Nicolai97 7273 Skrevet 25. Maj, 2024 Findes der en anmeldelse af Candy fra Pussy Galores? https://70210026.dk/candy 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bigfoot 1089 Skrevet 25. Maj, 2024 (edited) Hende kan du roligt besøge, hun er en super dejlig pige. Billeder i annoncer er af hende. Jeg har senest mødtes med @Candy Cane sidste efterår og hun lever altid op til forventningerne Herunder en anmeldelse fra første gang jeg mødte hende: Redigeret 25. Maj, 2024 af bigfoot 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nye tider 7142 Skrevet 25. Maj, 2024 (edited) Kære @Nicolai97 Lige så længe jeg kan huske har Candy altid fået meget positiv omtale. Redigeret 25. Maj, 2024 af Nye tider Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bigfoot 1089 Skrevet 25. Maj, 2024 Søg på Candy Cane så kommer der en masse læsestof frem 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nicolai97 7273 Skrevet 25. Maj, 2024 bigfoot skrev, for 1 time siden: Hende kan du roligt besøge, hun er en super dejlig pige. Billeder i annoncer er af hende. Jeg har senest mødtes med @Candy Cane sidste efterår og hun lever altid op til forventningerne Herunder en anmeldelse fra første gang jeg mødte hende: Mange tak for anmeldelsen. Hun lever op til forventningerne, skriver du, men det handler jo også om, hvilke forventninger man har. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg