Hop til indhold
cassanova

Er DANSKE glædespiger bedre end de udenlandske?

Recommended Posts

HrFlint skrev, for 41 minutter siden:

Som hovedregel er socialhruppe 4 og 5 overrepræsenterede blandt sexarbejdere.

Enig. Blandt andet fordi uddannelsesniveauet ofte er lavere, end i befolkningen som helhed. Det understøttes i denne rapport fra VIVE fra 2020:

https://www.sbst.dk/Media/638127522786432435/VIVE (2021) Salg af sex i Danmark 2020 - en kortlægning.pdf

Men selvfølgelig er der forskel på pigerne, ligesom der også er det på os kunder. Jeg er samtidig ret overbevist om, at de danske GPer, som er aktive her på EG, ikke er repræsentative for det, som rapporten vil mene er “den typiske sexarbejder”.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, 1 time siden:

Enig. Blandt andet fordi uddannelsesniveauet ofte er lavere, end i befolkningen som helhed. Det understøttes i denne rapport fra VIVE fra 2020:

https://www.sbst.dk/Media/638127522786432435/VIVE (2021) Salg af sex i Danmark 2020 - en kortlægning.pdf

Men selvfølgelig er der forskel på pigerne, ligesom der også er det på os kunder. Jeg er samtidig ret overbevist om, at de danske GPer, som er aktive her på EG, ikke er repræsentative for det, som rapporten vil mene er “den typiske sexarbejder”.

Det har måske også noget at gøre med hvilke piger det handler om.
Sugardater-pigerne er jo også med i undersøgelsen - husker ikke lige om undersøgelsen skelner mellem de to grupper i forhold til socialklasse.

I 'Gamle Dage' - det sluttede netop groft sagt i 2019 - var der ganske mange piger i debatterne herinde, men det var l-i-g-e før @Den_glade_amatør's tid - så vidt jeg kan se ... 
Da var der fart over feltet - det var sjovt ...

Af een eller anden grund ser vi ikke meget til de spændende PG-piger herinde.
Der ér med på EG - men er desværre ret tavse ..

Del dette indlæg

Link til indlæg
HrFlint skrev, for 3 timer siden:

Juristen, økonomen eller tandlægen har ikke den motivation.

Eller også drejer det sig mere om at juristen og tandlægen i forvejen er en del af et mindretal i Danmark.. Så “en minoritet i en minoritet” giver mindre chance for at man lige løber på en jurist.. Dog er vi egentlig langt fra enige.. Jeg har mødt både den ene og den anden slags glædespiger.. Blandt andet en enkel præst og to lektorer.. Et par stykker har været sosu-hjælpere som du også nævner ja.. Tror faktisk også der har været en enkel ingeniør i blandt.. 

Det undre mig når du samtidig skriver omkring hvordan du tænder på en luder i et tarveligt kælderlokal med en flækket tand.. Måske var der ironi i det da du skrev det men sådan læste jeg det ikke.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
sneræven skrev, 1 time siden:

Det har måske også noget at gøre med hvilke piger det handler om.

I høj grad. Rapportens registrerede sexsælgere har en andel på under 50% danske kvinder, hvilket holdes op imod en kontrolgruppe og en tilfældigt udvalgt gruppe kvinder, hvor andelen af danskere er ca 85%. Deri ligger i hvert fald en stor forskel. Nok også i forhold til uddannelsesniveau.

Det er fuldstændig umuligt at tegne et billede af “den almindelige sexsælger”, for der er rigtig mange undergrupperinger. Og inden for hver af dem er der forskel på alt muligt pigerne imellem. Måske kunne man komme et stykke af vejen ved rent stilistisk at beskrive måske 10-12-15 forskellige typer sexsælgere, men selv der vil det vil nok være vanskeligt at generalisere.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest HrFlint

Touché - du har ret i, at de to indlæg ikke hænger sammen. Men du tager det ud af en kontekst, og ja der var tale om ironi. I den forstand, at jeg læser mange, der som udgangspunkt har forventninger til at mødet med en GPer er en romantisk kæresteoplevelse. Jeg synes indlægget tog alle de filtre væk og beskrev, hvad det også er - en tarvelig og beskidt situation i et kælderlokal. Så jeg “tænder” på beskrivelsen og ikke på situationen, da jeg lever ud fra håbet om at finde en GPer, som jeg smelter sammen med i akten. 

Og hun må meget gerne være dansk :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
HrFlint skrev, for 1 time siden:

en tarvelig og beskidt situation i et kælderlokal. 

Kommer an på  så meget. Jeg har oplevet søde lækre piger i hyggelige kælderlokaler.

Hvis du mener en usoigneret, træt, fordrukken uengageret pige der sælger usikker sex i et lurvet, beskidt kælderlokale, så findes det ja.

Men at det skulle støtte din påstand - eller forestilling om at danske piger i højere grad end udenlandske piger er fra socialklasse 5 er da helt hen i vejret.

Jeg må indrømme at jeg slet ikke kan følge forestillingen om at udenlandske piger er bedre uddannede, leverer service under finere forhold og er mere kultiverede end danske.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest HrFlint
Slowman skrev, for 32 minutter siden:

Kommer an på  så meget. Jeg har oplevet søde lækre piger i hyggelige kælderlokaler.

Hvis du mener en usoigneret, træt, fordrukken uengageret pige der sælger usikker sex i et lurvet, beskidt kælderlokale, så findes det ja.

Men at det skulle støtte din påstand - eller forestilling om at danske piger i højere grad end udenlandske piger er fra socialklasse 5 er da helt hen i vejret.

Jeg må indrømme at jeg slet ikke kan følge forestillingen om at udenlandske piger er bedre uddannede, leverer service under finere forhold og er mere kultiverede end danske.  

I rest my case - flere forskellige indlæg fra to tråde er blandet sammen af JenifferRomatica - det fører for vidt at skulle udrede teksten. Men selvfølgelig er udenlandske kvinder ikke bedre uddannet end danske, tværtom. Vi har fri uddannelse i dk og SU. DK er derudover langt mere velstående end de fleste andre lande. Når det så er sagt er kortuddannet / ufaglærte overrepræsenterede blandt sexarbejdere. Betyder det at man ikke kan møde en veluddannet og såkaldt kultiveret sexarbejder? Nej det kan man godt, men statistisk set er der langt i mellem dem

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu gik snakken fra nationalitet og etnicitet til socialklasse og uddannelsesniveau. Så skal vi alle passe på at vi ikke får advarsler.

Jeg tror personligt (men jeg har ingen data at trække på) at der er relativt færre højtuddannede end lavt/ikke uddannede prostituerede, primært af to grunde:

• De har mindre at vinde, fordi de i forvejen tjener gode penge og har en solid økonomi.
  • De har mere at tabe, fordi en afsløring af at de er prostituerede og evt. er skattesnydere kan koste dem karrieren.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Egentlig behøver vi ikke alle disse sidespring ud i uddannelse, socialklasser og kulturelt niveau. 
I min optik afspejler prisen meget godt kvaliteten. De danske piger koster en smule mere end de fleste udenlandske og i et frit marked, siger det mig, at et besøg hos dem er lidt mere attraktivt - alt i alt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Eroguide - are you for real?
Stedet hvor vi grupperer prostituerede i socialgrupper og på samme gang spørger hinanden hvilken thaipige som kan deep throat, hvem som knalder uden kondom og hvem som er bedst til anal uden klynk...!!!

Hvis socialgrupper måledes efter evnen at overleve de sværeste af omstændigheder, efter evnen at føle empati for tabere, talentet at hjælpe mennesker i seksuel og kropslig nød og på samme gang klare at udstå de dummeste, mest uforskammede og ubehagelige mail, sms, telefonkontakter og fysiske konfrontationer ... så tilhører de fleste GP'er socialgruppe 1 og de fleste af EG's brugere og pigernes kunder socialgruppe 10 og nedad.

Disclosure:
Jeg har en favorit blandt thaikvinderne i Kbh. Hun gik tre år i skole i Thailand og lærte næsten at læse. Snakker nogenlunde svensk og dansk. Hvilken socialgruppe tilhører hun?
Hun er en djævel på at lave mad og siden jeg fik hende at forstå at økologiske grøntsager og kød oftest er bedre, er hun blevet en fantom på at lave mad. Hun er en dynamo i haven og har næsten magisk forstand på hvordan planter vil have det (ja, jeg har haft hende på besøg mere end en gang, og hun får mere gjort på en dag end jeg får på en måned). Hun er streetsmart på en måde jeg kun kan drømme om og har en overlevelseevne som topper de fleste af os forkælede og klynkende mennesker heroppe. På den måden minder hun mig om svenskerne oppe i det mest nordre af Sverige hvor man lever til man dør og ikke beklager sig undervejs.

Hver gang jeg har haft en dum snak med min ekskone, eller kommer fra et kompliceret arbejdsmøde hvor alle uddannede hjerner fra de overste socialgrupper går på højtryk, vil jeg bare være med hende og komme tilbage til livet; det som man lever - ikke det man planerer eller tænker ud. Kultiverede mennesker har jeg i overflod omkring mig; de jeg mangler er dem hvis kroppe og sjæle spiller sammen på den måde Gud havde tænkt sig. Skal jeg betale for det, so be it.

Socialgruppe? Couldn't care less.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Vi har alle vores præferencer, for dit og dat, jeg hælder måske mest mod de danske GP'er, af to ret afgørende grunde. 

For det første er de generelt de nemmeste at tale med (og der findes naturligvis også udenlandske med et smukt engelsk, men der er en stor risiko for det modsatte). Jeg tjekker generelt ikke deres socialklasse eller uddannelseniveau, men finder menneskekundskab, livsklogskab og empati som i den grad overgår gennemsnitlige danske mænd - også i socialklasse 1 (og jo, der kan være smuttere imellem).

Det andet er, at selvom man kan være socialt udsat, så har danske kvinder et valg - man undgår de ubehagelige steder med udenlandske handlede piger - det er for mig personlig et kæmpe plus. Alt afhængig af kontaktformen kan man naturligvis også her risikere at løbe ind i kvinder med misbrugsproblemer, eller tydelig ulyst til intimitet, efter at betalingen er faldet -  men heldigvis er risikoen igen mindre.

Hvad taler for de udenlandske, gerne på gennemrejse, kvinder? Jeg kan da godt forstå, de synspunkter, man møder, de udenlandske piger har generelt lavere priser, de udenlandske piger har stort set uden undtagelse BJ uden på programmet, ofte uden ekstrapris (og se andre tråde, det er så ikke altid helt frivilligt), er man til meget unge piger, 'barely legal' - så er udvalget lavt blandt de danske piger. 

Enhver må jo gøre op med sig selv, hvad der vejer tungest, når man kaster sig ud i nye oplevelser i GP universet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest HrFlint

Denne tråd har bevæget sig i mange retninger og flere se ud til at svare i forhold til enkelt pointer eller i forhold til foregående indslag. Cassanova startede ud med at konkludere, at udenlandske GPer var bedst uden konkret argumentation. Nu har vi så fået forskellige perspektiver på individuelle præferencer generelt. I mødet med en kvinde, uanset etnicitet eller klasse, så er det den konkrete oplevelse, der tæller. 
Jeg har primært forsøgt at holde det generelt ud fra statistik og Vive’s rapport samt nogle konkrete oplevelser.

Kan man samle op på tråden og pege på noget, som går igen i indslagene:

Fordelene ved danske kvinder ser ud til at være kommunikationen og at sandsynligheden for direkte tvang er mindre. Fordelene ved udenlandske kvinder er variationen - der er simplethen mere at vælge imellem. Konkurrencen er dermed også hårdere og priserne  bliver lavere og/eller de tilbyde ydelser, danske kvinder ikke gør (uden) Sidstnævnte kan muligvis også opfattes som en bagdel.

Ellers stritter fordel og ulemper i alle retninger.

Del dette indlæg

Link til indlæg
HrFlint skrev, for 59 minutter siden:

og/eller de tilbyde ydelser, danske kvinder ikke gør (uden)

Det burde egentlig også sige noget om hvor “unaturligt” det er at stortset alle unge udenlandske piger sutter uden når de unge danske piger - som vi alle er enige om, generelt, er i branchen mere frivilligt og uden tvang - oftest vælger at der skal bruges kondom.. Har set flere anmeldelser hvor brugeren skriver at pigen spyttede ud i en vådserviet under blowjobbet eller vaskede med vådservietter hele tiden osv.. Flere tilfælde hvor det var aftalt uden kondom men så kom kondomet alligevel på og lignende scenarier.. Det tyder jo ellers på de bare er vilde med sæd:ph34r::P.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 11 minutter siden:

Det burde egentlig også sige noget om hvor “unaturligt” det er at stortset alle unge udenlandske piger sutter uden når de unge danske piger -

Enig der er nok en årsag til at du kan få næsten alle ydelser hos de udenlandske kontra de danske. 
Alt lige fra urin, prostata, anal kys, uden gummi med mere. 
nok ikke fordi de er meget anderledes end danske. 
de har bare ikke så meget valg. 
ingen piger ville om normale omstændigheder tilbyde næsten alt. Og næsten uden grænser. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 1 time siden:

Det burde egentlig også sige noget om hvor “unaturligt” det er at stortset alle unge udenlandske piger sutter uden når de unge danske piger - som vi alle er enige om, generelt, er i branchen mere frivilligt og uden tvang - oftest vælger at der skal bruges kondom.

I min optik lyder det mere som om, at du argumenterer for dit eget syn på, at blow skal være med kondom for at være “naturligt”. Jeg synes ikke, at din underliggende præmis holder. Der, hvor din underliggende pointe går på, at blow med gummi indikerer “frivillig og uden tvang”, mens blow uden så må være det modsatte. Heller ikke selvom du forsøger at bløde argumentationen en lille smule op med “generelt” og “stort set alle”.

@Larschristian har dog en valid pointe i hans tilføjelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 2 timer siden:

Det burde egentlig også sige noget om hvor “unaturligt” det er at stortset alle unge udenlandske piger sutter uden når de unge danske piger - som vi alle er enige om, generelt, er i branchen mere frivilligt og uden tvang - oftest vælger at der skal bruges kondom.. Har set flere anmeldelser hvor brugeren skriver at pigen spyttede ud i en vådserviet under blowjobbet eller vaskede med vådservietter hele tiden osv.. Flere tilfælde hvor det var aftalt uden kondom men så kom kondomet alligevel på og lignende scenarier.. Det tyder jo ellers på de bare er vilde med sæd:ph34r::P.. 

Mange ydelser kan man måske tilskrive at pigerne ikke har så mange valg om deres egne ydelser, men i forhold til blow uden har alle de tre danske kvinder jeg har mødt gennem sugardating givet blot uden kondom på eget initiativ (en af dem med udlæsning i munden), så jeg tror altså også der ligger noget dansk bordel/regler i ikke at ville udstille kollegaer og derfor gør alle det med. 

En del dansk privat diskret kvinder tilbyder også sex uden. 

Så lige specifikt blow uden er måske ikke så sort/hvid. 

Men jeg skal da indrømme at lige blow uden er en stor grund til jeg besøger udenlandske, omend udvalget af danske kvinder i mit område ikke er stort.

Du Jennifer frister mig dog, men er også 1-1,5 time kørsel væk, så jeg har aldrig gjort alvor af tanken.

Redigeret af Elprebsi

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, for 2 timer siden:

I min optik lyder det mere som om, at du argumenterer for dit eget syn på, at blow skal være med kondom for at være “naturligt”. Jeg synes ikke, at din underliggende præmis holder. Der, hvor din underliggende pointe går på, at blow med gummi indikerer “frivillig og uden tvang”, mens blow uden så må være det modsatte. Heller ikke selvom du forsøger at bløde argumentationen en lille smule op med “generelt” og “stort set alle”.

@Larschristian har dog en valid pointe i hans tilføjelse.

Så Larschristians pointe (der er næsten den samme som min bare med nogle flere tilføjelser) er valid men min pointe er ikke:ph34r:.?

Jeg har sat “naturligt” i gåsetegn da det var i mangel på bedre ord for at det normaltvis ikke føles naturligt at tage (mange) fremmede tissemænd i munden, uden en form for beskyttelse, både i forhold til seksuelt overførte sygdomme men i særdeleshed i forhold til en - ifølge min mening - sund afstand til hvilken grad af intimitet man sælger.. 

Så det er ikke stortset alle udenlandske piger der tilbyder oral uden.? Du forholder dig slet ikke til mine udsagn omkring anmeldelser hvor pigen spytter under oral eller tørre med vådservietter og deslige.. Hvorfor tænker du at pigerne gør det.? Eller “glemmer” at oral var uden.?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Elprebsi skrev, 1 time siden:

Mange ydelser kan man måske tilskrive at pigerne ikke har så mange valg om deres egne ydelser, men i forhold til blow uden har alle de tre danske kvinder jeg har mødt gennem sugardating givet blot uden kondom på eget initiativ (en af dem med udlæsning i munden), så jeg tror altså også der ligger noget dansk bordel/regler i ikke at ville udstille kollegaer og derfor gør alle det med. 

En del dansk privat diskret kvinder tilbyder også sex uden. 

Så lige specifikt blow uden er måske ikke så sort/hvid. 

Men jeg skal da indrømme at lige blow uden er en stor grund til jeg besøger udenlandske, omend udvalget af danske kvinder i mit område ikke er stort.

Du Jennifer frister mig dog, men er også 1-1,5 time kørsel væk, så jeg har aldrig gjort alvor af tanken.

Jeg var helt bestemt ikke klar over at man kunne (tillade sig at) give et blow med kondom før jeg startede i branchen.. Første gæst jeg havde fik narret mig til at sutte uden og han kom mig i munden.. Jeg besluttede lige der og med det samme at hvis jeg skulle sutte så mange fremmede tissemænd uden kondom så skulle jeg eddermame ikke være i den branche.. Indtil telen fortalte mig at man aldrig suttede uden kondom.. Det var sådan en lettelse og befrielse fordi jeg fandt mig super godt tilpas i alt andet i jobbet lige pånær det at skulle smage så mange forskellige mænd på en dag og så bagefter kysse mine børn godnat.. 

Jeg er klar over ikke alle har det som mig.. Og jeg har da bestemt også danske kollegaer der tilbyder oral uden og jeg vil aldrig dømme dem eller lignende.. Jeg ved jo de helt selv har valgt det.. Men ja hvis man har det som mig så kunne jeg forestille mig at det ville være rigtig svært at starte op som privat diskret nu om dage uden til sidst at blive lokket til at sutte uden for at der ville være penge nok i det for dem..

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 6 timer siden:

Indtil telen fortalte mig at man aldrig suttede uden kondom.. Det var sådan en lettelse og befrielse fordi jeg fandt mig super godt tilpas i alt andet i jobbet lige pånær det at skulle smage så mange forskellige mænd på en dag og så bagefter kysse mine børn godnat..

Selvfølgelig skal du ikke sutte uden kondom hvis du ikke har lyst. Og lige så selvfølgeligt skal du afholde dig for at tale grimt om andre der sutter uden, også selvom de er udlændinge - eller måske specielt når de er udlændinge.

Jeg skal heller ikke gøre ting jeg ikke har lyst til. Og jeg har ikke lyst til at få suttet pik med kondom. Og jeg har absolut ikke lyst til at betale for sex, hvis den sex jeg betaler for ikke omfatter blowjob uden.

Der er også prostituerede der ikke kan holde ud at kysse. Eller prostituerede der ikke kan holde missionærstillingen ud. Osv. osv. Dem har jeg heller ikke lyst til at besøge.

I øvrigt er det pudsigt at du gerne vil røre ved dine børn med de hænder der har rørt ved fremmed pikke når du ikke vil kysse dem hvis du har haft en pik i munden.

Redigeret af wag

Del dette indlæg

Link til indlæg
wag skrev, for 2 timer siden:

Selvfølgelig skal du ikke sutte uden kondom hvis du ikke har lyst. Og lige så selvfølgeligt skal du afholde dig for at tale grimt om andre der sutter uden, også selvom de er udlændinge - eller måske specielt når de er udlændinge.

Jeg tror heller aldrig du har set mig skrive grimt om en eneste kollega.. Så jeg ved ikke lige hvorfor du føler behov for at minde mig om det.? 

Jeg kan vaske mine hænder rigtig godt og grundigt (faktisk så grundigt at de bliver sterile det vil jeg simpelthen ikke med min mund:P).. Og jeg har faktisk heller ikke tendens til at rører ved deres mund med mine hænder i det hele taget.. Der er faktisk mange ting jeg rør ved med mine hænder som jeg aldrig ville putte i min mund sådan generelt så for mig at se er der kæææmpe forskel.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Om de danske glædespiger et bedre end de udenlandske er vel bl a et spørgsmål om kemi, kommunikation mv - jeg vil til enhver tid vælge en dansk. Og grunden er at jeg har en forventning om at de danske piger i modsætning til de udenlandske piger, generelt er selvstændige individer som selv styrer deres liv.

De udenlandske, - hvem står bag dem, hvordan finder de lige et værelse i Odense, Kruså, Roskilde eller Hvam.

Hvem tager en bid af deres indtægt, hvem laver deres annoncer og har de arbejdstilladelse i dk, betaler de skat til vores fælles kasse. Svaret kender vi alle, derfor ingen besøg herfra.

Del dette indlæg

Link til indlæg
wag skrev, for 13 timer siden:

I øvrigt er det pudsigt at du gerne vil røre ved dine børn med de hænder der har rørt ved fremmed pikke når du ikke vil kysse dem hvis du har haft en pik i munden.

Vel ikke forskel på alle de mænd/kvinder som onanere og også krammer deres børn godnat :D  

Del dette indlæg

Link til indlæg

De fleste går jo nok som Jennifer: Vasker hælder efter have rørt ved en pik. Det er straks lidt sværere at vaske munden lige så effektivt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...