Hop til indhold
Crabman

Molly Molly Molly en meget blandet oplevelse dsv<3

Recommended Posts

TheLion skrev, for 2 minutter siden:

Hun ser ellers lækker ud, men anmeldelserne var lidt blandede, så jeg må indrømme at jeg blev lidt nysgerrig. Nu må vi se om det lykkes for mig at besøge hende :)

Har det på samme måde omkring det sociale, hvilket betyder en ret stor del af et besøg for mig. Men synes nu hun er værd at besøge, da hun er så lækker haha og servicen ikke fejlede noget overhovedet. Som sagt var de eneste minusser at jeg ventede så længe og at den sociale del manglede.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Crabman skrev, for 3 timer siden:

Har det på samme måde omkring det sociale, hvilket betyder en ret stor del af et besøg for mig. Men synes nu hun er værd at besøge, da hun er så lækker haha og servicen ikke fejlede noget overhovedet. Som sagt var de eneste minusser at jeg ventede så længe og at den sociale del manglede.

Så lykkedes det. En fin og meget imødekommende pige. Jeg synes egentlig, der var ok GFE. Der på hotellet. Hvis jeg lige skulle nævne lidt til den mindre gode side, så var det at hun havde taget lingeriet af og allerede var kravlet op i sengen/hemsen da jeg kom ud af badet. Så kunne man savne lidt kys inden. Jeg var der dog kun 30 min.

 

Ellers er Molly netop super fin, ser rigtig smuk ud, brune dybe øjne, både bryster og numse sidder som de skal.

 

Jeg forstår dog ikke helt priserne med hvorfor det nu kun er 1.100 kr. for en halv time og så til gengæld 1.900 kr. for en time.

 

Bebop skrev, den 12.4.2024 at 19:48:

Tak. Så er den video satme misvisende. Jeg føler mig næsten nødsaget til at tjekke det live.

Ja… hmm… 


Men det hele sidder dog netop som det skal og er blødt etc.

 

En fin pige der helt sikkert kan anbefales :)

Redigeret af TheLion
Korrektur mm.

Del dette indlæg


Link til indlæg

* Det blev netop til en halv times besøg til 1.100 kr. Jeg glemte lige signaturen.


 

/TheLion

Redigeret af TheLion

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...