Hop til indhold

Elendig service - *****Best Price *****Massage (Aarhus N)

Featured Replies

Skrevet

Jeg var så uheldig at give denne pige en chance idag, da hendes 500 kroners tilbud lød som en god deal. 

Det første man møder er en helt stille og passiv kvinde, som nærmest virker trist og ulykkelig. Slet ikke lækker overhovedet som billederne (bryster meget mindre). 
Hendes services skulle bare overståes og hun gad ikke sige andet end "Hey. Take pants off", selvom man spørger venligt. Hun lyver med hun er fra Tyskland og snakker ikke et ord tysk. Derimod formentlig fra Rumænien. Det er jo mærkeligt at lyve om at man er tysker uden at kunne et ord.
Hendes massage er direkte elendig og på ingen måde fræk. Hun beholder enda hendes tøj på. Hvad frækt er der i det? Hun er også passiv aggresiv uden grund og bliver sur hvis du spørger om at tage tøjet af som man tror man har betalt for. Hendes annonce vidner også om at hun ikke forstår at interagere ordentlig med mænd "No idiots allowed". 
Lokationen er et boligområde i Aarhus N nær Stjernepladsen og Uni. Måske en Airbnb lejlighed, hvor naboer står og kigger på dig. 

Hun er ofte nødsaget til at skifte navn (lige nu Molly - brugernavn: ShiningLight) i hendes annonce samt skifte annoncen, da servicen er så dårlig og intetsigende. 
Hun bør rejse hjem, da hun ikke forstår sig som glædespige på nogen måde. 

Håber ikke I andre ødelægger jeres dag med hende.. Brug dine penge bedre bedre.

Link: https://annoncelight.dk/showad/402747

Skrevet

Trist og ulykkelig?

Måske er hun mere eller mindre tvunget til at servicere dig. Ku ikke drømme om at besøge en ulykkelig skæbne som hende.:(

Redigeret af henlan

Skrevet

Hun er stille, så det skal man kunne lide. Billederne er præcis, som hun ser ud. Massagen er ikke rigtig massage, nærmere nusseri. Jeg tror, hun er ungarer. Jeg har besøgt hende en del gange og tror ikke, hun er tvunget. Hun skifter navn og annonce hver gang hun er i Danmark, men billederne er ikke til at tage fejl af.

Skrevet

Jeg besøgte hende- men jeg gik efter 5 min. Hun virkede sur allerede da hun åbnede døren- ellers tak.

Skrevet
snablen skrev, den 23.5.2024 at 19:11:

Jeg var så uheldig at give denne pige en chance idag, da hendes 500 kroners tilbud lød som en god deal. 

Det første man møder er en helt stille og passiv kvinde, som nærmest virker trist og ulykkelig. Slet ikke lækker overhovedet som billederne (bryster meget mindre). 
Hendes services skulle bare overståes og hun gad ikke sige andet end "Hey. Take pants off", selvom man spørger venligt. Hun lyver med hun er fra Tyskland og snakker ikke et ord tysk. Derimod formentlig fra Rumænien. Det er jo mærkeligt at lyve om at man er tysker uden at kunne et ord.
Hendes massage er direkte elendig og på ingen måde fræk. Hun beholder enda hendes tøj på. Hvad frækt er der i det? Hun er også passiv aggresiv uden grund og bliver sur hvis du spørger om at tage tøjet af som man tror man har betalt for. Hendes annonce vidner også om at hun ikke forstår at interagere ordentlig med mænd "No idiots allowed". 
Lokationen er et boligområde i Aarhus N nær Stjernepladsen og Uni. Måske en Airbnb lejlighed, hvor naboer står og kigger på dig. 

Hun er ofte nødsaget til at skifte navn (lige nu Molly - brugernavn: ShiningLight) i hendes annonce samt skifte annoncen, da servicen er så dårlig og intetsigende. 
Hun bør rejse hjem, da hun ikke forstår sig som glædespige på nogen måde. 

Håber ikke I andre ødelægger jeres dag med hende.. Brug dine penge bedre bedre.

Link: https://annoncelight.dk/showad/402747

Jeg giver lige mit besyv med. Besøgte hende i ugen. Det var billederne der lokkede - sikke en krop. Og de taler 100 pct sandt. Ja - hun har en underlig ligegyldig holdning når man lige så flink og smilende kommer ind. Jeg rakte hånden frem og præsenterede mig. Hun pegede på gulvet og sagde: “Shues off - strange shues”. Pegede på toilettet og sagde: “Wash hands”. Derefter: pay first, clothes off, lie on bed. Meget komanderende. Jeg er garvet, så jeg tog det som en oplevekse. Ville have fingrene i den læker krop. Tog det som en udfordring at få hende blødt op. Oh my good, hun er elendig til at massere, og så beholder hun bh og trusser på. Det gad jeg ikke. Jeg spurgte om ikke jeg måtte massere hende - det ville hun gerne. Hun smed tøjet og lagde sig på maven. Hun fik den helt store tur i alle hjørner og kroge. Shit en lækker krop at  smørre ind i olie. Hun blev snaksalig (kunne ikke et ord Tysk, så tysker er hun ikke). Hun kunne godt lide at få masseret baller, bryster, mave og hele området mellem benene. Hun gryntede lige så stille og blev naturlig våd. Da jeg ville slikke stoppede hun mig. Det bryder hun sig ikke om??? Istedet gav hun mig et rigtig dejligt økoblow og lagde sig tilrette med spredte ben… af eget initiativ. Gummi på og op i hende. Uha hun er lækker at være oppe i. Hendes krop er et syn for guder, og hun er dejlig stram. Desværre ville hun hele tiden sikre sig at kondomet var på, det tog lidt af  fornøjelsen. Hun var noget passiv. Alt i alt en “sjov/underlig oplevelse”. Ville dog ikke være den foruden. Hun var jo sød nok når først hun blev masseret varm. Dog ikke anbefalelsesværdig hvis man forventer bare en smule service og engagement.

sted: 9 
krop: 8

engagement: 2

nød hun det: 1

bryster: 10

fisse: 10

socialt eksperiment: 10

Skrevet

Molly 2x. Jeg synes hun skulle have endnu en chance. Jeg ville se om der kunne bygges på relationen (hun har jo den lækreste krop). Da jeg skrev til hende at jeg ville give hende endnu en omgang massage, sporede jeg glæde i hendes besked. 20 min efter blev jeg lukket ind. Denne gang var hun smilende og sagde velkommen. Hun udtrykte glæde over at skulle modtage massage og smed hurtigt alt tøjet. Hele hendes dejlige krop fik en tur og hun guidede mig taknemligt. Afslutningen var dejlig og hun smilede sødt hele vejen i mål. Det bevidner at en god/gensidig relation giver pote. Jeg kommer igen 

Skrevet
  • Author

Hun har skiftet annonce igen:
https://annoncelight.dk/showad/403168

• 1 month later...
Skrevet

Jeg har også besøgt hende i Århus - det var også en skuffelse.

Har dog tidligere besøgt hende i Bording og i et sommerhus på Vestkysten. Her var hun betydelig bedre - her var hun faktisk lækker og det gav mig anledning til at besøge/genbesøge hende i Århus, men .... jeg tilslutter mig de øvrige herrer. Der må være noget galt med hende. Hun var ikke god denne gang - og jeg er nok helt færdig med hende ....

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.