Hop til indhold
etspil5moden

At blive forført af en man ikke har mødt

Recommended Posts

Som titlen på denne tråd siger er jeg sgu blevet totalt forført af en jeg end ikke har mødt endnu.

Nogle af jer tænker nok “kæft han er blevet en idiot eller tosset” og kan nok godt være for jeg har stået op klokken 3 om natten de seneste 14 dage på arbejdet. Og sikkert også fordi jeg har pudset  vinduer i børnehaver, plejehjem og handicap centre og bosteder og kæmpe store skoler og Augustenborg slot helt selv og bare været rundt omkring i Sønderjylland, det kan godt være det har givet mig kulder i hovedet når man ikke fatter hvad der bliver sagt og når man bliver spurgt en milliard gange hvad man hedder og hvad jeg laver af børn  i flere forskellige børnehaver.

Nå der afsporede jeg vidst min egen tråd men anyways så har mødt den her kvinde på tinder fra udlandet og når jeg siger udlandet så mener jeg København for det er nærmest udlandet for mig, hun er lige et par dage ældre end mig og hun er nok der i 30’erne så der er lige et par år imellem, og da vi matchede henvendte jeg mig uden at forvente svar, men hun svarede sgu og så begyndte skriveriet og snakken at tage fart derefter.

Som sagt må i gerne tænke jeg er tosset for jeg er vel på en eller anden måde faldet for en jeg ikke har mødt endnu vi skal dog mødes i maj. Og ja hun sagde også jeg var tosset men at det bare føltes så rigtigt og det må jeg give hende ret i at det gør, og nu siger jeg nok noget hvor i tænker “etspil5moden, du er fandme åndet og høre på” men jeg tror at ting sker af en grund.

Vi har flirtet på snap, snakket sammen i telefon og når vi snakker er det som om jeg bare kan lukke øjnene og lade tiden stå stille, at høre hendes grin, hendes stemme, at høre hende fortælle om sig selv er noget så dejligt, og ja det er måske tosset men det føltes bare så forbandet rigtigt, men jeg kan gå sgu ikke rigtig gøre for det jeg føler, og jeg er nok i den holdning at selvom om jeg end ikke har mødt kvinden endnu, så synes jeg stadig jeg kan føle hvad jeg føler. Hun har åbnet sig totalt op for mig og jeg har opnået for hende og den måde hun tog imod tingene på var så fantastisk, jeg følte mig på ingen måder dømt, eller at det skræmte hende væk, og det gjorde sgu at det nærmest fejede benene væk under mig, hun er i øvrigt en kvinde der er ærlig, ved hvem hun er og hvad står for og hvad hun vil have og det er noget jeg vil mene mange af de kvinder jeg har mødt igennem tinder eller generelt i dating verden kunne lære noget af. 
 

Som sagt er det måske tosset, men hun er så fandens  spændende hun har fanget min interesse som i virkelig fanget den, og ja så kan det godt være jeg ikke har mødt hende endnu men det gør jeg jo så til, og Selvom der er længe til maj, så går jeg og tænker på hende på arbejdet, jeg tænker på de ret så dejlige ting hun har skrevet til mig, hendes stemme og hendes latter, og hendes humor. Har jo så også fået snaps af hende og noget af det jeg blev Aller Aller mest fanget af var hendes øjne, og det er ikke nogen hemmelighed at flotte øjne går lige i hjertet på mig og det har hun og for helvede hvor er hun smuk.

Det eneste minus ved det hele er at det føltes som om der er  ret lang tid til maj og den aftalte dato.

Om jeg er blevet tosset ? Det synes jeg jo nok egentlig ikke, jeg tror bare ting sker af en grund og hun kom bare sådan vupti og det føltes bare rigtigt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Synes bestemt ikke du lyder tosset :D Lyder for mig som om det kan gå hen og blive godt, bestemt også med den alder hun har. Du skal da bare nyde at du har fundet en der potentielt vil noget seriøst, for der er virkelig langt imellem de seriøse på Tinder...efter egen erfaring haha. :D Nu har jeg dog en ide om du ret rutineret på Tinder, af hvad jeg lige ved. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Crabman skrev, for 35 minutter siden:

Synes bestemt ikke du lyder tosset :D Lyder for mig som om det kan gå hen og blive godt, bestemt også med den alder hun har. Du skal da bare nyde at du har fundet en der potentielt vil noget seriøst, for der er virkelig langt imellem de seriøse på Tinder...efter egen erfaring haha. :D Nu har jeg dog en ide om du ret rutineret på Tinder, af hvad jeg lige ved. 

Tak det er jeg sgu glad for du siger :wub: nogle vil jo nok sige at ej det kan man ikke føle, gøre, sige når man ikke har mødt personen endnu, meeeen det mener jeg nu altså godt man kan, man er jo i sidste ende ikke altid herre over hvad man føler :)

men ja det er jo også den følelse jeg har at det godt kan jo. Og ja hendes alder passer mig perfekt, for nogle mennesker i 20’erne aner nærmest ikke hvad de vil og det gør hub (jeg er i slut 20’erne) men jeg vil nu mene jeg er ret så moden af en 29 årig at være.

Jooo du har ret jeg er blevet ret erfaren på tinder efter 3 år på markedet og har oplevet meget der, og mødt mange osv osv men at skulle støde på hende var ikke lige forventet men det skete og for satan hvor hun dog fejer benene væk under mig hver gang :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

@etspil5moden Nej man er bestemt ikke herre over sine egne følelser, og nogen mennesker klikker man jo bare med på alle de rigtige punkter, også kan man jo ikke lade hver med at få sommerfugle i maven af det. 

Og giver dig helt ret i at mange i den aldersgruppe slet ikke kan finde hovede og hale i tingene, især på Tinder :D Vi er jo næsten jævnaldrende som du også ved, og føler bestemt også jeg er mere i den modne ende. Jeg har bevidst selv lagt Tinder lidt på hylden, som vi også snakkede om tidligere. Da jeg som sagt bare vil hygge mig med en masse GP'er haha.

Men er da glad på dine vegne at du måske har fundet den rette, hvem ved? :P Lyder i hvert fald som du flyver på en lyserød sky lige nu haha.

Redigeret af Crabman

Del dette indlæg


Link til indlæg
Crabman skrev, for 9 minutter siden:

Nej man er bestemt ikke herre over sine egne følelser, og nogen mennesker klikker man jo bare med på alle de rigtige punkter, også kan man jo ikke lade hver med at få sommerfugle i maven af det. 

Liiiiiige præcis ! 
 

jeg tror bare når man møder et menneske om det så er på tinder, i byen eller whatever, så mødes man med et menneske hvor man bare kan snakke og kemien er god, det mener jeg også at man kan når man skriver sammen og det gør jeg med hende, altså den her tråd forklare ikke engang halvdelen af det rumsteren der forgår i min mave og i mit hoved, for det kan ikke forklares men rart det er det ! Som i virkelig rart :wub:

 

når ja jeg husker sgu da godt vi er i nogenlunde samme klasse i de unges klasse vel og mærket ! 
men jeg kan sgu godt forstå du har lagt tinder på hylden hvis man ikke er til det, har selv været on and off, nu er jeg så on og mødte hende, altså havde jeg boet i København så var jeg taget hjem til hende nu men jeg bor i Vejle så det kan jeg ikke bare lige sådan :P

men ja du hygger dig med gp’erne og jeg sidder og har sommerfugle i maven over hende :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
etspil5moden skrev, for 9 minutter siden:

Som i virkelig rart :wub:

Lyder jo som om du har ramt jackpot :wub: Krydser fingre for dig haha. Nyd det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Crabman skrev, for 15 minutter siden:

Lyder jo som om du har ramt jackpot :wub: Krydser fingre for dig haha. Nyd det.

Det vil jeg mene :wub: og tak for det du ! Det vil jeg gøre !

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har for en del år siden prøvet noget tilsvarende.   Jeg følte forelskelse i en kvinde som jeg skrev med på Dating.dk.   Da vi så endelige mødte hinanden gik det op for os begge at vi vist havde været udsat  for et psykologisk pus, en slags cyber forelskelse skabt af illusioner der desværre bristede i mødet med virkeligheden.

Efterfølgende tænkte jeg en del over hvad der var sket, og opdagede at andre på nettet havde oplevet noget tilsvarende.   Det tætteste jeg kom på  sandheden var nok  at det mere handlede om en forelske i forelskelsen end i  en virkelig person.

Derved ikke sagt, at det ikke kan føre til noget, blot at det også kan gå som beskrevet

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 28 minutter siden:

Derved ikke sagt, at det ikke kan føre til noget, blot at det også kan gå som beskrevet

Jeg forstår hvad du mener

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er skønt at drømme og fantasere……

Og nogen gange går det også i opfyldelse, men nyd forelskelsen, drømmene og fantasierne. De er en stor del af det gode, søde liv under alle omstændigheder. Det er bare så dejligt at man kan det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
etspil5moden skrev, den 16.4.2024 at 19:28:

Som sagt er det måske tosset, men hun er så fandens  spændende hun har fanget min interesse som i virkelig fanget den, og ja så kan det godt være jeg ikke har mødt hende endnu men det gør jeg jo så til, og Selvom der er længe til maj, så går jeg og tænker på hende på arbejdet, jeg tænker på de ret så dejlige ting hun har skrevet til mig, hendes stemme og hendes latter, og hendes humor. Har jo så også fået snaps af hende og noget af det jeg blev Aller Aller mest fanget af var hendes øjne, og det er ikke nogen hemmelighed at flotte øjne går lige i hjertet på mig og det har hun og for helvede hvor er hun smuk.

Fantastisk beskrivelse.
Jeg kan godt li' din begejstring for det modsatte køn, du har givet udtryk for det i mange indlæg hen ad vejen ... 

Jeg genkender så udmærket den der total fascination af en kvinde ... 
Hendes væsen, personlighed, udseende, erotiske udstråling .. 
Det er derfor jeg besøger pigerne - det er for oplevelsen af hele pigen, det seksuelle er kun et aspekt, men det er det jeg mangler.
Jeg har mødt en del både spændende og tiltrækkende kvinder livet igennem, men jeg har haft til gode at leve det erotiske ud ... 
Jeg er glad for at jeg har fået mulighed for lige at få et glimt af det univers ... 
For mig er det måske en smule mere afdæmpet, både på grund af min alder, men også fordi jeg ikke forelsker mig ... 
Men det betyder så sandelig ikke, at jeg ikke nyder, beundrer og holder af pigerne ... <3

Tænker lidt, måske er det almindeligvis bedst at smede mens jernet er varmt, især ved skriftlige kontakter ...
Energien kan godt ebbe lidt ud hvis man venter for længe med at mødes ..
Men der kan jo selvfølgelig være praktisk hindringer ... 

Redigeret af sneræven

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, den 16.4.2024 at 22:16:

Efterfølgende tænkte jeg en del over hvad der var sket, og opdagede at andre på nettet havde oplevet noget tilsvarende.   Det tætteste jeg kom på  sandheden var nok  at det mere handlede om en forelske i forelskelsen end i  en virkelig person

Jeg prøvede en gang at skrive længe med en gut over Facebook.. Vi skrev og skrev sammen og vi var så vilde med hinanden.. Jeg tog så den lange tur i tog til Nordjylland efter 3-4 måneders skriveri.. Da han henter mig på stationen hilser han mig på BRAGENDE nordjysk hvilket bare tørrede ALT ud i mine trusser som ung 22 årige trunte:lol:.. Havde det sådan lidt “jamen han skrev sku da ikke med en dialekt så hvordan skulle jeg vide det”:ph34r::lol:.. Det blev en noget akavet date og jeg tog tidligt hjem næste morgen:P.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 8 timer siden:

Da han henter mig på stationen hilser han mig på BRAGENDE nordjysk

Hehe ... 

Mit modersmål er midtvestjysk.
Med det særlige 'twist' at jeg snakker hurtigt og med en stemme der ligger - øøh, ret langt fra en maskulin bas.  :P
Og snakker ret meget når jeg først kommer i gang ..
Det er en familiesvaghed, hos en del af mændene på den ene side af familien...
Og også andre, det er åbenbart et særligt gen i mit område ...
Jeg kalder det 'kartoffelwoman-syndromet' ... 

Og seriøst, jeg har aldrig rigtig vænnet mig til rigsdansk ...
Det kan være een af grundene til, at jeg 'hakker' lidt når jeg snakker ...
Min hjerne går lidt i kluttemut, det er ikke min naturlige måde at udtrykke mig på ... 
Lidt som når .. øøh - visse politikere snakker engelsk ...

Redigeret af sneræven

Del dette indlæg


Link til indlæg
sneræven skrev, for 7 minutter siden:

Mit modersmål er midtvestjysk.
Med det særlige 'twist' at jeg snakker hurtigt og med en stemme der ligger - øøh, ret langt fra en maskulin bas.

Nu har jeg jo ikke længere nogle aversioner imod dialekter men der overraskede mig sku godt nok lidt der:lol:.. 

Jeg selv få at vide at jeg er sjællænder når jeg er i Jylland og jyde når jeg er på Sjælland så det ikke helt nemt.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 6 minutter siden:

Jeg selv få at vide at jeg er sjællænder når jeg er i Jylland og jyde når jeg er på Sjælland så det ikke helt nemt

Jeg bor på Fyn, og der er g-o-d-t nok aldrig nogen der har regnet mig for Fynbo ... 

Synes dialekter er charmerende ...
Der er noget over piger der snakker sønderjysk, f. eks ... 

Redigeret af sneræven

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 34 minutter siden:

Nu har jeg jo ikke længere nogle aversioner imod dialekter men der overraskede mig sku godt nok lidt der:lol:.. 

Jeg selv få at vide at jeg er sjællænder når jeg er i Jylland og jyde når jeg er på Sjælland så det ikke helt nemt.. 

Hvad mener de du er på Fyn ? :ph34r:

Del dette indlæg


Link til indlæg
sneræven skrev, den 17.4.2024 at 22:20:

Fantastisk beskrivelse.
Jeg kan godt li' din begejstring for det modsatte køn, du har givet udtryk for det i mange indlæg hen ad vejen

Tak for dit input og jeg er glad for du kan mide min tråd, men ja man er jo ikke altid herre over hvad man selv føler, og hun giver mig følelsen hver gang jeg får en besked fra hende. Men ja man skal holde gang i gnisten meeeen det tænker jeg nu også nok den skal ^_^

Del dette indlæg


Link til indlæg
Slowman skrev, den 17.4.2024 at 08:12:

Det er skønt at drømme og fantasere……

Og nogen gange går det også i opfyldelse, men nyd forelskelsen, drømmene og fantasierne. De er en stor del af det gode, søde liv under alle omstændigheder. Det er bare så dejligt at man kan det.

Du har fuldstændig ret jeg nyder det bestemt også <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Easterneuropeplease skrev, for 2 timer siden:

Hvorfor køber du ikke bare en togbillet nu, og kører derover?

 

Det har jeg skam også lyst til 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu starter jeg lidt off topic.
Jeg i noget tid fuldt med i mange af dine indlæg fra siden af. Du virker som en helt oprigtig og fornuftig mand. Jeg kan på mange måder genkende mig selv i mange af de ting, du skriver om dig selv. 

Jeg er 30 år, og har været off i dette game i en længere periode. Indtil for nylig var jeg i et forhold, og havde derfor langt denne verden og Tinder på hylden. Før mit forhold har jeg haft mange gode stunder både med gp'er og kvinder, som jeg mødte igennem Tinder og til festlige anledninger.

Jeg går meget op i min træning, og så arbejder jeg lidt for meget. Ofte består min hverdag i at tage direkte fra job, ind at træne, hjem at spise og så går der ikke længe før jeg rammer sengen. 

Jeg har en tendens til at overtænke og overanalysere mange ting, ofte uden grund. Dette er noget jeg prøver at vænne mig af med, men det er virkelig svært, og nok noget jeg altid har gjort.   

Nu er jeg så tilbage i denne verden igen. Det er både sjovt og spændede, men giver også andledning til en del frustration. At være aktiv på Tinder kræver mere tid og energi end jeg lige husker :D Jeg har endnu ikke besøgt en gp, siden jeg er blevet single, men der skal nok komme. 

 

@etspil5moden Før mit forhold stod jeg faktisk i den samme situation som du gør nu. Igennem Tinder havde jeg skrevet med en hvor benene blev fejret fuldstændig væk under mig. Dette var midt i sommerferien så skæbnen ville at hun skulle ud at rejse i 3 uger. Vi kunne derfor ikke mødes før måneden efter. Jeg husker det som 3-4 lange uger hvor jeg var ude af mig selv. Jeg tror dog dette har lige så meget at gøre med min tendes til at overtænke og overanalysere. Da vi mødtes havde vi stadig god kemi og vi endte med at have noget kørende i 6 måneder. Dog vil jeg helt klart foretrække at mødes så hurtigt så muligt. Det at mødes personligt giver simpelthen en anden oplevelse end den, man indimellem opstiller i sit hoved.

Hvor længe har i skrevet sammen og hvordan kan det være at i ikke har aftalt at mødes noget før?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Johnn skrev, for 3 timer siden:

Nu starter jeg lidt off topic.
Jeg i noget tid fuldt med i mange af dine indlæg fra siden af. Du virker som en helt oprigtig og fornuftig mand. Jeg kan på mange måder genkende mig selv i mange af de ting, du skriver om dig selv. 

Tak for dit input ! Og tusind tak for komplimenterne ! Det sætter jeg stor pris på ligesom dit input. Det blev en lidt lang en at svare på men for at gøre det kort ! Hvor er det fedt at der findes en på dette Forum som nærmest er som mig selv ! Det du beskriver er nøjagtig som mig selv, både med tanker, arbejde og så direkte til træning ! Wauw hvor er det egentlig vildt ! Udfra dit input så lyder det virkelig til at vi minder om hinanden ! 
 

Johnn skrev, for 3 timer siden:

Hvor længe har i skrevet sammen og hvordan kan det være at i ikke har aftalt at mødes noget før?

Det må være 14 dage nu vi har skrevet, og jeg har også lyst til at se hende lige nu og her men hun havde et midt stramt skema og kunne derfor først ses der i midt maj men det er fint nok, gejsten skal bare holdes.

Del dette indlæg


Link til indlæg
etspil5moden skrev, for 3 timer siden:

Tak for dit input ! Og tusind tak for komplimenterne ! Det sætter jeg stor pris på ligesom dit input. Det blev en lidt lang en at svare på men for at gøre det kort ! Hvor er det fedt at der findes en på dette Forum som nærmest er som mig selv ! Det du beskriver er nøjagtig som mig selv, både med tanker, arbejde og så direkte til træning ! Wauw hvor er det egentlig vildt ! Udfra dit input så lyder det virkelig til at vi minder om hinanden !

Det var så lidt.

Ja det blev lidt langt, men tænkte jeg hellere måtte give en introduktion af hvem jeg er, for at det gav mere mening for dig. For som du påpeger, så har det også undret mig hvor meget det virker til, at vi minder om hinanden.

etspil5moden skrev, for 3 timer siden:

Det må være 14 dage nu vi har skrevet, og jeg har også lyst til at se hende lige nu og her men hun havde et midt stramt skema og kunne derfor først ses der i midt maj men det er fint nok, gejsten skal bare holdes.

Okay, det giver mening.

Af ren nysgerrighed, hvorfor tror du, at du er blevet totalt forført denne gang?

Da det skete for mit vedkommende tror jeg, at det var en blanding. Vi studerede det samme (Datalogi) og dengang var der meget få kvinder der havde interesse indenfor feltet. Vi kunne derfor snakke om ting og forstå hinanden på en anden måde, end hvad jeg var vant til med de andre kvinder jeg havde datet. Derudover var hun også asiatisk af udseende, med dybe brune øjne. Jeg havde indtil da kun datet blonde danske kvinder med blå og grønne øjne. Det gjorde det hele lidt mere spændende.

Arbejder i indenfor samme felt, har en fælles interesse, eller er det måske hendes udseende?

Redigeret af Johnn

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...