Hop til indhold

Hjælp til håndtering af thai damer.

Featured Replies

Skrevet

Er der ikke en af jer "thai kyndige" der kunne hjælpe mig med håndteringen af en thai dame der er begyndt at skrive privat til mig?

Jeg har besøgt hende en del gange og vi klikker godt. Nu har hun så skrevet en kortfattet "How are you" besked til mig. 

Jeg kan jo godt regne ud det er for at få mig ned på briksen, så hun kan tjene nogle penge. Men skal man svare en thai dame på sådan en besked eller skal man lade den ligge?

Jeg har læst mig til at de er meget følelsesladet og andre brødre er blevet tilbudt giftermål og meget andet. Jeg ønsker bare min faste massage og ikke alt det der, kom og spis med og mød min søster der også er massør. 

What to do?

Skrevet

Du skriver selv at du ikke ønsker andet end din faste massage, så der kan vel ikke være meget tvivl. Bare lad det passere. Så ved hun at du kun ønsker den faste massage.

Skrevet
Sweex2 skrev, 1 time siden:

Men skal man svare en thai dame på sådan en besked eller skal man lade den ligge?

Er du ok med at modtage beskeder fra hende, så svarer du bare pænt tilbage. Det bliver du ikke gift af sådan lige med det samme. Og det er jo dig, som bestemmer, hvornår du besøger hende næste gang, beskeder eller ej.

Ønsker du ikke uopfordrede beskeder, så ignorer dem og fortæl hende næste gang, at hun ikke skal skrive til dig.

Skrevet

Hvis jeg skal være lidt kynisk: hun mangler kunder (det er sløjt for tiden) og skriver til nogle af sine stamkunder for at opmærksomme jer på at hun stadig er der.

Hvis jeg skal være realistisk: hun mangler kunder (det er .....etc etc

Det fine med beskeden er at hun kun skriver til kunder hun trives med, så du er en af de udvalgte gode kunderne. Så gode karakterer til dig der.

Hvis jeg var dig ville jeg bare svare noget à la: "I'm good thanks. You?" og siden måske tilføje: "See you soon again", eller noget.

Det har ikke noget med at spise at gøre, kun kundpleje i hendes verden.

Dette er altså ikke hvad jeg ved, men et kvalificeret gæt.

Skrevet
  • Author
Bananas skrev, for 19 minutter siden:

Hvis jeg skal være lidt kynisk: hun mangler kunder (det er sløjt for tiden) og skriver til nogle af sine stamkunder for at opmærksomme jer på at hun stadig er der.

Det fine med beskeden er at hun kun skriver til kunder hun trives med, så du er en af de udvalgte gode kunderne. Så gode karakterer til dig der.

Hvis jeg var dig ville jeg bare svare noget à la: "I'm good thanks. You?" og siden måske tilføje: "See you soon again", eller noget.

Tak hr banan, det var lige præcist sådan et svar jeg havde brug for. Tænkte nok nogle af jer ægte thai kendere kunne hjælpe :)

Skrevet
Bananas skrev, 1 time siden:

Enig. Fint beskrevet.

Skrevet
  • Author
Bananas skrev, for 16 timer siden:

Svarede hende noget lignende og hun svarede ganske som ventet, at hun havde hurtige tider i dag. Skrev tilbage at jeg ville se hende i næste uge og det var helt fint for hende.

Tak for hjælpen, i en verden jeg først er begyndt at forstå lidt af for nyligt. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.