Hop til indhold
Crabman

Molly Molly Molly en meget blandet oplevelse dsv<3

Recommended Posts

https://nympho.dk/n15233/5214/molly/

 

Okay jeg var nødt til at besøge hende og se hende med mine egne øjne...:rolleyes:Efter hun er blevet hypet pænt meget op, og jeg kan godt sætte mig ind i det tildels...(Har nok bare været utrolig uheldig) Men det kommer vi til.

 

Meget nem og hurtig kommunikation til at lave en aftale med, men da det så var tid og jeg drog mod DR Byen og havde fået lokationen (vidste dog godt hvor det var) slap mit held en smule op dsv. var så uheldig at skulle vente godt og vel 35 min. og ligne en forvirret tosse. Nu havde jeg bestemt mig for at se hende, koste hvad det vil, så valgte ikke at gå selv om jeg mange gange undervejs overvejede det. Finder det meget uprofessionelt at lade en gæst vente så længe alligevel uden svar, men da hun så endelig gav svar fra sig efter 20 min. Bad hun mig om at vente på 5 sal, det gjorde jeg så og ventede yderligere 15 min... endelig skrev hun så at hun var på vej juhu.

Blev så mødt af en meget lækker lille pige, og man taber sgu lidt kæben ved synet af hende, især med den meget velformede røv, det burde næsten være ulovligt at have sådan en perfekt røv. Men vi kommer ind på hendes værelse og får klaret diverse ting, og så ind i bad med mig. Kommer ud og der ligger hun så oppe i sengen og bare ser så skøn og fræk ud. Vi startede ud med kysseriet og det var dejligt :wub: Hun var en smule tilbageholdende med tungen i starten, men det ændrede sig meget hurtigt, og efter lidt tid tog hun selv initiativet og så fik jeg da ellers tunge nok for alle pengene. Hun fik lagt mig ned og startede med blow stille og roligt:P Men må være ærlig at sige det ikke er et jeg vil huske overhovedet, dog var det stadig dejligt at se en så lækker tøs give ham kærlighed, og masser af øjenkontakt hele tiden. Det blev så min tur, og slikkede hende så til en orgasme uden tvivl. Hun så i hvert fald glad ud efterfølgende. Hun fik sat en hjelm på soldaten, og han var satme kamp klar! (Hvilket var rart da han ikke rigtig havde givet at stå ret ved mit sidste besøg hos en anden)

Men når så lækker en pige ligger der og vrikker med den røv og krop hun har shit... han kunne nok havde stået ret hele aftenen. Men hun startede med at ride mig også ellers rundt i rigtig mange forskellige stillinger :D Kan sige det meget længe siden jeg har prøvet så mange forskellige, da jeg virkelig bare ikke kunne få min hænder fra hende. Hvilket syn det var at se hende ligge og vride sig, og jeg skal da heller ikke glemme de meget flotte lækre bryster hun også har, sådan nogle ser man satme kun på en "21 årig" pige OMG. Det uden tvivl de lækreste "naturlige" jeg har set længe. Så at holde på dem og slikke dem, er virkelig som at være i en slikbutik. Efter godt og vel 40 min. lagengymnastik måtte jeg så give op dsv... og fik sprøjtet hendes ypper lækre bryster til imens hun bare lå der og stønnede, satme en frækt syn. Vi lå begge to lige et kort øjeblik og fik pusten, og snakkede den smule hun nu kan. Det er virkelig begrænset og hun forstår nærmest ingenting, stadigvæk sød. 

Og nu til det lidt kedelige igen... Selvom slutningen på oplevelsen var god, så trækker starten bare så meget ned dsv. For ville virkelig gerne have rost hende til skyerne, men det kan jeg sgu ikke tillade mig. Hvad det var der gjorde jeg skulle vente så lang tid, finder jeg aldrig ud af. Synes bare det er så ærgerligt... Jeg har fuld forståelse for hvis en pige bliver en smule forsinket, men +30 min. uden at skrive er efter min mening i overkanten. Så grundet den ting, gør at jeg nok ikke vil besøge hende igen dsv. selvom servicen på ingen måde fejler noget og at hun er så lækker som hun er, hvilket nok er derfor mange andre besøger hende igen. Det kan i hvert fald ikke være pga snakken man kommer igen efter, for det er begrænset :D Det er også en del der trækker ned for mig dog, da jeg personligt godt kan lide at snakke efterfølgende. Vidste dog godt i forvejen hun ikke kunne så meget engelsk, grundet andre anmeldelser. Men hvis man vil være sammen med den lækreste pige og kan undvære den lidt mere sociale del, så vil jeg da godt anbefale hende.

Men selve oplevelsen samlet set var dsv. skuffende. Men igen var jeg nok bare uheldig.:wacko:

 

Redigeret af Crabman

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun vælter sig i orgasmer den tøs ;) 

Jeg har også besøgt Molly og er enig i at hun er overdrevet lækker. Sød er hun også og dejlig at være sammen med…

Jeg gav hende fire orgasmer på den time jeg var sammen med hende…eller ihverfald tre da…tror jeg nok haha

Er man til en petit ung tøs og kan leve med hotel lokation og manglende engelsk kundskaber, vil jeg helt klart anbefale at aflægge Molly et besøg :) Hun er ung, lækker og gudesmuk imo

https://nympho.dk/n15233/5214/molly/

Del dette indlæg


Link til indlæg

I think you are a bit picky with the time. If you wait 30min to have sex with a 21yearvold, beauty...just wait. It was me delaying her most probably. B)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Loppan skrev, for 5 minutter siden:

I think you are a bit picky with the time. If you wait 30min to have sex with a 21yearvold, beauty...just wait. It was me delaying her most probably. B)

21 or 31 dosen't matter to me. 30 min is a long time imo tho

Del dette indlæg


Link til indlæg
Loppan skrev, for 4 minutter siden:

Scroll Insta and time will fly :lol:

I get your point :D But i think its uprofessionel not to at least let me know.

Redigeret af Crabman

Del dette indlæg


Link til indlæg

I understand for sure. We have different views of what "worth waiting for" should be valued and I respect yours <3

.....and I (on the other hand) appreciate that she did not respond when we had a great time finalizing our time together. But it's about her planning and maybe she calculated wrong regarding the time.

Redigeret af Loppan

Del dette indlæg


Link til indlæg
Crabman skrev, for 16 timer siden:

Vidste dog godt i forvejen hun ikke kunne så meget engelsk, grundet andre anmeldelser.

Synd. Ved du hvilke (t) sprog hun taler?

Del dette indlæg


Link til indlæg
tvr skrev, for 12 minutter siden:

Synd. Ved du hvilke (t) sprog hun taler?

Hun sagde hun var fra Ukraine. Men hørte hende ikke tale et andet sprog udover engelsk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Crabman skrev, Lige nu:

Hun sagde hun var fra Ukraine. Men hørte hende ikke tale et andet sprog udover engelsk

Fedt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Crabman skrev, for 21 timer siden:

"naturlige"

Er de det, eller hvorfor sætter du det i gåseøjne?

Jeg ville have gættet på fyld, især når jeg sammenligner video med flere af billederne?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 10 minutter siden:

Er de det, eller hvorfor sætter du det i gåseøjne?

Jeg ville have gættet på fyld, især når jeg sammenligner video med flere af billederne?

Var ment som at de er naturlige uden tvivl. Kan godt se at det kan misforstås.:) De sidder bare helt vanvittig flot. 

Redigeret af Crabman

Del dette indlæg


Link til indlæg
Crabman skrev, for 1 minut siden:

Var ment som at de er naturlige uden tvivl. Kan godt se at det kan misforstås.:)

Tak. Så er den video satme misvisende. Jeg føler mig næsten nødsaget til at tjekke det live.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 1 minut siden:

Tak. Så er den video satme misvisende. Jeg føler mig næsten nødsaget til at tjekke det live.

Jeg så i hvert fald ingen ar eller lignende der kunne indikere at der var fortaget et indgreb. Kan godt forstå du har det sådan haha, for mig var det nu mest den røv som jeg gik efter. Hendes bryster var bare en kæmpe bonus, og var uden tvivl de flotteste naturlige jeg har set.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 3 timer siden:

Jeg føler mig næsten nødsaget til at tjekke det live.

Jeg er 99,9% sikker på at de er naturlige hvilket Molly også selv hævdede…

Hvis du gerne vil i nærkontakt med et par tæt på 100% perfekte store ungpige bryster, så er Molly et ret godt bud :) 

Redigeret af dhnmdst

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun ser virkelig skarp og lækker ud :)
Er der nogen der har prøvet hendes cum on face? Tager hun godt imod sperm (evt også bare ud over brysterne)? eller skal det 'bare' tørres op hurtigt? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Facials skrev, 1 time siden:

ud over brysterne)

 

Crabman skrev, den 11.4.2024 at 21:43:

Efter godt og vel 40 min. lagengymnastik måtte jeg så give op dsv... og fik sprøjtet hendes ypper lækre bryster til imens hun bare lå der og stønnede, satme en frækt syn.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Facials skrev, for 1 time siden:

Hun ser virkelig skarp og lækker ud :)
Er der nogen der har prøvet hendes cum on face? Tager hun godt imod sperm (evt også bare ud over brysterne)? eller skal det 'bare' tørres op hurtigt? 

Jeg sprøjtede hende ud over brysterne, ingen sure miner fra hende overhovedet. Men der gik vel ikke mere end 1 min så havde hun tørret det af.

Del dette indlæg


Link til indlæg

I you by CIF you will get CIF is my view of her service level. I wanted CIM and she did not end with rushing out to the toilet after 1s, she let me enjoy the view.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg mødte hende i tirsdags, og i går ville jeg booke en ny tid med hende på tirsdag.

Skrev til hende på WhatsApp i vores tidligere tråd, men beskederne røg ikke igennem. Så på nympho at hun havde fået nyt WhatsApp nummer. Hun svarede med det samme og jeg fik booket en tid til tirsdag.

Nu kan jeg dog ikke se hendes annonce længere. 
 

Edit: Hendes annonce er online igen :)

Redigeret af Jaksor88

Del dette indlæg


Link til indlæg

Helt enig med ts. 
En meget blandet oplevelse! 

Også idag var Molly ca 25 minutter forsinket. Virkede træt, udkørt og uengageret. Næsten ingen kommunikation og gfe var ikke eksisterende. Men sikke en krop. Den må jeg bare tage hatten af over. Virkelig en dejlig unggodte, men hendes samlede serviceniveau var faktisk, undskyld til alle hendes mange fans:-), noget under niveau. 
 

ps: de billeder er virkelig virkelig godt redigerede. 

Redigeret af BLUC2720

Del dette indlæg


Link til indlæg
Crabman skrev, den 11.4.2024 at 21:43:

(…)

 

Men hvis man vil være sammen med den lækreste pige og kan undvære den lidt mere sociale del, så vil jeg da godt anbefale hende.

Men selve oplevelsen samlet set var dsv. skuffende. Men igen var jeg nok bare uheldig.:wacko:

 

Tak for anmeldelsen. Æv, hun ser netop ellers ud til at være en lækker pige, men hvis GFE’en ikke er der så er det jo æv.

 

Bebop skrev, den 12.4.2024 at 19:48:

Tak. Så er den video satme misvisende. Jeg føler mig næsten nødsaget til at tjekke det live.

Det ligner netop, at der stor forskel på størrelsen på brysterne på billederne og i videoen.

 

 

Jeg har forsøgt at skrive til hende, da jeg blev lidt nysgerrig på hvad det er mon er op og ned med de blandede anmeldelser men so far uden held :)

Redigeret af TheLion
Korrektur mm.

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheLion skrev, for 22 minutter siden:

Jeg har forsøgt at skrive til hende, da jeg blev lidt nysgerrig på hvad det er mon er op og ned med de blandede anmeldelser men so far uden held :)

Velbekomme håber du kan bruge den.

Hendes bryster er nok en solid B skål, uden tvivl de smukkeste bryster jeg har set længe.

Nu kan jeg se jeg ikke har skrevet om det var GFE, men når jeg lige huske tilbage på det, vil jeg sige det var en mellem ting. GFE for mig er med masser af tungekys, øjenkontakt og snak. Fik masser af de 2 første, men jeg har prøvet bedre også. Men hendes engelsk er jo nærmest ikke eksisterende, så mangler den sociale del. Og ville sige der manglede lidt mere intimitet og nærhed også.

Redigeret af Crabman

Del dette indlæg


Link til indlæg
Crabman skrev, for 46 minutter siden:

(…)

Nu kan jeg se jeg ikke har skrevet om det var GFE, men når jeg lige huske tilbage på det, vil jeg sige det var en mellem ting. GFE for mig er med masser af tungekys, øjenkontakt og snak. Fik masser af de 2 første, men jeg har prøvet bedre også. Men hendes engelsk er jo nærmest ikke eksisterende, så mangler den sociale del. Og ville sige der manglede lidt mere intimitet og nærhed også.

Tak for dit svar. Det må være billederne og videoen, der er lidt mærkelige med størrelsen på brysterne så. Nu skrev du netop det med, at “den sociale del” manglede. Det var det der fik mig til at sige det med GFE. For mig er GFE som du er inde på også f.eks. tungekys etc., men der skal nok også være lidt nærhed i det. Det kunne lyde som at det var der måske manglede og det kan jeg også se du skriver nu. Forstå mig ret uden det bliver sådan helt overdrevet intimt også.
 

Hun ser ellers lækker ud, men anmeldelserne var lidt blandede, så jeg må indrømme at jeg blev lidt nysgerrig. Nu må vi se om det lykkes for mig at besøge hende :)

Redigeret af TheLion
Korrektur mm.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...