Hop til indhold

Vild med bekendtes brugte trusser

Featured Replies

Skrevet

Hejsa.

Er der nogen, der har det ligesom jeg. Jeg er jo, som beskrevet i en anden tråd, godt oppe i årene, konen gider ikke mere, og jeg har hverken lyst til at bryde ud af forholdet eller gå til GP. Så jeg må jo forlyste mig, som jeg nu kan.
Jeg har derfor slået mig på et par kvinders brugte trusser.

Jeg har et par emner, hvor jeg godt kunne tænke mig at se - og ikke mindst lugte til - vedkommendes brugte trusser.
Det er lettere sagt end gjort. Når jeg har været på besøg hos dem og gjort mig et ærinde på badeværelset, hvor vasketøjskurven burde stå, så er der ingen trusser at se nogetsteds. De ligger gerne inde i vaskemaskinen, og det er måske lige frækt nok at åbne den for at finde hendes trusser mellem alt det andet.

Et af emnerne er held i uheld min nabo, men hun hænger aldrig sine trusser til tørre i det fri. Megen lugt ville der nok ikke være efter en vask, men jeg kunne da i det mindste se, hvad hun bruger af trusser.

Jeg tænker, at mit indlæg måske virker lidt grinern, men det er min lille fetisch, og det kunne jo være, der er nogen herinde, der har det ligesom jeg og ovenikøbet har haft held med at få fat i en kvindelig bekendts trusser.

Alt det der man kan købe af fremmede, brugte trusser, interesserer mig ikke. Det skal være fra specifikke kvinder.

På forhånd tak for svar.

Redigeret af Liderlig bessefar

Skrevet

Du snakker om at stjæle noget af det mest intime fra en kvinde...

Det er IMO på grænsen til et overgreb.. eller ihvertfald en form for... og på INGEN måde i orden !!

Jeg nyder selv trusser.... og har købt nogle af kvinder feks på instagram hvor man har haft en længere samtale kørende.. og på den måde er reletionen opstået...
Det har virket for mig

Skrevet

Jeg kunne godt tænke mig brugte trusser-automater, som de har i Japan. Men de er selvfølgeligt ikke med specifikke kvinders trusser.

Skrevet

At gå i dine bekendtes vasketøjskurv, eller i det hele taget rode i deres ting, er ikke i orden. Jeg synes faktisk det er perverst.

Betal dig fra det i stedet for, så der er rene linjer.

Skrevet

Eller gå på tinder eller lignende. Måske findes der kvinder der gerne vil have en lækker middag med dug hvis den eneste betaling er at slutte med at give dig trusserne i hånden. 

Skrevet

For mig at se så er din fetich rimelig “offerløs” da kvinderne højst sandsynlig aldrig vil finde ud af det så længe du ikke vælger dem fra La Perla eller lignende dyre mærker.. 

Jeg har dog ikke en løsning på hvordan du få fingrene i de omtalte brugte trusser.. For som du selv siger så er der grænser for hvad man kan tillade sig i sin jagt.. 

Jeg er dog også sikker på det vil ødelægge evt venskab eller naboskab hvis du bliver opdaget så det skal du jo have med i ligningen omkring hvorvidt det er det værd.. Især nabokonen kan jo give rigtig store problemer i ens nabolag hvis det er sådan er sted hvor alle kender alle.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Skrevet

Hvis jeg opdagede sådan noget fra en mandlig bekendt eller ven, så var han røget ud som ven. Det er slet ikke i orden. Vil du ha brugte trusser, så må du betale for det fra en der vil sælge dem, selvom det ikke er det du vil :(

Jeg håber du kommer på andre tanker. 

Skrevet
  • Author

Det sidste, jeg har brug for er fordømmelse. Who' s to judge? Jeg bad om et par fif til min hemmelige fetisch, ikke om nedsabling eller forkastelse. Kan være jeg er i en gråzone, hvem er ikke det, når det kommer til stykket.

Skrevet
Liderlig bessefar skrev, for 2 timer siden:

Det sidste, jeg har brug for er fordømmelse. Who' s to judge? Jeg bad om et par fif til min hemmelige fetisch, ikke om nedsabling eller forkastelse. Kan være jeg er i en gråzone, hvem er ikke det, når det kommer til stykket.

100 procent enig. Jeg læser om folk der laver tråde om at blive skidt i munden, og de får mere seriøse svar end dig som faktisk har en rimelig harmløs fetish. At kalde, at lugte til naboens trusser uden hun ved det er OVERGREB.. Hold da op, ikke noget at sige til folk er så sarte nu om dage hvis de ser det som Du beskriver som et overgreb .... Mit råd vil nok være som højere oppe i tråden, find en "chatte" ven, se om du kan bygge en relation der gør du føler du kender personen og så gør det klart inden i begynder at chatte at du gerne vil købe et par af hendes trusser på et senere tidspunkt når i har lært hinanden at kende.. Ellers skal du sku bare være forsigtig, værste der kan ske er din nabo synes du er pervers og du mister dem som venner og hun smider sine trusser ud og du bliver stemplet. Tvivler dog på hun skal gå til terapi for PTSD hvis hun finder ud af du har lugtet til hendes trusser.. Held og lykke :)

Skrevet
Liderlig bessefar skrev, 1 time siden:

Hej med dig

Tak for dit indlæg. 
Jeg bliver - som du nævner - rigtig ked af som det er blevet her på siden:  Fordømmelse - og nedsabling!

Jeg tør sjældent svare visse emner. Og jeg er ked af at vi her ikke kan skrive om de ting der fylder hos os!

Hvorfor kan I som visse tabu emner emmer og som I finder for perverse - hvorfor springer I ikke bare over disse indlæg?

I stedet skriver jeg PB til forfatteren i fisse indlæg. Men det ødelægger jo desværre debatten!

Men det vil jeg også gøre her. Desværre. Fordi her hersker en kultur, hvor der ikke er plads til åben dialog!!

Liderlig bessefar. Jeg skriver ob til dig. For jeg støtter dig og takker for dit indlæg

Skrevet
  • Author

Tak f

PeeHairy skrev, for 47 minutter siden:

Hej med dig

Tak for dit indlæg. 
Jeg bliver - som du nævner - rigtig ked af som det er blevet her på siden:  Fordømmelse - og nedsabling!

Jeg tør sjældent svare visse emner. Og jeg er ked af at vi her ikke kan skrive om de ting der fylder hos os!

I stedet skriver jeg PB til forfatteren i fisse indlæg. Men det ødelægger jo desværre debatten!

Liderlig bessefar. Jeg skriver ob til dig. For jeg støtter dig og takker for dit indlæg

Hejsa. Tak for støtten. Ja, jeg må blankt erkende, at jeg blev noget chokket over de svar, jeg fik..glæder mig til dit svar. Hvad betyder pb i fisseindlæg? Er det bare en almindelig pb her på sitet. Tak for svar.

Skrevet
Liderlig bessefar skrev, for 4 timer siden:

Du lyder som om du har brug for et reality tjek, det du vil ud i et jo nærmest et overgreb på de nævnte kvinder.

Du virker som om du synes det er en lille hygge fetish, og det ville det være hvis du betalte for det. Men at rende og rode i en kvindes vasketøj, det synes jeg sgu er langt ude og modbydelig opførsel

Hvis din kone opdager det er jeg sikker på du ryger ud på røv og albuer.

Skrevet
Liderlig bessefar skrev, for 52 minutter siden:

Tak f

Hejsa. Tak for støtten. Ja, jeg må blankt erkende, at jeg blev noget chokket over de svar, jeg fik..glæder mig til dit svar. Hvad betyder pb i fisseindlæg? Er det bare en almindelig pb her på sitet. Tak for svar.

Pb er bare en personlig besked til dig. Et brev. 
får det nok først skrevet i morgen

Skrevet
Liderlig bessefar skrev, for 7 timer siden:
Alt det der man kan købe af fremmede, brugte trusser, interesserer mig ikke. Det skal være fra specifikke kvinder.

På forhånd tak for svar.

Det er sjovt, jeg har det lige omvendt, nabo konens trusser tænder mig ikke, men det gør trusser der er blevet onaneret i, derfor bliver jeg nød til at købe dem.

Skrevet
kvinde 1966 skrev, for 12 timer siden:

Hvis jeg opdagede sådan noget fra en mandlig bekendt eller ven, så var han røget ud som ven. Det er slet ikke i orden. Vil du ha brugte trusser, så må du betale for det fra en der vil sælge dem, selvom det ikke er det du vil :(

spot one , det er temmelig grænse og respektløst .

Skrevet

Syntes din fetish er helt harmløs og tænder selv på brugte ankel sokker og nylonstrømper, men at gå i andres vasketøj kurv, er bare ikke orden, det er meget grænseløst og respektløst og meget intimt ! 

Slå en annonce op i stedet AL el andet, hvori du skriver at du søger brugte trusser mod betaling .

Skrevet
  • Author
Skilgannon skrev, for 17 timer siden:

Du lyder som om du har brug for et reality tjek, det du vil ud i et jo nærmest et overgreb på de nævnte kvinder.

Du virker som om du synes det er en lille hygge fetish, og det ville det være hvis du betalte for det. Men at rende og rode i en kvindes vasketøj, det synes jeg sgu er langt ude og modbydelig opførsel

Hvis din kone opdager det er jeg sikker på du ryger ud på røv og albuer.

Nu er det vist dig, der er totalt grænseoverskridende. Du trænger langt ind over mit ægteskab og foregiver at vide, hvad min kone vil gøre i en given situation. Det siger da en hel del om din respekt af andres hegnspæle. Og så grænser du jo til at karaktermyrde mig ved at mene, jeg har brug for et realitycheck og giver mig prædikat som modbydelig. Du er vist temmelig langt ude.

Skrevet
  • Author
Spectrum skrev, for 23 timer siden:

Jeg synes faktisk det er perverst.

Redigeret af Liderlig bessefar
Præcisering

Skrevet

Om hvorvidt at en kvindes brugte trusser stjæles og en mand bruger dem og det er harmløst eller et overgreb handler meget om kvinden det går udover vi kan sagtens sidde herinde og tænke harmløst hun kan højst blive sur ingen skade sket. 

Men hvad nu hvis veninden eller naboen feks. har angst, har overgreb med sig i bagagen eller har haft en stalker altsammen noget man ikke kan se på hende eller måske ved og man så stjæler trusserne og hun opdager det og får det rigtigt skidt mentalt fordi det trigger noget i hendes bagage så er det næppe helt så harmløst endda. 

En fællesnævner for folk der har oplevet indbrud er den ubehagelige følelse af at en ukendt fremmed har krænket ens private rum, og hjem og uvisheden om det kan ske igen den usikkerhed beskrives som meget ubehagelig og det er lidt den samme oplevelse kvinden det går udover kan opleve uvisheden om det vil ske igen og hvad motivet er bag den fremmede der har stjålet trusserne ville de bare det eller går de længere næste gang. 

Inden man bare skyder det hen som harmløst så handler det i bund og grund om samtykke  eller uden samtykke TS vil inddrage andre kvinder der ikke har bedt om det eller ønsket det i sin personlige fetish og det skal ske uden samtykke som en del af præmisen. 

Det er helt legitimt at mene at man ikke bør indrage andre kvinder i sin fetish uden samtykke og uden at vide om det man gør mentalt føles utrygt og ubehageligt for dem. 

peterbrusebad sammenligner bizart nok med scat lortesex og og siger det rynker folk ikke på næsen over, men hvis nogen skrev at de decideret tændte på at have scat urin eller andet men det skulle være på nogen der ikke vidste det uden samtykke for at han kunne tænde på det så jo så ville reaktionen imod den fetish også være ligeså markant og fordømmende. 

Jeg vil ikke fordømme andres lyster, kinks og fetishes som udgangspunkt uanset hvad jeg selv synes om den slags men jo jeg dømmer gerne i det øjeblik at præmisen for ens fetish er at involvere andre imod deres vilje og uden samtykke i ens egen fetish. 

Skrevet
  • Author
kvinde 1966 skrev, for 22 timer siden:

:(

Overhovedet ikke men tak for interessen

Skrevet
  • Author
Spectrum skrev, for 23 timer siden:

At gå i dine bekendtes vasketøjskurv, eller i det hele taget rode i deres ting, er ikke i orden. Jeg synes faktisk det er perverst.

Betal dig fra det i stedet for, så der er rene linjer.

For mig er det fint nok at være pervers, det handler kun om andres moral og fordømmelse, og det kan jeg ikke bruge til en dyt

Skrevet
Liderlig bessefar skrev, for 1 time siden:

For mig er det fint nok at være pervers, det handler kun om andres moral og fordømmelse, og det kan jeg ikke bruge til en dyt

Man kan sagtens have en pervers tankegang og samtidig opføre sig anstændigt. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.