Hop til indhold

OVERGREB OG HÅRD BEHANDLING

Featured Replies

Skrevet

Jeg kan slet ikke forstår at nogen personer kan synes sådan noget skal ties ihjel.? Nej idiotspassernarren skal bare hænges ud ALT hvad han kan.. kan vi lave nogle løbesedler og hænge op.? Det er jeg total frisk på at deltage i.!!  What the fuck is wrong with people.? Prøver man seriøst at beskytte overfaldsmanden.? 

Skrevet
TheLion skrev, for 1 time siden:

Først og fremmest tak for at dele historien. Æv. Hvis man kan sige det sådan, uden at det skal lyde forkert, så undrer det mig måske ikke helt og alligevel er det altid et chok når det sker. Når jeg siger det, så er det fordi der efterhånden gennem de sidste par år har været rigtige mange ubehagelige fortællinger fremme. Senest også f.eks. af GP’er der er blevet truet af en fyr/mand med en pistol og hans ven.

Det er jo dels rigtig fint, at du deler historien her på sitet og så skriver du at manden er blevet politianmeldt – jeg ser dog ikke umiddelbart nogen modsætning mellem at gøre det altså politianmelde nogen og så at være GP. Det du beskriver lyder jo som en voldtægt, da pigen siger fra og bliver presset til sex uden kondom og det er ikke i orden selvom man sælger sex. Så på en måde er vi ude over det etiske – det lyder bare som noget man rendyrket hverken må eller bør gøre.

Det er altid ærgerligt at høre – også fordi det laver mere af den slags spændinger mellem kønnene. At fyre/mænd altid er på en måde – piger altid er på en anden. Du ender selv med at skrive at fyre/mænd ikke er berettiget til at opføre som de vil over for en GP – men er det f.eks. alle der gør har en meget voldsom adfærd overfor piger? Typisk er det et mindretal der ødelægger det for alle andre med f.eks. meget voldsom adfærd. Jeg tror det er vigtigt at huske på at GP’er desværre både kan udsættes for trusler og vold. Det kan være både fra både bagmænd/pimps, klienter evt. Det kunne have været fedt også at høre fra din venindes egen mund. Jeg kan uanset hvad kun have stor respekt for at man her vælger at gå ud med historien. Det lyder godt nok ikke rart.

Jeg kan ud fra en dine senere kommenterer forstå at der her er tale om en mand af en anden etnisk oprindelse.

Jeg synes egentlig at det er fint at ts deler historien. Jeg kan ikke se noget drama i det? Det sagt så er det selvfølgelig ikke orden at dele nogens nummer som allerede er blevet påpeget af en moderator eller hænge nogen ud. Det kunne også være fedt at høre fra den GP der blev udsat for dets egen mund men måske er det ikke muligt på grund af hvad der er sket :)

/TheLion

Kender til en del piger i thaimiljøet, og vil lige påtale, før dette går hen og bliver et racistisk problem, at mange danske mænd ingen respekt har for thaipiger. Siges der man ikke giver deepthroat, er der ca 20% af mænd der slligevel tager fat i hovedet og forsøger at banke i bund.

I sidste uge talte jeg med en, som ikke tilbyder uden gummi, og alligevel under b2b skal mange af kunderne lige prøve at snige den indenfor.

Så desværre er der også MEGET store idioter bla danskere... men de tror nok alle thai'er er her illegalt så de intet kan stille op.

Et andet udbredt problem er danske mænds opførsel når døren bliver åbnet af en thai. Selvom kvinden står med sin telefon og er i gang med at tale, kommer de med udtalelser på dansk som: skal du flækkes? Vil du kneppe so? Er du klar til at få så meget pik at du græder bagefter etc etc.. sikkert fordi de ikke regner med en thai fatter noget som helst dansk. Men hvem er i telefonen? Et barn hun har med en dansker? En almindelig massagekunde? Told og skat?

Og så er der selvfølgelig den respektløshed herinde, hvor folk smider gader, veje, stræder etc op, hvor en GP kan findes, til trods for at det ikke er offentliggjort i deres annoncer.

Respekten for GP'er er simpelthen for fjern i mange henseender.. 

Kan huske en herinde i en tråd skrev " hvad sker der med dem og deres vådservietter?"

Hvis man/i er klar over, hvor mange mænd der træder ind til et bj og ikke vil bade før, trods man lige kommer fra arbejde, nogle stinker direkte fra pikkemanden allerede før de tager underdrengen af.  Og ja også danske mænd!

Bare lidt stof til eftertanke^_^

Skrevet

Ønsker veninden alt det bedste og at hun får det godt igen.

Her er et link som måske kan blive brugbart for dem der måtte ende i en lignende skrækkelig situation.

Politi

Respekter altid hinandens grænser og sig fra,  man må gerne skifte mening undervejs. Ligeså snart grænsen overtrædes, selv under akten, kan og skal det have konsekvenser. Alle skal kunne føle sig tryg i dette land. Alle skal have ret til hjælp i dette land. FORBRYDERE må aldrig slippe for straf.

Tak til trådstarter for at hjælpe med at beskytte veninden og andre kvinder.

Skrevet
h3h3h3h3 skrev, for 21 timer siden:

Det er jo 100% voldtægt da samtykke fra kvinden forsvinder når han tvinger ubeskyttet sex. I fængsel med den idiot.

Og udvisning

Skrevet
JenniferRomantica skrev, den 12.5.2024 at 12:27:

Jeg kan slet ikke forstår at nogen personer kan synes sådan noget skal ties ihjel.? Nej idiotspassernarren skal bare hænges ud ALT hvad han kan.. kan vi lave nogle løbesedler og hænge op.? Det er jeg total frisk på at deltage i.!!  What the fuck is wrong with people.? Prøver man seriøst at beskytte overfaldsmanden.? 

Nej ingen vil beskytte overfaldsmanden, men nu har jeg altså selv været anklaget for voldtægt af en pige som jeg ikke en gang havde sex med, bare fordi jeg slog op med hende. 
Siger ikke denne situation er løgn, men der er en grund til man ikke afgører sager i den offentlige domstol. 

Skrevet
thailover1 skrev, den 12.5.2024 at 12:45:

Kender til en del piger i thaimiljøet, og vil lige påtale, før dette går hen og bliver et racistisk problem, at mange danske mænd ingen respekt har for thaipiger. Siges der man ikke giver deepthroat, er der ca 20% af mænd der slligevel tager fat i hovedet og forsøger at banke i bund.

I sidste uge talte jeg med en, som ikke tilbyder uden gummi, og alligevel under b2b skal mange af kunderne lige prøve at snige den indenfor.

Så desværre er der også MEGET store idioter bla danskere... men de tror nok alle thai'er er her illegalt så de intet kan stille op.

Et andet udbredt problem er danske mænds opførsel når døren bliver åbnet af en thai. Selvom kvinden står med sin telefon og er i gang med at tale, kommer de med udtalelser på dansk som: skal du flækkes? Vil du kneppe so? Er du klar til at få så meget pik at du græder bagefter etc etc.. sikkert fordi de ikke regner med en thai fatter noget som helst dansk. Men hvem er i telefonen? Et barn hun har med en dansker? En almindelig massagekunde? Told og skat?

Og så er der selvfølgelig den respektløshed herinde, hvor folk smider gader, veje, stræder etc op, hvor en GP kan findes, til trods for at det ikke er offentliggjort i deres annoncer.

Respekten for GP'er er simpelthen for fjern i mange henseender.. 

Kan huske en herinde i en tråd skrev " hvad sker der med dem og deres vådservietter?"

Hvis man/i er klar over, hvor mange mænd der træder ind til et bj og ikke vil bade før, trods man lige kommer fra arbejde, nogle stinker direkte fra pikkemanden allerede før de tager underdrengen af.  Og ja også danske mænd!

Bare lidt stof til eftertanke^_^

Helt enig i det her, og kender flere thai piger som snakker om disse oplevelser, inkl. nogen som slet ikke er sex arbejdere men der bliver antasttet på gaden. 

Oveni så er thai piger enormt søde, og det nok derfor de kan blive et let offer, desværre. 

Skrevet
Randy skrev, for 2 timer siden:

Helt enig i det her, og kender flere thai piger som snakker om disse oplevelser, inkl. nogen som slet ikke er sex arbejdere men der bliver antasttet på gaden. 

Oveni så er thai piger enormt søde, og det nok derfor de kan blive et let offer, desværre. 

Ja det er rigtig trist - og når man kender til disse beretninger, og ser hvordan folk automatisk fyrer af i flæng: det er også de arabere, de s... muslimer.

Så væmmes jeg nogle gange og føler mig flov over at være dansker. Vi skullede være et af de mest dannede og empatiske folkefærd. Det gælder så ikke overfor asiatere.

Skrevet
Samanthawild skrev, den 11.5.2024 at 20:53:

Til alle kvinder dette måtte vedrøre og vedkomme. 

Her til aften er en af mine veninder blevet udsat for et overgreb i forbindelse med en aftale med en mand på dette mobilnr. 93xxxxxx

vedkommende havde bestilt 45 min og betalt for dette med kondom. Da de skal til at have sex holder han min veninde hårdt ned i madrassen og trænger op i hende uden brug af kondom. Det var ikke det eneste han gjorde som var grænseoverskridende, men det det klart overskred alle etiske grænser og respekt. 

Han er blevet meldt til politiet, og det vil vi altid gøre selvom vores profession nok er som glædespiger, men det berettiger ikke mænd til at opføre sig som de vil. 

Ved ikke hvor man ellers kan gøre opmærksom på det end her. Bliver jo nervøs for at andre kvinder bliver udsat for samme omgang. 

Bh. 

Samantha 

kunne være rat vide hvor det er sket lands del ??

Skrevet

Hej Samantha. Jeg håber at du og din veninde er okay. Det er noget forfærdeligt noget din veninde har været igennem og jeg håber hun får det bedre, og at politiet fanger det beskidte dyr.
Jeg er selv araber og er ny til det her, så jeg ville også lige sige: Vi andre væmmes også ved det, disse personer gør. De giver os et dårligt ry. Kvinder(alle mennesker) skal behandles med respekt.

• 4 weeks later...
Skrevet
JenniferRomantica skrev, den 11.5.2024 at 23:56:

Jeg modtager gerne nummeret og sender det videre til de piger jeg kender<3.. 

Du er velkommen at oplyse mig nr. 

Det hvad han da gøre er på ingen måder ok. 

Men jeg har oplevet selv at mænder er fristed at smidt kondomen skjult når de få chancen til det.  

Det er bare så træls at man skal være så OBS og få faktisk ikke love til at slappe af og give sig selv hen. Fordi nogen mænder kan finde på at gøre sådan noget. 

Mvh Ann_nass89 ❤

Skrevet
thailover1 skrev, den 14.5.2024 at 13:47:

Ja det er rigtig trist - og når man kender til disse beretninger, og ser hvordan folk automatisk fyrer af i flæng: det er også de arabere, de s... muslimer.

Så væmmes jeg nogle gange og føler mig flov over at være dansker. Vi skullede være et af de mest dannede og empatiske folkefærd. Det gælder så ikke overfor asiatere.

Kan vi blive fri for generaliseringer, tak.

Det gælder uanset om vi taler om muslimske mænd eller danske mænd. Man er simpelthen nødt til ikke at generalisere, når der tales om nogen der opfører sig så træls, ulovligt, usympatisk og ubehøvlet.

Jeg er ikke flov over at være dansker fordi et fåtal ikke kan opføre sig ordentligt. Jeg er heller ikke flov over at være menneske fordi Putin er menneske.

Man opfører sig pænt og ordentligt og påtaler når andre ikke gør. Herinde har jeg ofte lyst til at påtale “unødvendigt vulgært og plat sprog, men undlader, da det jo ikke rigtigt skader, hvis ikke det bliver til mere end sprog. Jeg tænker….. tænk hvad pigerne må høre på, når der skrives som en lille del brugere gør også herinde.

Skriv pænt og respektfuldt, det hjælper også til at opføre sig pænt og ordentligt og det er alle bedst tjent med. Man betaler for sex, ikke for at være grov, nedladende eller grænseoverskridende. Har man aftalt groft sprog og dominerende behandling er det naturligvis ok, ellers ikke. Aldrig.

Det er naturligvis ok, at det ikke er tilladt at hænge nogen ud med identitet herinde. Det kunne jo være en hævnakt eller endda forsøg på pression. Det er ok at fortælle om episoden og sige at man kan få oplysninger  vi a PB.

Redigeret af Slowman

Skrevet
Slowman skrev, for 17 timer siden:

Kan vi blive fri for generaliseringer, tak.

Det gælder uanset om vi taler om muslimske mænd eller danske mænd. Man er simpelthen nødt til ikke at generalisere, når der tales om nogen der opfører sig så træls, ulovligt, usympatisk og ubehøvlet.

Jeg er ikke flov over at være dansker fordi et fåtal ikke kan opføre sig ordentligt. Jeg er heller ikke flov over at være menneske fordi Putin er menneske.

Man opfører sig pænt og ordentligt og påtaler når andre ikke gør. Herinde har jeg ofte lyst til at påtale “unødvendigt vulgært og plat sprog, men undlader, da det jo ikke rigtigt skader, hvis ikke det bliver til mere end sprog. Jeg tænker….. tænk hvad pigerne må høre på, når der skrives som en lille del brugere gør også herinde.

Skriv pænt og respektfuldt, det hjælper også til at opføre sig pænt og ordentligt og det er alle bedst tjent med. Man betaler for sex, ikke for at være grov, nedladende eller grænseoverskridende. Har man aftalt groft sprog og dominerende behandling er det naturligvis ok, ellers ikke. Aldrig.

Det er naturligvis ok, at det ikke er tilladt at hænge nogen ud med identitet herinde. Det kunne jo være en hævnakt eller endda forsøg på pression. Det er ok at fortælle om episoden og sige at man kan få oplysninger  vi a PB.

Mener du at jeg generaliserer?

Jeg påtaler jo netop at jeg er flov over st være dansker, når folk automatisk beskylder alle andre end etniske danskere, når jeg netop pointere at der ikke er forskel på befolkningsgrupperne 

• 2 weeks later...
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.