Hop til indhold
etspil5moden

At blive forført af en man ikke har mødt

Recommended Posts

Johnn skrev, for 2 timer siden:

Ja det blev lidt langt, men tænkte jeg hellere måtte give en introduktion af hvem jeg er, for at det gav mere mening for dig

Det gav rigtig meget mening og værdsætter dit input, havde ikke troet at skulle møde en der mindede så meget om mig selv her, enda slet ikke her men der kan man jo bare se.

Johnn skrev, for 2 timer siden:

Af ren nysgerrighed, hvorfor tror du, at du er blevet totalt forført denne gang?

Det jeg bliver forført af er hendes væsen, hendes åbenhed hendes varme og rumlighed, hun er slet ikke dømmende og ja kan bare hendes varme igennem beskederne og når vi snakker i telefon sammen og så har jeg jo også fået snaps fra hende og hun er en utrolig smuk kvinde selvom det ikke er det vigtigste men hun er så forbandet smuk.

Del dette indlæg


Link til indlæg
etspil5moden skrev, for 10 timer siden:

Det gav rigtig meget mening og værdsætter dit input, havde ikke troet at skulle møde en der mindede så meget om mig selv her, enda slet ikke her men der kan man jo bare se.

Tak, Det er vel bare endnu et eksempel på at vi faktisk er helt normale mennesker der fremtræder på dette forum.

etspil5moden skrev, for 11 timer siden:

Det jeg bliver forført af er hendes væsen, hendes åbenhed hendes varme og rumlighed, hun er slet ikke dømmende og ja kan bare hendes varme igennem beskederne og når vi snakker i telefon sammen og så har jeg jo også fået snaps fra hende og hun er en utrolig smuk kvinde selvom det ikke er det vigtigste men hun er så forbandet smuk.

Det lyder dejligt. Jeg er glad på dine vegne. Håber du har lyst til at give en update når i har mødtes

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, den 18.4.2024 at 14:37:

Jeg prøvede en gang at skrive længe med en gut over Facebook.. Vi skrev og skrev sammen og vi var så vilde med hinanden.. Jeg tog så den lange tur i tog til Nordjylland efter 3-4 måneders skriveri.. Da han henter mig på stationen hilser han mig på BRAGENDE nordjysk hvilket bare tørrede ALT ud i mine trusser som ung 22 årige trunte:lol:.. Havde det sådan lidt “jamen han skrev sku da ikke med en dialekt så hvordan skulle jeg vide det”:ph34r::lol:.. Det blev en noget akavet date og jeg tog tidligt hjem næste morgen:P.. 

/reminder to ego : Tal aldrig med accent, når @JenniferRomantica er i nærheden.

/Francois

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...