Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Jeg tror, at du kan få det, du ønsker.

Jeg har selv været stamgæst hos Sofie (Sofie), men hun var begyndt at pirre mindre, så jeg droppede hende.

Skrevet

Jeg kan ikke genkende pigen med det skjulte ansigt, men de to andre er den normale bemanding på stedet.

Skrevet

Stedet er sjældent anmeldt. Det til trods for at stedets massører ser godt ud.

Har besøgt Bee stedets ejer for rigtig mange år siden før hun fik stedet i Valby. Hun leverede god massage og b2b den gang.

Hvordan hun leverer varen i dag ved jeg ej...kunne håbe det er godt som den gang..

Skrevet
Senor skrev, den 6.6.2024 at 15:07:

Jeg tror, at du kan få det, du ønsker.

Jeg har selv været stamgæst hos Sofie (Sofie), men hun var begyndt at pirre mindre, så jeg droppede hende.

Sofie er på ferie de næste 6 uger - så kun ejer og måske en medhjælper 

Skrevet
Pyjamasparty skrev, for 8 timer siden:

Stedet er sjældent anmeldt. Det til trods for at stedets massører ser godt ud.

ja det virker underligt. billederne viser noget godt og stedet er let tilgængeligt. Måske ønsker stedet ikk omtale?

Skrevet
jensen jr. skrev, for 22 timer siden:

ja det virker underligt. billederne viser noget godt og stedet er let tilgængeligt. Måske ønsker stedet ikk omtale?

Det virker som en god forklaring...

• 1 year later...
Skrevet

Jeg var forbi Langgade i dag. Bestilte 40 min Tantra. Får den unge - hun kalder sig Candy. Egentlig super kemi og dejlig massage. Ikke så meget tantra - for det er bare hurtige lette bevægelser, så jeg vælger mere alm Oliemassage. 

Er af Mamasan blevet afkrævet de 300 kr som det koster  inden vi begynder. Mamasan spørger også til ekstra - men det siger jeg nej til, da jeg aldrig har plevet den unge Candy før.

Da Candy vender mig om så jeg ligger på ryggen og hun har masseret lidt på ben og inderlår, spørger hun om Ekstra  .....  HJ koster 300 kr - og det er for dyrt i min optik. Det lyder som om, at Ekstra kan være andet end HJ.

Jeg spørger derfor om B2B med Candy  'Næste gang'   ikke nu hvor vi allerede er i gang og jeg bare mærker kemi og massage.

Der siger hun 30 min  B2b = 800 kr

Jeg spørger om længere tid for B2B men det svarer hun ikke på. Her dør kemien ud, og hun slutter efter lige godt 30 min.  - ikke de 40 min, jeg har betalt for. Hun masserer slet ikke på bryst og overkrop - hvilket jeg får alle andre steder. Hun end ikke strejfer min pik - som de også gør næsten alle andre steder selv uden HJ. 

Da jeg skriver bagefter til mamasan om oplevelsen, får jeg at vide, at jeg bare kan gå i en anden 'butik'.  Og det gør jeg så - to steder kender jeg  - og de kender mig - så det er FP for 1000 kr, men gensidig slik, massage, B2B    - jeg holder mig derfior til de kendte steder.

Skrevet

300 er standard priser mange steder for tilkøb af HJ. Måske hun ikke ville pirre da du havde afslået extra, egentlig forståeligt nok. Hvad tiden angår, så kan jeg godt forstå man gerne vil have det man har betalt for, og for nogle kunder er det alfa og omega med 5-10 min eller ej. 

Skrevet

Jeg har besøgt Candy flere gange. Både da hun var i Herlev og nu i Valby og har altid fået god behandling. 

Candy forstår, at skabe en god stemning og jeg har en god kemi med hende. 
Jeg har altid fået god hård massage (60 minutter). Hun er uddannet i Thai massage og kan bedst lide at give god Thai massage. Tiden er altid overholdt.

Ja, hun er ikke flydende i engelsk, så vi bruger Google translate. Håndjob til 300 kr. er standard pris hos Thai'er. 

De har nu fjernet deres tilbud på 40 minutter tantra til 300 kr. 

Skrevet

HJ koster 300 kr - og det er for dyrt i min optik …. Din optik er forkert … sorry to say 

Skrevet
Valbyguy skrev, for 3 timer siden:

HJ koster 300 kr - og det er for dyrt i min optik …. Din optik er forkert … sorry to say 

Vi kan alle have en holdning til, hvad der er for dyrt. Nu Kann jeg ikke helt gennemskue, hvem du svarer til i dit opslag, men som @Lars40 og @Luxus Drengen (og du selv?) angiver, så er 300 kr for et håndjob normalpris i Storkøbenhavn.

Skrevet
victora skrev, den 13.3.2026 at 19:41:

HJ koster 300 kr - og det er for dyrt i min optik.

Kan Candy måske, have opfattet dig som lidt af det som thaierne kalder for en "Cheap Charlie", oversat til en "nærigpind" ?

Mange af  thai pigernes incitament for at opretholde kemien, "slukker" ganske enkelt, hvis de opfatter kunden som en "Cheap Charlie"

Skrevet
migigen skrev, for 27 minutter siden:

Kan Candy måske, have opfattet dig som lidt af det som thaierne kalder for en "Cheap Charlie", oversat til en "nærigpind" ?

Mange af  thai pigernes incitament for at opretholde kemien, "slukker" ganske enkelt, hvis de opfatter kunden som en "Cheap Charlie"

Husk for guds skyld at thai bordel pigerme ofte har et overraskende lille provenu, efter at de er blevet skrællet af bordelmutter og pengemændende, som hjælper med at overføre de danske kroner til de thailandske banker. Vi taler ofte ned til 40% - dvs. at et standardskræl hos en thaikvinde i en halv time indbringer den fyrstelige sum af 400 kr. netto.  Rabat derimod gives af pigernes del, så når du får 100 kr i rabat, så tjener pigen 100 kr mindre. 

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.