Hop til indhold

Zara Petite - En stor oplevelse

Featured Replies

Skrevet

Hej alle sammen – håber I vil tage godt med min lille beskrivelse af en go’ oplevelse og vil samtidig benytte lejligheden til at sige tak til dette forum og alle andre som deler deres gode som dårlige oplevelser – samt tanker om vores fælles interesse.

Zara Petite er beskrevet – dog synes jeg godt at en supplering og opdatering er på sin plads; da hun bliver her 2 uger endnu – det var første oplysning :-)Næste væsentlige – som man nærmest ikke bør snyde sig selv for – er, at hun holder til i en lejlighed på Rådhusplads … Jamen, det er 4. sal – med udsyn til Vesterbrogade og Rådhuset. Så, jeg i hvert fald – næsten ikke vidste om jeg skulle nyde udsigten til Zara’s meget, meget smukke ansigt og slim-fit krop eller det smukke København … Ok, Zara vandt, selvfølgelig – Er man til meget slim-fit / slanke piger bør man besøge Zara – Og, jeg synes ikke hun er anoreksi-ramt! Dog, skal man være forsigtigt – hvilket hun også gør opmærksom på; så det blev ikke en bang-bang-oplevelse, men snarere den-første-gang, hvilket jo også er fantastisk.

Jeg valgte en 1 time med deep throat (2200) – og er godt tilfreds. Zara er smilende og imødekommende, har nogle meget smukke brune øjne, og ovenikøbet de smukkeste, små faste, ægte! ungpige bryster og fortalte, at hun er fra Rumænien – dog, det er en GFE-oplevelse, men en af de mindeværdige!

Jeg er meget glad for besøget hos Zara - og kan godt finde på at komme igen ...

Og, tak til jer som også deler jeres oplevelser – gode som dårlige …

Redigeret af Mega Happy
stavefejl og glemte en detalje

Skrevet

Tag det i PM @Mega Happy og @Zarapetite

Mega Happy skrev, for 17 timer siden:

... and thank you, Zara for a wonderfull time in your arms. You are beuatiful and sparkling like champagne.

Zarapetite skrev, for 16 timer siden:

❤️❤️

Skrevet

Hvis det ikke var fordi din bruger var oprettet i 2020, havde jeg kaldt bullshit på den her anmeldelse. 

Zara virkede på ingen måde en som havde lyst til at være til stede. Det var ikke en en overskyggende følelse af manglende kemi. 

Betalte for 30 min standard. Og alligevel skyndte hun på mig. Da jeg kom i kondommet, blev hun irriteret over et par dråber sæd ramte hendes lagen da jeg tog kondommet af. Da jeg skulle ud, blev hun igen irriteret fordi jeg tog i døren, uden at hører hendes veninde lige havde taget en anden kunde ned igennem gangen. Det var ikke det, at stå at vente. Mere det hun vrissede af mig

Jeg var ude efter 11 minutter. Spildte penge. Det eneste jeg vil give medhold i, er at udsigten til Rådhuspladsen er fin

Skrevet
McLovin a scris, acum 2 ore:

Dacă nu ar fi fost pentru că utilizatorul tău a fost creat în 2020, aș fi numit prostii pe această recenzie. 

Zara nu părea în niciun caz cineva care vrea să fie prezent. Nu a fost un sentiment absolut de lipsă de chimie. 

Plătit pentru 30 de minute standard. Și totuși s-a repezit spre mine. Când mi-am pus prezervativul, a fost enervată de câteva picături de spermă care i-au lovit foaia când i-am scos prezervativul. Când a trebuit să plec, s-a enervat din nou pentru că am deschis ușa fără să aud că prietena ei tocmai luase un alt client pe hol. Nu a fost asta, în așteptare. Mai mult ce mi-a stors ea

Am ieșit după 11 minute. Bani irositi. Singurul lucru cu care aș fi de acord este că priveliștea spre Rådhuspladsen este frumoasă

hello Mclovin, I remember the meeting perfectly:
1 . regarding chemistry, maybe it wasn't the way you wanted, I'm sorry, but if after 11 minutes you were gone and finished, I think it was ok
2 . the phase with the condom was at the end, when you took it off and I soiled the underwear and the bed with sperm, maybe I gestured
3. yes, I have a colleague with whom I work, and out of respect for her, her client and you, I asked you to wait a few seconds
4 and the fact that you took into account that it was only 11 minutes, you were not kicked out, you made the decision to leave... this is my opinion.

Glad u like the view and the apartament 

Skrevet
McLovin skrev, for 4 timer siden:

11 minutter

Du nåede da alligevel at opleve en del på 11 min. Husk at forspil er noget opreklameret noget. :biggrin:

Skrevet
Zarapetite skrev, for 18 timer siden: 2 . the phase with the condom was at the end, when you took it off and I soiled the underwear and the bed with sperm, maybe I gestured

It's very sweet of you to try to save it. You were naked and had thrown your underwear on the chair which was at the other end of the room away from the bed. So I don't think you remember quite correctly. Otherwise, you simply confirm that this is the attitude towards all your customers

Skrevet
McLovin skrev, den 11.05.2024 at 9:32:

Este foarte drăguț din partea ta să încerci să-l salvezi. Erai goală și ți-ai aruncat lenjeria pe scaunul care se afla la celălalt capăt al camerei, departe de pat. Deci nu cred că îți amintești corect. În caz contrar, pur și simplu confirmi că aceasta este atitudinea față de toți clienții tăi

I dont wanna save nothing ,  only Tell my opinion , as u do .

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.