Guest Æbletærte Skrevet 29. April, 2024 Hej alle sammen Tænkte det er på tide jeg mister min massagemødom, og vil gerne have nogle råd. Jeg har kigget på Phewa i Hjørring. Nogle der har besøgt hende? Jeg vil meget gerne høre lidt om hvad jeg kan forvente, hvis jeg laver et besøg hos hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2456 Skrevet 29. April, 2024 Velkommen til EG. Det er altid en god ide at indsætte et link til hendes annonce, så kan vi beder hjælpe dig https://annoncelight.dk/showad/397380 PS. Husk at oprette tråen i det rigtige forum i dette tilfælde "Efterlysninger af thaimassage og thaipiger i Jylland" Jeg har bedt om at få din tråd flyttet. Brug søgefunktion, der kan du næsten altid finde oplysninger om den pige du ønsker at besøge. https://www.eroguide.dk/forum/search/?&q=Phewa&search_and_or=or 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
North 752 Skrevet 29. April, 2024 Æbletærte skrev, for 5 timer siden: Hej alle sammen Tænkte det er på tide jeg mister min massagemødom, og vil gerne have nogle råd. Jeg har kigget på Phewa i Hjørring. Nogle der har besøgt hende? Jeg vil meget gerne høre lidt om hvad jeg kan forvente, hvis jeg laver et besøg hos hende. Jeg har besøgt hende flere gange, og altid gået glad derfra. Jeg vil råde dig til at bestille massage og btb, det er en god oplevelse. /North 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jydendk 1 Skrevet 20. Juni, 2024 Æbletærte skrev, den 29.4.2024 at 14:33: Hej alle sammen Tænkte det er på tide jeg mister min massagemødom, og vil gerne have nogle råd. Jeg har kigget på Phewa i Hjørring. Nogle der har besøgt hende? Jeg vil meget gerne høre lidt om hvad jeg kan forvente, hvis jeg laver et besøg hos hende. Fik du besøgt hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Petit is favorit 28 Skrevet 20. Juni, 2024 Hun er en flot dame, lidt ældre end min smag men Damm hun kan sit kram, som North siger så er BTB noget hun udfører til ug. har besøgt hende en del gange da udvalget ikke er stort her nord på, og hun er sød og giver en god massage. kan anbefales, hun er centralt i Hjørring nu efter hun er flyttet fra Tårs. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kiddesvej1 15 Skrevet 21. Juni, 2024 Nogen der ved om hun har åbent om søndagen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krill 56 Skrevet 22. Juni, 2024 Æbletærte skrev, den 29.4.2024 at 14:33: Hej alle sammen Tænkte det er på tide jeg mister min massagemødom, og vil gerne have nogle råd. Jeg har kigget på Phewa i Hjørring. Nogle der har besøgt hende? Jeg vil meget gerne høre lidt om hvad jeg kan forvente, hvis jeg laver et besøg hos hende. Efter min meninger hun noget af det bedste inden for thai massage m.m. Har besøgt hende mange gange og er altid glad når jeg går derfra. hun er ikke pur ung men har en mega dejlig krop med et par super dejlige bryster…uhmmm 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
North 752 Skrevet 22. Juni, 2024 Kiddesvej1 skrev, den 21.6.2024 at 10:32: Nogen der ved om hun har åbent om søndagen? Det har hun ofte, men ikke altid. Skriv til hende. /North Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cherrylover 3 Skrevet 31. Juli, 2024 Har også besøgt hende mange gange. Den bedste b2b jeg til dato har mødt. Hendes bryster er vidunderlige. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Æbletærte Skrevet 11. September, 2024 Nu er det lidt tid siden jeg lavede dette oplæg og vil lave en lille opdatering til dem der er nysgerrige på hvordan det er gået med Phewa. Jeg har efterhånden besøgt hende flere gang nu. Hun får mig altid til at komme på under 2min, hvilket jeg er ret trist over, fordi så kan jeg ikke nyde hendes lækre krop i særlig lang tid. Jeg vælger altid 1 times massage med fuld pakke. Massagen er god og får mig til at slappe af. Efter 40min massage smører hun sine bryster ind oile og begynder body2body massage. Jeg ligger med hovedet ned i sengen, så det eneste jeg har er følelsessansen. Hun bruger hele kropsvægten til at gnide sine bryster mod min ryg og baller. Nogle gange kan jeg næste ikke holde ud til at vente på at vende mig om, men hvis jeg prøver på noget fortæller hun mig jeg må vente. Endelig får jeg lov til at vende mig om. Hun lægger en pude under mit hovede og begynder så med body2body på mit underliv. Det er endnu bedre, fordi nu kan jeg se hende. Hun er en meget smuk kvinde. Hun er nok 20år ældre end mig selv, men det betyder intet. Hendes smil og varme nærvær får mig til at begære hende. Også selvfølgelig hendes utrolig former. Efter body2body plejer hun altid at sætte sig op på min pik, efter et hurtigt kondom-blowjob, med røven vendt mod mig. Hun har en utrolig bagdel, velformet med fedt alle de rigtige steder. Hun begynder så at bevæge sit bagparti op og ned i en rytmisk bevægelse der får mig helt op i det røde felt. Hvis jeg ikke kommer der, hopper hun af også er det tid til missionær. I missionær kan jeg se hendes smukke velformede bryster. Bare at tænke på de store mørke brystvorter får min mund til at løbe i vand. I missionær tager hun altid min pik i hånden og eskortere den ind i hendes stramme fisse. Jeg har aldrig oplevet en fisse så stram og nådesløs som hendes, den får mig til at udløse med det samme. Min rekord kan ikke være mere end 2 minutter. En anden ting jeg beundrer er at, det er som om hun altid kan bedømme når jeg er parat til at komme. Hun fanger mig med hendes ben så mit sæd udpumpes ind i hende. Nogle gang griber hun fast omkring min røv med hendes hænder og holder mig nede indtil alt er udtømt. At sætte ord på hvor utrolig det føles at komme ind i hende er umuligt. Efter min orgasme vil hun nogle gange ligge i et minut imens min pik langsomt falder til ro igen. Når alt er overstået er det tid til en Coca-Cola, imens jeg vender hjemad, med er stort smil på læben. Jeg kan klart anbefalede Phewa. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Æbletærte Skrevet 11. September, 2024 cherrylover skrev, den 31.7.2024 at 12:29: Har også besøgt hende mange gange. Den bedste b2b jeg til dato har mødt. Hendes bryster er vidunderlige. Jeg er helt enig! Også selvom hun er den eneste b2b jeg har prøvet, jeg smelter nærmest når jeg er under hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Æbletærte Skrevet 11. September, 2024 Kiddesvej1 skrev, den 21.6.2024 at 10:32: Nogen der ved om hun har åbent om søndagen? Jeg har prøvet om søndagen. Hun er altid god til at svare. Det er en af tingene jeg elsker ved hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg