Hop til indhold
Guest Nice and easy

Tungekys eller ej

Recommended Posts

Guest Nice and easy

Kære søde GP'ere.

De kvinder jeg har kendt gennem livet har alle være glade for at tungekysse. Og jeg elsker det.

Men nu, hvor jeg er begyndt at møde jer, oplever jeg tungekysseriet som ret sparsomt og sjældendt. Også selvom jeg har betalt for det som ekstra. Så, hvad er nu forskellen mellem jer og de andre kvinder jeg har kendt?

Er det dog for intimt? Har jeg for grimme tænder? Dårlig ånde? Er det fuldskægget som driller? Jeg vil bare gerne forstå, hvad jeg kan gøre bedre. Please help :)

Mvh. Nice and easy

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er  ligesom dig  vild med at  kysse og  tungekysse når der  sexes.  Har  oplevet et par mænd  som  ikke  ønsker  kysse. 

Den  ene  har jeg  spurgt  og  svaret var  at  kys var  forbeholdt ægtefælle. 

At  kysse  er  lige  så  intimt  som at dyrke sex og  omvendt for mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Vælger kun GP’er der tungekysser. Kunne slet ikke have sex uden.

Jeg laver altid en præsentation af mig selv ved første kontakt incl. at jeg ønsker tungekys, det er aldrig et problem - trods (kort) fuldskæg. God mundhygiene er naturligvis en selvfølge.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fedt topic, som vi har gang i nu. For mig er det helt afgørende, at hun tungekysser. Med passion. Og indlevelse. Er det ikke lidt for meget forlangt, spørger nogen. Måske, men det er mit vilkår. Og jeg besøger dem ikke igen, hvis de ikke gør.

Til gengæld er jeg så dobeltmoralsk, at hvis jeg selv var en GP, så ville jeg aldrig love nogen, at jeg ville tungekysse. Det kan jeg først sige efter første møde. Og jeg tænker også der kan være piger der tænker sådan. For vel er det da intimt og man kan vel nemt afgøre, om man har lyst til at stikke tungen ind i munden på en anden person. Men hvis ingen vil kysse med én, så kunne det vel godt tænkes, at det er én selv der trænger til en opgradering (hvis det kan lade sig gøre...).

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kan godt lide at tungekysse, men spørger ikke på forhånd om det er ok. Jeg er oppe i årene og jeg forstår fuldt ud, hvis nogen pigerne vil se mig først og også at nogen piger bare slet ikke tungekysser. Jeg har dog mødt flest søde danske GP’ere, som gerne tungekysser og det er dejligt. For mig er det ikke et must, synes alt andet lige at bj uden er mere dejligt omend det heller ikke er et must.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jea... 

Jeg vil altid se først personen. 

Om da er kemien og om han ryger og hvordan er hams kroppen duft generelle. 

Derfor lover jeg aldrig noget på forhånd. Alt stiger og falder med kemien og kroppen hygiejne. 

Og jeg sagtens trække mig igen efter jeg har kysset en gang. Hvis han har smage ikke godt..... og prøve det igen.. efter 3 dates. 

Jeg tror det er en af de forskel fra SugarBabe og GP? 

Man kan ikke bare book noget og forventer at kan få det? 

Mvh. Ana_nass89

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest ForVirring

Jeg har det som trådstarter, så jeg forventer intet, så kan jeg da ikke blive skuffet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Dessverre er en GP ikke en maskin, eller en rett du bestiller fra en meny. Selv om mange ønsker vi skal være det så er jo det å kysse MEGET privat. 

Min erfaring er at nen menn er så uthungret på nærhet at de vil kysse hele tiden uten opphold. Det blir bare altfor meget. Ikke engang han jeg dater ( når jeg dater) kysser jeg så mye når vi har sex. Det er litt men ikke hele tiden. 

Når en mann skal kline med masse tunge hele tiden får jeg en skikkelig turn off følelsen og sier ofte ifra. Heldigvis har det ikke skjedd meg veldig ofte da jeg er heldig og kan velge menn utfra bilder på forhånd da jeg ofte er fullbooket. 

Men selv om kyssing er en ekstra service kan det være greit å tenke på at GP faktisk også er et menneske :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nice and easy
Bunny Baby skrev, for 13 timer siden:

Men selv om kyssing er en ekstra service kan det være greit å tenke på at GP faktisk også er et menneske :P

Nemlig, og det er derfor jeg spørger jer søde GP'ere om det.

Mvh. Nice and easy.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nice and easy skrev, for 3 timer siden:

Nemlig, og det er derfor jeg spørger jer søde GP'ere om det.

Det kan man ikke svare entydigt på. Spørg den pige, du ønsker at besøge. Personligt er jeg holdt op med at love nogen noget; det er ikke rart at kysse en med dårlig kysseteknik, for meget mundvand, for tør mund, dårlig ånde ect. ;) 

Redigeret af Liv

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tungekys eller ej. Min erfaring er at det er ikke noget man kan 'tilkøbe'. Det opstår naturligt ved den rette kemi og jeg har aldrig betalt ekstra for det. Og det sker ofte.

Men jeg børster jo også tænder inden besøget og barberer mig selvfølgelig også. Så er forberedelserne på plads. Og hvorledes det lækre kys forløber er individuelt. Men altid dejligt når det sker.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Personligt synes jeg det er så mærkeligt at efterspørge kys. Hvem fanden gider kysse nogen der åbner munden på bestilling kun for usle skillinge? Hvem fanden gider kysse nogen som lover at kysse, uden at have en anelse hvem hun har lovet?
Ikke mig i hvert fald. Jeg kan heller ikke love at kysse hende, selv om jeg betaler for at knalde hende. No way.

Kys er noget andet end end at stoppe pikken i fissen. Kys er nøglen til et højere niveau - og den som lover det til hver og enhver er sandsynligt ikke nogen jeg vil kysse alligevel.

Det er lidt som at spørge pigen på sms: "Kan du love at du får orgasme med mig"? "Kan du love at du kan lide  mig"?

Hvor har i gemt jeres selvværd henne?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sikke da en tirade, @Bananas. Prøv engang at erstatte “kys”/“kysse” med “sex”/“have sex med” i dit udsagn:

Bananas skrev, 1 time siden:

Personligt synes jeg det er så mærkeligt at efterspørge kys. Hvem fanden gider kysse nogen der åbner munden på bestilling kun for usle skillinge? Hvem fanden gider kysse nogen som lover at kysse, uden at have en anelse hvem hun har lovet?

Så rammer du lige præcis den fordømmende holdning om købesex, som mange af os her på EG synes er så unuanceret. Det havde jeg alligevel ikke lige set komme fra din side.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, for 27 minutter siden:

Sikke da en tirade, @Bananas. Prøv engang at erstatte “kys”/“kysse” med “sex”/“have sex med” i dit udsagn:

Så rammer du lige præcis den fordømmende holdning om købesex, som mange af os her på EG synes er så unuanceret. Det havde jeg alligevel ikke lige set komme fra din side.

Nej, Bananas har ret, der er stor forskel på at kysse og på at knalde.

Redigeret af Liv

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, 1 time siden:

Det havde jeg alligevel ikke lige set komme fra din side.

Jeg får være glad at jeg stadig kan overraske; at jeg ikke sidder der hvor folk har placeret mig.;)

Den_glade_amatør skrev, 1 time siden:

Så rammer du lige præcis den fordømmende holdning om købesex, som mange af os her på EG synes er så unuanceret. 

Eller så giver jeg købesex lidt - bare lidt mere end hvad måske du gør - credit for at handle også om mennesker og personligheder, og ikke kun om penge og at alt kan købes og sikres på forhånd?  Eller så er inderlige kys simpelt hen noget andet for mig, end hvad det er for dig. Could be...

Jeg fordømmer ikke, jeg forstår det bare ikke - som i virkelig ikke. Og det må jeg vel have lov til? Jeg forstår ikke konceptet at alt skal være aftalt og idiotsikret på forhånd. Jeg forstår ikke konceptet at ikke kunne betro bare lidt til skæbnen - til magien som opstår hvis den opstår. Og fremfor alt forstår jeg ikke idén at nogen skal kysse mig for at jeg har betalt. Sikken uhyre kedelig tanke. Jeg betaler for vores time, kyssen kommer hvis vi ikke kan lade være - ikke for at vi har aftalt hvad den koster. 

At vi skal have sex på nogen måde er kartonnen. Hvad som dvæles derinde i kartonnen finder vi ud af sammen.

For mig er det at være nuanceret. 

"Mange af os her på ..."? Vil du gerne udvikle hvilke i mange er? Alle i mange som mener at det er unuanceret ikke at kunne begære liderlige, passionerede og inderlige kys for penge? Jeg er gerne i minoriet hvis det er så; magtsprog fungerer dårligt på mig.

Undervejs bliver jeg nok ved med at bilde mig ind at der også indenfor købesex findes mellemrum - rum hvor købere og sælger mødes som de to unikum de er og finder ud af det fordi de er dem de er. Rum hvor man ikke er helt sikker, men hvor alt kan ske - eller ikke.

Redigeret af Bananas

Del dette indlæg

Link til indlæg
Liv skrev, for 37 minutter siden:

Hver sin mening, hvis jeg ikke har lyst at kysse ham har jeg eller ikke lyst at knalde ham.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Miza skrev, for 1 minut siden:

Hver sin mening, hvis jeg ikke har lyst at kysse ham har jeg eller ikke lyst at knalde ham.

Men det ved du jo ikke før du har mødt ham, vel? Kan du så love ham inderlige kys, allerede ved bestilling af et møde? Tager du ekstra betalt for at kysse - som jo er noget af det TS adresserer?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bananas skrev, for 17 minutter siden:

Men det ved du jo ikke før du har mødt ham, vel? Kan du så love ham inderlige kys, allerede ved bestilling af et møde? Tager du ekstra betalt for at kysse - som jo er noget af det TS adresserer?

Jeg skriver tungekys i min annonce og i korrespondancen spørger jeg til højde og vægt. Jeg sorterer først og fremmest mænd fra ud fra tonen i deres henvendelser,  og om jeg kan mærke respekten for mig som menneske. Dernæst er jeg heller ikke til meget svært overvægtige. Jeg tager 200kr ekstra hvis man er ryger, men det er uanset om han vil kysse eller ej. Jeg er afklaret med at hvis jeg bliver så frastødt af en person at jeg ikke har lyst at være sammen med ham, incl at kysse, så takker jeg nej og vender om og går min vej. Det er dog endnu aldrig sket.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Miza skrev, for 3 minutter siden:

Jeg skriver tungekys i min annonce og i korrespondancen spørger jeg til højde og vægt. Jeg sorterer først og fremmest mænd fra ud fra tonen i deres henvendelser,  og om jeg kan mærke respekten for mig som menneske. Dernæst er jeg heller ikke til meget svært overvægtige. Jeg tager 200kr ekstra hvis man er ryger, men det er uanset om han vil kysse eller ej. Jeg er afklaret med at hvis jeg bliver så frastødt af en person at jeg ikke har lyst at være sammen med ham, incl at kysse, så takker jeg nej og vender om og går min vej. Det er dog endnu aldrig ske.

Og alt det du skriver der, betyder jo egentlig: kys ved kemi.

Forleden var jeg på besøg hos "min" pige.  Når vi var klare i bruseren og delte en øl, læste hun sine beskeder igennem.

"Pludseligt er alle kyssesyge", sagde hun.

'"Hvordan skal jeg kunne vide hvis jeg vil kysse dem, når jeg ikke har mødt dem?"

Jeg blev hende svar skyldig. Og kyssede hende farvel uden at forklare at den "almindelige" meningen er at hvis man accepterer at knalde så accepterer man også at kysse.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bananas skrev, for 1 minut siden:

Og alt det du skriver der, betyder jo egentlig: kys ved kemi.

Forleden var jeg på besøg hos "min" pige.  Når vi var klare i bruseren og delte en øl, læste hun sine beskeder igennem.

"Pludseligt er alle kyssesyge", sagde hun.

'"Hvordan skal jeg kunne vide hvis jeg vil kysse dem, når jeg ikke har mødt dem?"

Jeg blev hende svar skyldig. Og kyssede hende farvel uden at forklare at den "almindelige" meningen er at hvis man accepterer at knalde så accepterer man også at kysse.

Nej, det gør det ikke. Hvis du vil sætte det på spidsen betyder det: Jeg knalder dig kun hvis jeg har lyst til dig. Men det siger jo sig selv at hvis jeg ikke har lyst skal du heller ikke betale. Og for mig har det intet med kemi at gøre. Lige i det øjeblik er det udseendet og mavefornemmelse. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Miza skrev, for 5 minutter siden:

Og for mig har det intet med kemi at gøre. Lige i det øjeblik er det udseendet og mavefornemmelse. 

Hvilket for mange er det samme som "kemi".

Men det er bare dumt at argumentere. Du sagde det selv: hver sin mening. For mig er det simpelt: man kysser når lysten er der, ikke fordi man har lovet på forhånd.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Liv skrev, for 1 time siden:

Det vil de fleste kvinder uden for købesexuniverset nok give dig ret i, at der er. Til gengæld er du nok ikke enig med dem om, hvad der er mest intimt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bananas skrev, for 3 minutter siden:

Hvilket for mange er det samme som "kemi".

Men det er bare dumt at argumentere. Du sagde det selv: hver sin mening. For mig er det simpelt: man kysser når lysten er der, ikke fordi man har lovet på forhånd.

Du gør. Alligevel skriver du “man” gør, som om det er det samme for alle. Nogen kysser fordi de har fået ekstra betaling. Jeg kysser med alle hvis pik jeg har lyst at mærke oppe i mig. Og hvis jeg mødte dig er jeg slet ikke i tvivl om at jeg ville elske at kysse og mere med dig. Jeg er jo din fan. :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Eller så er inderlige kys simpelt hen noget andet for mig, end hvad det er for dig. Could be...

Ja, det er det nok. Og det er da helt ok, at nogle GPer ikke tilbyder kys, mens andre gerne gør det, og andre igen gør det “ved kemi”. Hver sin egen forretning. Jeg foretrækker bare normalt dem, som er åben for tungekys. Den gensidige accept, som et tungekys rummer, gør ofte noget godt for de nedre regioner.

Jeg forstår ikke konceptet at alt skal være aftalt og idiotsikret på forhånd.

Men hvis manden gerne vil kysse, og det er en stor prioritet for ham, så er det da oplagt, at han for forhånd undersøger, om pigen er med på det eller ej?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...