Hop til indhold
Danske Natasja

Lækkert 2 timers Gangbang i kneppeklubben

Recommended Posts

Jeg glæder mig til at kunne afholde endnu et super lækkert gangbang i kneppeklubben :D 

Jeg kan ikke benægte at jeg bare ELSKER at være i centrum af alle de liderlige mænd :P 

Det sker på Frederiksberg torsdag d 25/4.
Fra kl. 10:30 til 12:30, med en lille pause kl. 11:30

Pris.
1 time koster     1000kr
2 timer koster     1500kr
2 timer til 200kr for medlemmer af min Kneppeklub!!

Hvis du ikke er medlem, men gerne vil vide mere om hvordan du bliver det, så hop over på www.Natasjaxxx.com hvor du kan se og læse meget mere om mig, Kneppeklubben og alle mine frække events.

Anmeldelse af et tidligere event.

Natasja xxx.
Jeg er en dansk petite pige på 27 med latina udseende, 160 cm høj, 50 kg, en stram rund røv og så elsker jeg bare det jeg laver!

Jeg kan godt lide:
Lækker fræk sex, blide smæk i numsen, gode våde blowjobs hvor du må gerne holde mit hår imens, deepthroat i mit eget tempo (gag refleksen er lidt følsom), 2 pikke i fissen hvis det er muligt og en finger med glidecreme i numsen, men ingen analsex.

Du må sprøjte på min krop, brysterne og ansigtet, men allerhelst i min mund! (sluger ikke)

Oral sex er uden kondom, samleje er med kondom

Det er lykkedes et par gange i klubben at lave en Airtight på mig (en pik i hvert hul). 
Så hvis jeg føler mig 100% tryg og der er stemning for det, vil jeg gerne forsøge på det.

Kommer du ikke lige fra badet, er der mulighed for at tage et både før og efter. 
Jeg vil sørge for kondomer i forskellige størrelser, glidecreme, kildevand og lidt sødt, så der ikke er nogen som går sukkerkolde undervejs.

Tilmelding. 
Send en Sms til 91840527, senest onsdag kl 21
Inkluder gerne: Navn, alder, højde, drøjde og baggrund.

Våde kys

Natasja

#Kneppeklubben #Natasjaxxx #Gangbang #airtight #Submissiv 

Redigeret af Danske Natasja

Del dette indlæg


Link til indlæg
Danske Natasja skrev, for 4 minutter siden:

 

Det sker på Frederiksberg torsdag d 23/4.
Fra kl. 10:30 til 12:30, med en lille pause kl. 11:30

 

 

 

23/4 er en tirsdag, og der er i dag, hvilket vil sige dit opslag kommer ligesom dit gb er ved at afslutte. Torsdag er 25/4. Eller menes der 23/5 som faktisk er en torsdag?

Kan du ikke rette til så man ved hvad man bliver tilmeldt til? Tak.

Del dette indlæg


Link til indlæg
CJ69 skrev, for 2 minutter siden:

23/4 er en tirsdag, og der er i dag, hvilket vil sige dit opslag kommer ligesom dit gb er ved at afslutte. Torsdag er 25/4. Eller menes der 23/5 som faktisk er en torsdag?

Kan du ikke rette til så man ved hvad man bliver tilmeldt til? Tak.

Beklager. det er torsdag d 25/4, det er nu rettet. Tak for kommentaren :D

Redigeret af Danske Natasja

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...