Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Jeg har ikke været opsøgende et stykke men heldigvis valgte jeg at besøge denne høje skønhed i dag. 
Billederne er ægte og oplevelsen var helt i top. Købte en tur til 1900

Linda er faktisk også rigtig sød selvom det engelske er sparsomt.

pas på hende https://nympho.dk/n18052/6264/linda

Skrevet
Søren-Kbh skrev, for 6 minutter siden:

Jeg har ikke været opsøgende et stykke men heldigvis valgte jeg at besøge denne høje skønhed i dag. 
Billederne er ægte og oplevelsen var helt i top. Købte en tur til 1900

Linda er faktisk også rigtig sød selvom det engelske er sparsomt.

pas på hende https://nympho.dk/n18052/6264/linda

Og du betale med ITunes ticket ??

My loves, I am a very hot girl. Available for fun customers to satisfy you with ease and without taboos. Services: Natural fellatio, sperm swallowing, cunnilingus, 69, vaginal and anal penetration, doggy style, kisses, hugs, bath sex for two, massage, domination, feminization, etc.?????? With prices: 30 min 380 dk 1 hour: 780 dk 2 hours: 1500 3 hours: 2000 4 hours: 2500 Day: 3000 Weekend: 4000 All: For a new customer PS: All my payments are made with the transcash on http://recharge.com/da/dk/transcash/ or the iTunes ticket pays at cicle-k all the coupons are hand delivered after having fucked me properly in bed thank you for comprehension

Skrevet
Søren-Kbh skrev, for 12 minutter siden:

Charlie 2022 

er du 2 år?

tag over til Sverige igen din hat

Tal pænt

I øvrigt et spørgsmål som jeg også gerne vil have svar på?

Skrevet

Han kan ikke svarer, han vil bare have opmærksomhed. Han har ikke været sammen med hende.

Skrevet
dhnmdst skrev, for 2 timer siden:

Tal pænt

I øvrigt et spørgsmål som jeg også gerne vil have svar på?

Mon ikke svaret allerede ligger i måden der skal betales på?  Det lugter fælt af scam!

Skrevet

nu er den omtalte tekst der vist ikke mere - altså hun ser jo virkelig ud på video der stemmer overens med billeder og meget fristende med hendes ydelser og look og alder, kunne da være interessant med endnu en rapporter på gerningsstedet

Skrevet

Ved ikke om det scam , men kan se på nogle af billederne at de er taget på et velkendt hotel hvor mange forskellige piger har været på det sidste halvandet års tid . Så tænker hun er god nok 

Skrevet
Søren-Kbh skrev, for 8 timer siden:

Charlie 2022 

er du 2 år?

tag over til Sverige igen din hat

Jo. Man kan faktisk godt bliver lukket ud af sin egen tråd, hvis man ikke taler pænt. Dette er et eksempel.

Skrevet

Jeg mødtes også med Linda i går, og jeg må give @Søren-Kbh ret. En af de fineste oplevelser, jeg har haft meget længe. Helt vildt køn, naturlig og mild, men også med den sjældne vildskab, hvor hun (måske?!) bliver revet med. Oven i hatten talte hun fransk - også gennem de intime stunder. ;)

Jeg betalte bare med fire 500 kr. sedler.

EDIT: Jeg kan se, at hendes annonce er tilbage. Men hun fortalte mig, at hun kun vil blive et par dage mere, så tiden er knap. 

Redigeret af Chris_SS

Skrevet
Chris_SS skrev, for 7 timer siden:

at hun kun vil blive et par dage mere, så tiden er knap

Så var det da godt, at jeg nåede det.

Så sandelig også en af mine bedste oplevelser meget længe. Og ja, hun lader sig rive med - mange gange - jeg har sjældent slikket så meget og længe … 

Sød, blid, lid stille på en meget erotisk måde, ren naboens datter. 
Jeg kommer sjældent igen - det gør jeg her, hvis jeg får chancen.

Skrevet
Where2 skrev, for 10 minutter siden:

Bydede hun på tungkys! 

Også i den grad! Ikke dybe snav, men dejlige erotiske tungelege.

Skrevet

kan også kun anbefale linda . det er hende på billederne . hun er meget høj , så det skal man jo være til

at hun skiftede sprog undervejs af liderlighed og høre hende stønne på fransk .. det var en speciel oplevelse jeg ikke havde prøvet før hehe

Skrevet

Tak for at henlede min opmærksomhed på hende. 180 cm, lige min størrelse, jeg havde en dejlig stund med den unge dame. Meget GFE-agtigt. Kys, slikke hende, masser af intens øjenkontakt, god indlevende sex.

Hende besøger jeg gerne igen.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.