Hop til indhold

Kære Møffe, kan du finde ud af dig selv ;)

Featured Replies

Skrevet
Trol skrev, for 18 minutter siden:

Fy for satan 

Pigerne fortæller at der er ret mange mænd der nyder at modtage det, men bare når vi er sådan et sted som her på siden (hvor vi er anonyme) er jeg vidst den eneste der tør tale åbent om det.

• Svar 55
  • Visninger 9.2k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Dillermand Junior
    Dillermand Junior

Ja @Møffe har da fået den opmærksomhed han ønskede en skam han er så unuanceret og foreslår en ikke løsning frem for en løsning.  Og at han får udstillet sig selv som en posterboy på samfundets d

• @nillerniller allerførst vil jeg gerne pointere at det ikke er en hetz mod Møffe. Jeg har gjort mit yderste for at holde en sober tone overfor Møffe. Men når man går ud i offentligheden må man regne m

• Har Møffe mere brug for at finde ud af sig selv end de fleste af os? Jeg mener nok han har været usædvanligt modig, for en sexkøbere at være. Desuden ved jeg fra lang erfaring at man ikke kan kontro

Skrevet
Lauersen skrev, for 16 minutter siden:

Pigerne fortæller at der er ret mange mænd der nyder at modtage det, men bare når vi er sådan et sted som her på siden (hvor vi er anonyme) er jeg vidst den eneste der tør tale åbent om det.

Er vi nu så anonyme som vi tror :ph34r:

jeg kender en nydelig midaldrende flot mand. 
der går i jakkesæt og køre i en dyr flot bil. 
der ynder at besøge danske piger i Hvidovre/valby området til scat. 
måske du kender ham. 

Skrevet
Lauersen skrev, 1 time siden:

Smager det godt?

Ja nogle gange er røven jo så lækker at man tror der kommer chokolade knapper ud, men det gør der jo ikke....

Du lever måske i troen? Også julemanden?

Redigeret af Trol

Skrevet
Gerzelle999 skrev, for 54 minutter siden:

måske du kender ham. 

jeg er forvirret. Ved du hvem lauersen er, og beskrev du ham lige som en slags "trussel" ? :D 

Skrevet
evolvedguy skrev, for 1 minut siden:

jeg er forvirret. Ved du hvem lauersen er, og beskrev du ham lige som en slags "trussel" ? :D 

Nej overhoved ingen trussel. 

Skrevet
Gerzelle999 skrev, for 1 minut siden:

Nej overhoved ingen trussel. 

haha du ved måske bare hvem han er :) fair nok. Jeg vælger at tie stille hvis du er en slags hacker. Hvis du beskriver en 210 kg rødhåret mand med en 2 cm penis så bliver jeg skrækslagen for du har hacket mig (lol)

Skrevet
Muggi skrev, for 5 timer siden:

@TheLion Jeg vil lige svare dig omkring det med, som du nævner min samvittighed og købesex. Jeg reagerer blot på Møffes interview på TV2, hvori han siger at man burde ulovliggøre det. I bund og grund forstår jeg det sådan, at Møffe er et menneske med samvittighed og kan se de dårlige ting der foregår i prostitutions miljøet. Ethvert sundt menneske tror jeg ville reagere som Møffe. Det er derfor jeg nævner, min vinkel og skilter så at sige min samvittighed. Men jeg ved også godt, at der er ting vi må leve med og gå på kompromis med her i livet, selv om det til tider nager i ens samvittighed. Og én af de ting for mig er, at købe sex hos kvinder.

(…)

Tak for lige at smide et svar retur. Jeg er ikke rigtig typen, der ligesom vil sige om nogen skal gøre det ene eller andet for at være sunde. Jeg vil sige det sådan, at jeg langt fra tror at det er alle der har dårlig samvittighed over at besøge en GP. For hvorfor skulle man have det hvis det er en der er glad for det hun laver. Selvfølgelig f.eks. måske hvis man er i et forhold med en og besøger GP’er uden at have aftalt det og lignende? Omvendt er det nok ikke noget jeg ville gå og skilte med til alle. Men det er nok et andet emne.

Jeg tror mere, det jeg skrev gik på at du sagde at @Møffe måske har sagt det han gjorde ud af samvittighed. Eller om han ikke kunne finde ud af sig selv. Mit indtryk var, at han gjorde det fordi han synes at miljøet var blevet lidt hårdere eller rettere besøgene ikke længere var hyggelige. Måske netop også på grund af nogle af ting der kom frem i dokumentaren fra TV2. Jeg synes netop, at det er en rigtig fin ting, at der er blevet sat fokus på emnet med GP’ernes forhold. Og som en lille sidebemærkning om det med at gå på kompromis. Der er nok også nogle ting som jeg ville sige at man ikke kunne gå på kompromis med – men det er en anden historie.

(…)

@TheLion Du skriver også at du ikke er sikker på om kristendommen i sin nuværende form forbyder købesex. Til det kan jeg kun sige, det kommer meget an på hvilken kristent samfund du har tilhørt. Men lad det ligge ... det er en helt anden diskussion som nok mange på det forum vil være foruden.

Dog afholder jeg mig fra at gå ud og sige, købesex skal være ulovligt. Hvorfor pokker skulle jeg risikere en tur i brummen, hvis jeg ikke kan holde op :ph34r:

I forhold til det med kristendommen så er sjældent, at jeg er stødt på at folk har nævnt religion herinde. Jeg har netop nævnt, at den moderne kristendom nok ville være forholdsvis okay med det, selvom det gamle testamente siger noget andet, men når jeg netop skriver den moderne kristendom er det netop også for at understrege at der er tale om sådan f.eks. den helt almindelige dansker der er medlem af folkekirken og ikke andre kristne grupper. Jeg kunne have gjort det endnu mere præcist før. Men det er dog netop nok en diskussion til måske en anden tråd – jeg ved ikke nødvendigvis med et andet forum når det er i den her kontekst med GP’er.

Jeg vil til sidst bare lige skrive, at årsagen til at jeg skriver at jeg synes at det er bedst at prostitution er lovligt først og fremmest ikke har noget at gøre med at ryge i fængsel. Prostitution er lidt en gråzone, men jeg synes det er bedst at det er lovligt simpelthen fordi jeg tror at det sikrer de bedste rammer for både piger og klienter – jeg tror ikke at der findes nogen “perfekt” løsning til den slags.

Men selvfølgelig hvis det var ulovligt så ville man da risikere en tur i brummen hvis man så fortsatte med at besøge GP’er.

Lauersen skrev, for 4 timer siden:

Der tænker jeg nu nærmere at procenten er omvendt. At det er de 98% der søger de dejlige oplevelser hos de selvstændige GP'ere med ordnede forhold, mens dem der kan være ligeglade med ulykkelige og menneskehandlede piger nærmere udgør de 2%. 

(…)

Måske er 98 % gode, ordentlige samvittighedsfulde kunder også lidt højt sat? Jeg tvivler dog netop også omvendt ligesom dig på at blot 2 % ville reagere hvis der stod en pige hvor der var stærk mistanke om trafficking, altså f.eks. åbent 24/7, måske virker pigen til at være på stoffer, blå mærker etc. 

Jeg har næsten lidt lyst til lige at afslutte med at nævne hvor vigtigt det altid er at respektere pigen – det plejer jeg at sige og nu er der rigtig meget diskussion om deres forhold :)

/TheLion

Redigeret af TheLion

Skrevet

Har Møffe mere brug for at finde ud af sig selv end de fleste af os?
Jeg mener nok han har været usædvanligt modig, for en sexkøbere at være. Desuden ved jeg fra lang erfaring at man ikke kan kontrollere eksakt hvad en journalist skriver - eller udelader fra skrivet. Det er grunden til at jeg selv aldrig lader mig interviewes med mindre end at jeg må kontrollere teksten før publicering og stoppe den hvis jeg ikke er tilfreds.

Møffe har erkendt en ambivalens som jeg tror at mange af os føler - i hvert fald som vi burde føle. Jeg aner ikke hvorfor han tog det trin at snakke med dem - måske var det bare logiskt det sted han befinder sig. Og det er jo ikke første gang som han udtrykker at sexkøb er problematiskt. Det har han gjort mange gange herinde.

Men det gør ham ikke til et fjols uden hoved eller hale. Og at en sexkøber offentligt erkender problematiken, sortmåler ikke en branche som i mange år har sortmålet sig selv. Med god støtte fra os kunder.

Skrevet

* Det er for øvrigt jo nok mest udenlandske GP’er diskussion her gået på – jeg fik det bare ikke med før :)

Redigeret af TheLion

Skrevet
Gerzelle999 skrev, for 2 timer siden:

måske du kender ham. 

Åh nej, nu skal jeg have nyt tøj og ny bil for at kunne leve op til det, og de penge skulle faktisk bruges på...noget andet.

Nej, jeg er nok lidt mere "gamle dreng" typen.

Trol skrev, for 2 timer siden:

Smager det godt?

Ja nogle gange er røven jo så lækker at man tror der kommer chokolade knapper ud, men det gør der jo ikke....

Du lever måske i troen? Også julemanden?

Vi der dyrker denne fantastiske perversion har en stiltiende aftale om at smagen ikke må beskrives for udenforstående, så hvis du vil vide hvordan lort smager er der desværre kun en vej frem. Se i øvrigt min anmeldelse af mit besøg hos Prinsesserne som er linket tidligere.

Skrevet
Lauersen skrev, for 7 minutter siden:

Åh nej, nu skal jeg have nyt tøj og ny bil for at kunne leve op til det, og de penge skulle faktisk bruges på...noget andet.

Nej, jeg er nok lidt mere "gamle dreng" typen.

Nej man skulle heller ikke tro det med sådan en nydelig mand. 
men skindet kan bedrage. 
og nogle gange gør det ikke ;)

Skrevet

Man skal aldrig undervurdere en god afsporing. Fra at Møffe skal finde ud af sig selv til bæ, jakkesæt og dyre biler.

Only at Eroguide;)

Skrevet

Møffe har klaret det godt. godt at han taler ud, det har vi nok alle brug for, på et tidspunkt i livet. 
Selvfølgelig er det skruet forkert sammen (som han selv skriver) da det er en kvinde der har skrevet det.

Kan i godt huske ham som boede sammen med hans mor, som giftede sig med en thai pige, og folk grinder a ham stadig.
Det ikke rart for ham. Det min mining, i har nok en anden.

Det er nok også en kvinde der har lavet det afsnit..

TV2 er for kvinder, det er noget jeg føler. Og jeg siger det igen.

Skrevet
Lauersen skrev, for 2 timer siden:

Vi der dyrker denne fantastiske perversion har en stiltiende aftale om at smagen ikke må beskrives for udenforstående

Humor og selvironi 10/10 i love it :D 

Nu til emnet. Jeg må indrømme jeg føler lidt at dette emne er ugens "debat". Næste uge er det nok noget andet. Jounalisterne skulle måske fokusere på pskyatrien som slet ikke kan følge med og andre emner som nok ikke er lige så spændende. Ikke narre jer selv, Tv2 jounalisterne vil skide pigerne et stykke, de vil bare have en god "skandale" og fokusere på problemer som kan skabe mest debat. Men jeg er dog enig i det ikke er iorden, men hvorfor reagere folk/ især sexkunder først når det kommer i fjernsynet, det jo ikke just noget nyt.

Redigeret af evolvedguy

Skrevet
Bananas skrev, for 8 timer siden:

Har Møffe mere brug for at finde ud af sig selv end de fleste af os?
Jeg mener nok han har været usædvanligt modig, for en sexkøbere at være. Desuden ved jeg fra lang erfaring at man ikke kan kontrollere eksakt hvad en journalist skriver - eller udelader fra skrivet. Det er grunden til at jeg selv aldrig lader mig interviewes med mindre end at jeg må kontrollere teksten før publicering og stoppe den hvis jeg ikke er tilfreds.

Møffe har erkendt en ambivalens som jeg tror at mange af os føler - i hvert fald som vi burde føle. Jeg aner ikke hvorfor han tog det trin at snakke med dem - måske var det bare logiskt det sted han befinder sig. Og det er jo ikke første gang som han udtrykker at sexkøb er problematiskt. Det har han gjort mange gange herinde.

Men det gør ham ikke til et fjols uden hoved eller hale. Og at en sexkøber offentligt erkender problematiken, sortmåler ikke en branche som i mange år har sortmålet sig selv. Med god støtte fra os kunder.

Hvad er det at være bange for... Da jeg så de selvtilfredse og nærmest pralende bagmænd, om hvor let det er -følte jeg mig ærlig talt "taget i rø..n BIG TIME" -er det det jeg vil... nej gu er det sgu da ej -den følelse af l...smag i munden over, hvor klamme jeg synes de er. Det kan godt være andre kan ignorer dem, men det kan og vil jeg sgu ikke... Så måske derfor.

Skrevet
Møffe skrev, for 2 timer siden:

Hvad er det at være bange for... Da jeg så de selvtilfredse og nærmest pralende bagmænd, om hvor let det er -følte jeg mig ærlig talt "taget i rø..n BIG TIME" -er det det jeg vil... nej gu er det sgu da ej -den følelse af l...smag i munden over, hvor klamme jeg synes de er. Det kan godt være andre kan ignorer dem, men det kan og vil jeg sgu ikke... Så måske derfor.

Men jeg troede egentligt du allerede i nogen tid - de seneste år - var gået udenom disse piger (dem dokumentaren omhandler) så hvad er det lige du ændrer?
Jeg har samme ubehag ved at det de belyser foregår og har i min korte karriere forsøgt at undgå netop disse pige. Der har været god hjælp herinde via debat, kendetegn og anmeldelser.

Jeg har ingen planer om at ændre adfærd, men bliver for hver uge lidt skarpere til at undgå netop disse piger.

Jeg kan faktisk ikke rigtig se forskellen?

Hvad er det du har gjort det seneste år, som du nu vil afstå fra?

Redigeret af Slowman

Skrevet
  • Author
Møffe skrev, for 3 timer siden:

Møffe jeg tager sgu hatten af for dig, hvis du helt og aldeles kvitter besøg hos GP'ere vil jeg lige sige. Jeg kan sgu ikke !!

PS: Der sker da godt nok afsporing af emnet i denne tråd, det må give en masse advarsler @Stapler ;)

Skrevet
  • Author
henlan skrev, for 17 timer siden:

Ja, tak. Skån os ateister uden tilknytning til Folkekirken for mere snak om kristendom og købesex!

Du skal lige have det sidste ord hva!?

Skrevet
Muggi skrev, for 2 timer siden:

Du skal lige have det sidste ord hva!?

Netop!

Skrevet
Slowman skrev, for 2 timer siden:

Men jeg troede egentligt du allerede i nogen tid - de seneste år - var gået udenom disse piger (dem dokumentaren omhandler) så hvad er det lige du ændrer?
Jeg har samme ubehag ved at det de belyser foregår og har i min korte karriere forsøgt at undgå netop disse pige. Der har været god hjælp herinde via debat, kendetegn og anmeldelser.

Jeg har ingen planer om at ændre adfærd, men bliver for hver uge lidt skarpere til at undgå netop disse piger.

Jeg kan faktisk ikke rigtig se forskellen?

Hvad er det du har gjort det seneste år, som du nu vil afstå fra?

Ja naiv som man nu kan være havde jeg en forstilling at jeg undgik det værste. Men Jeg har nu indset at hovedparten af thaisteder der både har massage og sex -er steder hvor det er bagmænd som score fedt på pigernes arbejde (som ham i Korinth i dokumentaren) om det så er mutter eller de er flere om det, spiller ingen rolle i min verden. Tænker det forholder sig anderledes de(fleste) grønne steder...

Skrevet
Møffe skrev, for 43 minutter siden:

Ja naiv som man nu kan være havde jeg en forstilling at jeg undgik det værste. Men Jeg har nu indset at hovedparten af thaisteder der både har massage og sex -er steder hvor det er bagmænd som score fedt på pigernes arbejde (som ham i Korinth i dokumentaren) om det så er mutter eller de er flere om det, spiller ingen rolle i min verden. Tænker det forholder sig anderledes de(fleste) grønne steder...

Det er jo så lidt sjov, når andre har utrolig travlt med at fortælle hvor let der er at spotte “de røde flag”. Jeg har det mere som dig. Fx er jeg stadig i tvil med visse Thai steder. Jeg er til gengæld ikke så bange for 50/50 systemet. En frisør sælger en dameklip til 500 kr som tager en time og hun får selv de 200 kr. Resten får mutter. Det samme gælder alle steder hvor man køber håndværk, serviceydelser hos ansatte. Mutter/ejer får ofte mere end medarbejderen. Det kalder vi ikke grov udnyttelse.

Jeg lægger mere vægt på arbejdsbetingelser. Lange arbejdstider, ringe faciliteter, piger der er kede af jobbet, piger der ikke bryder sig om dele af jobbet, som de måske kan være tvungne til. Det kan være en Thai, der gerne giver Lingam massage og bj men ikke bryder sig om samleje og 69. Så skal de jo ikke tvinges til at sælge det, de ikke vil.

Skrevet
Møffe skrev, for 1 time siden:

Ja naiv som man nu kan være havde jeg en forstilling at jeg undgik det værste. Men Jeg har nu indset at hovedparten af thaisteder der både har massage og sex -er steder hvor det er bagmænd som score fedt på pigernes arbejde (som ham i Korinth i dokumentaren)

Lad os sige at der er mange thaisteder hvor de forkerte personer scorer fedt, og at der er mange steder hvor det ikke er sådan. Jeg tror hverken at du eller jeg eller TV-folket har de rigtige cifre. Mit gæt er at det generelt er lidt værre på Fyn/Jylland end i Kbh - med alle de dersens afsides steder i har derovre. Men det er kun et gæt.

En god tommelfingerregel, uanset hvor i Danmark man befinder sig, er at gå udenom de steder som annoncerer med unge flotte piger, eller steder hvor der hele tiden kommer nye piger til.

Det er dog lige præcis dem de fleste kunderne går efter - eftersom man skal have så ungt og flot som muligt og gerne hele tiden nyt. Og derfor scorer de forkerte personerne fedt. 

Samme grundlæggende mekanismer som folk bag alle andre udenlandske piger scorer fedt på: Kunderne skal have ungt, flot og nyt.

Den grundlæggende forskellen mellem thai og andre udenlandske piger, er at der faktiskt findes temmelig mange herboende thaier som driver sin egen virksomhed uden turistpigebesøg. Men de er jo sjældent unge og heller efterhånden ikke nye.

De duer dog fint til mig.

Redigeret af Bananas

Skrevet

Møffe jeg tager sgu hatten af for dig, hvis du helt og aldeles kvitter besøg hos GP'ere vil jeg lige sige. Jeg kan sgu ikke !!

PS: Der sker da godt nok afsporing af emnet i denne tråd, det må give en masse advarsler @Stapler ;)

Det var bedre han lukker den..

Skrevet
Slowman skrev, for 3 timer siden:

Det er jo så lidt sjov, når andre har utrolig travlt med at fortælle hvor let der er at spotte “de røde flag”. Jeg har det mere som dig. Fx er jeg stadig i tvil med visse Thai steder. Jeg er til gengæld ikke så bange for 50/50 systemet. En frisør sælger en dameklip til 500 kr som tager en time og hun får selv de 200 kr. Resten får mutter. Det samme gælder alle steder hvor man køber håndværk, serviceydelser hos ansatte. Mutter/ejer får ofte mere end medarbejderen. Det kalder vi ikke grov udnyttelse.

Jeg lægger mere vægt på arbejdsbetingelser. Lange arbejdstider, ringe faciliteter, piger der er kede af jobbet, piger der ikke bryder sig om dele af jobbet, som de måske kan være tvungne til. Det kan være en Thai, der gerne giver Lingam massage og bj men ikke bryder sig om samleje og 69. Så skal de jo ikke tvinges til at sælge det, de ikke vil.

-frisøren betaler nok skat og moms... Men gid det var enkelt -og lige til... Det er jo op til en selv, hvad man vælger endnu;-) Ligemeget hvor meget du tænker over det, kan du/man ikke regne det ud... -man kan få noget at vide -og tænke -så er det nok sådan det er -ind til man får noget andet, at vide som er helt modsat... (sådan er thaiverden;-)

Skrevet
Slowman skrev, for 3 timer siden:

Helt vildt hvor meget ævl.og blande pærer og banner sammen i din iver for at 'nuancere' kriminelle ting med fastholdelse, udnyttelse, misbrug. 

Hvor mange thai håndværkere og frisører fra Nigeria og Columbia kender du? Er med i de faktuelle undersøgelser lavet af bla ministerier og ngo'er i 14 år? Hvor mange har du selv brugt eller besøgt til at få klippet hår eller lavet terassen? 

Nej, de findes ikke. Lad nu være at blande det sammen. Blot forhold dig til fakta og virkelighed og det udbyttende, misbrugende, kriminelle aspekt, som IKKE findes hos en meste, der ansætter elever med overenskomst, ferie og atpindbetaling mm. 

Typer som dig og det store flertal af afhængige sexkunder, der er pisse ligeglade med andre menneskers ve og vel, er hovedårsagen til at der er et par tusinde ufrvillige prostituerede løjet for i Danmark.

Tag blindfolds af. Drop dine patetiske sammenligninger. Du kan jo spørge dine thaier næste gang, om de er her lovligt, betaler skat, hvordan de er kommet hertil, når det for alle andre og almindelige thaier er HELT UMULIGT, koster 100.000 og tager år med helt vildt mange krav. Jeg ved det, da min ven er i gang med at få hans kone herop efter at have boet i Thailand i 20 år. 

Ser frem til svar og din fjollede afstemning. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.