Hop til indhold

Recommended Posts

Er der en ung sexy thai på Amager som kan anbefales ?

Der er et par enkelte annoncer som kunne tyde at det var unge thai piger, men anmeldelserne giver generelt et andet indtryk.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror der er / har været et par tilknyttet Dokkanun Thai Wellness på Kastrupvej. Jeg har fået dem forslået når jeg har henvendt mig eller de par gange jeg har fået massage af hende på de midt 30/slut 30. 
Men jeg har aldrig set dem. Og efter at ha spurgt et par gange efter de unge piger på sms, er thai-mutter som styre biksen, givet lidt for gnavene svar tilbage. Så nu har jeg selv droppet at gøre mere brug af stedet.

Men det kan være at du har mere held end jeg ved henvendelse. Du skal dog blot være opmærksom på at hvis det er mere end massage, du søger, så er det ikke alle piger som tilbyder dette. Jeg har fået en håndtrold af den før nævnte kvinde omkring de 30, som også har tilbudt bj og topløsbetjening. Men ved det først besøg for 3-4 år siden hos en anden kvinde blev det nævnt at jeg skulle beholde underbukserne på før jeg klædte om og det står også i annoncen at der ikke bliver tilbudt sex.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...