Bourne 0 Skrevet 25. Maj, 2024 Hejsa Fellow Pervs Kan ikke finde tråden , hvor der var en gut herindefra der delte sine kone hverdag ude på amager ? er der nogen der hjælpe mig lokalisere den ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nillerniller 647 Skrevet 25. Maj, 2024 Lidt svært uden mere info som cirka hvornår har du set den, sikker på det var Amager/Amar (søg på det ord), var det gb eller kone eller wife. Søg evt selv på bestemte ord og find relevant forums, da det nok ikke er anmeldelser af Ladyboys eller Tyskland Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vixenida 1388 Skrevet 25. Maj, 2024 Jeg er selv hotwife, men i Aarhus. Er der stor efterspørgsel i København? Så jeg vældig gerne arrangerer noget, når jeg flyver fra Kastrup. Men ja, vil gerne også høre om den anden hotwifeprofil, så man erfaringer kan dele 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hr Lille Niels 952 Skrevet 25. Maj, 2024 Profilen brugminqkbh Har tidligere haft arrangementer hvor kvinden tog i mod, pt så efterlyser de mænd i en tråd i sexevent. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 2410 Skrevet 26. Maj, 2024 Vixenida skrev, for 18 timer siden: eg er selv hotwife, men i Aarhus. Der bliver spurgt om noget andet og du promoverer dig selv. Lad være med at afspore. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg