Hop til indhold

Har nogen mødtes med Linda på Amager

Featured Replies

Skrevet

https://nympho.dk/n18052/6264/linda

Fik lige øje på en enormt køn pige med ret varieret menukort på Nympho.

Jeg blev da lidt skeptisk, men kan umiddelbart ikke finde billederne andre steder. Nogen der har været forbi og kan fortælle lidt?

Skrevet

Hun vil se tickets fra cirkle k først inden møde, så ved vi godt hvad det betyder ikk?

Skrevet

uha, hvad betyder det? Sorry - men oprigtigt spørgsmål.

Er hun "for god til at være sand"?

De første billeder er fra et sted jeg har været før (gør annoncen mere troværdig i mine øjne), på de sidste billeder genkender jeg ikke lejligheden i baggrunden.

Redigeret af jespet

Skrevet
jespet skrev, 1 time siden:

uha, hvad betyder det? Sorry - men oprigtigt spørgsmål.

Er hun "for god til at være sand"?

De første billeder er fra et sted jeg har været før (gør annoncen mere troværdig i mine øjne), på de sidste billeder genkender jeg ikke lejligheden i baggrunden.

Han mener paysafecard, man kan købe på tankstationer.

Nogle piger beder om at se koden inden mødet, også tømmer de kortets værdi og derefter ghoster de dig.

Har skrevet nogle, fordi det ikke er alle der gør det. :) 

Skrevet

@Charlie2022 Beder hun om adgang til koden allerede når man træffer aftalen, eller først når man skal ud af døren?

(Hvis du kun har truffet aftale med kort varsel kan du selvf. ikke svare ;-)

Skrevet
  • Author

Jeg kan se at annoncen ikke er aktiv længere, så mon ikke det var for godt til at være sandt.

Skrevet
Lauersen skrev, for 2 timer siden:

Jeg kan se at annoncen ikke er aktiv længere, så mon ikke det var for godt til at være sandt.

Den er aktiv nu kl. 09.43

Skrevet

Mens I andre snakkede så tog jeg forbi… Linda er ægte nok! Hun er i samme katagori som “Roxy”, hvis I husker hende, hun var her over nytår. Top dollar service.

Jeg fik ikke indtryk af at hun ville blive så længe, så skynd jer!

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.