Hop til indhold

Vild med bekendtes brugte trusser

Featured Replies

Skrevet

Nu bruger jeg jo ikke længere trusser selv, men da jeg gjorde jeg havde jeg nogen sæt hvor trusser og BH passede sammen og desuden nogen jeg havde fået i gave som havde en særlig betydning for mig. Andre kunne jo ikke se hvilken værdi de havde for mig, men jeg ved da at ville blive rigtig ked af det hvis nogen af mine yndlingstrusser pludselig var væk.

Skrevet
Dillermand Junior skrev, for 3 timer siden:

Men hvad nu hvis veninden eller naboen feks. har angst, har overgreb med sig i bagagen eller har haft en stalker altsammen noget man ikke kan se på hende eller måske ved og man så stjæler trusserne og hun opdager det og får det rigtigt skidt mentalt fordi det trigger noget i hendes bagage så er det næppe helt så harmløst endda. 

En fællesnævner for folk der har oplevet indbrud er den ubehagelige følelse af at en ukendt fremmed har krænket ens private rum, og hjem og uvisheden om det kan ske igen den usikkerhed beskrives som meget ubehagelig og det er lidt den samme oplevelse kvinden det går udover kan opleve uvisheden om det vil ske igen og hvad motivet er bag den fremmede der har stjålet trusserne ville de bare det eller går de længere næste gang. 

Inden man bare skyder det hen som harmløst så handler det i bund og grund om samtykke

Hvis bare folk gik lige så meget op i pigerne de besøgers velfærd som et hypotetisk scenarie om en mand som fortæller om hans fantasi at lugte til naboens trusser uden hun ved det ....  Min eneste undren er faktisk bare at når man kan sidde og have en normal samtale om at blive skidt i munden, uden at fordømme, burde man så ikke også kunne snakke civiliseret til en mand som fortæller om hans fantasi uden nærmest at kalde ham en forbryder. Ak ja, er bange for at skrive noget da dig og vennerne rapportere alt jeg skriver. Lidt komisk jeg faktisk ikke har skrevet herinde i næsten 1 måned og første kommentar jeg laver, så er du på pletten. 

Skrevet
  • Author
Spectrum skrev, for 1 time siden:

Man kan sagtens have en pervers tankegang og samtidig opføre sig anstændigt. 

Det er en del af min fetich at gøre noget frækt, hemmeligt og forbudt. Så kan det ikke siges mere tydeligt. Jeg er tillige mester i at lægge røgslør ud, så ingen opdager en dyt. Har jeg prøvet før. Er der nogen, der har nogle idéer, er de velkomne, alle andre og især moralens hellige vogtere skal holde KÆFT.

Skrevet
peterbrusebad skrev, for 9 minutter siden:

Lidt komisk jeg faktisk ikke har skrevet herinde i næsten 1 måned og første kommentar jeg laver, så er du på pletten. 

Fordi logikken er helt væk det ene er uanset hvad man selv synes om det noget der sker med samtykke det andet er ikke deri den markante og altafgørende forskel. 

Det eneste vi er enige om er at man ikke behøver at svine manden til men problemet med hans fetish er at han involverer andre der ikke har bedt om det eller ønsker det uden samtykke, ligesom en blotter gør eller chefen der begår sexchikane og derfor er der nogen der mener at det er et etisk og moralsk problem. 

Skrevet
Dillermand Junior skrev, for 4 minutter siden:

ligesom en blotter gør eller chefen der begår sexchikane

jeg vil mene at i de eksempler du nævner, der er der ofre, i den fantasi han nævner, der er ingen ofre. Jeg vil hellere have at skorstensfejren har snust til mine underbukser uden jeg ved det end han hiver pikken frem foran mig inden han går. Synes du er helt forkert på den med de eksempler. Men fred være med det.. Vil dog ikke kalde dine eksempler bizarre, bare meget mærkelige.

Skrevet

Der er grader af hvor ekstreme de er er eller hvor ofte den det går udover føler sig krænket eller ubehagelig eller ej men fællesnævneren er at det sker uden samtykke at kvinden aldrig sagde ja eller ønskede at blive inddraget i hans fetish eller udlevelse af sin seksualitet og deri er problemet

Redigeret af Dillermand Junior

Skrevet
Liderlig bessefar skrev, 1 time siden:

Det er en del af min fetich at gøre noget frækt, hemmeligt og forbudt. Så kan det ikke siges mere tydeligt. Jeg er tillige mester i at lægge røgslør ud, så ingen opdager en dyt. Har jeg prøvet før. Er der nogen, der har nogle idéer, er de velkomne, alle andre og især moralens hellige vogtere skal holde KÆFT.

Jeg er sikker på at du kan finde en gp som godt vil lade dig snuse til hendes brugte trusser. Du kan sikkert  også få hende til at posere for dig. Det er vel også lidt forbudt, selv om det er aftalt spil.

Skrevet
Miza skrev, for 2 timer siden:

Nu bruger jeg jo ikke længere trusser selv, men da jeg gjorde jeg havde jeg nogen sæt hvor trusser og BH passede sammen og desuden nogen jeg havde fået i gave som havde en særlig betydning for mig. Andre kunne jo ikke se hvilken værdi de havde for mig, men jeg ved da at ville blive rigtig ked af det hvis nogen af mine yndlingstrusser pludselig var væk.

Du bruger ikke trusser? 

Skrevet
Miza skrev, for 4 minutter siden:

Nix

Du er simpelthen altid bundløs?

Skrevet
Spectrum skrev, for 6 minutter siden:

Du bruger ikke trusser? 

Det gør jeg altså heller ikke 

Skrevet

Jeg kan ikke se nogen grund til yderligere afsporing her i tråden. Nysgerrige er velkomne i mon indbakke.

Skrevet
Liderlig bessefar skrev, for 8 timer siden:

alle andre og især moralens hellige vogtere skal holde KÆFT.

Du kan da selv holde kæft. Tæl pænt i andre tråde, for denne kommer du ikke tilbage til.

Skrevet
Skilgannon skrev, den 13.5.2024 at 11:03:

Du kan jo så overveje om det resten af verden den er gal med eller dig selv.

Tag det i PM: Din besked var åbenlyst ikke beregnet til andre end den person, som jeg lige lige har bedt om at trække følehornene til sig.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.