Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Hejsa Fellow Pervs

Kan ikke finde tråden , hvor der var en gut herindefra der delte sine kone hverdag ude på amager ? er der nogen der hjælpe mig lokalisere den ?

Skrevet

Lidt svært uden mere info som cirka hvornår har du set den, sikker på det var Amager/Amar (søg på det ord), var det gb eller kone eller wife. Søg evt selv på bestemte ord og find relevant forums, da det nok ikke er anmeldelser af Ladyboys eller Tyskland 

Screenshot_20240525_104551_Chrome.jpg

Skrevet

Jeg er selv hotwife, men i Aarhus. Er der stor efterspørgsel i København? Så jeg vældig gerne arrangerer noget, når jeg flyver fra Kastrup. 
Men ja, vil gerne også høre om den anden hotwifeprofil, så man erfaringer kan dele :) 

Skrevet

Profilen

brugminqkbh

Har tidligere haft arrangementer hvor kvinden tog i mod, pt så efterlyser de mænd i en tråd i sexevent.

Skrevet
Vixenida skrev, for 18 timer siden:

eg er selv hotwife, men i Aarhus.

Der bliver spurgt om noget andet og du promoverer dig selv. Lad være med at afspore.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.