Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/385677
Jeg havde her søndag fornøjelsen af at møde  Spanske Lucia, og det blev simpelthen den bedste time jeg har brugt sammen med en glædespige .

ligefra jeg trådte ind af døren blev jeg overdænget med kys, spanske gloser og et frækt glimt i øjet .. Vi startede med lidt small talk, 

Så røg tøjet og hun røg på knæ..det syn med hende knælende med min pik i munden , er vanvittigt frækt .. dernæst i sengen. Masser af gensidig oral. Hun var våd og dejlig .dernæst oral stående , vi måtte holde en lille pause drikke lidt vand :-) 

Tilbage på sengen , i en fantastisk 69’er hvor jeg egenligt bare stak tungen ud, hendes underliv klarede resten .. 

på med kondom , vi knaldede i de fleste stillinger inden jeg kom i en kæmpe orgasme . Bedste ever , tror jeg sku .

derefter lidt snak på sengen via Google translate..hun er ikke supergod til engelsk men det går ok. bl.a. at jeg holdt hende våd under hele akten , hvilket hun var ..så jeg bilder mig selv ind hun kunne lide det 

Hold da kæft en skøn kvinde . 
hun er i Støvring nu, og dernæst Aalborg 

Jeg skal 1000% se hende igen 

Lucia du er den bedste 

Tuve el placer de conocer a la española Lucía aquí el domingo y fue simplemente el mejor momento que pasé con una chica alegre.

Desde el momento en que entré por la puerta me colmaron de besos, expresiones en español y un brillo travieso en los ojos. Comenzamos con una pequeña charla.

Luego se cayó la ropa y ella cayó de rodillas... verla arrodillada con mi polla en la boca es increíblemente traviesa... luego en la cama. Mucho oral mutuo. Estaba mojada y encantadora, luego oral de pie, tuvimos que tomar un breve descanso y beber un poco de agua :-)

De vuelta en la cama, en un fantástico 69 donde en realidad simplemente saqué la lengua, su abdomen hizo el resto...

Con un condón puesto, follamos en la mayoría de las posiciones antes de que yo tuviera un gran orgasmo. El mejor de todos, creo.

luego una pequeña charla en la cama a través del traductor de Google... no es muy buena en inglés, pero todo va bien. Entre otras cosas, que la mantuve mojada durante todo el acto, y así fue... así que imagino que le gustó.

Cállate mujer hermosa.
ahora está en Støvring y luego en Aalborg.

La volveré a ver al 1000%.

lucia eres la mejor
Redigeret af Bertil68

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhusbanditten skrev, for 7 minutter siden:

Ja hun er intet mindre end en gave og stor fornøjelse at besøge …..:-)

Skal jeg da love for 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har allerede en aftale i dag, men 2 møder på en dag skader da aldrig:wub::P ved nogle af jer hvor længe hun holder åbent? og hvilken pakke købte i? 60 min basic servis eller 60 min full servis

Del dette indlæg


Link til indlæg
max_xnxx2020 skrev, den 21.4.2024 at 16:18:

Har allerede en aftale i dag, men 2 møder på en dag skader da aldrig:wub::P ved nogle af jer hvor længe hun holder åbent? og hvilken pakke købte i? 60 min basic servis eller 60 min full servis

Jeg har oplevet varierende åbningstider, alt efter kundegrundlaget :)

Jeg vil anbefale full service, da hun virkelig kan give sig hen. Jeg oplevede ikke at hun havde alting på programmet (hun tager sig jo også nogle forbehold). Men det hun så gør, gør hun virkelig godt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...