Hop til indhold
Louise41

NYHED! Dansk skønhed afholder GB 19-4 kl. 15.00 i Vestjylland

Recommended Posts

NYHED !!!  Dansk pige - en ny forførende skønhed træder ind i vores verden og inviterer jer til en uovertruffen oplevelse. Har I nogensinde fantaseret om at være en del af et intenst og spændende gangbang?

Nu er chancen her for at gøre disse frække drømme til virkelighed.

Så til alle i liderlige mænd derude, marker den
19. april kl. 15.00 i jeres kalender.

Tag del i hendes debut i et spændende fantasifuld gangbang, hvor vi sammen skaber en oplevelse så fyldt med energi, at I vil ønske at vende tilbage igen og igen. Selvom hun er ny til dette univers, er hun langt fra uerfaren. Hendes appetit er umættelig, og hendes ønske om at blive brugt af flere mænd på én gang garanterer, at I alle vil føle jer tilfredsstillet. I vil forlade denne oplevelse med minder, der vil vare ved.

Hun er 41 år, 167 cm høj og vejer 67 kg. Hendes bryster er ægte, og hendes glatbarberede fisse er altid klar til leg.

Hun tænder på:

 At blive kneppet hårdt
 At få slikke fisse
 At mine bryster bliver leget med, slikket og suttet
 Oralsex (Jeg elsker en stiv pik i munden)
 Flere orgasmer lige efter hinanden.
 Sæd udover kroppen (IKKE i mund /ansigt)
 At blive brugt af flere fyre (jo flere jo bedre)
 At du er trimmet forneden

NO GO:

 Analsex
 Fisting (Max 3 fingere)
 Sperm i ansigt / munden
 Kys (Jeg kysser ikke på munden)

 

Som deltager forventes det:
 Alder 30 - 60 år
 Max 90 kg (Højde og vægt skal passe sammen)
 Skandinaviske udseende.
 Respektfuld og velsoigneret

Kan du se det spændende i at nyde selskabet af en dansk kvinde og opleve atmosfæren ved en gangbang? Så er det dig, jeg leder efter.

 

Undersøg venligst om du kan deltage på dagen, og om du virkelig ønsker at være en del af det. Jeg kan love dig, at du ikke vil fortryde det.

Hvis du ikke helt passer til de angivne kriterier for alder og vægt, så tøv ikke med at kontakte mig alligevel. Vi kan tage det derfra, selvom jeg muligvis beder om billeder af din krop, da hun desværre ikke tænder på svært overvægtige mænd.

Der er ingen fastsat grænse for antallet af deltagere. Jo flere, jo bedre!

Arrangementet forventes at vare minimum 2 timer, men ikke længere end 2,5 timer, afhængigt af antallet af deltagere.

Det er kun muligt at deltage i de 2 timer. 1 time er ikke en mulighed, da det vil skabe uro og forstyrrelse. Naturligvis er det op til dig, om du ønsker at forlade arrangementet tidligere.

Prisen pr. person for 2 timer er kr. 1500.

Lokationen for arrangementet er placeret i Vestjylland, ca. 25 km syd for Ringkøbing.

Undervejs vil der være mulighed for at slukke tørsten og få en forfriskning.

Billederne taler for sig selv, og der er ingen yderligere billeder.

Hun ser frem til at møde jer alle, mine frække herrer.

Sms/WhatsApp: 71843553

https://annoncelight.dk/showad/399986

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...