Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/394209

Jeg har aldrig prøvet B2B før, men var blevet nysgerrig på de fine anmeldelser af Bella og var også ret tændt på hendes billeder. Jeg frygtede, at det måske ikke var hende på billederne som man ville træffe, men Bella lovede i vores SMS korrespondence, at jeg kunne gå og annullere min tid, hvis jeg ikke kunne lide hvad jeg så… god stil… og jeg blev absolut ikke skuffet. Tværtimod…! Bella er endnu smukkere i virkeligheden end på sine billeder. Fantastiske smilende øjne, smukke læber, en flot velholdt krop som hun smurte frækt ind i olie under vores session.

Jeg vil ikke gå for meget i detaljer omkring selve B2Ben, men blot sige at det nok var noget af det frækkeste og mest sensuelle jeg nogensinde har prøvet. 

Jeg vender helt sikkert tilbage til denne smukke frække kvinde ❤️

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sniger skrev, for 8 minutter siden:

Kan du skrive hvilken bydel hun befinder sig i  Tak 

1364 København = Nørre Farimagsgade

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har du lyst til at løfte sløret for hvad du endte med at betale, selvom du ikke vil gå i detaljer omkring b2b massagen? 

Jeg har nemlig været hos hende for en times almindelig massage, hvor hun anden gang vi sås, forsøgte at sælge mig et handjob til 400. 
Og kald mig måske nærrig, men jeg synes 1000 kr sammenlagt for en times massage med en håndtrold som afslutning er lidt peberet. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Før mit besøg sendte hun mig en prisliste på sms, og Bella kører vist nu med et tilbud på 600 kr for 30 min B2B og et hj

Del dette indlæg

Link til indlæg
Søgende6 skrev, for 4 timer siden:

Før mit besøg sendte hun mig en prisliste på sms, og Bella kører vist nu med et tilbud på 600 kr for 30 min B2B og et hj

Prøvede selv B2B med HJ da hun flyttede til København .

Klart godkendt, det bliver genbesøg fra min side. Det tager desværre 1 time hver vej for mig så det bliver ikke tit

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...