Der kan det virke som om at vi ikke gør noget. Hvis folk rapporterer en meget gammel kommentar, sker det ofte at vi bare går videre.

For ikke så lang tid siden fik jeg SINDSYGT mange rapporter fra en række brugere, der var irriteret over en række afsporinger, der var sket i 2019-2023. Det brugte jeg lidt tid på, men følte at det var nødvendigt bare at slukke rapporterene uden at handle på det. Der har sikkert været nogle brugere, der syntes at jeg ikke tog mit job alvorligt.

En gang imellem oplever vi indlæg fra brugere om at de føler sig uretfærdigt behandlet eller at de er blevet særligt udvalgt af moderatorer. Hvis vi får rapporter på disse indlæg læser vi dem og prøver engang imellem - hvis tiden tillader - at undersøge om der er brug for selvindsigt. Men ofte viser det sig at af de rapporter som andre bruger har skrevet om den der føler sig forudrettet og de advarsler vi har givet hænger sammen med. Jeg har oplevet et par enkelte gange, at jeg må konstatere at jeg har ramt ved siden af og har været nødt til at skrive en undskyldning til brugeren. Jeg føler her at der er en rimelig balance - men folk der føler sig forudrettet kan fylde meget i landskabet, når der råbes højt nok.

Det skal dog siges at vi gennemgår ikke alle henvendelser, hvor en bruger føler sig uretfærdigt behandet - for der er mange, der synes at de er uretfærdigt behandlet og at det er urimeligt at de får en advarsel. "jeg sagdet de jo bare for at være sjov". :-)

Det er en svær balancegang. Vi prøver at reagere på folks henvendelser, men nogle gange er det vurderingssag og nogle gange rammer vi ikke helt i midten af skiven.

Igen igen må jeg opfordre til:

Hvis du ser at noget er galt, så skriv en rapport. 

Hvis du får 1 eller 2 advarsler, så tag det for hvad det er. Det er bare en besked om at du er lidt skæv på den. Der skal lidt ekstra til at få karantæne og der skal rigtigt meget til at blive smidt ud.

Ingen grund til at tage det hele så alvorligt, hvis man har fået en advarsel eller en karantæne. Man kommer jo ind igen og kan lege med og så har man måske lært noget.

Hvis man bliver smidt ud er det typisk fordi man bare er helt skæv på den og har været skævt på den alt for mange gange og er blevet en "vaneforbryder" eller efterhånden har bygget så meget erfaring op, at man burde vide bedre. 

Redigeret af Stapler

Del dette indlæg

Link til indlæg
jens69 skrev, den 10.6.2024 at 07:49:

Jeg har fået en advarsel om, at jeg har afsporet en tråd. Trådstarter efterlyste erfaringer med en gp, jeg klikkede i det link som bruger havde skrevet. Jeg syntes pigen var smuk, skrev: "Desværre ikke, hun er ellers noget af en skrubsak". (Skrubsak = smuk). Dette afsporede åbenbart tråden helt vildt, da jeg jo ikke svarede på erfaringer med pigen. 

Man kan åbenbart hurtigt træde ved siden af.

Jeg tænker ikke, at det vil gavne at hænge nogle moderatorer ud. Men jeg kan forstå, at du ærger dig over en advarsel over en såkaldt afsporing.

Et andet medlem skriver her:

Kubrick skrev, den 12.6.2024 at 00:43:

Det ER en balancegang og i min optik er den pt tippet over. 
Bruger ikke EG så meget pt af samme grund. 
Ikke sagt at der ikke var behov for en kende mere oprydning, men på mig virker det til at være tilfældigt og med totalt spredehagl…. 
Gider ikke indgå i em diskussion om hvad der er rigtigt og hvad der er forkert. For det er tydeligt et spørgsmål om øjnene der ser….

Der kommer mange ting frem i tråden her om folks holdninger til den nuværende linje. Nu bliver der endda også talt afsporinger fra 2019-2023. Jeg tænker vel også, at der var afsporinger i 2015 og også nu.

Jeg tænker, at det, du skriver på den ene side skriver, er, at der er gået for meget spredehagl i den. At det lidt for meget er dagen, der afgør, hvad der kommer til at ske.

Jeg tænker, at det på den anden side netop også handler om, at det er retningslinjerne og fakta, som vi bør holde os til. Der indgår selvfølgelig også afsporinger men også andre ting der kan give både advarsler og andet. Men jeg tænker, det handler om måske netop om at holde en linje, der baserer sig på det, altså retningslinjerne og fakta – måske mere end netop så meget andet.

Er det korrekt forstået?

Der er flere medlemmer, der har peget på dette. At der bliver slået ned på for små ting. Det er måske også det som trådstarters indlæg handler om. Der har været en del tråde om problemet.

Jeg kan samtidig konstatere, at der er mange medlemmer der stopper. Samtidig mangler annoncerne fortsat på forsiden. Der er ikke særlig mange GP’er p.t. – det kan selvfølgelig skyldes mange ting. Og jeg er også bekymret for, om den nuværende linje kan komme til at dræbe debatten herinde. I dit tilfælde bruger du åbenbart hjemmesiden mindre. Man kan måske blive ekstra bekymret for at komme til at sige noget forkert.

Så om der var behov for en oprydning ved jeg ikke? – måske er det blevet lige voldsomt nok.

Jeg ville langt hellere bruge tid på at diskutere de skønne GP’er eller andet end at skrive det her. Jeg ærger mig virkelig også :)

/TheLion

Redigeret af TheLion
Korrektur mm.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Dickmand skrev, den 12.6.2024 at 12:20:

Davs

Der skulle vel gerne være plads til kommentere som: hun ser godt ud, eller lign.

Tænk at skrive en anmeldelse og ingen tør kommentere på den af angst for at få strafpoint? hvor er vi henne?

Det er da ikke et Russisk board det her, det er Dansk, det skal være med sjov og ballade og gode indlæg.

Det skal være sådan, at man har lyst til at gå ind for at læse om hvad sker der nu???

Eller er de gået selv?

Men hvad er meningen? For hvad hvis jeg f.eks søger info om en given pige, og du så skriver ''Hun ser godt nok flot ud'' hvad relevans har det til min søgning?

Du skriver selv problemet - Sjov og ballade (det sidste tænker jeg folk godt ved hvordan man laver)

Men sjov og ballade foregår i Off topic, det ligger i navnet. Det foregår ikke i anmeldelser, efterlysninger eller andet hvor det er med til at bryde reglerne. Det siger sig selv, skulle man mene.

Om det er russisk eller dansk, så er der nogle regler, og dem har man selv accepteret ved at oprette sig, så hvis man ikke kan lide lugten, så kan man jo blot finde døren.

For mit vedkommende, har det ikke ændret sig. Det eneste jeg synes er mest kedeligt, er de her tråde, fordi det er det samme som de forrige tråde, samme problem stilling og folk har ikke lært noget.

Forstår heller ikke hvorfor folk går så meget op advarsler etc. Det er hvad man gør det til, og hvis man ikke lærer af dem, jamen gæt hvad man så får? Sørme en mere.

Hvis man har fået mere end 1 advarsel for det samme, så bør man kigge indad. For så har man ikke lært noget første gang.

Heldigvis er vi flere, der godt kan lide den nye og hårdere linje, og den blev allerede meldt ud for flere måneder siden. 

Cadeau til Moderatorne for at deltage mere og mere i de her debatter, det var os på tide :razz:

ps. Hvis man stadig ikke har læst det, så gør det. ---> https://www.eroguide.dk/forum/topic/182940-keeper-er-stoppet/ (læs indholdet og ikke kun overskriften)

Redigeret af Den Anonyme
  • Synes godt om 3
  • Tak 1
  • Sørgelig 1
  • Vred 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Alle

jeg har fået en advarsel i 2022 og en i 2023 og sidst her i 2024 så blev jeg sat i skammekrogen i 3 uger 

den i 2022 skrev jeg hysterisk i det var for slemt at skrive om en gp der selv er uhyrlig aktiv her, og har et lidt trist sprog 

den i 2023 afsporede jeg en tråd - dog svarede jeg kun på nogle indlæg

den 2024 havde en gp anmeldt sig selv, hende anmeldte jeg med en negativ anmeldelse som min oplevelse var - skrevet pænt, men ærligt - hus skrev i tråden jeg afsporede tråden - så ko jeg i skammekrogen - da hun åbenbart anmeldte mig.

jeg jeg så lært noget NEJ overhovedet ikke, når man så ønsker sin advarsel/udelukkelse taget op, så svare moderator aldrig - jeg kommer helt til at tænke på Rusland og Putin - der er kun moderator der dømmer - uden noget dialog…

Hvad får eg ud af det - jeg gider ikke skrive mere - jeg er sikker på de moderator der er her nu de slider sig selv op - og forsvinder. Så kan vi andre hygge os igen engang - eller der kommer et andet site vi kan skrive på, så forsvinder vi der også prøver at være seriøse

som det er nu - giver det ikke mening!!!!!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Elprebsi skrev, den 11.6.2024 at 08:29:

Linjen er fint for mig. Jeg har selv fået kommenteret på f.eks. efterlysninger med at pigen ser godt ud, men ikke med yderligere oplysninger. Det er jo fint jeg synes kvinden er smuk, men det svarer jo ikke på det stillede spørgsmål. Hvorfor fylde med kommentarer der ikke hjælper eller svarer på spørgsmålet?

Nu har jeg ikke nærlæst hele debatten.. men må man ikke kommenterer på pigens udseende i en tråd, eller hur? Eller er det noget med at det skal være sammen med anden info? Synes det lyder crazy

Del dette indlæg

Link til indlæg
Dickmand skrev, den 12.6.2024 at 12:20:

Davs

Eller er de gået selv?

Meget enig - tror moderatorne måske har taget deres rolle lidt for bogstaveligt og seriøst og synes det er megafedt at lange straffe ud osv - nogle gange kan man afspore for meget, men jeg sybes bestemt der skal være plads til småjokes osv - jeg synes jeg ser mange helt overdrevne reaktioner fra moderatorne; det er kommet for langt væk fra det hyggelige forum som jeg tror vi er mange der foretrækker

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det her er et jo et privat forum, styret og ejet af "nogen".

For brugerne er der jo intet økonomisk mellemværende, ej heller er det en platform der betyder noget for den enkelte bruger.

Så det med advarsler er jo fløjtende ligegyldigt, fraset at der må luges ud i deciderede trusler.

Moderator har jo frie hænder, men det har brugerne jo også.

Så sig hvad i vil, lukkes kontoen, så opret en ny.

Det koster ikke noget.

Og så moderatoreene leve i deres egen fantasiverden

Del dette indlæg

Link til indlæg
MrLovaLova skrev, den 10.6.2024 at 11:15:

Jeg er en af dem der er yderst tilfreds med den nye linje der er lagt.

jeg har virkelig været træt og til tider pinlig over de ligegyldige, pjattede og useriøse indlæg der har fyldt meget af dette forum gennem de sidste år.

Jeg håber og tror på at dette er starten på et brugbart seriøst forum igen.

Ny linie er lagt. Måske. Linien har vel altid været der. Der er blot flere anmeldelser af AFSPORINGER. Der vel grundlæggende er den største synder og fra alle. Underligt at at man ikke selv kan se og acceptere det, også selv om man er uenig i holdning og mener, man skal kunne smide jokes ind, subjektive kommentarer om smag, lige sige skrupsak, som Slowman så pertentisk skal afspore mere med at det ikke hedder skrupsak eller skrupsak er nedladende eller kan opfat.....

jens69 skrev, den 10.6.2024 at 07:49:

Trådstarter efterlyste erfaringer med en gp, jeg klikkede i det link som bruger havde skrevet. Jeg syntes pigen var smuk, skrev: "Desværre ikke, hun er ellers noget af en skrubsak". (Skrubsak = smuk). Dette afsporede åbenbart tråden helt vildt, da jeg jo ikke svarede på erfaringer med pigen. 

Ja. Troede du ts efterlyste din smag eller holdning? 

Hvis ts EFTERLYSER erfaring enten om BESØG eller ÆGTHED som fotos, adresse mm for at sikre sig ikke at blive snydt elller få en ringe oplevelse, er det så ikke træls, hvis der er 14 kommentarer med. 

Virker til alle indlæg i dette forum, feedback, om utilfredshed over advarsler, 9 af 10 gange har ts udeladende hele historien om hans forbrydelse og antal advarsler. Alle trusler om at man vil forlade EG eller spådomme om at EG snart er gelt affolket (det i sig selv er en grotesk påstand med antallet af ensomme mænd og af sexkunder i Danmark og man ser jo også hele tiden gamle brugere komme retur under nye navne). Måske en del afsporing faktisk skyldes ensomhed? Eller også er det blot en social medie tendens, hvor subjektiv smag, moralisering og afsporing med jokes og smagsdommeri om jokes og evindelig fnidderfnadder fylder. 

Naturligvis er administratorer ikke sølle eksistenser, der ikke kunne blive betjente, der forskelsbehandler, går i små sko. De prøver at varetage en svær og frivillig function udstukket af en ejer og baseret på brugernes anmeldelser. Come on. Er det ikke kun forsmåede brugere, der hyler op om egne advarsler, de aaaaaldrig forstår noget af (mens mange andre brugere fint kan se det fornuftige i advarslen 9 af 1p gange). Og bringer Putin, Rusland ind i det. 

Råd: genlæs reglerne, brug pm oftere end afsporing og ønsker man at fortælle en ts fx i tråd om sex event, at man ikke kan deltage om formidagen, så send pm eller skriv det klart. Indforstået, skjult joke kan man få en advarsel for. Og hvad så???? 

Går folk mon også så bersærk i uforståen brok i biografen og svømmehallen eller når politiet giver en advarsel eller på andre forums og sider, hvor indlæg slettes eller kommentarspor helt lukkes. 

Råd: meld dig selv som administrator. Giv feedback til ændringer (nok utopi trods nogle folks spådom om at EG er en synkende skude,. Trafik nok = rentabel og trods færre tråde med færre jokes og højt til loftet, kan siden vel godt bruges af flere og have flere brugere). 

Alle regler ER skrevet. Og nu flere gange ret fint forklaret af begge administratorer. Bla hvor svært det må være at agere og jo udelukkende efter anmeldelser af kommentarer. Stor ros til LINIEN og UDDYBENDE forklaringer mange gange sidste par mdr senest her fra Stapler. 

Efterlysninger svares med brugbart info til ts efterlysning. Ikke ens egen smag, jokes fortælle at man følger tråden, ordfnidder om brug af ord eller udtryk for ens aversion mod at gp'en tilbyder kondomløse knald. 

Generel debat er pudsigt nok til det med større rum til....debat. 

Jokes er der også en helt særskilt tråd til.

Anmeldelser er noget andet end efterlysninger. 

DESVÆRRE, HUN ER ELLERS EN SKRUPSAK

JEG FØLGER LIGE MED HER

JEG TROR HUN ER FAKE

JEG FØLGER OGSÅ.LIGE MED

HEJ, SIG GERNE HVIS DU FÅR FAT I HENDE

DET HEDDER IKKE SKRUPSAK!

ER DET BITTEN, DU MENER

HOLD OP HUN ER LÆKKER HVA?!

ALTSÅ JEG ER FRA TARM OG DER KALDTE VI LÆKRE TØSER FOR SKRUPSÆKKE I 40ERNE 

DET HEDDER SMUKSAK! STÅR I ORDBOGEN!!!

DU KAN IKKE STOLE PÅ DÉN ORDBOG, SPROGET UDVIKLER SIG OG ORD ÆNDRER BETYDNING, FX HAR DU LIGE GJORT DIG SELV EN BJØRNETJENESTE OG NÅR DU SKAL LANGS Å HA EN SKRALD, KØBER DU KATTEN I SÆKKEN, HVIS DU IK BRUGER YANDEX

HVAD ER YANDEX FOR NOGET????

JEG FØLGER OGSÅ LIGE MED

BRUG NU FØLG.MED KNAPPEN FOR FISAAAAAAAAN DA!!!!!!:×#^#♤•$▪︎!!!!

NOGET NYT????

JEG KA IK ÅBNE LINK 

HAR NOGEN BESØGT HENDE???? HUN SVARER IK PÅ MIN BESKED???

ER DET IK DER, HVOR DER VAR ET GULT HUS ENGANG???

2000???? ALT FOR DYRT, HVEM TROR HUN, AT HUN ER, JEG FIK ET KANON SKRALD I TARM SIDSTE ÅR OG NÆGTER AT BETALE MERE END 800. UDEN OS, INGEN PENGE. VI BESTEMMER.

KENDER I DEN OM CHAUFØREN, DER SAGDE SKRUP AF....

STADIG INGEN???

JEG SYS SGU IK HUN ER NOGET SÆRLIGT! MEN OK HVER SIN SMAG. 

HUN TILBYDER UDEN, DET VIL JEG IKKE. ER I IK KLAR OVER HVAD RISIKO I LØBER....???

PÅ LOLLAND BETYDER SKRUPSAK SILD, MAN GERNE SPISER

Hej jens-peter, er du indfødt Fynbo?

Nej, tilflytter, men har boet her i 42 år.

Nårh, jamen kender du så Lars?

I Nordjylland kalder vi en lækker pige for Smukflap 

Jeg følger også lige med!!

Foto af hvad afsporing er og gang så det med 3 og 4 og 5. 

Og et link til en EFTERLYSNING, hvor ALLE svar er brugbar info og der ingen sjove jokes, grammatik debatter og smagsdommeri som er afsporinger er. 

Screenshot_20240708_073301_Chrome.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg vil stadig holde fast i at advarsel og straf mange uger eller måneder efter noget er skrevet er uholdbart hvis man kan straffes bagudrettet på den måde så lang tid efter så har mange straffe og strafpoint der bare venter på dem det lærer man ikke noget af. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...