Hop til indhold
Guest Panda

Links

Recommended Posts

Guest Panda

Efterhånden handler halvdelen af alle indlæg om folk der efterspørger links - eller er utilfredse med manglende links.

For eksempel her:

https://www.eroguide.dk/forum/topic/183058-15-gp-besøg/?ct=1712993103

Det er en meget fin liste med 15 GP besøg. Uden links, ja, men sådan er listen nu engang.

Kunne man ikke aftale at det er fint med links, og hvis der ikke er et link, så er det bare som det er?

Det der med at efterspørge links virker også så ... 90'er agtigt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ofte er en anmeldelse uden links som at se en Italiensk film uden undertekster - det giver kun halvt mening.

Især i dag hvor der er så mange forskellige steder at søge på pigerne, eller navnesammenfald.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Enig, ikke alle er så stærke i den ny modens digitale verden, men det skal vel ikke udelukke , at man må skrive en anmeldelse.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vekseleren

Det er som om at man ikke lige prøver selv at søge, det er meget nemmere at spørge efter link

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lige den med de 15 besøg forstår jeg sgu godt at man ikke laver links det tager forbandet meget tid at bruge link ikonet og copy paste flere links ind i teksten jeg har i anmeldelser med 3-4 links oplevet at det tog pisse lang tid at få gjort hvert link klikbart og at jeg imellemtiden blev logget af forum og måtte logge mig tilbage ind igen. 

 

Det er et fuldstændigt urimeligt krav i en liste med mere end fem GP besøg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vekseleren skrev, 1 time siden:

Det er som om at man ikke lige prøver selv at søge, det er meget nemmere at spørge efter link

Ja, præcis! Dovenskaben lever i bedste velgående. Det ser man også i de ret ofte forekommende “Jeg kommer til København om et par dage, hvem skal jeg besøge?”. Hvorfor i alverden bruger man ikke 5-10 minutter på at læse nogle anmeldelser fra Sjælland? Så kan man altid spørge i forhold til udvalgte piger, hvis man tror det bringer noget brugbart. Hvilket det sjældent gør.

og ja, @tja66 har da ret i, at det klart er at foretrække, når anmeldelserne indeholder links, men som @Panda og @sweetstone nævner, så er anmeldelser uden links altså stadig også brugbare. I hvert fald i de fleste tilfælde. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mange hundrede brugere klikker nemt og forventningsfuldt på de links, og de skal da ikke selv til at bruge tid på at søge efter annoncerne, det duer altså ikke. Folk læser mange anmeldelser og det skal være nemt og enkelt at ser det, det hele handler om. Det gør oplevelsen meget bedre og mere attraktiv. Og heldigvis synes jeg langt de fleste anmeldelser har indsat et eller flere.

Så jeg synes det er forståeligt, når nogle spørger efter et link, hvis anmelderen nu havde glemt det, så det kan komme på. Det fylder lidt mere i tråden, men det er helt enkelt at foretrække frem for en tråd uden.

At indsætte links er ikke så vanskeligt, brug lidt tid på det, hvis det er første gang, det gjorde vi alle, så er det bedre og nemmere for hundrevis af brugere.
 

Redigeret af GBlover

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Panda

Jeg er ikke modstander af links - selv om man skal huske at et link ret hurtigt kan blive forældet og kan holde op med at virke.

Det jeg gerne vil slippe for er de mange, mange, mange indlæg hvor der kun står følgende: "Jeg savner et link".

Del dette indlæg


Link til indlæg
Panda skrev, for 32 minutter siden:

Jeg er ikke modstander af links - selv om man skal huske at et link ret hurtigt kan blive forældet og kan holde op med at virke.

Det jeg gerne vil slippe for er de mange, mange, mange indlæg hvor der kun står følgende: "Jeg savner et link".

det er nu meget nemt at slippe for de indlæg hvor der spørges efter et link. det er bare at trådstarteren sætter et link ind

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Panda

Jo, i den perfekte verden vil der altid være et link i en anmeldelse. Men sådan er virkeligheden ikke.

Og derfor har vi nu følgende: "Jeg savner et link", "Jeg savner også et link", "Jeg er enig med ham der savner et link", "Hvad skal vi bruge det til uden et link" o.s.v..

Kunne vi ikke bare være enige om at et link er det bedste og så forbigå et manglende link med indigneret tavshed?

Del dette indlæg


Link til indlæg
GBlover skrev, for 14 timer siden:

Så jeg synes det er forståeligt, når nogle spørger efter et link, hvis anmelderen nu havde glemt det,

Det er bare det handler om en tråd som udgangspunkt med 15 kvinder

GBlover skrev, for 14 timer siden:

At indsætte links er ikke så vanskeligt, brug lidt tid på det

Jo det er faktisk vanskeligt og pisse besværligt. 

Et link er ikke svært nej men har bakset med 4-5 links og det er en pain in the ass fordi siden logger en ud imens man sidder og gør dem søgbare jeg ville aldrig nogensinde forsøge mig med at gøre 15 links søgbare jeg ville få komplet nedsmeltning over det sådan som siden agerer. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er vi ikke enige om at dem der laver en anmeldelse gør andre en tjeneste - altså en ulønnet handling der gøres for at hjælpe andre? Så kan det da godt være super ærgerligt at når man sidder med pikken i hånden, at man så ikke lige kan klikke videre nemt og hurtigt… men man kan da ikke brokke sig over noget der er gjort kvit og frit og i den bedste mening?

måske tager det længere hvis man skal sætte links ind hvergang der er nogen der skriver “hvem er nummer 6?” eller svare på brok over manglende links… men det er nu engang sådan personen har valgt at gøre det.. ^_^ brug anmeldelsen eller tøf videre… 

og nej, jeg skriver det ikke fordi jeg selv er nævnt på listen med et let søgebart navn, men fordi jeg ikke kan forstå hvorfor vores samfund i dag er sådan, at vi brokker os over ting der bliver gjort af god mening kvit og frit… 

Der er også brok i andre tråde over, at der ikke bliver skrevet nær så mange anmeldelser som tidligere - så kan vi lade vær med at skræmme folk væk og ødelægge anmeldelsernes tråde med brok over hvor dårligt et stykke frivilligt arbejde der udføres? 

god søndag, en lille opfodring inden morgenkaffen herfra - husk at det er skrevet med kun en lille smule snerpet mine, men også med et lille smil på læben <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
tja66 skrev, for 22 timer siden:

Ofte er en anmeldelse uden links som at se en Italiensk film uden undertekster - det giver kun halvt mening.

Især i dag hvor der er så mange forskellige steder at søge på pigerne, eller navnesammenfald.

Og meget tit misforståelser af hvilken GP der skrives om

Del dette indlæg


Link til indlæg
SweetKisses skrev, for 5 timer siden:

Er vi ikke enige om at dem der laver en anmeldelse gør andre en tjeneste - altså en ulønnet handling der gøres for at hjælpe andre? Så kan det da godt være super ærgerligt at når man sidder med pikken i hånden, at man så ikke lige kan klikke videre nemt og hurtigt… men man kan da ikke brokke sig over noget der er gjort kvit og frit og i den bedste mening?

Ej hvor plat og vulgært, så tak for kaffe.
At efterspørge et link behøver ikke at være for at brokke sig, men i håb om at det kommer på, så det bliver lettere for alle.
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
GBlover skrev, for 2 timer siden:

så det bliver lettere for alle.

Minus ham der skal sætte 15 klikbare links ind i et opslag metodisk et link af gangen via linkknappen femten gange i træk ;) :rolleyes: :P 

Del dette indlæg


Link til indlæg
GBlover skrev, for 21 timer siden:

Ej hvor plat og vulgært, så tak for kaffe.
At efterspørge et link behøver ikke at være for at brokke sig, men i håb om at det kommer på, så det bliver lettere for alle.
 

Jeg ved ikke lige hvad der er plat og vulgært i det jeg har skrevet - altså ikke i forhold til mange andre ting der sker her på siden. Tænkte det var både meget sigende og fint i tråd med virkeligheden - men jeg er da ked af ved lige den sætning om pikken i hånden var over din grænse.. Jeg mente dog hvert et ord. 

Og jeg er helt enig, det behøver slet ikke være brok at efterspørge et link. Nu ved jeg ikke om du har læst den tråd der bliver henvist til - men der er langt mere brok en venlige forespørgsler. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
SoftTouch skrev, den 16.4.2024 at 20:44:

Jeg savner et bedre link, på forhånd tak.

Du hjælper ikke trådstarters diskussion med den sjovhed.

  •  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dillermand Junior skrev, den 14.4.2024 at 03:59:

Jo det er faktisk vanskeligt og pisse besværligt. 

Et link er ikke svært nej men har bakset med 4-5 links og det er en pain in the ass fordi siden logger en ud imens man sidder og gør dem søgbare jeg ville aldrig nogensinde forsøge mig med at gøre 15 links søgbare jeg ville få komplet nedsmeltning over det sådan som siden agerer. 

Jeg forstår ikke lige hvorfor siden logger dig ud? Det er aldrig sket for mig. :huh:

Men det er blot at copy paste, du behøver ikke gøre andet. Bruger aldrig link funktionen EG har implementeret, fordi det er lettere blot at copy paste et hvilket som helst sted i ens indlæg.

15 link kan jeg godt forstå, og hvis man endelig gør det, så hatten af for det :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den Anonyme skrev, for 6 timer siden:

Jeg forstår ikke lige hvorfor siden logger dig ud? Det er aldrig sket for mig. :huh:

Det gør den for en del af os

Den Anonyme skrev, for 6 timer siden:

15 link kan jeg godt forstå, og hvis man endelig gør det, så hatten af for det :D 

Og det var hele pointen vi kan alle godt sætte et eller to links ind men tråden handler om at folk ønskede links til en tråd med 15 besøg over et stykke tid altså 15 links og det er sgu besværligt

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dillermand Junior skrev, for 6 timer siden:

Det gør den for en del af os

Og det var hele pointen vi kan alle godt sætte et eller to links ind men tråden handler om at folk ønskede links til en tråd med 15 besøg over et stykke tid altså 15 links og det er sgu besværligt

Hmm Mærkeligt.

Er helt enig, lige den tråd, der kan jeg godt forstå man ikke lige finder 15 links, men igen der vil os være nogen som ville gøre det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...